Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Gefeliciteerd Monique!
    Mirthe is een mooie naam hoor!
    En wat een groot kind heb je gekregen zeg!

Geniet er van :D

2. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Femke gefeliciteerd met de geboorte van Marin!

3. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Femke, gefeliciteerd met de geboorte van Marin!

Kriss en Marloes... zet hem op. Eigenlijk hoop ik dat jullie je beeb al in jullie armen hebben.

Monique, nogmaals gefeliciteerd met jullie kleine meid. Leuk dat je het hier nog even komt melden.

Niet bijgelezen en als ik het zo hoor aan de geluidjes boven krijg ik nu ook niet de kans. Gok dat ze binnen nu en 5 minuten klaarwakker is.
    Dus ik ga haar badje vast warm maken.

4. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    2,096
    28
    48
    Gemert
    Lexi en Evelieveling bedankt voor jullie reactie.
    Wordt er na al het gedoe hier toch weer warm van, thnx.

Zal ik ook even showen dan.

5. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Monique gefeliciteerd met Mirthe!

Mooie meid, flinke meid zeg!

6. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Ik slaap ongeveer 5 uur per dag nu. Ik kom na een voeding ook erg moeilijk in slaap (ben nooit een makkelijke slaper geweest)
    Ivo pakt 's avonds de laatste voeding van mij over zodat ik minimaal 3 uur aan een stuk kan slapen.

Raven krijgt op advies van het cb nu niet langer dan 30 min de borst en mag na het voeden nog kwartiertje opblijven om te spelen en knuffelen. Dan moet ze weer naar bed. Als het goed is moet ze zo langzaam in een ritme komen

7. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Wat een vreselijk mooi koppie monique.
    Vind haar zelfs wat op mijn meissie lijken.

Bedankt voor je foto en dat je het kwam melden.

Zit ik hier dan... badje staat klaar, maar ze is gewoon weer in slaap gesukkeld. :rolleyes:
    Maar goed, mag ook wel, ze was gisteravond en vannacht zo in de weer door krampjes.

8. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Gewoon lekker laten slapen eef. Dat badje komt straks wel. Geniet maar eerst even van je rust! ;)

9. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Monique, gefeliciteerd met Mirthe! Mooi koppie, en zo tevreden..!

Ben ook erg benieuwd naar Kriss en Marloes... De laatsten he?!

Hier weer een hele goede nacht, Sverre heeft denk ik van kwart voor 12 tot half 6 geslapen! En ik zowaar ook! Niet tussendoor wakker geweest, heerlijk! Daarna heeft hij nog van 6 tot 9 geslapen dus ik ben er weer helemaal bij.. Wat een perfect kind is het toch. ;)

Dus qua slapen gaat het hier lekker; ik lig er nooit voor half 11 in maar door Sverre's ritme kom ik wel aan mijn uren. En op 5 a 6 uur per nacht merk ik dat ik de dag wel doorkom. Heb in de laatste maanden zwangerschap ook zo weinig geslapen..
    Ik slaap wel vaster nu! En ik hoef niet meer te plassen 's nachts! Wat een heerlijkheid...

Ik merk dat hij nu ook niet meer na elke voeding een poepluier heeft; even omschakelen. Hij plast wel heel veel dus 't zit wel goed.

10. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Mijn borsten doen pijn... :( :( En kolven doet ook zeer dus ik stel dat maar eventjes uit. Nog een paar dagen en dan is het over hopelijk.

Ik ga wel even de huisarts bellen, heb heel erg veel last van mijn hechtingen. Terwijl ik dat eigenlijk nog niet heb gehad. Morgen 3 weken geleden bevallen, dus 't lijkt me niet helemaal okee.

11. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

Aug 15, 2006
    738
    0
    0
    Ja, vind het wel leuk om een dagje met Pepijn heen te gaan en misschien naar lappendag.
    Naar de Oililywinkel. :)

12. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    hier ook melanie...
    een ramp he..
    het is hier altijd een strijd.
    luca denkt lekker bij zichzelf zo ik heb een paar slokken naar binnen en ik ga weer verder slapen.
    nou had ie last van krampen en sliep wat minder dus hebben hem gelijk ff bijgetankt. ;) :)

13. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    :) :) :) gekke muts dat je er bent!

14. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    MOON nogmaals gefeliciteerd met Mirthe! :baby:

15. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    dan kan ze nu af aan beter flirten met je a.s schoonzoon ;)

16. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Hee ik zie foto's van Luca in je album Peetje! Hoe vindt Romy het om een klein broertje te hebben? Ze kijkt zo lief naar hem op die ene foto....! :) :)

17. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Zo, ik ga wat foto's bewerken van mijn kleine meid. Ze heeft zich inmiddels gemeld, is in bad geweest en heeft gegeten. Ze ligt nu in bedje... te kletsen tegen iemand die er niet is ;)

Kar, onder de douche met een warme straal je borsten een beetje leegmasseren... wellicht scheelt dat in de pijn?

18. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    nee, helaas. Hier wordt het een augustus baby, morgen om 8 uur melden en dan inleiden

19. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Maar 1 augustus is ook een mooie datum! :)
    Alvast veel succes morgen!

20. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Heb net een klein beetje afgekolfd, dat helpt. Vanavond weer als 't nodig is. Vanmiddag naar de huisarts voor de hechtingen. Hoop echt dat ik niet opnieuw gehecht hoef te worden ofzo.. :( Pijn wordt steeds erger, zitten en lopen doet pijn. IRRITANT!

Share This Page