Meiden ik ga weer, tis nu toch niet zo druk hier en Elin slaapt nog dus wie weet kan ik Harry Potter uitkrijgen voor ze wakker wordt voor de volgende voeding...!
hoi meiden Ff kort samengevat. Zag mooi kamertje, lieve babyfoto's. Niva is bevallen. Peetje heeft foto van luca laten zien. Sjips Tomenjerry dat niet opschiet! Hier ook beweeglijke baby, net als in de buik. En inderdaad net als op de echo knuisjes liefst in het gezicht! Heb vandaag mijn dag weer niet. Kan inene in overvloed om alles janken en voel me zo verdomde onzeker. Denk dat ik alles gewoon fout doe, zelfs het flesje geven lijkt een probleem! Zoë heeft vandaag haar huil dagje en wil alleen nog maar slapen bij mama in de armen! Ben dan zo bang dat dat niet goed is ofzo! Weet het ff allemaal niet meer hoor........ IEdereen heel veel succes die nog moet gaan bevallen twinny
twinny je kunt ze nu nog niet verwennen hoor. volg je gevoel wil je haar bij je hebben met huilen knuffel dan maar lekker
Het lukte vanmiddag niet met de foto's ..maar ga snel kijken naar ons prinsesje..ik vind haar zoo mooi, ik ben zooo trots..Kon niet wachten om foto's te plaatsen!
Niva wat een lief snoetje heeft ze. En dat mutsje, zo lief! Oef, Raven meldt zich luidkeels. Feedingtime!
Jeetje, jij bent er snel bij! Graag gedaan hoor. Wat zien jullie er fantastisch uit met z'n 3tjes! Een heerlijk meissie. Ik ga een beetje zeuren (alhoewel ik er niet tegen kon als mensen het tegen mij zeiden ): Neem wel je rust. Als je het gevoel hebt dat het goed gaat prima, maar als je moe wordt of pijn hebt, dan echt even rust nemen hoor. Geniet van de tijd met de kraamhulp (hoop dat je een leuke hebt), want voor je het weet moet je alles alleen doen. Ik ga zo je verhaal lezen. Hoe heeft Vir het beleefd? Heeft ie je goed kunnen helpen? Nou, geniet van alles en we horen je binnenkort wel weer! ***Knuffel***
Wil je gewoon ff een knuffel geven en zeggen dat het héél normaal is allemaal. Misschien wel haar manier om jou te troosten. Je doet het super goed Monique!
Alweer mooie foto's van mooie baby's te bewonderen. Het lijkt er op dat de julimama's alleen maar mooie kinderen kunnen krijgen/maken. Hopelijk word ik ook nog een julimama. Is nog even afwachten. Vind het wel leuk dat onze kleine nu sowieso een leeuwtje wordt. Net als Mem. Ik ben nl. volgende week zaterdag jarig. Van het strippen heb ik vanavond toch wel wat last gehad. Ze heeft me even goed te pakken gehad. Een zwaar ongesteld gevoel onderin. Heb niet de indruk dat dit gaat omslaan in weeen ofzo. Morgen hoor ik wanneer ze me in het ziekenhuis verwachten. Eigenlijk begin ik me er op in te stellen dat het sowieso inleiden gaat worden. Ach, scheelt weer een heel stuk eigen bijdrage van een poliklinische bevalling.(heeft het toch nog een voordeel). hoe is het beleid bij jullie ziekenhuizen? Moet je na een ingeleide bevalling ook in het ziekenhuis blijven? Heb er zelf nl. geen idee van
Als je je voorbereid op het ergste dan kan het alleen maar mee vallen toch. Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt. En wie weet komt het voor die tijd nog spontaan. Ik weet niet wat het beleid is in het ziekenhuis hier. Vanwaar je vraag over een opname na een ingeleide bevalling? Ga je er vanuit dat je niet naar huis mag? Ik kan me voorstellen dat het een bevalling is op medische indicatie en dat een opname voor zolang nodig daarbij hoort.
weet je dames, voor degene die negatief gereageert hebben op me dan. ik ga geen excuses bieden aan mensen die er geen recht op hebben, heb geen idee wie jullie zijn ? en verders heb ik niks fout gedaan, dan 1 uitspraak waarop jullie weer door gingen. ik ben niemand wat verplicht hierzo en dat jullie zo denken nou jammer dan. ik laat het hierbij. en dan maar zo dus. ik wil het hier gezellig hebben. en dat heb ik met sommige mensen ook. en daar laat ik t gewoon bij. heb toen al mensen gesproken, dat ik alles anders bedoelt had dan hoe de letters over komen, en verder moeten jullie het dan maar helaas mee doen. als jullie nog issues heb, wat ik al zei, vanwege me ex is me profiel verandert. en dus niet om jullie dat was maar bijzaak. ik laat geen meningen over me heen komen en uitspreken als ik zelf geen mening hier mag geven, zonder dat iemand dan weer met een mening komt waar ik dan ook weer niks op terug mag zeggen, helaas dat jullie nou eenmaal zo denken immers jullie kennen me niet en zeker veel van degene die zich aansluiten al niet. ik stop op dit topic, me kleintje is geboren.. en dat geluk wil ik leuk kunnen voelen zonder onzin teksten hier dus jullie mogen erover doorspreken, maar ik zal het niet meer lezen. dan ben ik klaar en jullie hoop ik ook Babylicious
Goedemorgen, nog even snel een post! Wietske en Femke: héél veel sterkte de komende dagen! Misschien komt jullie kindje nog uit zichzelf en anders maar inleiden hè? Sowieso duurt het niet lang meer, dàt weet je nu tenminste zeker... Kriss, Tweety en andere zwangeren: ik hoop dat jullie ook snel jullie kindjes hebben! Niva: wat een lieflieflief babietje heb jij met een snoezig mutsje op! Maarre, pas wel op jezelf hè? Zo snel al achter de PC, petje af hoor. Als het goed voelt is het mooi, maar anders, rustig aan! Peetje: ik weet niet of ik jou al gefeliciteerd had met Luca. Anders bij deze dan! Tanya: fijn dat jullie binnenkort naar huis mogen. Twinny: Volgens mij is die in deze eerste fase je gevoel volgen het allerbelangrijkst, dus doe gewoon wat je denkt dat werkt, dat is heus wel goed! Ik hoop dat je vandaag een betere dag hebt! Als het goed is hoor je nog van ons later vandaag. Lexi: goed zo, toch nog bijna de Harry Potter uit! Ik heb 'm uiteindelijk niet ingepakt. Te dik! Dan maar geen beginnetje maken, zou misschien nog wel frustrerender zijn, want wie weet wanneer ik erin verder kan gaan? Maar mijn scrapbook kreeg ik gisteren wèl af! Nou OK, dan ga ik maar eens douchen en aankleden. Over een uurtje vertrekken we naar het ziekenhuis. Bleh, ik mocht sinds middernacht niks eten en heb nu al honger Slapen ging geloof ik wel, en alsof Kindje weet wat ons te wachten staat, heeft ze me niet bont en blauw geschopt en gewoon gezellig met haar koppie vlak onder mijn hart wat liggen schommelen de hele nacht. See you all!
babylicious ik lees af en toe eens mee in deze topic, om te zien hoe het de aankomende mama's vergaat, nu zag ik jouw reaktie en werd dus erg neiuwsgierig, wat er allemaal gebeurd is, waardoor je zo reageerd,.. ik ben eens terug gaan lezen, maar zie niet echt waar de mensen dan raar of naar op je zouden hebben gereageerd. als ik andere reakties van je terug lees, kom ik ook niet veel verder dan, dat je hier waarschijnlijk onder een andere naam zat en hommeles had, dus dat je wegging en een nw naam hebt aangenomen. ik kan dat wel begrijpen, maar ja waarom kom je dan met de openingsreaktie met, ik ben hier vh het eerst etc? en waarom vond je dat je je zelf moest bewijzen , dat je een goed en lief mens bent? ik snap niet echt veel vh hele verhaal, maar zie wel dat je nog al boos bent op iedereen hier,..is dit niet een beetje onterecht? zie dit niet als een aanval , maar ik ben nou eenmaal geinteresseerd in mensen die niet helemaal lekker in hun vel zitten en zou dan graag willen weten hoe het komt,..... zo te zien ben je al bevallen of ben je nu over tijd?
meiden, ik krijg het er nu al warm van al ik eraan denk..weeën.. Vanmorgen even met mn vriend over gehad, of we nog vragen hebben voor de VK vanmiddag, en hij kwam met: "vragen hoe we de 'eerste klappen' zelf op moeten vangen..." "wanneer ga je bellen, bel je écht pas als je al richting de weeën om de 3 minuten gaat..." Hoe vang je weeën op? Ik heb geen zwangerschapscursus gedaan, krijg ik daar spijt van? Hebben jullie tips hoe het het beste draaglijk zal zijn...? ik heb nog altijd het gevoel dat het kindje zich eerder zal aandienen dan de uitgerekende datum, dusseh, ik heb nog 2 dagen Maar ja dit is puur op mn gevoel gebaseerd...dus ook ik hou wel stiekem rekening met overtijd lopen
Femke in princiepe is het hier zo dat ik na het inleiden als de kinderarst is geweest gewoon naar huis mag tenzij er natuurlijk complicaties zijn. Irena je leest het niet meer maar succes en sterkte vandaag. geniet maar lekker als jij je ukkie vast hebt ben stiekum jaloers. gek he
tweety ik heb een super mooie bevalling (thuis) gehad en heb wel wat tips - als je gaat puffen, via je neus in ademen en via je mond uit en dan puffend uit op altijd is kort jakje ziek.... heb ik een paar uur volgehouden! ha ha ha - lekker ontspannen proberen te blijven (anders kunnen de weeen ook weer ophouden) - lekker douchen om te relaxen! suc6 meid! en je kan het hoor! x
1 uitspraak? Het begon met de tuin van tantan, toen een opmerking naar Lexi. En toen ik er nog wat over zei toen wist jij te melden dat ik een vreselijk slechte moeder zou worden. Dus ehm... 3 x is scheepsrecht? Ik vind het al heel wat dat ik je bericht heb gelezen, is eigenlijk tegen mijn principe. Je doet maar wat je wil, blijf hier, ga weg... het zal mij om het even zijn. Geen excuses omdat je geen idee hebt wie wij zijn. Ehm, draai het eens om. Wij laten ons niet beledigen omdat we geen idee hebben wie jij bent.
doe ik! genieten komt nog wel geloof ik. luca is net thuis uit het zh sinds zondag vanwege ademshalingsproblemen echt genoten hebben we nog niet. en zijn nu best schrikkerig met hem. jij ook gefeliciteerd. flinke meid zeg!