Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik werk in de kinderopvang
    ik woon in het westland
    Wie zijn er nu nog over?
    *Tomenjerry/Wietske 15-07-2007 uitgerekend, uiterlijk maandag 30-7 inleiden
    *Femke J 16-7-2007 uitgerekend, gestript op 22 en 24 juli.
    *Kriss/Christina 26-7-2007 uitgerekend
    *Tweety31/Diana 27-7-2007 uitgerekend
    *Marloes80, 31-7-2007 uitgerekend

ik ben blij dat ik geen hekkensluiter ben...al zeg dat natuurlijk helemaal niets...maarja..laat me maar ff in die waan ;)

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik zal wel voor augustus gaan Tweety..

3. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik woon in het westland
    Onze kindjes hebben de macht nu...

4. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    *zwaai*
    Hoiiiiiiiiiiii
    Leuk dat je jezelf hier even laat zien.
    Hoe is het met je? Begin je het al zat te worden?

5. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik denk aan de pil, Celeste, die ook bij borstvoeding kan. Maar ik ga volgende week naar de huisarts en ga haar om advies vragen zonder dat ze mijn voorkeur weet. Ik wil open staan voor andere mogelijkheden, maar eigenlijk ben ik wel een pil-mens... En wat betreft sex: heel voorzichtig?

Jekkia, jij had laatst ook de vraag of je moest wachten met sex tot je niet meer vloeide en je zou je mannetje verrassen die avond. Vroeg ik me af: vloei jij nog steeds? Lijkt me zo lang!

6. jekkia

jekkia Fanatiek lid

irena proficiat met Tica Fermina Marian!

Ana jij ook gefeliciteerd met Ana Catharina Pérez van Roode (Anneke)! Mooie meid trouwens, lekkere rode wangetjes.

Pienie: blij dat het nu weer beter gaat met Siebe, dat was wel schrikken zeg. Hoop voor je dat hij weer snel voldoende aan de borst drinkt. Kan me goed voorstellen dat je 2 uur voeden niet trekt.

Wattt? Nu alweer ongesteld? Weet je zeker dat het geen restjes van de bevalling zijn? Dat kan namelijk tot 6 weken na de bevalling duren heb ik ergens gelezen.

Ik vloei nog een heel klein beetje (teminste gisteren had ik een beetje oud bloed)

Andere vraag, laatst weer voor het eerst sex gehad, was het bij julie ook zo gevoelig? Leek wel of het veel nauwer was (en dan ben ook nog niet eens op de natuurlijke weg bevallen)

7. jekkia

jekkia Fanatiek lid

8. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Het voelt ook als menstrueren en mijn humeur bevestigd het. Ik wacht nog heel even af en in de ijdele hoop dat het toch een veegje restbloed was. Maar ja, ik vloei al 3 weken niet meer! En de week daarvoor ook maar heel licht. :rolleyes:

De eerste keer was wat gevoelig, maar niet pijnlijk. En daarna al snel weer normaal.

9. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Bij mij was het niet gevoeliger bij de sex; ja, mijn hechtingen. :( Maar verder niet. Was wel fijn hoor, om weer zo dicht bij elkaar te zijn (zonder buik!).

Ik wil straks een spiraaltje; dat kan geplaatst worden 6 weken na je bevalling. Voordeel: niet meer ongesteld! :) Geen hormonaal spiraaltje dus, als ik dan nog bv geef.

Ik ben trouwens een paar dagen geleden een ENORM stolsel verloren. Heeeeel raar gevoel, net of er nog 'iets' geboren wordt. :(

10. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    ja eef mijn geduld raakt zeker op. we tellen af nog 4 DAAGJES Tweety jij wacht nog maar ff hoor;) eerst ik hahaha marloes hoest met jou meid?

11. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Wie zijn er nu nog over?
    *Tomenjerry/Wietske 15-07-2007 uitgerekend, uiterlijk maandag 30-7 inleiden
    *Femke J 16-7-2007 uitgerekend, gestript op 22 en 24 en 26 juli.
    *Kriss/Christina 26-7-2007 uitgerekend
    *Tweety31/Diana 27-7-2007 uitgerekend
    *Marloes80, 31-7-2007 uitgerekend

Ben net opnieuw gestript. Was wel de laatste keer. Het zou zaterdag nog een x mogen, maar vind dat ik nu wel beurs genoeg ben door dat gewoel.

Het gaat er toch stevig op lijken dat Wietske en ik beiden maandag ingeleid gaan worden. Houd er zelf stevig rekening mee.
    Ben nu even heel erg moe, hoofdpijnig en duf door dat strippen. Is toch elke keer tussen de oren een grotere aanslag terwijl het fysiek nu weer beter te doen was als afgelopen dinsdag.

Dames, vanmiddag ben ik er niet. Ga lekker met een kruikje tegen het buikje bij mijn zus op de bbank liggen terwijl hier de toko door de hulp wordt gepoetst.

misschien tot vanavond en anders tot morgen.

12. Kriss

Kriss Lid

19 jul 2007
    89
    0
    0
    kleuterjuf
    Noord-Brabant
    Irena, Gefeliciteerd met jullie meisje Tica!!!

Ana: ook gefeliciteerd met Anneke!!!!

13. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    'Als' je nog borstvoeding geeft dan? Gaat het niet lekker met de voeding? Hoe gaat het met de borstontsteking? Voel je je al beter?

14. Kriss

Kriss Lid

19 jul 2007
    89
    0
    0
    kleuterjuf
    Noord-Brabant
    Tweety: Vandaag is inderdaad mijn dag. En ik voel me sinds vannacht echt niet prettig.
    Gisteren voelde ik me heel goed. Heb lekker gefietst, vanalles gedaan. 's Avonds kreeg ik wel wat rugpijn die niet wegging. Maar niet heel erg.
    Vannacht heb ik eerst goed geslapen tot half vier en toen moest ik naar de wc. Nadat ik weer terug lag op bed kreeg ik krampen, heel heftige, dus ik ben gaan klokken. Ze kwamen om de 8,9 minuten. Dus ik dacht dat het ging beginnen. Maar rond 5 uur hielden ze op.
    Hierna moest ik wel enorm vaak naar de wc, om het half uur. Kortom ik heb niet meer geslapen. Ben er om half zeven maar met Dennis uitgegaan om de krant te gaan lezen. Daarna op bed nog boek gelezen tot 8 uur en gelukkig wel weer geslapen tot half tien.
    Maar ik voel me nu de hele ochtend al erg lamlendig! :cry: Niet echt krampen in mijn buik, maar wel een bleeeh gevoel, beetje ongestelderig, hangerig. Echt niet fijn.
    Kortom ik heb niets gedaan, alleen op de bank gehangen en in bad gezeten.
    'k weet echt niet wat ik nu precies voel, is niet fijn, geen krampen, geen weeen, maar gewoon: jakkie gevoel in mijn buik.

15. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Zou gaaf zijn op je uitgerekende datum! Sterkte vandaag!

16. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    denk aan voorweeen meid kun je je daarna erg kut doorvoelen, heb nu voor het eerst weer even 2 dagen kramp vrij even rust.

17. Kriss

Kriss Lid

19 jul 2007
    89
    0
    0
    kleuterjuf
    Noord-Brabant
    Ja, ik ga er zelf ook niet echt vanuit dat het echt begonnen is.
    Maar ik hoop dat dit niet te lang gaat duren.

Voel me echt niet fijn!

18. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik woon in het westland
    Tuurlijk! ;) ik gun het jouw vanavond, en mezelf morgen..hahaha
    Uiteindelijk denkt toch iedereen aan zich zelf denk ik, dat neemt niet weg dat de meiden die overtijd zijn, soort van voorrang hebben en dat ik hoop dat zij echt niet langer hoeven te wachten
    Klinkt egoistisch misschien, maar ik wil niet in jouw schuitje varen :oops:

19. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    gun ik je ook niet hoor. erg lastig wachten begin zolangzamerhand mijn geloof erin te verliezen dat uk niet meer komt. kan natuurlijk niet maar onzeker wordt je wel

20. Kriss

Kriss Lid

19 jul 2007
    89
    0
    0
    kleuterjuf
    Noord-Brabant
    Begrijp het wel hoor Tom en Jerry. Nog even vol proberen te houden, zal iedereen wel tegen je zeggen, denk ik zo. Je kindje komt echt en het kan nu nooit lang meer duren.

In tussentijd hier op het forum maar lekker 'zeuren' en van je af praten.
    Daar zijn wij voor :D

Deel Deze Pagina