Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Femke, wat dacht je van 07-08-07 (mijn reservedatm ;)

Wietske.... Wegwezen jij, je zou pijn lijden vandaag!;)

Evelien, wat goed dat je vandaag het allemaal weer van een andere kant kunt zien. Er viel bij mij ook een last van mijn schouders toen ik over ging op kolven/ afbouwen. Wat er nu nog uitkomt krijgt die uiteraard en dat is momenteel ook nog goed voor 2 voedingen per kolven.

2. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Wij mochten met 5 dagen naar buiten. Dat is wel uitzonderlijk vroeg, maar ik vond het heerlijk en Mick heeft ook wel genoten volgens mij.
    Het was best warm (de kraamhulp raadde mij aan een jas aan te doen, maar die heb ik na een paar meter in de bak gegooid omdat het echt te warm was). Zij had Mick aangekleed en een katoenen mutsje opgedaan (dat vond ik wel raar, zo warm en dan dat kind een mutsje opdoen :confused: ), maar het is allemaal goed gegaan. Vanaf toen zijn we elke dag naar buiten geweest. Kleine stukjes, maar wel wat frisse lucht scoren.

3. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Even wat anders: ik heb vandaag besloten af te gaan bouwen met de borstvoeding. Ik word er doodongelukkig van. Het kost me heel veel energie en doet onwijze pijn. Ben blij dat de kogel door de kerk is, hoop alleen dat ik er wel goed aan doe...

4. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    uitslagen waren goed dus afwachten maar

5. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Jody, ik heb gisteren hetzelfde besloten en het lucht enorm op! En... een verkeerde beslissing is het niet! Jet is JOUW lichaam, JIJ lijdt pijn waardoor je niet optimaal kunt genieten. Dus niet schuldig voelen!

6. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Hoi meiden

Heb eenhalf uurtje met mevrouw samen op bed gelegen. Zij zuigend aan haar fopspeen en ik kijkend naar haar. Niet dat ik me nu echt utgerust voel, maar was wel ff quality time!

Ik heb Zoë vandaag ook een mutsje opgezet hoor, het waaide ook zo hard hier.

Ff een vraagje over onder de douche gaan. Mag de kleine ook water in het gezicht krijgen, dus met kopje onder de straal, of moet je dat angstvallig vermijden? Wil eigenlijk graag met haar onder de douche of in bad, maar durf niet goed!

Tomenjerry: fijn dat de uitslagen goed waren, jammer dat ze dus vandaag geen stappen ondernemen.

Jody: tis jou beslissing dus altijd goed!

Evelien: fijn dat je weer lekker kunt genieten!

Twinny

7. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    ja hoor ze kan heel goed tegen water in har gezichtje als de straal maar zacht is. Eva wurmde zichzelf in bad ook onder water ze moest en zou tijdens het baden een keer kopje onder lachen dat ze dan deed

8. happybaby

happybaby Lid

Jul 27, 2007
    98
    0
    0
    zuid holland
    hallo dames,

Ik ben een vriendin van tweety en ze vroeg mij het volgende smsje te posten bij dit topic
    het gaat hier niet fantastisch.
    vanmorgen om half zes naar het ziekenhuis met 5 cm ontsluiting.
    daar aangekomen en door gepufd tot half tien bleek ik nog steeds 5 cm te hebben en ik had ook al persdrang.
    pijngrens die best hoog ligt is bereikt en ik ben kapot.
    net een ruggeprik gehad en wee opwekkers......
    hopelijk vandaag nog papa en mama!

zodra ik wat meer weet zal ik het posten.

groetjes........

9. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    happybaby bedankt voor de update wens haar veel sterkte en succes.

10. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    happybaby bedankt voor de update van Tweety. Wens haar maar heel veel succes van mij....

Enne, ik heb een foto van Zoë in haar eerste jurkje in mijn album gezet!

TWinny

11. happybaby

happybaby Lid

Jul 27, 2007
    98
    0
    0
    zuid holland
    als ik haar spreek zal ik het doorgeven dames.
    ze zal het waarderen dat jullie met haar meeleven.

12. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    Prachtige datum maar vreselijk om te moeten halen! Zou inhouden dat ik 22 dagen over tijd zou moeten gaan. kan nooit gezond zijn.

Pfff..... Tweety wordt wel een beetje bestraft voor het voordringen. Da's nie nodig vinnik!

Wietske, fijn dat je bloed en urine goed waren. Halsoverkop terug nar het ziekenhuis ligt ook niet in onze bedoeling. Laten we maar gewoon op de valreep juli-baby's afleveren. de 31e dus.

13. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    * * * DE JULI BEEBS HEBBEN NOG VIER DAGEN * * *

(gewoon maar een mededeling hoor... geen stress!)

14. Amle

Amle Niet meer actief

Eef en Jody: bedankt voor de tips over het naar buiten gaan met de kleine. Ik denk dat we het morgen maar ff gaan proberen. Gewoon een klein stukje, maar wel ff frisse lucht!
    Jody: het is jouw lijf meid, als jij pijn hebt tijdens borstvoeding dan moet je inderdaad stoppen. Mijn kraamhulp heeft ook tegen mij meerdere malen gezegd: beter plezierig de fles geven dan ongelukkig aan de borst!
    Tweety: succes meid!
    Twinny: Zoë is echt een plaatje! En ik heb vanochtend Brennan ook voor het eerst onder de douche gehad. Heb de straal water ook wel in zijn gezichtje gehad. Ging prima, het is ook geen harde straal.

Nog maar 4 dagen in juli :confused: .... jeetje wat gaat de tijd snel.

15. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    ik beval over 3 dagen dus ga het redden

16. happybaby

happybaby Lid

Jul 27, 2007
    98
    0
    0
    zuid holland
    heb inmiddels weer contact gehad.
    om 18 uur zeiden ze dat tweety 6 cm had en dat het een keizersnede zou worden.
    om 18:40 komt er een arts die wist te melden dat er al 8 cm is en dat het via de natuurlijke weg moet komen.
    we wachten het maar af....................
    ik hoop dat het maar snel geboren mag worden.......

17. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    ohhh wat duurt dat lang arme meid hopelijk trekt ze het een beetje

18. jekkia

jekkia Fanatiek lid

spannend voor Tweety. Hoop dat alles goed gaat en dat het op de natuurlijke weg nog geboren kan worden en neit al te lang op zich meer laat wachten

happybaby bedankt dat je ons op de hoogte houdt

Jippie, eindelijk een doopjurkje voor Raven gevonden in maat 50! (dat is eigenlijk nog ietsjes te groot en jurkje was ook nog eens met 50% korting) :p
    Een normaal snoezig wit jurkje met ruches aan de onderzijde, dus geen officiele doopjurk (stom genoeg hebben ze die alleen maar in grotere maten)

19. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Als het goed is moet Tweety geen pijn hebben door de ruggeprik. Dus hoort ze ook weinig last te hebben van de weeën en ze niet als uitputtend ervaren.

Dus als het goed is... wordt ze vandaag nog mama!

Dus echt nog maar een paar te gaan in juli!

20. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Succes en sterkte, Tweety!

Share This Page