Ik ben in mijn vorige leven vast een vampier geweest! Ik ben 's nachts op mijn best! 's Ochtends heb ik onwijs medelijden met mezelf dat ik eruit moet, dat dan weer wel, maar ik kan ook heerlijk tot 10u blijven liggen! Jouw kinderen laten dat ook zo lekker toe he! Heerlijk zeg!
Oooh mag ik heel hard lachen als jij over een paar maanden komt melden dat er nog een 5e M aankomt?! Gemeen eigenlijk als ik dan zou lachen want als Mario al moest wennen aan het idee van een nummer 4 wat zou een nummer 5 dan wel teweeg brengen!
Zo helemaal bij! Mijn meisje mag wakker worden voor de laatste voeding. Mama wil ook best slapen! Meiden, welterusten! Morgen ben ik er ook overdag zo nu en dan (tijdens het kolven) want de laptop is er overdag weer! (mis ik best nu papa weer werkt) Trusten lieve meiden!
Marloes VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN SAM! Vissie Ook al zijn reacties heel erg lang, ik lees altijd alles hoor! Raar idee dat dit topic snel gesloten gaat worden. Ik kan me nog herinneren dat ik mijn 1e berichtje hier postte. Er is zoveel lief en leed hier gedeeld, zijn leuke en minder leuke dingen geweest. Ik voelde me steeds meer op mijn plaats hier, voelde me helemaal vertrouwd met jullie, heb een soort van vriendschap opgebouwd. Pff, nu word ik toch wel een beetje emotioneel . Ik hoop dat we bij de mama's op dezelfde voet door zullen gaan en dat het daar ook weer ouderwets gezellig gaat worden. Zal wel even raar zijn om naar de mama's te gaan en niet meer naar de beval-topic. Ik ga nu even daar spieken! Liefs, Tanya
ook lief! Ja ik vind het ook heel raar. Ik ga gauw het andere topic zoeken. Alhoewel ik deze ochtend niet veel tijd meer heb.
Hoeraaaa! Marloes, gefeliciteerd met de geboorte van Sam Andere moeders hier: ook gefeliciteerd! Heel veel geluk. x Sophie
grmbl grmbl.. Ik heb niet mijn morgen. Geloof dat ik straks een vent te koop zet op marktplaats ofzo. mennn... ik dacht dat IK 3 weken geleden een bevalling had gehad. En dat IK het rustig aan moest doen. Maar het lijkt wel of hij denkt dat hij het is geweest. Komt werkelijk waar geen fuck uit zijn klauwen. Ben het even goed zat en ik moest het ff hier opschrijven voordat ik vreselijk tekeer zou gaan tegen hem...
Hahaha, ik weet wat je bedoeld. Die van mij heeft het s'nachts als Lieve begint te huilen dan draait hij zich lekker om. Maar hij is nu het huis aan het doen.
Ik ken er hier nog zo een. Zijn manier van helpen was/is iets pas doen na 100x vragen! 1x fles geven en luier verschonen en meneer vind dat hij goed meehelpt in de opvoeding en huishouden Hij is door zijn moeder veels te veel verwend geweest
Hihihi ik heb vanochtend een soortgelijke opmerking geplaatst! Alles lijkt hem 's nachts en 's ochtends teveel moeite te kosten en daar heb ik dan weer moeite mee want ik kan wel 7 dagen per week alles doen. Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat hij wel erg veel doet zodra hij op is! Dat dan weer wel! En dat maakt het wel een soort van goed!
Marloes, gefeliciteerd met Sam! Femke, gefeliciteerd met Marin Minke! Dus.... nu is iedereen bevallen? Wanneer gaat dit topic dan dicht? En gaat iedereen dan nu naar het mama-gedeelte? Dan ga ik daar maar eens kijken...
Ga iedereen wel missen als dit topic gesloten wordt aangezien de meeste van jullie juli mama's zijn en ik een mei mama geworden ben