Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jekkia

jekkia Fanatiek lid

dat is inderdaad zo met alle honden

2. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    hey tweety ben jij dat zelf? zoja hoe voel je je en kun je een beetje genieten van je meissie?

3. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Sonya, gefeliciteerd met je verjaardag! :whistle:

4. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Zie dat Peeetje ook jarig is...

Gefeliciteerd met je verjaardag!

5. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

Sep 17, 2006
    644
    0
    0
    ik werk in de kinderopvang
    ik woon in het westland
    Hey meiden :)
    ja eventjes vlug bijlezen, en happybaby bedanken voor t doorspelen van de informatie. Het telnr van twinny lag nog thuis namelijk...

Hier gaat alles wel aardig, er is wel een complicatie voor IRIS: ze zat goed klem achter mn schaambotje met haar schouder, dus er moest sterk getrokken worden. Nu gebruikt ze haar linker armpje niet, handje overigens wel, dus zenuwen intact. Waarschijnlijk moeten we aan de fysio...
    ze is hollands welvaren. 4160....tja...
    maarreh..wel op de mooie uitgerekende datum :)
    van de week zal ik het hele verslag wel doen. Gewoon hier of in een ander topic?

voor diegene die nog zwanger zijn, t kan nog he in juli!
    Succes! Hopen dat het jullie voorspoediger zal verlopen dan bij mij.

6. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    4160? :confused: :confused: Dat mag je idd Hollands welvaren noemen! Hoe gaat het met jou? Alles goed? En nogmaals van harte met je meissie!

7. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    peetje jij ook gefeliciteerd. sterkte me je meisje tweety sneu is dat he. rust maar lekker uit wij komen wel weer. morgen zal ik hier samen met vriend huisje schoonmaken bedjes verschonen en wasjes draaien poesje verzorgen en stofzuigen kan nu nog mooi.

8. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hallo dames
    wondertje: ? Waarom alleen maar ... meis?

ELma: morgen gaat Zoë onder de douche, ben benieuwd! Hoe kom ik trouwens op je website? Heb geprobeerd op www te duwen, maar lukt niet!

jekkia: ben benieuwd naar het jurkje. Ik hou persoonlijk niet zo van die echte doopjurken. Wanneer wordt raven gedoopt? Zoë waarschijnlijk pas in oktober ergens! "Leuke foto's trouwens van Raven in je album. Ik smeer ook iedere dag met Biodermal, tis niet meer zo rood en dik, mijn schaamhaar begint er zelfs al beetje overheen te groeien!
    kan me voorstellen dat je geschrokken was van die hond!

kar: ben inderdaad benieuwd naar het eerste bewuste lachje! Zoë lacht zich onbewust in iedergeval een hoop af!

Kriss: ach wie weet, kan opeens ook heel snel gaan toch!

Femke: sjips dat de laatste loodjes zo zwaar worden. Nog ff volhouden meis.

Sonya: fijn dat chedella zo goed groeit en vooruit gaat. Zoë heeft het mobiel ook al ontdekt en kijkt de beestjes die laag langskomen steeds na, totdat ze uit zichtsveld verdwenen zijn.

Tinkel: van harte gefeliciteerd met jullie dochter en wat een mooie naam!

Tweety: gefeliciteerd met jullie dochter Iris. Rust maar goed uit en we horen snel van je, met foto's uiteraard! Vervelend van de complicatie, hopelijk is het vlug voorbij!

Kim: vervelend meid van die hechtingen en wat rot van de ontstekingen.Je blijft maar sukkelen hè, heb met je te doen! Aidan is trouwens een super mooi ventje! Wat en hoeveel drinkt hij momenteel? Zijn hier maar weinig mama's die geen borst geven en ben gewoon nieuwsgierig

Wakkere baby's: als Zoë wakker is doe ik meestal spelletjes met een felgekleurd beestje. Dat beweeg ik van links naar rechts en ze draait dan haar hoofdje mee. Ook leg ik haar wel eens op de buik, zodat ze haar hoofdje op leert tillen

Koeky: hoe gaat het met jou en Rianne?

Beebie: ik heb Zoë ook al een paar keer met San thuis gelaten, de eerste keer was inderdaad erg vreemd! Wat is dat trouwens voor een spelletjes boek? Enne jammeren en krijsen om mama's dat kan ze ook als de beste. En dan doodmoe zijn, maar toch niet slapen!

MElanie: ik dacht dat je nu via kolven flesvoeding gaf? Of geef je nu poeder?

jody: waarom krijgt mick de hypoallergene voeding? Hoe was het softballen? Heb ook zo'n zin om te sporten, maar wacht eerst maar ff af wat de gynaecologe over 3 weken zegt!

Kirby: wat een leuke foto van Ana-Lucia in badje, lijkt net alsof ze zich zelf aan het wassen is!

mailots: die lijken me allemaal zo verschrikkelijk groot!

Verder blijf ik me verschrikkelijk moe voelen, heb het idee weken te kunnen slapen, terwijl ik normaal nooit veel slaap nodig had. Maandag maar eens mijn ijzer laten prikken en dinsdag krijg ik de uitslag van mijn schildklier!

Zoë heeft vanacht 6 uur aan 1 stuk geslapen! Verder heb ik het gevoel dat ons meisje niet genoeg voeding binnen krijgt! Ze drinkt ruim en soms nog meer dan ze mag, maar ze lijkt na de fles niet verzadigd! Denk dat ik maandag maar eens cb bel of we niet moeten overstappen de nutrilon forte voor hongerige baby's!

twinny

9. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Pff meiden ik krijg de boel wel bijgelezen maar niet alles beantwoord. Ben beetje duf nog van het net geslapen hebben dus ga nu eerst McLeod kijken. WIe weet daarna nog een reactie op iedereen, maar ik ben bang van niet. Dus alvast een hele grote SORRY daarvoor!

We zijn wel naar de stad geweest vandaag. Eindelijk weer mensen gezien en mensen hebben mij gezien. Was heerlijk. En Elin was heel braaf, die heeft geslapen als een roosje en we hebben zelfs op een terrasje kunnen zitten! Elin is bewonderd door diverse mensen - ook bekenden - en we hebben een algeheel genoeglijke dag beleefd.

Ben nu dus alleen erg moe (geslapen wel al hoor, maar daar word je soms ook zo brak van) en vandaar dat ik even alleen maar over mezelf praat in plaats van over/tegen jullie... Nogmaals sorry!

10. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ow en nog een tip voor mensen die weer aan de sex willen en geen rubbers willen gaan kopen bij een drogist (alle drogisten bij mij in de buurt daar werken oud-leerlingen van me):

Gewoon online bestellen bij wehkamp, hebben wij ook gedaan (want natuurlijk waren al onze nog overgebleven rubbers uit een heel vroeg stadium van onze relatie allang over de datum - op drie na) en als alles goed gaat wordt ons pakje dinsdag afgeleverd!

Handig hoor!

11. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Twinny, ik ben de bv aan het afbouwen. Dus wat ik nu nog uit mijn borsten haal krijgt Milyan uiteraard nog wel en voor de rest vul ik het aan met poeder (Nutrilon).

12. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    de stad in, terrasje... klinkt goed, Lexi... Vooral blijven doen....

enne, sorry was toch een verboden woord?

13. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland

oja... sorry vergeten ;)

14. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Ik ben om 8u39 bevallen en heb Ana-Lucia pas 's avonds om 21u gezien :( Heb haar pas de dag erna kort mogen vasthouden...

15. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Gosh dat lijkt me ook wel erg hoor! Ben blij dat ze Elin zo'n vijf minuten na haar geboorte al op mijn buik hadden gelegd. Was dat niet moeilijk voor je om zo lang te wachten?

16. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Je hebt waarschijnlijk al het antwoord op je vraag gekregen, maar volgens mijn ka mag dat doorslapen als ze overdag aan minstens zes voedingen komen en goeie plasluiers hebben.

17. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare

Ik hoop echt dat alles ok is bij je volgende controle en dat je (als je dat graag wilt) nog kunt zorgen voor een broertje of zusje voor Raven!

18. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Ligt het aan mij of is Wietske erg stil vandaag? Uberhaupt is het erg rustig momenteel. Iedereen is natuurlijk in de ban van de baby.... maar ik hoop toch dat het straks weer wat drukker wordt als we met z'n allen bevallen en verhuist zijn. IK MIS JULLIE GEKLETS NAMELIJK ZO!

19. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland

En jij hebt dan nog tijd om hier te chatten met een nieuwe beeb en nog drie andere kinderen? Zeg, heb jij soms nog een kloon van jezelf thuis die achter de andere dingen aanloopt? ;)

20. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Niet zo best. Ga overstappen op de fles, de stukken tepel vliegen hier in t rond. Ik kan de pijn niet meer verdragen. M'n tepel zijn zo rauw en na het kolven zelfs blauw wittig en gevoelloos. Tot er weer leven in komt. Niet goed voor mama dus. En ik vind dat ik er nu alles aan gedaan heb. Vind het wel heeeel moeilijk hoor. Je wil ze het beste geven, maar dat is in dit geval ook een mama die het fijn vind om bij dr meisje te zijn. En net als wat evelien zei niet alleen maar een tepelvretend monster te zien.

Met Rianne gaan we straks naar het ZH want die poept niet meer uit haar zelf. Beetje jammer dat ze dat nou van mij moet erven. Ze vreet als een bouwvakker maar lozen ho maar. Tenzij we de thermometer gebruiken. Maar dat kan ook nooit goed zijn.

Share This Page