Dan zal het ongetwijfeld zo zijn. Ik denk zelf dat het zeker wel kan hoor na een maand of twee of drie. Dat is ook wat ik op het dagverblijf wel zie.
Karlijn, ook al is het moeilijk, probeer toch bij de dag te leven en zoveel mogelijk van het hier en nu te genieten. Het zou zonde zijn als je die tijd die je nu hebt samen met je kindje en Alex laat verpesten door met dingen bezig te zijn, die pas in oktober spelen. Hoe het straks allemaal moet dat zien we dan wel weer. Tegen die tijd is Sverre ook alweer 3 maanden oud en loopt het allemaal veel soepeler dan nu. En over Alex, juist omdat hij nu vakantie heeft is het toch goed dat hij zo betrokken is en mee helpt, ook bij de onaangenamere dingen. Straks moet hij weer werken en mist het allemaal. Geniet ervan, kom ff bij, sleep eens een nacht lekker door. Doet wonderen!
Ja bakkerij Raat, zo heerlijk! Ze hebben onze bruidstaart gemaakt vorig jaar en sindsdien zijn we fan!
Dat is niet lastigvallen hoor! Er wordt naar gevraagd omdat meiden hier het echt willen weten! Gewoon schrijven als je dat wilt!
Weer mooie kindjes gezien! Topfoto's bij verschillende mensen. Ow... had net in het andere topic geschreven dat ik naar bed ging. DUS WAT DOE IK HIER NOG? TRUSTEN!
Ik was vanmiddag bij de huisarts en daar heb ik het ook nog gevraagd. Zij gaf het antwoord wat goed past bij mijn gevoel: 's nachts niet wakker maken voor voeding! Overdag wel, maar 's nachts moeten ze leren te slapen. Het heeft vooral te maken met dat je kleintje zich met een lage bloedsuiker minder prettig voelt. Ik ben gerustgesteld! Nicci mag doorslapen!
Ik ook, maar ik ga voor de cerazette. Ik dacht ook altijd dat niet alle pillen mochten ivm hormonen maar ik kreeg te horen dat dat alleen eas ivm het teruglopen van de melkproductie.
Anticonceptie, daar hoef ik me nu niet meer druk om te maken Tenzij dat het in de afgelopen maanden bij Mario weer vastgegroeid is