Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    nee als ie te boos word dan gooit ie alles er weer uit :(

2. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ben bij de huisarts geweest: de hechtingen zien er super goed uit! Er is alleen een klein stukje open gegaan en dat voel ik waarschijnlijk (te heftige seks? :oops: ). Zal snel genezen dacht hij.

Ik ga ook overmorgen ofzo urine langsbrengen want ik blijf buikpijn houden dus heb het idee dat die antibiotica niet helpt..

Vraagje: mag je echt niet meer dan de 150 cc per kilo lichaamsgewicht geven aan je kindje? Voor Sverre betekent dat ongeveer 600 cc; dat wil zeggen 6 voedingen a 100 cc. Kan ik dan het beste 90 cc water + 3 schepjes = 100 cc maken, of 120 cc water + 4 schepjes = 135 maken en hem daarvan gewoon maar 100 laten drinken? Heb het idee dat hij sneller komt op 3 schepjes en vannacht heeft hij er 4 gehad en sliep hij weer 6 uur aan 1 stuk!

3. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Bedankt! :)

4. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Je kan ook gewoon voor de nachtvoeding iets meer geven..

5. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Nog niet gekregen maar op het pasje van de ziektekosten verzekeraar stond ie. :)

6. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ja, hier dus ook! :( Heb ik net die toeslag-aanvraag verstuurd, krijg ik de nieuwe polis van Menzis met zijn sofinummer erop! :( Grrrr had ik nou maar even gewacht.. Zijn nummer eindigt op een heleboel zevens, hoe toepasselijk.

7. Koeky

Koeky Fanatiek lid

hihi idd heel toepasselijk. :)

8. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    karlijn, als hij het opdrinkt, mag je ook meer geven. die 150 cc is gewoon een richtlijn. maar sommige babies eten gewoon meer. je hebt zelfs fv speciaal voor de hongerige baby.

9. Jacquelien

Jacquelien Actief lid

9 jul 2006
    173
    0
    16
    Werk op een woongroep voor mensen met een verstand
    Friesland
    Alle nieuwe moeder gefeliciteerd met jullie kleintjes!

@Marloes, heel veel succes voor morgen.

@kar; bij mij was de knip ook een beetje open gegaan, en dat zat binnen een week weer dicht.

Sofinummer hadden wij ook ongeveer 2 weken na de gegoorte.

Hier gaat het redelijk, harrie is al dagen extreem onrustig en niets helpt. Hij huilt soms 4 uur achter elkaar aan, zondag binnen 24 uur zelf 9 uur. Sinds gister weer andere voeding, mocht dit niet helpen dan gaan we hem inbakeren zien of dat helpt. Ik ben zelf erg moe en reageer daarom niet zo uitgebreid, komt later wel weer.

Gr Jacquelien

10. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland

Elin heeft er een met een hoop zessen, ook toepasselijk want zij is van juni!

11. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Vandaag ff geen reacties van mij, sorry heb ff totaal geen puf meer.....

twinny

12. Kriss

Kriss Lid

19 jul 2007
    89
    0
    0
    kleuterjuf
    Noord-Brabant
    Hallo allemaal,

Echt doorgezet heeft het nog niet.
    heb nu sinds gistermiddag om de 7 a 8 minuten een wee. Maar het schijnen nog steeds voorweeen te zijn.
    Ontsluiting schiet niet op.

Gisteravond om 22 uur de vlos langsgeweest. Ook al kwamen de weeen niet om de 3.4 minuten. Ik had nog totaal geen ontsluiting. En ook de baarmoedermond was nog hard.
    Moest gaan slapen met paracetamol.

Dat heb ik gedaan, en twee keer een uur in bad gelegen in de nacht.
    Vanochtend om 5 uur hield ik het niet meer, van de slaap en pijn.
    Vlos langsgeweest en ik had 1 cm. Dus het was nog niet eens echt begonnen!
    Ik mocht naar het ziekenhuis waar ik om 8 uur een spuit kreeg om te slapen. Het vermoeden was dat door de slaap ik nieuwe energie kreeg en dan wel door zou zetten. Of dat het zou stoppen.
    maar het deed dus geen van beiden. Om half 1 had ik 1 a 1,5 cm ontsluiting, wel verstreken baarmoedermond. Maar de weeen komen niet sneller en ze zijn nog steeds alleen onderin mijn buik en in mijn onderrug niet in de hele buik.

Dus ik ben om 2 uur naar huis gestuurd met paracetamol en slaappillen. Om vannacht goed te slapen zodat ik nieuwe energie krijg voor echte ontsluitingsweeen of rust zodat het stopt.

Kortom, ik lig nu op bed, in bad, op de stoel, loop wat rond en het is gewoon nog het zelfde om de 8 minuten een wee.

Helaas!

13. Koeky

Koeky Fanatiek lid

He kriss dat is balen. Ik hoop dat het een beetje gaat doorzetten voor je.

14. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    niet bijgelezen ook geen puf voor te druk. quinty heeft een darm poliepje op haar anus en ik moet daar morgen huisarts voor bellen verder heel huilerig dus ga misschien inbakeren morgen ff met kraamhulp over hebben. verder bv is goed op gang ze doet het super kleine pitbull. ze huilt weer dus laat het hierbij. groetjes

15. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    jammer, Kriss. was wel leuk geweest, nog zo op de valreep een julibaby. niks aan te doen. Hopelijk kun je wel een beetje uitrusten en zoals iemand anders eerder vandaag al schreef: 1 augustus is ook een moiie datum.

16. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Kriss ik hoop dat het snel doorzet meis! Je loopt nu al lang genoeg rond...

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    kriss: we gaan gewoon samen voor de 2 mooiste en liefste baby's van augustus ;)

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    eveline: ben je eigenlijk toen nog naar the Wizz geweest?

19. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Niet! :) Ik ga iedere avond te laat naar bed, zo rond twaalven, en ben om half zeven op voor de voeding. Tussendoor komt ze ook nog een keer dus de nacht vliegt voorbij!
    Overdag rusten kan ik ook niet, maar tot nu toe kan ik mijn ogen open houden! ;)

20. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Gefeliciteerd met Mirthe!

Deel Deze Pagina