Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Jee, dat klinkt goed bij jou Melanie. Heerlijk hoor.
    Geniet er lekker van.

Ik hoor wat gepruttel van boven komen.
    Dus ik ga even wat kolven want mijn borsten staan op knappen.
    Dan gooi ik haar even in bad want dat hadden we vanmorgen nog niet gedaan.

Dus ik ben later weer hier...

KUS

2. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    als ie niet drinkt zou ik niet wachten..ze kunnen best een of twee dagen zonder eten, maar niet zonder drinken..
    je kan ook gewoon naar een andere dierenarts gaan hoor

3. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ik heb mijn kat nu heel zielig opgesloten in een kamer met een kattenbak en water. Heb een zwarte streep gezet op hoe vol het water is.
    Dan kan ik in de gaten houden of ie echt niet drinkt.
    Zo niet, dan gaan we naar de dierenarts een dorp verderop.
    Zo wel, dan wachten we tot maandag....

4. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Haha nee de tuin lokt :D

5. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ik zou zeggen de laatste! Dus als Marloes aangeeft dat we dicht mogen dan gaan we dicht, lijkt me? Gewoon even wachten tot zij weer online is toch? Kan vast niet langer dan twee weken duren...

6. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Nee joh geen ontaarde moeder. Elin moet op de een of andere manier ook altijd net verschoond worden als ik net wil gaan poepen (niet dat ik dat zes keer per dag doe maar die ene keer dus toevallig altijd wel) dus dan wacht mevrouw maar eventjes hoor. Mama moet haar shit ook kwijt!

7. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    NEEEEEEEEEEE! Katten en blazen MOET je meteen achteraan anders kunnen ze zich binnen 24 uur erdoorheen helpen. Dan kunnen ze doodgaan eraan! Dat zei mijn dierenarts altijd. Dus doe maar gauw die dierenarts bellen meid!

8. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Hoe weten jullie eigenlijk of je kleintje genoeg eten heeft gehad?
    Devin kwam eigenlijk steeds overdag om de 3 uur (soms ineens om de anderhalf uur) en dronk dan zo'n kwartier/ 20 minuten één boob.

Nu merk ik dat ze sneller/ vaker komt (om de anderhalf uur) en als ik dan na twintig minuten haar luier verschoon, dan geeft ze aan daarna wéér te willen..Nu geef ik haar dan de andere boob. Of zou die eerste boob nog best kunnen? Hoe doen jullie dat?

9. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    I Agree! *knikt overdreven*

10. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Probeer dan een of twee dagen om de twee uur te voeden, waarschijnlijk heeft Devin haar regeldagen, dan krijgen ze een groeispurt en zijn vraag en aanbod van je melk niet meer op elkaar afgestemd. Regeldagen klopt wel ongeveer met de anderhalve week die ze nu oud is.

11. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik zou ook met de kat niet langer wachten, gewoon gaan. Zit er echt geen andere dierenarts in de buurt die wel een beetje diervriendelijk is?

Niva, zo te horen heeft Devin een regeldag! Keurig op schema (11 dagen).. Ik zou ook om en om aanbieden, en anderhalf uur is misschien net genoeg voor je borst om weer vol te stromen? (Weet ik ook niet hoor, ben niet voor niets gestopt met bv.. :( )

Ik ben me toch een portie chagrijnig zeg, echt niet normaal. Combinatie van moeheid en stress (dat mijn ouders weg zijn en dat Sverre zo huilt de hele tijd) denk ik. Ik word gewoon moe van mezelf. :(

12. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland

Nou da's er dan al één!

(blij dat er hier dan tenminste nog mensen naar me luisteren ;) )

13. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    ah oke, ik dacht al dat dat het zou kunnen zijn...Dus het is niet raar dat ik dan ineens twee boobs moet geven?..Blijft dat daarna (na die regeldagen) zo?
    Ik heb trouwens het idee dat ze alléén maar in een groeispurt zit, vanaf de geboorte..MAN wat groeien die ukkies snel!

14. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Chagrijnig? Ook zonde! PB me je msn even en ik stuur je wel een geinige foto, kan je gelijk weer lachen!

15. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Weet ik wel, maar het is ook zijn enige vakantie dit jaar en ik wil toch graag dat hij er iets uitgeruster uit komt dan hij er in ging.. :( Ik heb nog tot oktober om evt. overdag bij te slapen.

Ik vermoed dat ik echt te weinig rust heb genomen zo na de bevalling, en nu nog steeds. Ik lig nooit meer op bed. Ja, 's avonds om 12 uur. En ik doe verder vrijwel alles weer wat ik voor mijn zwangerschap ook deed. Met als gevolg dat ik 's avonds dus kapot ben. En chagrijnig. En genieten moeizaam gaat. Ik ben alleen maar aan het vooruit denken: wat als Alex weer naar zijn werk is, wat als ik zelf weer moet werken.. Pfff.. :( :(

16. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ik geef altijd twee boobs, kwartiertje van elk. En momenteel ligt ze na 3,5 uur nog steeds te maffen in de wagen in de tuin, dus alles helemaal prima hier!

Ik ga ff wat drinken! (boeie...)

17. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Volgens mij wordt na een paar dagen alles weer normaal. Dus zal ze gewoon weer 1 borst willen, en korter drinken. Dan is vraag en aanbod weer helemaal op elkaar afgestemd!

18. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    wat rot dat Sverre zo veel huilt Kar, kun je niet eventjes een uurtje of anderhalf weg ..uit je huis? dat je heel even buiten weer op adem kan komen (of effe in de winkel, in de tuin of whatever) Of kan dat niet?
    Waarom ben jij eigenlijk gestopt met BV?..Ik heb nogal wat dingen gemist de laatste tijd, dus sorry als je het al uitgebreidt verteld had.
    Er zijn er hier meer die combi voedingen doen of zelfs gestopt zijn met BV he?..Waarom is dat? (gewoon ordinaaaaire nieuwsgierigheid dit..)

19. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    ga dan gewoon even slapen na de volgende voeding, meid! of 's morgens nog een rondje terug je nest in? want zo word je er ook niet blij van he?

20. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    <- Krijg je dorst van he, dat gelul over borstvoeding :p

Deel Deze Pagina