lief dames, dat jullie vragen of ik hier blijf... Ja dus... jullie 'ken' ik allemaal.. en hoeveel procent van de baby's wordt nou eigenlijk daadwerkelijk op de uitgerekende datum geboren? Er zullen hier uiteindelijk ook wel juni juli en augustus mama's zitten.. Kim hoe was het gesprek? Twinny; fijn dat het meeviel bij de tandarts, vooral als je toch al angst hebt... Ik ben vandaag weer voor het eerst naar school geweest om te werken...pffff ben blij dat ik weer thuis ben.. nu weer lekker op de bank met laptopje.. Vanavond gala bal, ik mag lekker zitten en muntjes verkopen....lieve collega's heb ik toch.. oh ja, zag iets over boekjes voor vaders; mijn vriend heeft van mijn moeder een boekje gekregen van ouders van nu..heet geloof ik Vaders van nu..leuk boekje, ook voor mama's.. hij heeft trouwens ook een eigen banner op het bureaublad..over zoveel weken word ik vader... Groetjesss
Nou Kar, daar hou ik me hart ook voor vast. Wj zijn idd, volgens mij, de enige die nog niks gezien of gehoord hebben. Dat kan dus nog leuk worden volgende week. Mijn opa is er eentje van een tweeling en ik weet dat mijn schoonzus ook inverwachting was van een tweeling, maar eentje is er af gestoten. En ik zit volgens mij aardig in de risico qua leeftijd. Ach ik zie wel. Denk zelf van niet, want dan zou mijn baarmoeder toch al wat groter moeten zijn en de vk heeft er niet echt raar op gereageerd toen ze voelde. Gelukkig voor je Twinny, dat alles weer goed was bij de tandarts. Volgens mij rotten tanden niet zo heel erg snel weg hoor.
Jee, het lijkt weer of ik mezelf hoor. Afgelopen zomer is de vakantie onderbroken door hevige kiespijn en ik wilde er geen franse slachter ehm, tandarts op los laten. Vorige week is een kies die toch al niet goed was een stukje afgebroken, heb er geen last van, maar wil na de eerste 3 maanden toch dat ding wel laten weghalen!
Lijkt me wel leuk, kar en twinny met een tweeling peeetje, blij dat je echo goed was. Kim, ben benieuwd hoe je gesprek was. Marloes, ben blij dat je hier blijft, je hoort er zeker bij. Iedereen wachtte hier zo in spanning af op jouw streepje. Je hebt helemaal gelijk, maar weinigen bevallen op de juiste datum! Goed, ik ga de laatste dingen in de tas proppen en dan gaan we weg. Zie er erg tegenop en de stress heeft ervoor gezorgd dat ik vandaag de hele boel heb ondergekotst. Wel lief, schoonzusje heeft in de gelegenheid waar de bruiloft wordt gehouden wel een kamertje voor mij laten reserveren waar ik me kan terugtrekken als het allemaal teveel wordt! Dus het gaat vast wel goedkomen.
@kar ik heb er ook nu wel een goed gevoel over ik ben ook nu van plan om mijn BUIK niet meer te verbergen! Die 1% is bij mij wat meer al hoorde ik de gyni er totaal niet over! en moet uiteraard wel de gehale zw. bij hem blijven lopen. voorlopig om de 2 wkn.(vind ik totaal niet erg!) @marloes tuurlijk moet je hier blijven. idd zullen heus wel juni/aug mama`s tussen zitten. @adine zou je het minder erg vinden als het een tweeling word? @twinny ik wil niks horen over een tandarts hahaha ik moets eigenlijk al lang maar stel het elke keer uit! @kim al nieuws over je gesprek.. niet al te druk maken he.. jij en je bibi komt nu op nr 1 zo dat was ff snel niet alles bijgelezen vandaag ben nog in de wolken hihi
Hoho, Kar en Adine, ook ik heb nog niks gezien! Dus misschien zitten er wel drie tweelingen aan te komen in juli...
Jij weet dus ook nog niets. Ik zie dat jij een dag eerder mag dan wij. Ben wel heel benieuwd hoor of je de beeb dan al ziet bewegen. Ben net weer even flink over m'n nek gegaan. Ik vergat nog even dat ik een sjaaltje om had. Heb gelijk de wc maar weer geboend. Heb nog nooit zoveel de wc schoon gemaakt als in de afgelopen 3 weken.
Nee, wij weten ook nog niets, ook niets gehoord toen ik de eerste keer bij de VK was, toen was het nog te vroeg. Jij moest net als ik in eerste instantie pas in 2007 voor de echo, als ik me niet vergis, maar ze hebben het bij ons allebei naar voren geschoven. Ik zal meteen hier vertellen hoe het ging, zodat jij en Kar weten wat je kunt verwachten volgende week! (Hoewel jullie net iets verder zijn dan ik, dus misschien zien jullie wel meer bewegen.)
nou de kogel is door de kerk. BEN ONTSLAGEN. snik snik snik.... wist het al wel maar komt toch best hard aan. en wat blijkt die ukkels hebben me al vanaf april 200 euro in de maand te weinig betaald! ik ben al zo vaak geweest om het aan te geven, maar nee alles zat goed.... nu bleek ik dus nog 1000 euro terug te krijgen. wel een leuk kerstkadootje
Balen Kim.... Kan me voorstellen dat het hard aankomt, ook al had je het verwacht. Gelukkig heb je nu duidelijkheid en niet meer die spanning. En misschien ben je ergens ook wel blij dat je daar niet meer heen hoeft, de sfeer was behoorlijk verziekt, lijkt me, en zoals je zelf al zei was er veel kapotgemaakt door wat er was gezegd. Sterkte toch nu, kruip maar lekker tegen Leon aan vanavond. Dikke knuffel!
Hoi, @kim sterkte! Ook al had je het verwacht, toch een tegenvaller! Nu maar concentreren op je zwangerschap en waarschijnlijk heb je zo 'n nieuwe baan. Kop op! Alle andere meiden, wat een echo's worden er gemaakt de afgelopen dagen en allemaal goed! Mooi man. Nog 3 meiden die een echo te goed hebben, haha, wie weet zit er idd een tweeling tussen. Ik heb net met mijn leidinggevende gebeld, werken is me nu te veel, dus ga 5 uur p/d werken. Dat scheelt enorm en het lucht me onwijs op. Kom net van de huisarts vandaan en ben gelukkig niet aan het uidrogen met al dat overgeven. Ik wou dat het begin januari was! De crematie gister was zwaar, moeilijk om afscheid te nemen. Had opa graag verteld dat ie overgrootopa zou worden. Nu weet hij het hopelijk ook en waakt ie vanaf boven. Liefs Selma
mijn contract wordt niet meer verlengd vanaf 14 februari en de reden is idd dat ik zwanger ben en mijn collega (de dochter vd baas) ook zwanger is. en nu hebben ze ineens geen plek meer voor me. ik werk daar gvd al 3 1/2 jaar!
Balen meid, maar een geluk bij een ongeluk dat je dan nog geld krijgt van ze. Sommige mensen luisteren ook niet ook he?
Dan is het denk ik juist wel een boekje voor mijn vriend. Die heeft ook nogal grove en droge humor soms. En anders kunnen we altijd later nog een ander boekje scoren.
Echt shit meid. Al zag je de bui al hangen. De manier waarop je behandeld bent, wordt je niet echt vrolijk van. Je zou het bijna gaan aanvechten, want het is toch eigenlijk wel discriminatie van een zwangeren vrouw.
Zulke dingen vallen idd erg zwaar. Mijn moeder heeft het ook niet meer geweten, dat ze nog een keertje oma wordt.
@Kim: flink balen zeg, hoe durven ze...! Ook al ga je er een beetje vanuit, het blijft flink tegenvallen. Ik hoop dat je je erbij neer kunt leggen, straks lekker kunt genieten van je zwangerschap en snel weer een nieuwe, leuke, goedbetaalde en plezierige baan vindt! Succes. Hier gaat het z'n gangetje. Ben deze week ook weer thuisgebleven van mijn werk. Ben nog steeds misselijk en ook vandaag weer met de pot geknuffeld! Ik hoop echt dat die zetpillen van de huisarts gaan werken... ben nu zeker al 3 kilo afgevallen en nog zo slap als een vaatdoek. Gelukkig snapt mijn baas mij, kreeg vandaag zelfs een lief kaartje van hem... Dit is dan ook de 1e keer in de 3,5 jaar dat ik er werk dat ik ziek ben. Ik hoop volgende week nog wel ff te kunnen werken, de laatste week van dit jaar, daarna toch sowieso 2 weken kerstvakantie (wat een voordeel, het onderwijs!). Maandag lekker weer een echo, kijk ernaar uit en hoop dat alles nog goed zit! Liefs Elma
ik heb de baby ook nog niet gezien, zou ook nog niet weten wanneer dat gebeurt. enne hier hier een verhoogt risico op tweeling, ga der alleeen niet van uit, kan het hier in huis met dan 3 kinderen niet eens bergen hahaha. maar goed. alles goed hier. nergens last van, wordt alleen dikker. zal even buikfoto maken en in mijn album zetten. groetjes