Hoi meiden Tweety: we zijn nu afgelopen week omgegaan naar andere voeding, de Nutrilon omneo. Het lijkt nu langzaam aan te slaan in combinatie met de cinababy. Wilde gewoon een idee voor achter de hand, als het nu weer erger gaat worden. Te veel, te snel wisselen lijkt me ook niet oke.. Tanya: leuke foto's hoor, grappig 4 generaties op die manier.. Ik weet niet wanneer we overgaan, maar ga nu ook maar eens op dat andere topic kijken... Vanmiddag gaan we knoeien bij de ouders van San. In de dierentuin was het leuk, Zoë had de hele tijd heerlijk liggen te slapen en wij hebben lekker gewandeld. Twinny
Fijn dat het al wat aanslaat dan bij Zoë, is echt hartverscheurend als je kindje pijn heeft van de darmpjes :S Ik heb ook wat foto's geplaatst in mijn album. Ik kon bijna niet kiezen...hihi..en om ze nou allemaal te doen, is beetje overdreven, iedere dag maken we mega veel foto's oa voor haar site. Kijkze
cinababy: 2x per dag krijgt ze 3 druppels en soms een druppel op de speen. Dat gezichtje als ze die smaak proeft ha ha. Helemaal verbaasd begint ze dan heel tevreden hard te zuigen en valt dan meestal snel in slaap anitconceptie: bij ons ook nog veels te vaak een oeps vergeten maar ik zit er aan te denken om een minervaspiraaltje te laten plaatsen meekletsen: ja gezellig! kom er nu meteen aan (http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=51003&start=120