Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinny

    twinny Fanatiek lid

    4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

    peetje: weet niet of je ze dingen kunt aanleren, haha.... worden ze net sowieso moe als ze gedronken hebben? Had ook moeite om San voor Zoë te laten zorgen, dacht steeds dat ik het allemaal zelf moest doen en kunnen!

    Kar: sverre kan volgens mij niet te veel wakker zijn. Denk dat ie dat toch helemaal alleen regelt. Zoë heeft ook soms hele wakkere dagen en andere dagen slaapt ze weer iets meer. Maar over het algemeen is ze een heel wakker kind! Als ie al om 6 uur wil eten, hoe rek jij dat dan tot 8uur. Ik vind dat hier soms heel moeilijk, vooral alsof het lijkt dat ze helemaal over de zeik gaat! Nu San vakantie heeft gehad heeft ze bijna altijd de nachtvoedingen gedaan eigenlijk! Schrijf maar lekker van je af meissie en rust pakken is juist heel belangrijk.

    LExi: wij hebben ook een oranje turtle pakje, haha.... Tis beter als je ze niet helemaal slapend in bedje legt hoor. ik kijk altijd door het sleutelgat, kan ik haar precies zijn liggen!

    Kris: wat heerlijk dat de bevalling goed verlopen is, jij je al prettig voelt en iris het goed doet. Wat een scheetje trouwens, heb net ff fotootje gekeken..

    MElanie: we gebruiken nu de pampers newborn 2, ietsie aan de grote kant, maar ook net weer niet! Ach, zit toch een rompertje omhee van beneden, haha....

    Tanya: heerlijk hè zo naar je baby kijken. Zoë lag net lekker in de box naar haar mobiel te kijken. Ze kijkt de poppetjes nu al veel verder na, dat is zo'n leuk gezicht! Geniet maar meid. Enne die hoofdpijn.... is het niet een idee om eens naar een fysio te gaan?

    Evelien: hoe is het nu met je kat. Klinkt eerlijk gezegd niet als een gewone blaasontsteking.... als het erger wordt of hij suffer, moet je toch echt die weekend nog ff langs de dierenarts...niet drinken is niet goed!

    Niva: krampjes zijn ook verschrikkelijk hè. Als ze zo hard verscheurend gillen en je zo weinig kan doen..

    Cinababy: wie gebruikt dat het hoe vaak en wanneer geven jullie het?

    Vissie: hoop dat jeroen vandaag een rustig dagje heeft gehad en jij ook een beetje tot rust hebt kunnen komen!

    Landa: fijn ff van je te lezen. Wa heerlijk dat bente het zo goed doet. Sjips dat ze nog altijd niet weten wat je vriend precies mankeert, hopelijk vinden ze het snel...

    Monique: neem gerust je tijd en je hoeft echt niet alles bijgelezen te hebben voordat je weer meedoet hoor meis...

    Femke: tjee meid, dan heb jij heel wat te verduren gehad. Volgens mij heb je ook het record in lengte en gewicht! Jammer dat daar geen lijstje van bijgehouden is, hihi.. Wel fijn dat het met marin allemaal goed gaat. Neem jij maar alle tijd om bijtekomen etc..

    Miep: mijn kleren krijg ik niet verder dan op de helft van mijn boven benen. Moet echt nog 10 kilo zeker, al ben ik er ook al 1o afgevallen! En die pukkeltjes zijn volgens mij niet erg hoor...

    Irena: heb jij tica dan zolang niet gezien. Ok, ik heb Zoë ook pas na dik 3 uur vast kunnen houden, maar heb niet het gevoel iets gemist te hebben.....

    MArloes: van harte gefeliciteerd met je mannetje Sam.... Hopelijk horen en zien we snel weer meer van je....

    anticonceptie: hihi, wat is dat!

    jekkia: maar dan kun je toch gewoon bij ons blijven meekletsen bij juli-mama's. Ik ben tenslotte ook een juni-mam geworden!

    Beebie: wat een leuke foto met die knuisjes naast het gezicht, haha...


    Wij gaan nu een poging tot avond eten doen. Zoë is zojuist natuurlijk weer begonnen met huilen. Ga er maar snel heen, want had haar buiten gezet in de kinderwagen, nu krijst ze de hele buurt bij elkaar, haha...

    Vanmorgen is ze de eerste keer met San naar de massage geweest. Ze vond het eigenlijk best wel leuk!

    smakelijk
    twinny
     
  2. Kar76

    Kar76 VIP lid

    30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Wij gebruiken het! We geven hem 3 keer per dag 3 druppels; het lijkt wel iets te doen. En hij vindt het erg lekker, het is grappig te zien hoe hij smakt en verbaasd kijkt!

    Wij gaan (proberen te) barbequen! Sverre is vandaag heel lief, hij slaapt vandaag dus heel veel - heeft misschien iets in te halen? ;)
    Ik ben ook veel rustiger vandaag, heb ook alweer gerust vanmiddag dus ik doe mijn best. Ik denk dat Sverre en ik elkaar qua stemming erg aansteken. Dus ik moet proberen minder te stressen en hopelijk is hij dan ook rustiger.
    Vandaag eigenlijk een topdag! :)
     
  3. Tweety31

    Tweety31 Bekend lid

    17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik werk in de kinderopvang
    ik woon in het westland
    jeetje, 3 dagen niet gekeken hier, en hup zomaar 27 pagina's verder...pff..kletskousen ;)

    Hier gaat alles prima, sinds gister komen we lekker buiten.
    Ik zal nog even verslagje doen van bevalling:

    twas slopend.. :( 25 uur zonder vruchtwater,vrijdagmorgen om 5 uur had ik binnen 4 uur weeen al wel 5 cm, dus mocht meteen naar ziekenhuis om 6 uur smorgens, wij helemaal blij, zovan dat gaat snel...maar vrijdagmiddag had ik nog steeds 5 cm...maar wel heftige weeen om de minuut :(...haar hoofdje lag scheef dus ze kon niet verder, lag tegen mn poepgat aan het duwen..en ik had rugweeen die ik niet meer goed kon houden...dus ruggeprik (2x, eerste keer mislukt met prikken) infuus en nog meer weeopwekkers gekregen, met die ruggeprik voelde ik dat gelukkig niet meer zo..
    eind vd middag kregen we te horen: keizersnee..schort lag al klaar, kregen fotomap te zien van zo gaat dat, toen kwam gyneacoloog die was opgepiept om te opereren, die keek en zei: ik ga niet in jou snijden, kindje hartslag is nog prima, en je hebt nu 8 cm we gaan door...dus uur later had ik persweeen en binenn 14 minuten persen was ze er...met moeite...ze moesten draaien aan haar schoudertje met gevolg dat ze schoudertje niet gebruikt en dat ze kermend vd pijn terwereld kwam :cry: :cry: komende week fysio, maar gelukkig sinds gister beweegt ze het spontaan:)
    Dus ik denk dat fysio niet meer zo noodzakelijk zal zijn, maar een extra check is wel zo lekker.
    Iris doet het prima nu! Helemaal gelukkig!


    KRISS: gefeliciteerd met jullie dochter..leuke naam :p


    Ik lees ff snel iets over cinababy...
    ik gaf het ook aan het begin vd week, maar ik ben overgestapt op rooibosthee door de voeding! Ideaal tot nu toe! Kan natuurlijk alleen als je geen borstvoeding geeft he, tenzij je het zelf dan drinkt, geen idee of hetzelfde resultaat behaald kan worden. Maar ik geef het nu sinds gistermorgen, en ik heb haar niet meer gehoord. Vanacht heb ik haar niet gehoord. ze kreeg om kwart voor 11 laatste fles, en om half 6 kwam ons dametje weer! dus je begrijpt, ikke is blij :D

    Op onze site staan diverse foto's van ons vrouwtje. kijk gerust!
    trotse mams.
     
  4. twinny

    twinny Fanatiek lid

    4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    tweet: hoe doe je dat dan met die rooibosthee?
     
  5. Tweety31

    Tweety31 Bekend lid

    17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik werk in de kinderopvang
    ik woon in het westland
    Ik maak voeding (friso) klaar voor 24 uur.
    Eerst water koken, dan vleugje rooibosthee erdoor, lichte thee maken dus,
    Af laten koelen, dan de goede hoeveelheid water en poeder mixen en klaar.
    Simpel dus. Wij vinden dit toch net weer prettiger dan homeopatische druppeltjes die op zich ook niets kwaads doen maar toch...
    Combinatie van deze 2 wordt trouwens afgeraden voor de darmpjes.

    Jij wil dat ook gaan doen Twinny?
     
  6. niva

    niva Fanatiek lid

    16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Haaai Irena :)

    Wat fijn om te lezen dat het ook bij jullie goed gaat!
    Voel je je schuldig over de keizersnee dan? dat begrijp ik een beetje uit dat stukje dat je zegt dat je heel erg je best wilt doen om Tica het gevoel te geven dat ze welkom is..je zet daarbij "uit schuldgevoel?"Waarom zou je je daar schuldig om moeten voelen dan? Meid, je hebt je kleine meisje negen maanden lang alles gegeven wat je kon en wat ze nodig had en waarschijnlijk nog heel vaak véél meer dan dat! Hoe kun je je nou schuldig voelen? Ik vind dat je trots op jezelf moet/ mag zijn ..je hebt ondanks je spiergedoe toch maar mooi even een prachtig gezond meisje op de wereld gezet..en het is echt niet zo dat je meer respect verdiend als je dat op een 'natuurlijke' manier hebt gedaan ..vind ik!

    Als je het moeilijk krijgt/ hebt als Eric weg is en er is effe niemand mag je altijd effe bij me komen klagen hoor. dan stuur je maar een pb of een smsje als je wilt of een email...wat je wilt, oke?

    Knuffel
     
  7. Kar76

    Kar76 VIP lid

    30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Tweety, wat fijn dat Iris' schoudertje zichzelf lijkt op te lossen! Kan me voorstellen dat het heel zielig is. :( En goed te horen dat het verder zo goed gaat! Met jouzelf ook? Beetje bijgekomen? Rustig aan hoor! (Hoor wie het zegt.. :( )

    Het barbequen was leuk, maar ik had continu 1 hand in de wagen van Sverre, of om zijn speen in zijn mond te houden, of om te wiegen. Zul je altijd zien, net onder het eten had hij zijn huiluurtje. Nu is hij lief bij papa op de borst aan het slapen.

    De laatste voedingen komt hij om de 4 uur, we doen ietsje meer voeding door een flesje en dat lijkt te helpen. Proberen nog even te rekken anders komt het met de laatste voeding verkeerd uit.
     
  8. Kar76

    Kar76 VIP lid

    30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Beebie, die vuistjes bij haar gezicht.. Zo ligt Sverre altijd als hij eet! :) Aan de borst al, en nu met de fles weer! En hoe voller hij raakt, hoe meer ontspannen de handjes.
     
  9. niva

    niva Fanatiek lid

    16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Marloes: heeeeeeeeeeeeel erg gefeliciteerd met jullie wondertje! ein-de-lijk!

    trusten..ik ben weer bij... en nu is het weer tijd om te gaan haha :)

    Ik moet jullie vanalles vertellen en vragen en zeggen enzo..maar ik kom er echt niet toe nu..

    kussssssss dames!
     
  10. Niet meer actief

    Dag dames,

    Ben ik ook weer. Ik hoop mijn berichtje te kunnen typen voordat Ruben zich meldt want hij is aardig wakker aan het worden.

    Jekkia Wat mij betreft hoor jij en alle anderen die niet in juli zijn bevallen er gewoon bij! Je hebt hier toch al je lief en leed gedeeld en het zou wat zijn als je er dan ineens niet meer bij hoort omdat je kleine besloot eerder te komen.

    Eveline Hoe is het nu met je kat? Ben je nog naar een dierenarts geweest? En hoe is het nu met Jerry? Hier precies hetzelfde probleem hoor. Marc is heel lief, maar af en toe... En dan vooral 's nachts. Ik zit te knikkebollen boven Ruben en hij slaapt gewoon door. Ik moet dan 36452376x vragen of hij Ruben wil verschonen. Dan zegt hij doodleuk ja zo, even wakker worden. Waarop ik terugsnauw dat ik het graag binnen nu en 5 minuten gedaan wil hebben want dat ik dan ook nog een beetje kan slapen. Om vervolgens zelf maar alles te doen. Ik vind het ook erg frusterend dat ik zelf nog niet veel kan en mag doen. Ik zie de haren en stof op de vloer, Marc niet. Maar hij is diegene die moet stofzuigen, dus het kost me vaak nogal moeite om hem achter de stofzuiger te krijgen. Om maar een voorbeeldje te noemen.
    Even een vraag van een hele andere orde. Hoe is het nu met je aambeien? Zijn ze bij jou verdwenen of geslonken? Hier absoluut niet. Heel erg fijn, de combi ijzertabletten/hechtingen/aambeien... ;)

    Karlijn Hier ligt Ruben ook altijd met zijn handjes bij het gezicht. Hij heeft nog steeds niet door dat voeden makkelijker gaat als hij zijn knuistjes weg laat en er niet bij probeert te stoppen. Hij heeft al wel zijn duim ontdekt en zuigt daar af en toe op, so cute! Gaat het nu weer wat beter met je?

    Twinny Ruben had vandaag zijn oranje turtle-pakje aan, echt zo lief om te zien! Compleet met oranje rompertje en oranje sokjes (die we later vanmiddag uit gedaan hebben ivm de warmte). Hoe was het dagje dierentuin? Tja fysio zou misschien wel iets zijn. Ik weet wel dat ik stress 'opsla' in mijn nekspieren... En over de lijst met lengte en gewicht, die houdt Lma toch ook bij in haar bevallijst?

    Lexi Geeft niets hoor dat je me zo vroeg smste. Ik was aan het voeden anders had ik je meteen terug gesmsed. Ben je de dag zonder Marcel een beetje doorgekomen?

    Tweety Lijkt me heel pijnlijk om te zien dat Iris zoveel pijn had/heeft. Gelukkig beweegt ze de schouder een beetje uit zichzelf.

    Irena Je moet absoluut geen schuldgevoel hebben over een ks, je hebt toch mooi Tica in jouw buik laten groeien, net wat Niva zegt!

    Miep Ik heb juist het tegenovergestelde met mijn kleren, alles is veeeeel te groot! Zodra ik weer een beetje op de been ben en weer wat conditie heb en mijn muts niet meer zo'n pijn doet ga ik lekker shoppen. Gisteren met mijn verjaardag heb ik kledingbonnen gehad, dus die worden goed besteed hier!

    Wij hebben vanavond ook lekker gebarbeknoeid. Er was hier een vriendin van mij uit Amsterdam en Ruben heeft tijdens het eten de hele tijd lekker geslapen, wel binnen want we wilden hem niet uitroken ;). Hij was wel de hele middag wakker, dus hij was gewoon doodop nu. Net zoals zijn moeder, want vanmorgen kwam mijn nicht uit Ede met aanhang, en dan gisteravond ook nog visite gehad voor mijn verjaardag. En ik heb vandaag niet echt kunnen rusten tussendoor. Ik merk dat ik dat echt wel meer moet gaan doen, gaat anders niet goed zo. En ik heb het gered! Ik heb mijn hele berichtje kunnen typen zonder dat Ruben huilde om eten.

    Nog 1 vraagje. Ik heb als ik even iets te lang sta een pijnlijk opgezwollen gevoel in mijn muts. Mijn hechtingen gaan dan zeer doen, ze gaan trekken, mijn muts gaat opzwellen (tenminste zo voelt dat dan) en ook gaat het branden. Ik moet er dan echt even met ijs op gaan zitten. Is dat normaal? Ik heb ook het gevoel dat ik niet tegen het kraamverband kan, maar het is nog steeds hard nodig hier, ik vloei nog steeds helderrood bloed en stolsels. Is dat ook normaal?

    Liefs, Tanya
     
  11. Niet meer actief

    Oh en ik heb 4 nieuwe foto's in mijn album geplaatst, 2 van Ruben met Marc, 1 vier generaties-foto (heel grappig) en 1 hele simpele maar wel lieve foto! Kijk ze!

    Liefs, Tanya
     
  12. Kar76

    Kar76 VIP lid

    30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Tanya, heb op je vragen gereageerd in het mama-topic! En ook op je foto's... :)
     
  13. Kar76

    Kar76 VIP lid

    30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Het rekken lukt aardig.. Meneer slaapt nog steeds! :confused: Ik ga hem toch maar wakker maken, in bad stoppen en voeden. Wil zelf ook wel naar bed namelijk.. Dan maar weer om 3 uur eruit. :(

    Trusten allemaal!
     
  14. Niet meer actief

    Hier ook! Ruben slaapt nu al bijna 5 uur en ik denk er ook aan om hem wakker te maken, want ook ik wil naar bed. En dan moet ik idd maar voor lief nemen dat hij vannacht een keer extra komt... Oja, ik heb weer op jouw reactie gereageerd in het mama-forum (toch best lastig, 2 topics...)

    Slaap ze!

    Liefs, Tanya
     
  15. MelanieM

    MelanieM Fanatiek lid

    9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Gingen wij niet nu verhuizen?
     
  16. Lexi73

    Lexi73 Fanatiek lid

    22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Dat vloeien kan heel goed nog hoor! Ik dacht na een week of twee ofzo ook dat het minder werd en dan ga je weer dingen doen en dan begint het dus weer te bloeden die wond vanbinnen. Tja dat is normaal zei mijn kraamhulp.
    Dat van die pijnlijke muts en trekkende hechtingen: ik zou dan gewoon vragen of ze eruit mogen als dat kan, misschien scheelt dat ook al een hoop. Had ik ook met eentje die me zeer deed en toen die eruit was, man, de volgende dag al stukken beter hoor!
     
  17. Amle

    Amle Fanatiek lid

    19 sep 2006
    1.745
    0
    0
    directiesecretaresse
    Friesland
    Marloes: van harte gefeliciteerd met Sam, geniet ervan!!

    Voor de laatste keer de bevallingslijst. Ik denk een goed moment om allemaal definitief over te stappen naar 'de mama's'?

    Liefs Elma

    BEVALLINGSLIJST!

    BEVALLEN
    Naam (leeftijd) --> naam kindje – geb. datum – aantal weken – gewicht – lengte – hoeveelste kindje ~ bijzonderheden
    1.Sonya (29) --> Chedella ~ geboren: 1 mei 2007 ~ 28w4d ~ gew: 1250 gr. ~ lengte: ~ 1e kindje ~ bijz: veel te vroeg; 1 juli naar huis!!
    2.Jekkia (31) --> Raven ~ geboren: 31 mei 2007 ~ 32w6d ~ gew: 1850 gr. ~ lengte: ~ 1e kindje ~ bijz: keizersnede
    3.Alina --> onbekend ~ geboren: 7 juni 2007 ~ 34w3d ~ gew: ? ~ lengte: ~ 1e kindje ~ bijz. keizersnede, 5 wk. te vroeg
    4.Kirby (24) --> Ana-Lucia Yvonne ~ geboren: 15 juni 2007 ~ ...w ~ gew: 3070 gr. ~ lengte: 50 cm. ~ 2e kindje
    5.Jaquelien (25) --> Harrie ~ geboren: 19 juni 2007 ~ 36w4d ~ gew.: 3250 gr. ~ lengte: 50 cm ~ 1e kindje
    6.Sjaantje (23) --> Jelle ~ geboren: 20 juni 2007 ~ 38w ~ gew: 3332 gr. ~ lengte: 48 cm. ~ 1e kindje ~ bijz: snelle bevalling
    7.Beebie/Chantal (28 ) --> Jayden Nicole = Nicci ~ geboren 20 juni 2007 ~ 37w5d ~ gew: 1860 gr. ~ lengte: 40 cm. ~ 1e kindje ~ bijz. thuis bevalling, dysmatuur, couveuse
    8.Lexi/Sigrid (33) --> Elin Rebecca ~ geboren: 21 juni 2007 ~ 37w ~ gew: 2815 gr. ~ lengte: 47 cm. ~ 1e kindje ~bijz: zeer snelle bevalling
    9.Adine (37) –-> Marleen ~ geboren: 24 juni 2007 ~ 37w3d ~ gew. ~ lengte: ~ 1e kindje
    10.Twinny (33) --> Zoë ~ geboren: 26 juni 2007 ~ 38w6d ~ gew. 2805 gr. ~ lengte: 48 cm. ~ 1e kindje ~ bijz: keizersnede
    11.Pinkpuma/Astrid (?) --> Rick ~ geboren: 3 juli 2007 ~ 39w3d ~ gew: 4500 gram ~ lengte: ~ 1e kindje
    12.Sterrekind/Esther (31) --> Lieve ~ geboren: 4 juli 2007 ~ 40w2d ~ gew: 3970 gr. ~ lengte: 52 cm. ~ 2e kindje ~ bijz: ingeleid, maar toch keizersnede
    13.Vissie (29) --> Jeroen ~ geboren: 5 juli 2007 ~ 38w2d ~ gew: 3330 gr. ~ lengte: 48 cm. ~ 1e kindje ~ bijz: keizersnede
    14.Marilyn (26) --> Sienna Lois Dayenne ~ geboren: 5 juli 2007 ~ 39w2d ~ gew: ~ lengte: ~ 1e kindje
    15.Marloes22 (22) --> Joey Dylano Jason ~ geboren: 7 juli 2007 ~ 39w4d ~ gew: 3000 gr. ~ lengte: 45 cm. ~ 1e kindje
    16.Jody (27) --> Mick ~ geboren: 8 juli 2007 ~ 39w ~ gew: 3480 gr. ~ lengte: 51 cm. ~ 1e kindje
    17.Pienie (27) --> Siebe ~ geboren: 10 juli 2007 ~ 40w2d ~ gew: 4000 gr. ~ lengte: ~ 2e kindje ~ bijz: thuis bevallen
    18.Kar76/Karlijn (31) --> Sverre ~ geboren: 11 juli 2007 ~ 40w6d ~ gew: 3655 gr. ~ lengte: 48 cm. ~ 1e kindje
    19.Kimkivits/Kim (22) --> Aidan Quinn ~ geboren 11 juli 2007 ~ 40w4d ~ gew: 4120 gr. ~lengte: 54 cm. ~ 1e kindje ~ bijz: zware bevalling
    20.Kaartje/Caro (30) --> Lois Elisa ~ geboren: 11 juli 2007 ~ 40w6d ~ gew: 3400 gr. ~ lengte: 50 cm. ~ 1e kindje ~ bijz: thuis bevalling
    21.Landa78/Jolanda (25) --> Bente ~ geboren: 13 juli 2007 ~ 39w4d ~ gew: 3160 gr. ~ lengte: 48 cm. ~ 1e kindje ~ bijz: snelle thuisbevalling
    22.Zanoni (27) --> Elise Nathalia = Elise ~ geboren: 13 juli 2007 ~ 41w1d ~ gew: 2920 gr. ~ lengte: 48 cm. ~ 1e kindje
    23.Peeetje/Petra (28 ) --> Luca ~ geboren: 13 juli 2007 ~ 38w3d ~ gew: 3135 gr. ~ lengte: 47 cm. ~ 2e kindje
    24.Evelieveling/Eveline (33) --> Guilietta Demelza = Demelza ~ geboren: 14 juli 2007 ~ 40w3d ~ gew: 3130 gr. ~ lengte: 48 cm. ~ 1e kindje ~ bijz: keizersnede na uitputtende slag qua normale bevalling; geeft bv.
    25. Koeky/Sandra (26) --> Rianne ~ geboren: 17 juli 2007 ~ 41w2d ~ gew: 3105 gr. ~ lengte: 49 cm. ~ 1e kindje
    26.Lma/Elma (24) --> Brennan Noah ~ geboren: 18 juli 2007 ~ 39w6d ~ gew: 3560 gr. ~ lengte: 52 cm. ~ 1e kindje ~ bijz: vacuum
    27.Loltsje82 (25) --> Jannick Rowan = Jarno ~ geboren: 19 juli 2007 ~ 40w ~ gew: 3930 gr. ~ lengte: 54 cm. ~ 1e kindje
    28.Melanie (33) --> Milyan Mijo Pierre ~ geboren: 20 juli 2007 ~ 38w3d ~ gew: 3900 gr. ~ lengte: 49 cm. ~ 4e kindje
    29.Ana/Marianne (38 ) --> Ana Catharina = Anneke ~ geboren: 20 juli 2007 ~ 41w4d ~ gew: 3700 gr. ~ lengte: 52 cm. ~ 1e kindje
    30.MamavanDylan --> Kyano ~ geboren: 20 juli 2007 ~ gew: 3100 gr. ~ lengte: 50 cm. ~ 2e kindje
    31.Tantan/Tanya (30) --> Ruben Yannick ~ geboren: 22 juli 2007 ~ 41w4d ~ gew: 3720 gr. ~ lengte: 52,5 cm. ~ 1e kindje ~ bijz: zware bevalling
    32.Niva/Mirjam (26) --> Devin Danae ~ geboren: 23 juli 2007 ~ 40w3d ~ gew: 3340 gr. ~ lengte: 50 cm. ~ 1e kindje ~ bijz: zware bevalling; navelstreng strak om nekje en hoofdje verkeerd om.
    33.Mesaana (35) --> Anouk ~ geboren: 23 juli 2007 ~ 41w3d ~ gew: 3600 gr. ~ lengte: ~ 1e kindje
    34.Babylicious (23) --> Angelina ~ geboren: 23 juli 2007 ~ 42w2d ~ gew: ~ lengte: ~ 1e kindje
    35.Irena (28 ) --> Tica Fermina Maria ~ geboren: 25 juli 2007 ~ 39w2d ~ gew: ~ lengte: ~ 1e kindje ~ bijz: keizersnede ging goed
    36.Monique (32) --> Mirthe ~ geboren: 26 juli 2007 ~ 40w4d ~ gew: 4095 gr. ~ lengte: 52 cm. ~ 1e kindje
    37.Tweety31/Diana (32) --> Iris ~ geboren: 27 juli 2007 ~ 40w ~ gew: 4160 gr. ~ lengte: ~ 1e kindje
    38.TomenJerry/Wietske (26) --> Quinty Bernice ~ geboren: 29 juli 2007 ~ 42w ~ gew: 3380 gr. ~ lengte: 50 cm. ~ 2e kindje
    39.Femke J (29) --> Marin ~ geboren: 30 juli 2007 ~ 42w ~ gew: ~ lengte: ~ 1e kindje
    40.Kriss/Christina (28 ) --> Iris ~ geboren: 1 augustus 2007 ~ 40w6d ~ gew: 3430 gr. ~ lengte: ~ 1e kindje
    41.Marloes(26) --> Sam ~ geboren: 1 augustus 2007 ~ 40w1d ~ gew: ~ lengte: ~ 1e kindje

    Geboren:
    24 meisjes en 17 jongens


    WAARSCHIJNLIJK AL BEVALLEN, GEEN BERICHT
    Naam (leeftijd) – geslacht kindje - uitgerekend - hoeveelste kindje – bijzonderheden
    1. Koekensopie/Gwen (31) – jongen – 10-07-2007 – 3e kindje
    2. Mona (34) – surprise – 11-07-2007 – 1e kindje
    3. Kieteltje/ (27) – jongen – 13-07-2007 – 1e kindje

    Verwacht:
    2 jongens, 1 surprise
     
  18. Beebie

    Beebie Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Wat heeft Ruben lang haar! Komt helemaal over zijn oren! Leuke foto's!
     
  19. Loltsje82

    Loltsje82 Fanatiek lid

    20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Haha, ja, dat haar van Ruben, wat een bos zeg! Leuke foto's Tanya!
    En dat gevoel wat je omschrijft van je muts als je te lang staat herken ik maar al te goed. Het voelt inderdaad alsof je muts dan helemaal gaat opzwellen. De hechtingen heb ik (gelukkig) geen last van. Ik heb het gevoel alsof mijn muts dan gaat 'hangen' en doe elke dag bekkenbodemspieroefeningen, voor mijn gevoel hou je het daar beneden dan wat strakker en krijgt mijn muts dan later geen kans meer om te gaan hangen.... (hihi)

    Ik heb gisteren en vannacht steeds op mijn houding gelet bij het voeden, maar nog heb ik hoofdpijn. Wat is dan de juiste houding, weet iemand dit?

    Jarno heeft vannacht voor het eerst in zijn eigen bedje (ledikantje) geslapen. Hij sliep steeds in de kinderwagenbak in onze slaapkamer. In die bak lijkt hij al heel groot, maar in zijn ledikantje is ie toch nog maar een ukkie hoor. Lijkt zo grappig!

    Groetjes Miep
     
  20. Tweety31

    Tweety31 Bekend lid

    17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik werk in de kinderopvang
    ik woon in het westland
    Met mij gaat het inderdaad ook super!
    Vrijdag zijn de hechtingen eruit gehaald door de verloskundige; dat is een verademing! Ik kan weer pijnloos zitten :) Ik heb alleen nog een beetje last van een schaafwondje (ja ik keek ook raar op toen ik dat hoorde..hahaha..das een stukje huid wat op springen staat, kleine scheurtjes en dat brandt na het plassen...)

    Wij kunnen aardig bijkomen, Iris krijgt savonds de laatste voeding tegen 11 uur , en smorgens rond 5 uur of half 6 horen we haar weer. Na de eerste fles gaat ze weer terug naar haar bedje en slaapt ze weer tot uurtje of 9. :) het lijkt voorbeeldig allemaal...ben benieuwd hoelang dit zo aanhoudt... Wij genieten volop!

    Ik zal ook ook wat foto's plaatsen hiero.
     

Deel Deze Pagina