Ik las het. En ik denk inderdaad dat ik dat maar ga proberen. Ik heb alleen nog 2 kinderen rond lopen en een groot kind (papa..hahahahaha) en die hebben nu vakantie en die zitten ook de hele tijd aan me te trekken. Ik heb trouwens bij mijn 2 andere kinderen nooit veel problemen gehad met slapen dus dit is helemaal nieuw voor me. Volgende week moet er één weer aan het werk. Bedankt voor de tips groetjes
Nooit te hard roepen dat ze al vanaf 12 uur slaapt. Ze is nu heeeeel hard aan het gillen. Ik dub nu even. 2 uur slaap... is dat voldoende? Of moet ik haar toch maar uit bed trekken, verschonen, voeden en daarna weer heerlijk in bed leggen?
Even iets heel anders... Zit het nieuws te kijken op de bbc en daar hebben ze dus recentelijk al die overstromingen gehad. Was een stukje over de racecourse in Worcester, die was zodanig ondergelopen dat ze daar nu geen paardenrennen konden houden maar wel konden vissen midden op de baan. En toen lieten ze de enorme vis zien die ze daar net vandaan hadden gered. Ik moest stiekem dus wel even lachen ook al is al die schade in Engeland toch ook wel droevig. Oh help, had ik dit eigenlijk wel mogen posten? Is tenslotte niet over zwangerschap en baby's he? Help straks raak ik vreselijk in de problemen hierzo
Valt op... een niet babybericht en iedereen valt stil HOERA... ze heeft het weer gevonden. Ik heb haar een schone luier gegeven, 10 minuten aan de borst laten drinken (yeah... het doet zo goed als geen pijn meer), met een flesje nog wat na gegeven zodat ik zeker weet dat ze wat binnen krijgt, laten boeren en hop... weer in bed. Binnen een half uur ligt ze weer in bed. Ze heeft 2 minuten zacht gehuild en nu ligt ze heel tevreden met haar oogjes dicht en een lief glimlachje te slapen/doezelen. Dus we hebben haar wakkere gedrag van vanmorgen gelukkig weer doorbroken. Goed, dan heb ik nu tips nodig. Ik ben reclame aan het maken om foto opdrachten binnen te krijgen. Ik heb reclame gehangen bij de verloskundigen praktijk, in 2 supermarkten, heb op marktplaats, marktplaza, speurders en een plaatselijke verkoopsite advertenties gezet. Verder heb ik een advertentie opgestuurd naar de schoolkrant. Voor 10 x per jaar betaal ik in totaal 35 euro. En ik bereik verdomd veel mensen ermee. Dus ik hoop er wel wat uit te halen... Hoe kan ik nog meer adverteren?
Thanks Tanya! Die sufheid zou er dan waarschijnlijk voor kunnen zorgen dat uk blijft slapen en niet voor de voeding komt er dan te weinig drinkt, denk ik. Maar ja wie ben ik... Eerst maar ff verder lezen.
Nicci is ruim 6 pond nu... Ik ga het inderdaad ff checken bij een pro! Maar jullie hebben me ook al goed geholpen!
creche, peuterspeelzaal, basisschool. Euhm effe denken je doet ook dieren he? Dan dus dierenspeciaalzaak en dierenarts (vooral die laatste, daar komen mensen die om hun dieren geven hihi) en misschien nog een idee om te vragen of je mag exposeren bij een tandarts ofzo (die willen vaak wel wat leuks in hun wachtkamer hebben hangen..) effe iets anders..het valt me op dat jullie zo duidleijk bezig zijn met regels en een structuur etc etc..ik doe dat helemáál niet..niks eigenlijk..als ze huilt haal ik haar eruit )volgens de kraam huilen ze nooit voor niks en moet je ze niet laten huilen, beebies manipuleren nog niet) en voedingen e.d. is allemala op vraag ..ook een schone luier geef ik alleen alstie vies is..en dan dus ook meteen en niet op een vast tijdstip. Totaal geen ritme hier dus..zijn er meer mama's die het zo doen?
BV werkt veel laxerender, maar daarnaast verminderd het poepen sowieso wat na de eerste weken. Ook hier met BV. Ik heb wel gehoord dat KV kinderen niet eens iedere dag hoeven te poepen.
Nicci heeft dus ook een snotneusje, maar als ze echt verstopt lijkt gaat ze huilen en snuit ze hem zelf uit. Handig! Alleen wel goed opletten dat 'ie niet in mijn haar of hals hangt.
Ben wel geen overtijd moeder, maar 1 van de valsspelers. Hoop niet dat het uitmaakt. Nicci had ook een droog huidje, misschien mede door de lamp, maar toen ik de intake van het CB had vroeg de verpleegkundige hoe haar huid was en onze kraamhulp zei toen: "Heel mooi, ze vervelt al goed". Hieruit maakte ik op dat het hoort. Ik smeerde inderdaad met olie en het is goed gekomen! Succes!
Ja zo hebben ze het mij ook verteld. Maar devin heeft de tweede dag 11 uren tussen de voedingen gehad (ze was echt niet wakker te krijgen om te drinken) en zelfs toen was het nog wel goed hoor..(al moest het niet veel langer duren) Dus het komt echt niet op een uurtje meer of minder aan, als het maar niet té lang duurt (11 uren is dus wel te lang)
Die gebruikte ik al snel niet meer, terwijl we een couveuse kindje hebben. Eenmaal thuis ging het zo goed, dat we de kruik overdag er na 2 dagen al af hadden en de kruik voor de nacht na een nacht of 4. (thuis dan he, dus toen was mevrouw wel al 2 weken, maar nog maar 6 dagen uit de couv.