sorry meiden, ik hoop echt snel weer te komen posten en meelezen..heb het erg druk met alle nieuwe indrukken..het spijt me echt, maar meiden die bevallen zijn: van harte gefeliciteerd! En succes met het herstellen en verwerken van alles Meiden die nog moeten (ben benieuwd wie dat zijn) heeeeeeeel veel succes en ik hoop voor jullie dat het nu wel wat opschiet met jullie kleintjes we zijn bijna compleet meiden~! kus Niva en tot snel
Hoe kom je daar dan achter? Ging je haar regelmatig temperaturen dan? Of was ze de hele tijd aan het huilen zonder dat er vieze stinkie luiers kwamen? Vroeg me dat af omdat ik eergisteren ook zo'n thermometer-incident heb gehad...
Is het nu al weer beter? Heb je al eens geprobeerd om haar met een draagzak of doek rond te dragen? Vaak worden ze daar heel rustig van.
themo-incidenten hadden wij wel vaker. Alleen vandaag huilt ze al de hele dag. (*denk ik met flinke koppijn* waarom ze van die goeie stembanden krijgen als ze zo klein zijn) En slapen doet ze ook niet. Dus papa helemaal bezorgt ging maar eens kijken of ze een poepluier had en weer niet, en ging dus even kijken wat de temp is. Toen kwam er letterlijk een sjitload uit. En dachten we nou dat ruimen we wel even op en dan tempen we opnieuw en je raad het al weer zo'n berug. En t was wat vreemd klonterig net alsof ze nootjes had gegeten. En nog veel erger is de lucht, heel de bovenverdieping is vergeven dus ga zo maar even luchten. Anders krijg je hier wel heel weinig zuurstof binnen
Mesaana en hub, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Anouk!!! mooie naam trouwens!
Volgens mijn arts helpt het als je zelf venkelthee drinkt en het bevordert ook de melkproductie. Ana-Lucia heeft zelden last van krampjes maar als ze ze heeft, mag ik haar een beetje milupa thee met camille en venkel geven. Dat zijn korreltjes die je moet oplossen in lauw of koud water en het is te verkrijgen bij de apotheek.
Het kan zijn dat ze gewoon nog niet voorbij waren... regeldagen kunnen van 1 dag tot 1 week duren... helaas voor ons! Mijn meisje heeft het ook alweer gehad de afgelopen week, helaas kwamen de duivels ook alweer voor de eerste keer op bezoek en kelderde mijn melkproductie Bovendien heeft ons meisje een dubbele oorontsteking gehad dus dat verklaart meteen waarom ik hier de hele week niet ben geweest, ik vulde mijn dagen met voeden, troosten, kolven om de productie omhoog te doen gaan en tussenin wat bijslapen!
Irena, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Tica! Ana, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Anneke!
Volgens mij mag het gewoon als ze het zelf aangeven... maar weet niet zeker in het geval van Nicci omdat ze dysmatuur was. Maar als ze genoeg bijkomt (jij weegt haar elke dag als ik het goed heb?) zou ik het zo doen hoor.
Lexi, ik heb geen kloon, maar momenteel is mijn moeder nog hier die mij veel werk uit handen neemt... Dus straks zal het bij mij ook zo zijn, dat ik minder lang achter de pc kan zitten.. Thermometer: volgens mij wordt bedoelt, dat je doordat je de thermometer inbrengt de sluitspier stimuleert waardoor de baby gaat poepen. Maar dat moet je niet te vaak doen, want dan krijg je dus een spierverslapping.
Goedemorgen allemaal, Heb niet bijgelezen vanaf vrijdagavond. Alleen even egscand of er al nieuws was van Wietske. Komt straks wel. ik ga zo naar het zh voor de ctg en de echo. Waarschijnlijk gewoon tot straks en anders zal Imani jullie wel van het eea op de hoogte houden. doeg
nee nog geen beeb en ook zeer rustig dus morgen komt angstvallig dicht bij. gisteren lekker gewinkeld en ben nu aan het poetsen om morgen alles af te hebben hier. ons laatste dag met zijn 3en ff genieten nog. heb verder ook weinig te melden dus iedereen rustig aan zal later en denk zowieo morgenvroeg wel evn posten en eef en jekkia we smsen zo mogelijk met super goed nieuws
Wietske, we gaan morgen samen hoor! Hier ff een verslagje van vanmorgen. Moest vanmorgen om negen uur in het zh zijn. CTG was verder prima. Kind was goed beweeglijk. Er waren bij mij ook regelmatige harde buiken te zien (vertel mij wat, zo gaat het al twee weken!) Hartslag van de baby was mooi variabel. Wist niet dat dat zo moest zijn, maar is dus wel zo. Uit de echo bleek dat het vruchtwater niet meer royaal aanwezig was. (is volgens mij afgezakt naar mijn enkels!) Dit en het feit dat je vanaf 42 weken meer risico loopt is besloten dat ze morgenochtend om half acht gaan inleiden. Morgen wordt de baby sowieso geboren. Ik had nl. nu 2 cm ontsluiting (sjeez wat had die gyn grote handen! ). Ze gaan bij inleiden uit van 1 cm per uur en bij de eerste baby maximaal 2 uur persen. je zou dus kunnen stellen dat het er rond etenstijd is. Ik blijf dan sowieso 1 nachtje in het ziekenhuis aangezien er anders geen kramhulp thuis is. Als alles goed is kan Imani morgenavond dus het blijde nieuws brengen en kom ik met beeb disndag weer thuis.
hoi hoi... ik weet niet meer waar ik gebleven was maar er zullen vast en zeker nieuwe mama`s er bij gekomen zijn! iedergeval alle(nogmaals) gefeliciteerd! wietske nog niet meid? het word een eigenwijssie
dank je wel! echt jarig is het niet geweest met 2 handenbindertjes maar goed weer een jaartje ouder he..
jekkia hoe bevestig jij hem aan de box? de bevestiging boven(zodat ze er naar kijkt) of onderdoor(onder d`r rug) ik vind luca er zo raar in liggen of ik doe wat fouts