Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    p.s. ik (en alles om me heen) ruik echt heel erg naar beebie en melk..hebben jullie dat ook?
    Ieuw word er bijna misselijk van, zo weeeig ruikt alles...

2. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Handen wassen hebben wij als ding overgehouden uit het ziekenhuis. Omdat ze teer was toen ze uit het ziekenhuis kwam moesten wij dit doen van de verpleeging. Moest immers op couveuse afdeling ook. Wijzelf wassen wel al minder, daar moet ze maar aan wennen, maar anderen en vooral kinderen wassen wel.

3. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Hoe we het ook allemaal doen, over 20 jaar zal er heus wel wat zijn waarvan we zeggen: Dat had ik anders moeten doen. Het zij zo! We doen de dingen met de allerbeste bedoelingen en meer kun je niet doen!

4. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Helemaal niet! Wel af en toe een Switzal luchtje, maar dat is lekker (vind ik), geen melkluchtje geroken hier! Zit het in je neus, of ruikt het ook echt zo?

5. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Hier net hetzelfde...

6. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik zit alweer anderhalf uur achter de pc! Mevrouw ligt als een prinsesje te slapen in haar wieg! Oooh wat heerlijk! Gisteren al huis aan kant gemaakt, dus dat hoeft niet meer!

Ga toch maar naar beneden nu, want mevrouw zal zometeen wel willen sucken!

See ya later!

7. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Gnagna..Ik gebruik nu van die padz..dat houdt t genante lekken wel tegen. ik vind het ook een raar iets trouwens..ga je lopen lekken als je aan je kind denkt..

Hebben jullie trouwens alweer iets aan sex gedaan? Hier geen gemeenschap (en dat gaat de eerste maanden ook niet gebeuren vrees ik) maar de eerste stapjes zijn wel weer gezet..Godzijdank! Ik mis mn vent echt heel erg, maar ik vind het ook heel lastig met zo'n geluidjes-producerend-naar-melk-ruikend -wezentje op de achtergrond..

8. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland

Dat klopt! Moet je het boek Oei ik Groei maar eens lezen! Ik heb het gekregen van mijn zussen en daar staat alles in over die mentale sprongetjes die ze hebben, dus elke keer dat ze weer wat nieuws kunnen. Wel de moeite waard om eens te lezen, al zeg ik het zelf.

9. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Nee volgens mij ruikt het echt zo..de poepluiers van devin ook..dat ruikt gewoon heeeel sterk naar melk..niks poepgeur ofzo..alles is melk geur..

En dan vroeg mn mannetje gister of ik ook melk in de koffie wilde..hahahaha..NEE!!!

Ow en p.s.: ook sorry dat ik zoveel post..maar ik heb zoveel in te halen en ik zit zooo te genieten van deze twee uurtjes dat madam slaapt en ik rust en en en..ik vind het gewoon heerlijk om even met jullie te praten over al die zorgjes en vragen en twijfels enzo..

10. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Oowww owww wat fijn om te horen!
    *duizend zoenen voor kirby*
    ..Vooral dat "wat nieuws kunnen" daar kijk ik naar uit :)
    Je wordt inderdaad soms doodmoe van dat rondlopen met haar op de arm, maar aan de andere kant geloof ik ook wel weer heel erg in de natuurlijke manier ..en aapjes denken ook niet in regels en structuur :)
    (niet dat mijn kind nou een aapje moet worden haha) Ik denk alleen dat ze zelf heel goed weten wat ze nodig hebben..Of ik. Maar dat ik dat niet meer weet en in de war raak als ik me aan veel regeltjes en structuurtjes moet gaan houden terwijl mijn gevoel/ instinct iets anders zegt.

Toen de vloskundige zei:"leg haar maar gewoon aan wanneer je dat zo voelt, ipv om de vier uren ..toen kon ik wel huilen van blijdschap. daarna is er al zoveel veranderd..puur omdat ik van haar naar mn gevoel moest/mocht luisteren. .

Ik hoop alleen dat ik nu niet een heel moeilijk hoopje mens kweek door het zo te doen zoals ik het doe :) Is het van jullie bewust een keus om het zo te doen kirby, of meer 'zo gelopen'?[/quote]

Het is eigenlijk de twee...

Ik ben zelf zo groot geworden en ben nooit een moeilijk kind geweest (geen van ons zeven eigenlijk) dus wou ik het ook wel zo doen, en anders had ik het toch ook zo gedaan want ik ben echt een 'softie' wat mijn meisje betreft, mijn hart breekt als ze huilt en ik wil haar ook gewoon veel bij me. Ik vind het ook veel natuurlijker om het zo te doen, voeden op vraag (wij eten toch ook wanneer we zin hebben?), veel knuffelen, slapen waar we het lekkerst slapen... Wij hebben die keuzes dus vind ik eigenlijk dat ik haar ook wel eens een paar uur bij mij op de buik mag laten slapen of eens op haar voedingskussen, ofzo... alleen 's nachts moet ze echt in haar bedje slapen.

11. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ja die vieze zure melklucht he?! Mijn bed ruikt er zelfs naar...

12. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ja het was een poephoofd maar dan zonder het tuit mondje en dat doet ze vrijwel altijd als ze poept. Het hoofd van de foto hebben we nog niet heel vaak gezien.

Sex? Allang! Ook met wurm op de achtergrond! We hebben ook de tv aan of de radio of de stofzuiger als ze in de buurt is. Daar moet ze aan wennen vind ik. Anders is bij ieder geluidje straks wakker.

*ze is nu aan het wakker worden en klinkt echt mega cute!*

13. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ow wij hebben wurm laatst dus echt gewoon even laten wachten omdat wij bezig waren hoor! Maar ja wij zijn dan ook ontaarde ouders ;) En Elin ligt dan ook niet bij ons op de kamer, dat leidt misschien minder af?

14. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Haha, ik heb mn mannetje laten kiezen : Óf we gaan klooien onder de douche..maar dan zijn we dus verder van haar vandaan..Óf we gaan klooien op de slaapkamer maar dan moet het heel zachtjes!

Keus was voor hem snel gemaakt..(we waren op de slaapkamer, dus om niet langer te hoeven wachten bleef het daarbij haha)

Kirby: goed om te horen, ik ben het helemala eens met jou manier en ik probeer het ook zo te doen. ik ben zelf helemaal niet zo opgevoed en ik verwacht dan ook wel veel 'commentaar"

Zo kwam ma hier gister en die zei: ja eergister kwam ik rond voedingstijd en daarna gaat ze slapen dus ik denk ik kom nu wat eerder want dan kan ik haar effe vasthouden"

Maar helaas had ik dus net gevoed en had ze krampjes..Mn moeder heel verbaasd: maar je voedde haar eergister om half tien, wrom nu al om half negen dan? <- zwaaaar verontwaardigd..

"euhm ma? Dat mensje heeft nog geen tijdsbesef hoor, wij voeden op aanvraag..dus als ze honger heeft"

Nou dat vond ze maar raar en suf en belachelijk en hoe doe je dat dan met de visite enz enz...
    Tja..too bad visite! :)

15. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Jap, zo doen we het hier ook hoor. Totaal geen structuur. Huilt ie? Dan pakken we hem op. Dorst? Dan krijgt ie drinken. Ik heb ook gelezen dat je je baby tot 6 maanden niet kunt verwennen en zo vaak mag oppakken als je wilt.

16. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    ow effe rondje lopen..tot zooo (hoop ik)

17. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ow, ik heb hier verder ook geen structuur hoor. Ik voed ook op aanvraag. En ze wil ook weleens wat langer bij me liggen. En ze heeft ook al een paar keer 's nachts bij ons geslapen.

Maar ik weiger dus om alleen maar met haar bezig te zijn. En daar leek het vanmorgen dus wel op. Ik leg haar dus niet pas in bed als ze al slaapt. En ik laat haar dus ook weleens eventjes huilen.

Ik ben nu echt dolblij. Van 12 tot 2 goed geslapen. Toen een razendsnelle voedingsbeurt. Om kwart voor 3 lag ze er alweer in. Dus eigenlijk verwacht ik dat ze binnen nu en een uur weer komt voor eten. Ik twijfel even of ik ga afkolven (ze staan op springen) en een flesje geven of dat ik de druk nog hoger laat worden en haar straks aan mijn boobies leg. (en terwilj ik dit typ begint rechts te lekken).

Ging net voor ik ging strijken even bij haar kijken en toen zag ik wel dat ze een hele hoop van haar vorige voeding naar buiten had gewerkt.
    En nu ik hier zo zit te typen moet ik lachen om de geluiden die ze maakt. Ik hoorde echt een mega scheet. Dus die heeft of een overvolle luier of is het goed aan het produceren daar binnenin!

Gezellig dat er vandaag zoveel dames hier zijn. Zoete kindjes blijkbaar vandaag...

18. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    mjah zuur..beetje weeeig vind ik het..en als ik heel even naar buiten ga en dan weer binnen kom ..ieuwww..

19. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Hier ruikt ook alles naar melk.
    Gooi ook vaker dan normaal al het beddengoed in de was.

Ik zit met een dillema. Schoonpa is jarig. Ze vieren het niet echt. Maar we zouden langsgaan.
    En eigenlijk wil ik nu niet. Ze komt nu net weer in een ritme. Dan wil ik niet dat ze daar weer uit wordt gehaald. Is dat heel stom?

20. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Moet dat niet zijn 6 weken, want met 6 maanden kun je ze goed verwend hebben hoor!

Deel Deze Pagina