Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    hey dames uk komt vandaag in plaats van morgen Eef en jekkia mob bij de hand moet om 13.30 in het ziekenhuis zijn voor inleiding this vervroegd. voor nu groetjes

2. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    veel succes!

3. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
  4. Kriss

Kriss Lid

19 jul 2007
    89
    0
    0
    kleuterjuf
    Noord-Brabant
    Femke en Tom en Jerry veel sterkte en succes met jullie bevallingen!!!

Ben erg benieuwd!

5. Kriss

Kriss Lid

19 jul 2007
    89
    0
    0
    kleuterjuf
    Noord-Brabant
    Tweety: gefeliciteerd met jullie dochter Iris!!!!

6. Kriss

Kriss Lid

19 jul 2007
    89
    0
    0
    kleuterjuf
    Noord-Brabant
    Hier heb ik weer een rotnacht gehad. Kon niet slapen: voelde me ongestelderig en werd erg misselijk. Zo nu en dan kwamen er hele erge krampen bij. Om het half uur moest ik naar de wc om te plassen.
    Vanaf halverwege de nacht verloor ik ook bloederig slijm. Niet heel veel, maar elke keer bij het vegen zat er bloedslijm bij. (lekker onsmakelijk, maar jah) Kortom ik ben de slijmprop verloren, maar dan kan het nog lang duren, dus....

vanaf 7 uur heb ik nog 2 en half uurtje kunnen slapen, maar voel me enorm geradbraakt en nog steeds lamlendig en zeurderig in mijn buik. Niet krampen of zo.
    Baal enorm, dit is nou al de derde keer binnen een week. Word er echt chagerijnig van hoor!

Nou ja, Den en ik gaan zo maar een flink stuk toeren met de auto. Bij gebrek aan mooi weer om te fietsen. Dan kan ik in ieder geval mijn zinnen even verzetten.

7. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ohh Wietske, spannend hoor! HEEEEEL veel succes!

8. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Tour ze Kriss. Altijd lekker om even wat te doen om niet alleen maar te zitten wachten.

Wietske, succes voor strakjes. Ben wel benieuwd waarom ze het opeens 1 dag vervroegen.

Femke, jij succes voor morgenochtend. Is nl. echt iets voor mij om dat anders te vergeten en nu heb ik het in ieder geval gezegd ;)

Peetje en Sonya, alsnog van harte met jullie verjaardag.

Goed, mama gaat eens even douchen. Heel de ochtend heeft in het teken van Demelza gestaan. Wasjes draaien, afkolven, eten geven, wasjes ophangen, haar in bad doen, afkolven, eten geven, alles sterilisseren etc.

Nu gaat mama douchen en als ze straks wakker is dan gaan we even de stad in, koopzondag hier. Even een rompertje halen met lange mouwen voor onder haar jurkje en wat t-shirts. Vind het te koud om haar dat aan te doen zonder lange mouwen.
    Verder opnieuw op zoek naar de juiste batterijen voor de weegschaal. Als ik ze nu nog niet vindt dan gaat dat ding weg en koop ik wel een nieuwe weegschaal.

Laatste dag dat papa thuis is. Vanaf morgen gaat ie weer werken. Zie er erg tegenop.

9. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    denk dat ze niks te doen hebben, t zijn net ambtenaren hahaha

10. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    En Femke. jij ook heeeeeel veel succes, lees net dat jij morgen ook gaat bevallen! Spannend hoor!

11. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Wietske: SUCCES! Spannend hoor!

Femke: voor jou ook veel succes morgen mocht ik er morgen niet op tijd zijn.. :) 30-07 is inderdaad ook mooi!

12. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    maar maar maar...
    als ze je nu gaan inleiden... ga je dan aan de wee opwekkers?
    Want op zondag gok ik dat ze geen aneasthesistt standaard in huis hebben. Dus die moet gewoon opgeroepen worden mocht je het niet meer trekken.
    Maar goed, laten we daar niet vanuit gaan.
    Laten we hopen dat je nu binnen no time je eigenwijze babe eruit gooit ;)

13. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Gossie, ik vind het zo knap van de mama's dat jullie hier zo vaak aanwezig zijn!
    Waar halen jullie de tijd weg? Zo nu en dan heb ik heel even tijd over en lees ik snel weer wat bij....

Er zijn intussen al weer heel wat baby's geboren. Voor iedereen die ik nog niet gefeliciteerd heb bij deze:
    VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE KLEINE WONDERTJE!
    Geniet van de kraamtijd! En van de tijd erna natuurlijk.

14. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ik zou jullie graag foto's van Jarno willen laten zien, maar ik krijg ze niet verkleind..... snik snik.

15. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik heb ook besloten te stoppen met borstvoeding!
    De stress liep te hoog op, mijn relatie begon er zelfs onder te lijden.. :( En Sverre merkte het ook, werd steeds onrustiger aan de borst waardoor ik nog gestresster raakte: vicieuze cirkel.
    Nu alleen het afbouwen nog.. Ik leg hem nu helemaal niet meer aan - best zielig maar beter voor mij - en kolf nu. Zul je altijd zien, kolven gaat nu als een trein. :(

Heeft iemand een goed afbouwschema? Ik doe nu maar wat namelijk. Als de druk op mijn borsten te groot is kolf ik.

Ik geef trouwens Friso hypo-allergeen. We hadden een proefverpakking van de kraamhulp gekregen om evt. bij te voeden en hij doet het er heel goed op.

16. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Pff, Kar. Ik heb geen idee. Kun je niks vinden op het internet hierover? Of evt. een lactatiedeskundige vragen?

P.S. Het is me gelukt! Ik heb een foto van Jarno in mijn album!

17. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ooh wat een schatje Miep! Sverre ligt er ook regelmatig zo bij, handen omhoog! :) Wat een mooi donker koppie heeft hij.. Terwijl jij toch heel blond bent?

18. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

koeky: tjee meid, tis natuurlijk niet de bedoeling dat je aan je bv onder doorgaat. Maak een keuze niet het meeste rust geeft, zou ik zeggen! Enne vervelend dat Rianne zo'n problemen met poepen heeft. De thermometer stimuleert inderdaad de persdrang, maar lijkt me ook niet oke ergens. Hopelijk helpen ze je in het ziekenhuis. DAt met die "nootjes" herken ik wel. MAar volgens mij is het normaal dat er stukjes in kunnen zitten. Die stank zal wel van het lange in de darmen zitten, komen.

niva: tis niet erg hoor als je minder komt. Hopelijk is wel alles oke met jou en devin.

Kirby: tjee wat zielig, een dubbele oorontsteking. Hoe merk je zoiets?

jody: laat je me weten wat de vk zei over dat drink gedrag?

Femke: alvast heel veel succes morgen, zet hem op meid!

Tomenjerry: heel veel succes meid, ben benieuwd wanneer ie er is!

Evelien: veel plezier in de stad dadelijk meid. Enne, San is nog een week thuis, maar kan al helemaal in paniek raken bij de gedachte dat ze weer gaat werken!

KAr: knap dat je de knoop hebt doorgehakt. Nu weer lekker gaan genieten hoor meid!

Miep: o wat een knapperd is het!

Met mij gaat het niet goed. Zit er helemaal doorheen. Kan niet genieten en vind het niet leuk meer. Zoƫ slaapt overdag bijna niet, ze wordt steeds wakker en krijst alles bij elkaar. Op de arm wordt ze wel rustig en verder moet je uren lang steeds de fopspeen weer terug duwen. Weet niet wanneer ze honger heeft en waneer krampjes. Voel me een verschrikkelijk slechte moeder. Jank zelf alles bij elkaar en wil niets liever dan er voor weglopen. Als ze begint te huilen krijg ik buikpijn en voel me accuut doodmoe. Wat doe ik toch verkeerd met ons meisje?

Twinny

19. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Twinny, je hebt PB!

20. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Twinny, dear, ik weet niet of ik je kan helpen, voel me namelijk soms net als jij... Het gaat echt in golven: de ellendige momenten en de fijne. Bij jou ook? Sorry dat ik het ook even niet weet...

Zelf halve nacht wakker geweest in de weer met Elin, ze wilde maar niet slapen en liep maar druk te doen. Denk ook haar darmen maar weet niet wat daaraan te doen behalve dan luier, voeden, cinababy druppels en wiegen. Maar slapen moet ze toch ook in haar wieg doen... En dat lukte dus vannacht niet :(

Deel Deze Pagina