Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    Yep! Ronde 50.

Ik ben in augustus 2002 gestopt met de pil. Vorig jaar maart heb ik een miskraam gehad. Was toen waarschijnlijk pas 5 weken zwanger maar het zette pas door in week 10. Uiteindelijk ben ik via IUI weer zwanger geraakt. Dus effectief gezien heb ik hier inderdaad 50 rondes over gedaan. Emotioneel gezien was het natuurlijk balen dat het zo lang duurde.Maar uiteindelijk hebben we maar 1 ronde in de medische malle molen hoeven zitten. We hadden het dus slechter kunnen treffen!

Geduld hebben we wel leren kweken ja. Ook nu wordt ons geduld weer op de proef gesteld. Baby heeft er nog niet echt zin in om zich aan ons te tonen.

2. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    Ana gefeliciteerd met je dochter. Pienie doe rustig aan je kindjes zijn belangrijker en hopelijk krijg je wat meer rust.
    Tanya denk je wel om jezelf . hier nog steeds alles rustig geen wee meer te bekennen zometeen ff boodschapjes doen dus voor nu de groetjes

3. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    1,591
    0
    36
    stilte voor de storm? hoop het voor je,zo ging het bij mij wel de tweede keer

groetjes nienke

4. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    Ook hier weer een rustige nacht.

5. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    laten we het hopen, heb vanacht echt alles bij de kop gehad wat betreft inleiden. in mijn droom ging alles mis wat mis kon gaan. pfff gauw maar weer vergeten.

6. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
  7. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    wees blij! Minimum hier is 8! Volgens mij zit je wel goed hoor, want zo heb je dus om de 4 uur een voeding.

8. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Ben je nou nog hier? Het lijkt wel een olifantendracht, Wietske! Heb echt met je te doen. Al 11 dagen overtijd, 't is niet eerlijk! Hopelijk gebeurt er nu echt snel wat!

9. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ja op zich ben ik ook wel blij behalve dan dat ze nog behoorlijk wat in te halen heeft ivm haar dysmaturiteit. Gisteren zat ze wel op 7 voedingen trouwens. Na ja, maar even in de gaten houden denk ik... Het is 's nachts inderdaad wel erg lekker!

10. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    uitrlijk maandag he dus daar gaan we vanuit. nog 4 dagen

11. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    en heb al wel 3 cm onsluiting mel dus begin is er

12. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    En dat terwijl je zo zeker wist dat je nu ook te vroeg zou zijn! Kun je nagaan!

13. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    nou we staan hier ook allemaal van te kijken vk ook die dacht ook aan te vroeg.

14. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Owww er zijn weer nieuwe beebs!

Gefeliciteerd Ana en Irena! :D :D

15. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Dames, volgens mij ben ik ongesteld geworden :cry: Ik dacht dat het nog wel even zou duren, mede omdat ik borstvoeding geef, maar nee... Pffff dat heb ik echt niet gemist!

16. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Irina, gefeliciteerd met Tica!

Ana (Marianneke), gefeliciteerd met Anneke!

17. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    @ Twinny: gewoon moe bestaat niet. Je hebt vast teveel gedaan. Ook jij bent nog herstellende. Dus wijffie, doe lekker rustig aan.

@ Irena: GEFELICITEERD met jullie meisje. Geniet lekker van haar. Fijn dat de ks goed is gegaan. Rustig aan nu, dan ben je snel weer thuis.

@ ANA: heerlijk om van je te horen! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie Anneke. Lekker toch op eigen kracht. Heerlijk. En wat klink je verliefd. Kom maar snel veeeel meer over haar vertellen. Het lijkt me heerlijk om jullie kleine meid straks in het echt te bewonderen. Ik ga er heel veel aan doen om dan langs te komen.

@ Tanya, leuk dat je jezelf even meldt, maar lieverd, doe niet teveel moeite voor ons hoor. Jij, Ruben en Marc zijn nu het belangrijkste. Wij lopen niet weg en alle letters hier op het scherm ook niet. Dat kan volgende week ook nog worden bijgelezen. En desnoods lees je niet bij... ook niemand die daar boos om wordt.
    Dus wijffie, doe rustig aan. Je bent een kanjer!

@ Pienie, ook voor jou de woorden die voor Tanya gelden. Wij lopen niet weg. Jij, je kinders en je vent zijn het belangrijkste nu. Fijn dat het met Siebe wat beter gaat. Doe rustig aan. Knuffel voor jullie! (hoe is het eigenlijk met de schimmelinfectie en de waterpokken afgelopen?)

@ tomenjerry, jouw geduld wordt ook flink op de proef gesteld. Nog even wijffie...

@ beebie, wat ga jij doen qua anti conceptie? Want daar zit ik dus ook al over te dubben. Ik vloei nauwelijks meer. Dus ik verwacht ooit weer ongesteld te zijn en flinke heftige sex te hebben met mijn vent :)
    Ik durf nu nog niet i.v.m. mijn buikwond, vind het eng, maar meeeeeeeen wat verlang ik naar hem!

18. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

Sep 17, 2006
    644
    0
    0
    ik werk in de kinderopvang
    ik woon in het westland
    Hoe is het met jou Kriss?
    vandaag is jouw dag. Hoe voel je je?
    Ik zweet me te pletter....

Alle kersverse moeders gefeliciteerd!!! Ik wil oooooookkk!!

19. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Tanya en Pienie: Denk aan jullie zelf (zet ons maar op een lager pitje), wij denken aan jullie.

20. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    alle nieuwe mama's weer van harte gefeliciteerd!!!!

Share This Page