Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ze kreeg ook wel genoeg, maar wel minder dan ze kreeg met 7 even grote voedingen. Ik laat het haar maar zelf bepalen. Moet erop vertrouwen dat het goed gaat.

Ik vloeide na een week nog maar heel weinig. Na ruim 2 weken was het helemaal klaar.

Volg je eigen advies lekker op en gooi het eruit. Zoë voelt het goed gaan en geeft je alleen maar reden om van haar te genieten!

2. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    zou het helpen als ik ging springen :) :) of een ijsbadje nemen hahaha

3. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    fles in 15 minuten is normaal hoor. mocht blij zijn met Eva als ze de 15 minuten haalde en had echt de kleinste speen die er was.

4. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Misschien ben je vanbinnen juist té lief?

5. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    te lief met een dochter als Eva die bovenop mijn buik zit te springen kan me niet voorstellen. volgens mij wordt uk daar binnen kots misselijk

6. Kriss

Kriss Lid

Jul 19, 2007
    89
    0
    0
    kleuterjuf
    Noord-Brabant
    Tweety, spannend hoor!
    Zet hem op meid. Hoop dat er al wat meer activiteit is.
    Dat de weeen begonnen zijn!

Bij mij is het rustig. Heb me gewoon de hele dag lamlendig gevoeld.
    Mijn ogen hangen echt op half zevenen ik heb me vanmiddag met veel moeite even naar buiten kunnen werken om een boodschapje te halen.
    Nog steeds een hangerig gevoel in mijn buik, maar geen krampen of wat ook maar. Dus het zullen vannacht wel gewoon voorweeen zijn geweest en een baaldag erachter aan.
    Dus we wachten gewoon af. Hoop dat die krampen vannacht niet weer komen, maar dat ik echt weer normaal kan slapen.
    Of dat er echt actie komt natuurlijk! Dat mag ook!

7. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ik ga weer eens luiers vouwen, Friends is toch boring momenteel...

Zie jullie laterzzzz!

8. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    lekker op tijd gaan slapen Kriss. ik ga ook vroeg liggen mijn ogen beginnen ook dc=icht te vallen. morgen weer naar zhuis voor een ctg. stiekum hoop ik dat ze alsnog direct ingrijpen maar ga der niet vanuit. laat hier de weeen maar komen. ik willlll

9. Kriss

Kriss Lid

Jul 19, 2007
    89
    0
    0
    kleuterjuf
    Noord-Brabant
    Oh, ik hoop het zo voor je Wietske.
    Eigenlijk had ik geen honger, en ik had ook geen zin om te koken. Dus toen Dennis thuis kwam wilde hij Mac doen. Heb ik toen ook maar gedaan, was toch wel lekker, enne wie weet zetten frietjes en een milkshake wel aan tot iets!

Ja ik ga ook lekker vroeg naar bed.

10. Kriss

Kriss Lid

Jul 19, 2007
    89
    0
    0
    kleuterjuf
    Noord-Brabant
    Ben ook benieuwd hoe het bij Femke is na het strippen van vanochtend.
    Zou er al iets op gang gekomen zijn?

Ben nieuwsgierig of we vanavond nog iets van haar horen.

11. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    heb geen idee

12. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    :(
    Denk niet dat dit werkt. Want... ik kolf in gemak met 5 minuten 100 ml.
    Dus ik heb gewoon mega veel. Ik denk dat ik dan dus gewoon nog meer aan ga maken.

Op dit moment zit ik er vreselijk doorheen, maar dat vertel ik zo wel als ik bijgelezen ben...

13. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    misschien ieder uur even met de hand het ergste eruit masseren. dat ergste druk eraf is maar je verder niet stimuleerd

14. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    klene schrokkoppie heeft hier de hik

15. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    hey tweet al weeen?

16. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Tweety... vliezen gebroken... SPANNEND. Misschien wordt dit de eerste beeb hier die op de uitgerekende datum komt! Hou vol... je kan het!

Goed, dan mijn bericht...
    Ik kan niet meer en weet eigenlijk niet meer of ik nog wel wil.
    Borstvoeden doet opnieuw vreselijk veel pijn. Dan die natte plekken.

Als er visite is geweest dan wil Demelza niet meer drinken, niet meer slapen... gewoon niets meer. Alleen maar huilen. Als ik haar aanleg dan is het net een pitbull, het doet zoveel pijn. Ze drinkt 1 slok en gaat alleen maar lopen kloten, steeds weer loslaten en opnieuw aanhappen of zuigen, dus steeds weer dat toeschietreflex.

Dus ik kolf wat af en wil wat geven met fingerfeeding, maar dan weigert ze te eten. Dus weer aan de borst, ze eet wat, valt in slaap. Dus... ik leg haar in bed. 5 minuten later krijg ik een mooi huilconcert. Ontaarde moeder die ik ben laat ik haar even huilen, maar het houdt niet op. Dus weer naar beneden...

Ik ben er gewoon vanaf gepleurd. Niets roze wolk... het is gewoon weg. Ik zou nu het liefst een pak kunstvoeding halen en dat pak samen met Demelza naar een oppas brengen. Even geen gejank en leuk gedoe met een baby. Even gewoon Eveline zijn. Ik voel me opeens zo beperkt in alles.

De tranen blijven lopen sinds vanmiddag 2 uur. En Jerry vindt dat ik vol moet houden, dat we alles voor haar over moeten hebben. Heeft ie ook gelijk in, maar hij hoeft niet iedere zoveel uur met lekkende borsten te zitten voeden, met je tenen gekromd en tranen in je ogen omdat het pijn doet. En dan zwijg ik nog over de rest van de rothormonen.

Ik vind er even geen reet meer aan. Tot ik weer boven ga kijken, haar red van het huilen. Ik pak haar op, krijg een lief smoeltje te zien die spontaan stil is. Dan smelt ik weer omdat ik zo gek op haar ben. Maar een uur later ben ik weer lichamelijk en geestelijk op.

Waarom is moeder zijn zo moeilijk?

17. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

Sep 17, 2006
    644
    0
    0
    ik werk in de kinderopvang
    ik woon in het westland
    ik heb contact gehad met VK, zolang het roze en helder blijft, afwachten op de weeën...
    t sijpelt er constant uit nu. rare gewaarwording hoor...weer een ervaring rijker...NU AL! :)
    De VK komt sowieso morgenochtend langs, of anders vanacht als ik het niet meer hou

Twinny thnx voor je 06. Vergeef me wel als het erbij inschiet.
    Maar ik probeer julllie op de hoogte te houden...
    Intussen zoek ik afleiding, en plakken we nog ff een spiegeltje in babyskamer :)

18. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    geen idee eef ben er na 22 maand ook nog niet altijd achter. maar als er iets is en ze zijn groter en komen dan op je afgerend met mama dan is het smelt. daar doe je het voor. ondertussen proberen vol houden pak je rust en geef desnoods toch tussendoor een keer een flesje bv. gaat het echt niet meer dan maar fv je moet jezelf ook goed voelen

19. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    tweet al reageer je pas als het geboren is. das al fijn blijven we tenminste niet oneindig in spanning

20. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    meiden wens me nou eens onwijs veel pijn toe. heb hier steeds ongelooflijke harde buiken en begint ook weer iets te rommelen please kom op nou.

Share This Page