Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beebie

    Beebie Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik ben een juni mama maar ik ga echt wel mee naar de juli mama's hoor! Zoals ik het zie is het maar net waar je van het begin af aan bent bij geweest!
     
  2. Lexi73

    Lexi73 Fanatiek lid

    22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Precies! Ik ben ook een valsspeler maar ga ook gewoon mee met de juli mama's. Ben daar zeker belazerd om nóg een keer een hele hoop nieuwe vrienden te moeten maken? Dacht het niet ;) Jullie zijn nu tenminste aan me gewend dus hoef ik me niet meer steeds te verontschuldigen als ik een lompe opmerking maak :)
     
  3. Beebie

    Beebie Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Oooh ik ben verslaafd aan mijn meisje! Heb weer een toffe foto geplaatst! :)
     
  4. Evelieveling

    Evelieveling Fanatiek lid

    30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    :confused:
    Maak jij die dan? lompe opmerkingen?

    Pfff, blij dat er meerderen mijn frustratie van vanmorgen herkennen.
    Ach, meneer is meegeweest boodschappen doen, ik mocht niet sjouwen. En hij heeft na 7000 keer vragen de wasmand voor me naar beneden gehaald. Demelza 1 flesje gegeven.
    Ow... en wel de hele afwas gedaan, 2 kopjes en 2 bordjes.

    Dan zwijg ik over Demelza in bad doen, luiers verschonen, Demelza eten geven, 2 wasjes draaien en ophangen, de boodschappen uitpakken en opruimen, bertha de melkkoe spelen (oke, gemeen... dat kan hij niet van me overnemen) en de wc's schoonmaken.

    En nu... nu is hij zijn broer aan het helpen want die krijgen over 4 weken hun kleintje en daar moet nu de hele benedenverdieping leeg om een of andere reden.
    Dat ik doodmoe ben, weer alleen de zorg van Demelza vanmiddag op me moet nemen en vanavond weer visite krijg... dat is niet zo boeiend. En dat er eigenlijk nog gestofzuigd en gedweild moet worden.... :rolleyes:
    En die laatste 2 doe ik toch echt niet. Ik doe al veel te veel...

    Zucht....
    'zo doet ie anders nooit' :rolleyes: :)
     
  5. Evelieveling

    Evelieveling Fanatiek lid

    30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    geloof dat mijn meisje 'not amused' is.
    Ze moet van mij gewoon slapen...
    Dan is het weer 5 minuten stil om daarna weer 5 minuten dramaqueen huiltje te laten horen en dan een minuut echt gillen. En dan weer opnieuw.... stilte, dramaqueen en gillen...
    *zucht*
     
  6. Evelieveling

    Evelieveling Fanatiek lid

    30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Jekkia... ik vind dat je gewoon bij de juli mama's hoort hoor.
    Zo ook alle andere te vroege mama's.
    En 1 late mama (alhoewel dat ook maar 1 dagje overtijd is!)
     
  7. Lexi73

    Lexi73 Fanatiek lid

    22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Aan de lopende band!

    Haha nou de mijne anders wel. Heb er zelfs vanmorgen nog boos over gesmst naar Tanya, op een zeer onchristelijk tijdstip volgens mij!

    Weet je wat het is... Die zorg voor Elin vind ik op zich niet eens zo erg, maar ik zou het dan zo fijn vinden als er ook eens iemand voor MIJ zorgde, dus dat als ik lig te voeden dat hij dan de deken over me heen trekt of vraagt of ik nog een bekertje water wil of helpt met wurm goed tegen de boob aan zien te krijgen.
    Maar ja... dat duurt wellicht nog wel even. Misschien ook omdat wij ze daarin moeten trainen?

    Verder is Marcel wel lief geweest nadat hij eenmaal wakker was hoor. En morgen is hij jarig en heb dus bloemen voor hem gekocht (de rest van de kado's komen later). En (vond ik zelf heel lief) een enkele witte roos met daaraan een kaartje 'voor Papa van Elin'.
    Hij is toch de hele dag weg en waarschijnlijk komt hij pas weer terug als het al zondag is (na middernacht dus) en dan ziet hij het vanzelf wel op het aanrecht staan. Hoop dat hij het ook leuk vindt!
     
  8. Loltsje82

    Loltsje82 Fanatiek lid

    20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Vind ik ook hoor dat dit clubje gewoon compleet moet blijven en dus met zijn allen overstappen naar de mama's.

    Jarno ligt nu te slapen in de tuin (in de kinderwagen). Ik zit nu binnen en moet steeds even kijken of de kinderwagen er nog wel staat, ben zo bang dat iemand hem mee neemt.... Is dat normaal dat ik zo denk?

    Ohhh ik ben zo verliefd op mijn kleine mannetje, hij kijkt zo onschuldig..... Hij is zo perfect.... Ik smelt helemaal als ik hem zie. Alleen zo jammer dat ie 's nachts ook nog steeds elke 3 uur wil drinken... dat is echt vermoeiend.
     
  9. Loltsje82

    Loltsje82 Fanatiek lid

    20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Voor de liefhebbers: Er staan weer een paar nieuwe foto's van Jarno in mijn album!
     
  10. Beebie

    Beebie Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Hier nu precies hetzelfde! En ik weet dat ze moe is! Ik hou stug vol! Ze ligt in de tuin (in de kinderwagen, niet op het gras ;) ) dus de buren zijn ook blij! ;)
     
  11. Beebie

    Beebie Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Mooi hoor! Vooral die in bad!

    Valt me op dat hij en meer baby's gewoon goed in de maxi cosi passen! Hier verzuipt ze er nog in!
     
  12. Lexi73

    Lexi73 Fanatiek lid

    22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Hier ook hoor!

    iedereen die ik tegenkom denkt dat ze veel jonger is dan har zes weken alweer... :(
     
  13. Loltsje82

    Loltsje82 Fanatiek lid

    20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Het is dat de voetenzak nog om hem heen ligt, dan lijkt de maxi cosi wat meer gevuld, hihi.

    Maar Jarno was ook een grote baby hoor met zijn 8 pond en 54 cm.
     
  14. Lexi73

    Lexi73 Fanatiek lid

    22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland

    tja dat is elin nog niet eens...
     
  15. Beebie

    Beebie Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Hoeveel weegt ze nu dan?
     
  16. Jacquelien

    Jacquelien Actief lid

    9 jul 2006
    173
    0
    16
    Werk op een woongroep voor mensen met een verstand
    Friesland
    Femke en marloes van harte gefeliciteerd met jullie kleintjes!!

    Gr Jacquelien
     
  17. Lexi73

    Lexi73 Fanatiek lid

    22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Afgelopen maandag 3700 gram en 53 cm (begonnen op 2815 en 47 dus niet slecht eigenlijk)
     
  18. Vissie

    Vissie Fanatiek lid

    1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Mannen, die van mij kan eigenlijk niks fout doen, want hij is er gewoon niet. Hele dag werken tot 23.30/24.00 uur. Dus kan ik er ook niet over klagen, haha! Morgen is hij gelukkig weer een hele dag thuis, en zodra het weer gaat regenen ook, dus volgende week mag het van mij wel weer een buitje doen hoor!

    Ik heb daarnet ook een dutje gedaan op de bank, Jeroen sliep ook een uur langer dan verwacht, dus we hebben samen liggen pitten. Mijn hoofdpijn is alleen nog niet weg, dus ik heb maar een paracetamolletje gepakt...

    Morgen gaan we Jeroen weer wegen (we hebben zelf een weegschaal staan) ik heb bewust een hele week niet gewogen. Ben erg benieuwd hoeveel hij nu is gegroeid.

    Dinsdag moet ik voor het eerst naar het bureautje. Dan voel ik me helemaal een moedertje!
     
  19. Loltsje82

    Loltsje82 Fanatiek lid

    20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Jakkes, lijkt me niks aan als mijn mannetje zulke lange dagen zou maken.... Hij heeft nu vakantie, dus dat is extra lekker.

    Jij ook al hoofdpijn? Tanya ook en ik ook. Wat is dat toch?
     
  20. Evelieveling

    Evelieveling Fanatiek lid

    30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Dat noemt men 'borstvoeding geven'.
    Verkeerde houding.
    Staat ook een stukje over in het groeiboekje.
     

Deel Deze Pagina