Heb je al eens een borstschelp geprobeerd? Die kan dan die lekkende melk opvangen en dan kun je hem ook gebruiken. Kan bij mij wel oplopen tot 10cc tijdens het kolven of voeden.
Of dat je het kolven nog niet helemaal onder de knie had... bij mij ook eerst 10cc... nu al een pak meer.
Ik heb van de week een lactatiekundige over de vloer gehad. En moest gelijk stoppen met Bepanthen. Je nips blijven er week van, dus genezen ze ook langzamer of niet. Ik moest een flesje Vitamine AD gaan halen en 1 druppel op me tepel doen en die uitsmeren of met je blote boobs in de zon. En aan de lucht laten drogen, dus niet afdrogen na het voeden/kolven.
Laten drinken en laten slapen omdat ze zo goed bijkomt en ik dus niet bang moet zijn dat ze te weinig heeft gehad... dan komt ze de volgende keer wel weer wat eerder.
Thanks! Vooral de tip van de zonnebank vind ik wel wat. Heb jij trouwens ook maillots voor Raven? Ik heb nu een 1e paar besteld bij good mood, nog niet gepast trouwens, maar ik zoek meer!
ik smeer mijn tepels altijd in met wat borstvoeding en laat ze dan opdrogen, dit tip hadden ze mij in het ziekenhuis gegeven waar kan je zo'n borstschelp krijgen, ik lek ook behoorlijk aan de andere borst als ik aan het voeden ben
Heb net mijn bevallingsverhaal gedaan. Voor de mensen die het leuk vinden om te lezen: http://zwangerschapspagina.nl/viewtopic ... t=#1258993
huh? Ik google net op 'Milyan"... Krijg is als eerste hit mijn bericht hier dat onze zoon geboren is.... Hij staat dus gewoon nummer 1! Zwangerschapspagina - Onderwerp - Milyan Mijo Pierre...Hoeveel het er waren zou ik echt niet weten, maar 12 minuten later was Milyan al geboren. Al met al heeft de bevalling minder dan 3 1/2 uur geduurd. ... www.zwangerschapspagina.nl/post-1234357.html - 77k
Heb net je (kort ) verhaaltje gelezen.. Die bocht vond ik deze keer ook vervelend... Leek idd alsof het eeuwig duurde totdat ie er doorheen was. Maar wees blij dat je Mick in 1 wee eruit had. Want als dat hoofdje in je vagina 'staat' heb je het gevoel dat iemand een brandende fakkel er in houdt. Dat brandt! Niet normaal!
Sonya gefeliciteerd met je verjaardag meid. Met Eva was het zo toen ik overstapte van bv naar fv dat ze direct dezelfde nacht nog doorsliep iets wat met bv niet lukte. hopelijk hou ik het met deze uk wel langer vol.
hier een regeldagje volgens mij. ze is vreselijk lief, maar om de 2 uur komt ze voor eten. Ze drinkt met gemak 90 ml op. gelukkig heb ik genoeg melk voor haar. Had net een vriendin op bezoek die lactatiekundige is in een ander deel van het land. die heeft gekeken bij het aanleggen. Dat gaat toch echt goed. Alles gaat goed terwijl ik nog steeds pijn hou. Dus ze keek mee met het kolven. En mijn probleem is inderdaad het toeschietreflex. Teveel melk, teveel druk. Het stroomt er gewoon gelijk met zo'n 6 straaltjes uit. Vandaar dat ik in recordtempo kan kolven. Het kan zijn dat dit beter wordt als vraag en aanbod beter op elkaar afgestemd zijn.
Dat was net even schrikken. Was in de gang aan het stofzuigen en had de voordeur open toen opeens de rottweiller van de overburen voor mijn neus stond. Overburen waren niet thuis (arm beest was buitengesloten) dus vroeg ik aan Ivo wat ik nou met de hond moest doen. Rent dat beest opeens naar boven de slaapkamer in waar Raven ligt te slapen (had de voordeur nogsteeds open staan, dom dom) Snel de hond eruit gehaald en de deur dichtgedaan. Maar we kregen haar (tis een teefje) niet meer de trap af want ze bleef voor de slaapkamerdeur zitten Alsof ze naar Raven toe wilde Laatst ging er ook al een wildvreemde hond naast mij zitten toen ik Raven buiten vast had. Die beesten voelen het vast aan dat er kleintje in de buurt is, volgens de eigenaar van die wildvreemde hond was dat een soort oer beschermingsdrang Maarja toch schrikken als er opeens een hond naar de babykamer rent terwijl je kleintje daar ligt te slapen
al helemaal als het zo'n Rottweiler (oftewel Rot-weiler) is... Ik zou waarschijnlijk volledig door het lint zijn gegaan en die buren zodra ze thuis zijn op ongenuanceerde Evelien-manier mijn mening geven over het toezicht houden op zo'n beest!
ach die rottweiller is een doetje maar toch liever niet bij mijn kind in de buurt zonder toezicht. zoonlief van de buren had niet gezien dat de hond buiten was en had de deur achter zich dicht getrokken toen hij naar de iwnkel ging
het blijft een rottweiler, en het is al zo vaak gebeurt dat de 'lieve-hond-die-nooit-wat-doet' opeens toch een kind heeft aangevallen.