@Kar76: Bij mij zei ze wel dat ik met een halfvolle blaas moest komen. Vol was niet nodig, maar halfvol wel. Haha, hoe weet ik nou precies hoe vol mijn blaas zit maandag 18 December om 11:40 uur. Huh Annie! Dat is niet best! Wat een k*tbericht zeg! Heeeeel veel sterkte met dit bericht! (En dat ook nog net voor de kerstdagen) Groetjes Miep
Lieve Annie, Ik weet hoe je je voelt. Ik heb het helaas ook al twee keer mee moeten maken. In de 6e en in de 8e week. Heel veel sterkte, liefs, Melanie
annie: wat een ontzettend naar bericht. Heel veel sterkte en dikke knuf ik denk dat ik de 27e dan ook maar een volle blaas hou, want het wordt dan toch zekers wel een uitwenfige echo lijkt me! twinny
Ik heb dan eindelijk ook maar een paar foto's in mijn album geplaatst! De eerste foto van onze frummel! Is het geen schatje!? *beetje aparte foto, scan apparaat weigerde dienst, dan maar zo*
Mijn 3e echo is pas in januari maar heb hem er toch al bijgezet Ben dan 12 weken! Lijstje van aankomende echo's (maandag wordt het druk!): ma 18-12: Lma MMM Monique27 annie wo 20-12: kieteltje (13:45) do 21-12: Adine (10:20) Kar76 (13:15) kimkivits vr 29-12: peeetje na 8-01 (18:45) Jekkia tomenjerry: onbekend Knip en plak maar als je er op ontbreekt
Even de echo-lijst opnieuw en ietsje overzichtelijker gemaakt... Code: **december** ma 18: Lma MMM Loltsje82 Monique27 (8:30) annie di 19: MelanieM wo 20: kieteltje (13:45) do 21: Adine (10:20) Kar76 (13:15) kimkivits (18:30) vr 22: Ana (09:48) wo 27: Twinny (12:00) vr 29: peeetje Tantan **januari** ma 08: jekkia (18:45) di 09: kieteltje (10:30) onbekend: tomenjerry
Annie, wat erg meis. Ik blijf schrikken van die berichten. Heel veel sterkte voor jullie samen. Monique
Annie... heel veel sterkte meid...weet helaas precies wat je voelt. heb in mei hetzelfde meegemaakt... Neem de tijd voor jezelf en voor jullie samen!
Ik kreeg afgelopen woensdag in eerste instantie ook een uitwendige echo en hoefde daarvoor ook geen volle blaas te hebben. De gyn zelf zag er genoeg op maar ik niet, dus vandaar dat ze voor mij ook nog een inwendige deed. Was echt mooi om te zien hoor, zo'n klein mensje! Rare gedachte toch dat dat in mij groeit...
Hallo meiden, Jullie hebben een tijdje niks van me gehoord. Dinsdag had ik de echo en toen bleek dat het hartje niet meer klopt. Ik ben de hele dag ziek geweest. We hebben heel veel pijn en verdriet. Het ergste is dat ik nu moet wachten totdat het op de natuurlijke manier eruit komt. Ik ben enorm bang, en verdrietig dat ik jullie moet gaan verlaten. Heel veel succes, sterkte en plezier toegewenst voor jullie allemaal! X Neia
Nee, Neia..... Jij ook al. Wat een hoop verdriet vandaag... Oneindig veel sterkte deze komende tijd, aan jullie allebei. Hopelijk hoef je niet lang te wachten, want dit lijkt me vreselijk. Dikke knuffel van mij. Shit zeg, ik word er helemaal naar van
Hey Neia ik heb vandaag precies hetzelfde meegemaakt ging voor de echo en hartje klopte niet..... ik heb er wel veel aan om mee te lezen en te praten bij het topic miskramen op dit forum. Je krijgt er echt veel steun en je voelt je niet meer zo de enige! Liefs Annie