Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Zo, ben bij..., maar nu wil Mick eten, dus ik kom later nog eens terug!

2. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Bah k*tzooi... las net nog even op het topic van Caruli... zo verschrikkelijk, hoop echt dat haar kleintje nog even kan blijven zitten...

Heb zo'n zin om te huilen, dit haalt echt alles weer boven van mijn kleine meis :( Het is nu zowiezo al moeilijker omdat ik nu echt besef wat ik heb moeten missen bij Assia nu ik Ana-Lucia heb en dan nog zo'n gelijkend verhaal...

3. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    hoi dames ik best nog totaal niet bijgelezen snap niet hoe jullie tijd hebben ik kom tijd en handen te kort. Quinty is soms erg huilerig maar ze heeft dus verschrikkelijke krampjes terwijl ze wel giga veel ontlasting heeft. verder doet ze ht super bv is goed op gang en this echt genieten ben zelf nog wel erg moe met de afgelopen dagen misschien totaal 12 uurtjes slaap als ik dat al haal. Eva vindt het super maar ze kan nu ook erg jengelig zijn om aandacht te krijgen dus moet erg wennen en een 2e kleintje maar this echt een super meid en we genieten goed. sorry voor ego bericht de bevallen dames (als die er zijn) Gefelciteerd. als de bevallingslijst weer up to date is kijk ik eens goed wie wanneer maar nu ff te veel moeite. ik ga weer doei

4. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

Aug 15, 2006
    738
    0
    0
    De foto's staan in het album.

5. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

Aug 15, 2006
    738
    0
    0
    Tanya, heel goed dat je je verhaal op papier zet en bespreek het ook goed in het zh zodat je het een plekje kan geven.

Kirby, misschien heb ik het verhaal gemist maar wat is er met jullie engeltje Assia gebeurt?

6. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Niva: vervelend dat je nog zoveel pijn hebt meis. Enne de hik direct na het voeden kan inderdaad betekenen dat het te snel is geweest. Hopelijk lhet eerst kolven het een beetje op.Krijgt ze niet veel te veel binnen als je steeds aanlegt, wanneer ze krampjes heeft? Enne, ze kan best wel ff huilen hoor als jij moet plassen.Tis ook niet goed als je het te lang ophoudt. Waarom zet je haar niet in de maxicosi mee op de badkamer, dan kun je tegen haar praten! Wat een leuke foto's! Enne, ja wij hebben al superveel foto's gemaakt..

Kriss: vanharte gefeliciteerd met Iris, we hopen vlug meer te horen en foto's te zien!

Kirby: ik moet een jaar wachten, vanwege de keizersnee....

Kar: o dat met de extra kilo obsessie herken ik maar al te goed helaas! Bij fv is het inderdaad normaal dat ze 1 à 2 keer poepen per dag, maar kan ook wel dag overslaan hoor. 6x 135 is als hij over de 3500gr weegt volgens mij oke. Mag 150 tot 200ml per kilogram lichaamsgewicht per 24uur hebben.

Irene: fijn dat je schoonmoeder je komt helpen als eric is werken, sta je er tenminste niet helemaa aleen voor.....

LExi: ik heb nog geen pukkel ontdekt.Mischien is het wel van de hormonen of moet je misschien ongesteld worden? Heb trouwens gehoord dat baby's rond 6 wkn ook babacnee kunnen krijgen?

Tanya: fijn dat in iedergeval de biefstuk gesmaakt heeft, hihi! Zoë vervelt ook nog altijd bij voetjes, handjes en hoofdje terwijl ze wel nog veel smeer had! Stuur je dadelijk een pb-tje. Leuk trouwens die vergelijk foto!

beeby: ligt volgens mij inderdaad een beetje aan hoe oud en hoe zwaar de baby is. Heb trouwens ook al van 8 uur gehoord!

Miep: gewoon als je tijd hebt blijven komen mee kleppen hoor! Fijn dat je eens lekker hebt kunnen slapen.

Evelien: dat ik trek het ff niet meer gevoel is volkomen normaal hoor, voel je er maar niet schuldig om. Het is ook zo'n machteloos gevoel!

Milou: heeft dilano geen krampjes als ie zo druk is en met zijn benen trapt? Wel fijn dat de verstopping opgelost is. Misschien zoekt hij nog wel heel veel geborgenheid en ligt daarom graag bij jou. TIs ook moeilijk meis, schrijf het maar van je af! Zoë boert ook slecht, het kost ons heel veel tijd, maar vaak geeft ze er wel 4. Wat helpt is haar 5 minuten plat neer te leggen en dan weer opnieuw te proberen......

kruikje: wij verwarmen haar bedje voor voor de nacht. Omdat ze 's avonds veel last van krampen heeft, dus we veel met haar rond trampelen, mist ze die lichaamswarmte en biedt een warm bedje meer troost!

huiltjes: herken ze ook nog niet allemaal, maar ze heeft een heel skala!

Structuur: we proberen heel hard, maar ze wijkt altijd af, hihi!

Wij zijn vandaag bij de Mac geweest met Zoë. Gelukkig sliep ze lekker in haar maxicosi op de tafel, want ze mocht natuurlijk nog geen frietjes eten, haha

twinny

7. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Tanya, dikke knuffel voor jou.

Eef, heb jij ergens online een portefolio staan? Ik wil ook wel mooie foto's van ons gezinnetje :D

Raven komt vandaag netjes om de 4 uur, heb vanmiddag lekker in diepe coma gelegen en ben weer helemaal bijgetanked :D . Raven is haar handjes aan het ontdekken en kijkt sinds gisteren veel naar de mobiel in haar bedje of box. Ze heeft wel nog last van krampjes maar dat gaat ook wel weer voorbij.
    Morgen gaat ze mee naar een verjaardag van vrienden in Zeeland en zondagmiddag gaat ze naar haar eerste festival (als het teminste fijn weer is, Raymond Koelewijn treedt op (lekker foute muziek) en ik heb zo'n zin om weer de deur uit te gaan om te stappen met vrienden)

8. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Oeps, opeens loop ok zo'n 10 pagina's achter :confused: FF snel lezen en reageren (met het risico dat sommige dingen al gezegd zijn...)

Eten/slapen:
    Maura en Meallán sliepen met 6 weken al door, wil zeggen van elf uur 's avonds tot zes, zeven uur 's ochtends. Overdag gaf ik ze dan wel om de drie uur eten. Dat is ook wat mijn kraamhulp nu ook weer zei. Overdag desnoods wakker maken en 's nachts gewoon laten slapen.

Poepluier: bij FV is één poepluier per etmaal normaal. Daarnaast moeten ze 5 tot 6 keer een natte luier hebben.

Meeting: Ik kom wel!! Wil jullie nu eindelijk allemaal in levende lijfe ontmoeten.. Meeting in april ging immers niet door

Evelien: wat jij beschrijft over slapen en huilen herken ik van Myron. Die was ook alleen stil bij mij. Achteraf gezien had ik hem waarschijnlijk het best kunnen inbakeren ipv hem 8 maanden lang met me mee te sjouwen. Ging namelijk ten kosten van mijn rug...
    Kruik heb ik bij mijn andere kids veel meer gebruikt, maar ja, die zijn dan ook niet in de zomer geboren.... Nu gebruik ik 'm ook niet meer. Misschien straks weer als het wat frisser wordt om bijv. de kleertjes op te warmen die Milyan na het badderen aan krijgt of zo.
    Op Hyves kun je ook reclame maken, dacht ik...

Tanya: tegen droge huid helpt Balneum Hermal heel goed. Is een badolie. Grappig die twee foto's met het handje van Ruben. Het enige wat ik hier herken is de hik... Heeft Milyan bijna na elke fles en had ie ook regelmatig in mijn buik. Zie trouwens net op de bevallingslijst dat Ruben de laatste Juli-jongen is..

Tanya, nog ff over je ander berichtje. Misschien kun je je ene borst eerst een beetje kolven, zodat Ruben niet teveel melk binnenkrijgt in het begin?
    En special voelen: Misschien een leuk kettinkje met Rubens naam erop. Je hebt ook van die kinderhoofdjes-hangertjes bij de juwelier waar je achterop de naam kunt laten zetten. Dan zien mensen toch dat je moeder bent, ook al is het niet zo duidelijk te zien natuurlijk als een dikke buik.

Niva: wat lieeeeeeeeeeeeeeef dat fingertje in d'r mondje.... (of smaakte je voeding niet?? ;) )
    Shit, die onverwachtse rekeningen! Krijg je niet halverwege de maand nog iets van de belasting of zo? Wij hebben altijd rond de 15e nog de voorlopige belastingteruggave of zoiets... (ja, Mario regelt het hier allemaal, ben niet voor niks met een bedrijfseconoom getrouwd ;))
    Wij houden ons trouwens ook niet aan een bepaald ritme... Maar Milyan huilt dan ook alleen maar als ie honger heeft of een volle luier, dus...

Milou: als het toch nog met de verstopping te maken heeft, dan kun je een druppeltje slaolie in de fles doen, of iets meer water gebruiken.

Jody:Ik zit dan nog wel wat verder van mijn startgewicht vandaan dan jij, maar mijn buik is toch echt aardig geslonken. Maar toen ik gisteren ff naar het winkelcentrum ging kwam ik ook wat bekenden tegen die duidelijk niet durfden te vragen of ik al bevallen was. Bleven maar wat onzeker naar mijn buik kijken totdat ik zei: "ja, hij is er al uit"!!

Beebie:Titel past echt bij de foto.. :) Zo heb ik ooit van mijn broer een t-Shirtje gekregen voor Maura (inmiddels draagt Meallán het) met de tekst:
    I didn't do it. Nobody saw me do it. I want to speak to my laywer!

Lexi:Mijn zus gaat de 10e naar Engeland... Naar Cheltenham.. dus die houdt het nieuws ook angstvallig in de gaten.

Esther: Heb net je foto's bekeken...Hoop dat Milyan later op oudere vrouwen valt... ;) Ga hem namelijk aan Lieve koppelen :)

Zo, volgens mij heb ik nu zo'n beetje alles en iedereen, hoop ik? Ben in elk geval bij met lezen.

9. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Kan niks over Caruli vinden. Wat is er aan de hand dan?

10. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Caruli was eerst zwanger van een tweeling, het eerste kindje redelijk vroeg in de zwschap verloren, nu 22 weken en een paar dagen en het zag er naar uit dat het tweede beebje zou moeten geboren worden omdat ze weeën had en een ontsteking aan het hematoom in de baarmoeder of zo.

11. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Proficiat met de geboorte van Iris!

12. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    heb ff 3 nieuwe foto's geplaatst waaronder 2 foto's 1 van Qinty en 1 Van EVa-loraina en die lijken toch wel op mekaar.

13. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    meningen zijn idd verdeeld.
    want luca is verziekt :) :)
    het is een klein stinkdiertje..
    meneertje heeft het goed door allemaal.. ;)

14. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    dat heb ik nou ook als ik eenmaal bijgelezen heb hihi
    en als ik wat geschreven heb en op ok druk duurt het een uur voordat ie
    mijn reactie plaats pff dan is de tijd zo voorbij ja

15. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    mooie foto`s :)

16. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    regels en een structuur wat is dat? :) :)
    nop hiero.. ik luister naar niks hahah
    ik doe wat mijn gevoel zegt..
    als ie echt huil uiteraard pakken maar net zoals nu in de box is een klaag huiltje want zodra ik wat zeg of voorbij loop is het stil dan blijf ik lekker even zitten met mijn koffie. ;)

Eten.. hier zelfs met fv. luister weer niet naar andere hahaha
    hij komt meestal echt precies om de 3 uur maar soms ook 2 en half nou dan ga ik hem echt niet een half uur troosten hoor. en als ie wil slapen wilt ie ook een paar goede slokken. en dat krijgt ie ook tegen alle adviezen in :rolleyes:
    maar luca drinkt nog steeds 90cc dus vind zelf dat ie gewoon lekker tussendoor nog wat mag.

enigste structuur wat ie heeft is 23.00 naar boven naar bed en tussen de middag (als ik teminste thuis bent) een uurtje naar boven.
    voor de rest ligt ie benee in de box of wieg.
    lekker wennen aan alle herrie hier :rolleyes:

17. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Haha nou die toon van mij heeft anders ook vaak genoeg voor problemen gezorgd ;) Kijk maar naar dat gezeik op mijn (ex-)werk! Maar ben blij dat er ook nog mensen zijn die me wel waarderen :)

18. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Was dat niet drie maanden ipv zes?

19. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    elk kind is anders.. :rolleyes: :oops:

luca heeft sinds een paar dagen het echt wel door.
    hij word het liefst een beetje recht op gehouden.
    zodra ie plat ligt of in zijn bed gillen!
    zodra je voor hem sta en enkel met je vingertoppen aanraakt us ie stil en
    maakt ie echt een ``haha ik heb het voor elkaar geluidje`` en kijkt vrolijk rond. :)

20. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Hey Eef kan je dan niet 's morgens een afspraak met Tan doen en 's middags met mij? Goes en Roosendaal liggen tenslotte op steenworp afstand van elkaar (vergeleken met Julianadorp dan toch) ;)

Share This Page