Monique, gefeliciteerd met Mirthe (gaan jullie ook voor de M-namen )?? Dacht dat Milyan zwaar was, maar 8 pond? Respect! Mooie foto ook ! Miep, ik heb gelukkig weinig slaap nodig. Milyan drinkt meestal om middernacht zijn laatste fles, daar na gaan we naar bed, dus ongeveer half een. Dan wordt hij om drie uur wakker en half vier slapen we weer tot seven uur en dan nog een keer tot 10 uur. Dus al met al bij elkaar opgeteld kom ik uiteindelijk uit op 6-8 uur per nacht. Karlijn: Heb je nu nog last van je hechtingen? DIe zijn er toch zeker allang uit? Ik heb trouwens bij mijn voorige bevalling de tip gekregen om het litteken van de hechtingen met Johannesolie in te smeren om het weefsle soepel te krijgen. Dat heeft erg goed geholpen. Dus elke keer na het plassen ff een paar druppels erop smeren. Misschien is dat een idee? Peetje, wij geven inmiddels zelfs de fles niet meer terwijl we hem in onze armen houden, maar door hem recht voor ons te houden zodat ie het minst knuffelig ligt, maar dan nog sukkelt hij in slaap.. echt een drama. En die flessenvoeding moet natuurlijk binnen een uur gedronken worden. Dus het is altijd een race tegen de klok. Marloes, het kan nog.... je hebt nog 10 uur .. Vandaag is onze uitgerekende datum, gek, he? Jij zit er nog met je buik en Milyan is alweer 11 dagen oud. Evelien: ik zie een vermoeide maar oh zo blijde moeder op de foto Tja, en die kinderbijslag.. breek me mijn bek niet open! In Duitsland krijg je per maand wat we hier per kwartaal krijgen..... :x Heeft Kriss eigenlijk een SMS-buddy? Nog niks gehoord vandaag, toch?
Zou ik wel doen, tenminste als ik daar de tijd voor heb... Myron was ook zo'n moeilijke slaper. Heb hem 8 maanden in een doek/ draagzak op mijn buik gedragen.. Gewoon je moedergevoelens volgen.
Kirby, ik laat de kids ook altijd zelf in een ritme komen, behalve dan 's nachts. Daar probeer ik natuurlijk wel ze zover te krijgen om door te slapen. Maar als ze overdag wakker willen zijn, prima. Sommige kinderen slapen nu eenmaal minder dan andere...
Ja, Alex zegt dat er nog draadjes zitten.. Ze zouden zelf-oplossend moeten zijn. En het doet gewoon echt pijn, alsof de wond weer open is ofzo. Ik hoor het straks wel.
Ik probeer haar 's nachts ook te doen slapen hoor... soms lukt het, soms niet. De meeste nachten slaapt ze van 23-24u tot 4-5u en dan weer tot 8-9 of zelfs 10u, dus al bij al vind ik dat ik niet kan klagen. Natuurlijk heeft ze ook wel nachten dat het minder is, maar dat heeft elk kind wel dacht ik.
Hallo allemaal, ik heb nog steeds niet echt kunnen bijlezen. Ik hoop dat het met alle mama's en kindjes goed gaat. En dat de laatsten nu toch echt zullen bevallen! Tja, ik heb niet zo'n tijd nu. Tica wil elke 2 uur 2 borsten leegdrinken... Terwijl ze een langzame drinker is, dus ik ben dan ook telkens een uur bezig... Gelukkig zei de kraamverzorgster direct dat ik deels moest gaan afkolven omdat ik het anders fysiek niet zou gaan trekken: herstellen van de KS, de gewrichtsklachten èn de BV. Daar zijn we nu 2 dagen mee bezig en het gaat langzaam beter. Ik heb bijvoorbeeld vandaag echt lekker samen met Tica onder de douche gezeten (en mij zèlf afgedroogd) en zèlf de deur opengedaan voor de VK die op controle kwam. Ik heb wèl wat foto's van Tica in mijn album gezet!
ja wij ook! met mijn hand in zijn nek half zittend/liggend. en de laatste beetje bij papa. want geloof als ie me ruik slaapt ie al. de eerste 50cc bij mij en de rest na zijn boer bij papa nu 2 x keer de fles gegeven terwijl ie op de voedingskussen ligt werkt tot nu toe ook wel en dan zijn broek uit
Volgens mij is dat zelfoplossende ook maar tot op zekere hoogte... Dus gewoon eruit laten halen joh! Kan vast alleen maar beter worden!
weet je zeker oplosbare.. bij romy had ik ze ook..nou dat zeiden ze teminste! kwamen er ook heel laat achter dat ze er nog zaten en nou ben ik misvormt daar bij wijze van dan he hihi
Hoera lieverds, goed nieuws! Wurm slaapt in de wagen achter de bank (waar ik op zit met de laptop) en Lexi is ein-de-lijk weer eens aan haar boek aan het schrijven Fingers crossed dat ik dat een beetje vol kan houden?!
Hehe, ik vind het wel vreemd dat jullie zoveel minder krijgen dan in Duitsland of België (wij krijgen hier ook een pak meer dan jullie).
Hehe, ik vind het wel vreemd dat jullie zoveel minder krijgen dan in Duitsland of België (wij krijgen hier ook een pak meer dan jullie).[/quote:zjpg7sgg] Het leven is nou eenmaal niet eerlijk...
ik heb 'm ook wel eens tussendoor in bad gedaan... kon ie zich flink boos maken tijdens het aankleden..