@kar76: Ik heb ook nog geen echo gehad, dus heb ook nog geen hartje ofzo gezien. Eigenlijk alleen de positieve test die me doet geloven dat ik zwanger ben. Ja ok, en de kwaaltjes die ik heb. Afgelopen week voelde ik me een dag heel goed en toen had ik echt het idee van: Misschien ben ik niet eens zwanger..... Maar goed een duidelijke positieve test en verder wel alle dagen kwaaltjes en een buik die wat opgezet is zegt genoeg. Pfff, vreselijk die berichten van Annie en Neia..... Ik heb er geen woorden voor. Sterkte!
Hoi meiden, Bedankt voor al jullie lieve berichtjes... ik heb er veel steun aan. Ik ga nu echt afscheid van jullie nemen want ik denk niet dat het goed voor mij is om bij dit topic van de juli-mama's te blijven omdat het me er alleen maar aan herinnert wat ik gehad had kunnen hebben. Gelukkig is er op dit forum ook het miskramentopic, waar ik veel steun aan heb. Ik moet er toch over praten en ik wil jullie ook niet onnodig ongerust maken met mijn verhalen over de miskraam enzo. Wel zal ik eens in de zoveel tijd even bijlezen hoe het met jullie gaat... ik hoop dat jullie allemaal een plezierige en onbezorgde zwangerschap mee mogen maken en een gezond kind ter wereld mogen brengen! Liefs Annie
Ik weet niet of je het nog leest, Annie, maar heel veel sterkte gewenst (nogmaals). Hoe moeilijk ook, straks zul je je echt weer happy voelen en kun je af en toe meespieken met dit forum zonder dat je je enorm bedroefd voelt. Ik gluur nog heel af en toe mee bij de januari mama's en, ondanks dat ik de miskraam liever had overgeslagen, ben ik tevreden en gelukkig met hoe het nu gaat. Dit wens ik jou ook toe. Laat nog eens horen hoe het met je gaat. Sterkte...
Ik wil me bij Pienie aansluiten... @Neia, Annie: een hele warme omhelzing van iemand die ook een missed abortion heeft gehad in Augustus, bij mij hielp het om te denken dat je er zelf echt helemaal niets aan kunt doen, dat een vruchtje soms gewoon niet goed is. Facts of life helaas. Ik wens jullie veel liefde en sterkte toe en na het opkrabbelen, snel een voorspoedige nieuwe zwangerschap... Ik kijk (wél na een tijdje rust in de tent en weinig forum) ook wel eens op de Maart-topic (waar ik bij had gehoord als alles goed was gegaan) en vind het heel leuk om af en toe te lezen, net als de huidige maand-topic van degene die aan het bevallen zijn, het stimuleert me nu enorm, maar ik begrijp dat je daar even geen behoefte aan hebt. Geeft niets, even bijkomen eerst, dat komt allemaal wel weer. DIKKE ZOENEN
goede avond meiden Neia: O wat ontzettend naar en verdrietig. Heel veel sterkte en een dikke knuf van ons...... LExi: vind je niet egoistisch hoor, je wil gewoon een voor jou verantwoorde passende keus maken en daar is niets mis mee. Wij laten wel een nekplooi meting doen, maar als daar niets verontrustends uitkomt, dan laten we geen bloed prikken........ heel veel succes maandag...... WAt de kwaaltjes aangaat. TIs dat ik af en toe wat steekjes enzo in me buik heb en mijn darmen niet lekker werken, want anders zou ik ook gaan twijfelen of ik zwanger was. SOms wenste ik dat ik ook eens misselijk was ofzo, want verontrusten doet het me af en toe wel. Ben blij als we over 1 1/2wk weer naar het ziekenhuis kunnen voor de echo en alles dan goed is........ Net ben ik heel stout geweest heb een hele berg frietjes en 2 Big Mac's gegeten bij Mc Donalds, maar had er zo zin in! Ach doe de rest van de week wel weer gezond! grtjs TWinny
Hahah dat had ik gisteravond ook! Ik heb natuurlijk al weken nergens trek in maar die zoute frietjes van de mac hebben me zoveel goed gedaan! Echt niet normaal meer! Als we dat maar niet te vaak doen en niet te grote hoeveelheden, dan mag dat toch af en toe best eens?
Bedankt voor het succes wensen. Heb de paperassen al in mijn tas gedaan en het werk voor mijn leerlingen tijdens de uren die ik mis in elkaar gedraaid. Blij dat je dat zegt dat het mijn keuze is. Sommige mensen zijn zo van 'nou ja ook een kind met down syndroom verdient het om er te zijn'. Nou dat vind ik best, maar mijn vriend en ik willen gewoon meer dan alleen maar ouders zijn. Maar gelukkig hoeven we ons dus hier niet te verantwoorden, NICE Ik ga nog eens kijken of ik mijn vriend kan bellen. Begin het alleen zijn nu toch ECHT heel erg zat te worden hoor, dat kan ik jullie wel vertellen! Welterusten Lexi.
ooooh hier van de week ook al naar de mac geweest omdat ik zin had in de zoute frietjes....haha... Mac donalds is maar wat blij met al die zwangere vrouwen
Neia; dikke knuffel... hoe is het met de rest van de dames? Hier nog steeds niet 100%... ben nog steeds beetje grieperig.. moet erg veel hoesten en dan krijg ik braak neigingen... maar steeds net niet. erg vervelend... Lexi; ik vind ook hoor, als je wilt testen, dan moet je dat gewoon doen. is toch jullie keuze...
He meiden; moet nog even m'n hart luchten: Vanmorgen was ik al bij de Huisartsenpost geweest zoals jullie hebben lezen. Helaas is de buikpijn vanmiddag veel erger geworden en ben ik wederom naar de HA post toe gegaan. Uiteindelijk ben ik om 16.00 op de Eerste hulp beland en ben daar nu net van thuis! Ik vind bloed prikken altijd een enorme ramp en nadat er 2 zusters zo ongeveer alles hadden geprobeerd (van liesstreek tot voeten etc), is er uiteindelijk een anesthesist na een operatie naar beneden gekomen en hij heeft meteen goed geprikt. Ik kreeg direct een infuus in zodat een evt. operatie geen problemen meer kon geven voor het bloedgedeelte. De gyn. had inmiddels al gezien dat er met het kindje niets aan de hand was dus dat is gelukkig een zorg minder! Ze denken nu een beetje aan een blinde darm ontsteking gezien de uitslag van m'n bloed. Morgenvroeg moet ik er weer om 9.00 uur zijn en weer bloed prikken (helaas mocht de infuuscanule niet blijven zitten). Aangezien ik zwanger ben zijn ze nu toch wat voorzichtiger met een diagnose te stellen. Valt nu best zwaar moet ik eerlijk zeggen ondanks dat de baby het goed doet, maar het blijft een risico-operatie als die nodig is natuurlijk. Verder willen we de wederzijdse ouders pas met kerst in gaan lichten dus die weten nu dus maar de helft van het hele verhaal van vandaag. Mag nu tot 24.00 uur nog wat bouillon drinken en daarna eigenlijk niets, liever nog geen slokje water! Ben bang dat het morgen weer een lange dag wordt daar in het ziekenhuis. Hoop wel dat ik vanacht wat rust krijg en het niet erger gaat worden. Ik houd jullie op de hoogte! Corine
Tja, ik schommel er een beetje tussenin. Ik ben 31 juli uitgerekend, maar dat kan natuurlijk ook een augustusbeebje worden. Maar misschien kan ik hier ook wel mee kletsen?
hallo lieverds! heb BIKS gelezen. dit is ff snel een berichtje tussendoor. ik ga nu WEER terug naar het ziekenhuis. dat kotsen werd alleen maar erger en dus gisteren naar de EHBO geweest. er zaten weer ketonen in mijn urine... heb daar heel duidelijk gezegd dat ik niet terug wilde in het ziekenhuis en na veel zeuren heb ik zetpillen gekregen met hetgeen wat ik toen in het ziekenhuis in mijn infuus had. nu moet ik om 10 uur weer terug om mijn urine te laten controleren maar denk zelf dat ze me daar houden. dus schatten als ik er ff niet ben weten jullie waarom! een dikee x en veel succes met de echo's de komende dagen
Lolifantje, welkom, natuurlijk mag je ook hier meekletsen. Kim en Corine, heel veel sterkte vandaag en hoop voor jullie dat het allemaal mee gaat vallen. Ik denk aan jullie. Hier gaat het op en af, vrijdag de eerste redelijke dag, geen goede dag maar misselijk geweest tussen 13.00 en 17.00, was geweldig. Gisteren weer een bad day, hele dag misselijk. Nou ben ik half uurtje op en gaat perfect, niets aan de hand (nog). Geniet hier dus maar even van, vanmiddag koopzondag werken, dus lekker afleiding, begin toch wel beetje kriebels te krijgen voor echo morgen. Prettige zondag, Monique
Goedemorgen, Wat een berichten allemaal. CVW, hopelijk valt het mee en hoef je niet geopereerd te worden. Ik geloof dat ik toch maar de ouders in zou lichten. Kim, Sterkte in het zh. 't Is niet te hopen dat dit nog lang duurt. Nog een paar weken en je bent er misschien vanaf. Van de week had ik ook zin in de Mac, maar hubbie wilde niet omrijden. Wij hebben gelukkig een Mac hier in het dorp, scheelt wel een hoop kilometers. Lolifantje, welkom bij de club. Hier niet veel te melden. 's Ochtends echt misselijk en dat verdwijnt van lieverlee, zodat ik 's avonds wel wat kan eten.
goede morgen meiden Ik ga zo voetbal kijken dus ff een snel berichtje....... Kimmie: wat ontzettend rottig. Heel veel succes in het ziekenhuis en hopelijk hoeft er echt geen opname te volgen..... Corine: heel veel succes meid, hoop dat er geen operatie hoeft te volgen en dat je je vlug weer wat beterder voelt....... twinny
Ik ben ineens heel gestresst dat er alsnog van alles mis kan gaan met mij en de kleine... Misschien ook wel door alle verhalen van miskramen en andere nare dingen, en misschien ook wel omdat mijn vriend er niet is, maar ik ben zo bang dat het met mij ook nog allemaal zal mislopen... Heb ook al de hele morgen buikpijn alsof ik beetje ongesteld moet worden, en niet meer echt misselijk. Maar ja kan natuurlijk ook gewoon zijn omdat ik de ergste tijd zo'n beetje gehad heb. Laat mijn vriend maar gauw weer thuiskomen en een beetje voor me zorgen... Lex.
Kim en Corine, balen met al die ziekenhuisbezoekjes... Sterkte voor jullie allebei. Twinny e.a.... Vandaar dat het zo lang duurde voor mijn hubbie en mijn dochter terug waren van de Mac gisteravond Manlief had de groentenburgers, aardappels en spercieboontjes al klaarstaan, maar ik had echt GEEN trek. Na lief kijken reed hij dus maar naar de Mac (vond mijn dochter ook niet zo erg, geloof ik ). Wat betreft die nekplooimeting. Ik vond het een lastige keuze. Een verhoogde kans is 1 op 250. Maar ja, ik zou voor zo'n kans nog geen risicovol onderzoek doen (vooral na mijn miskraam niet). Dus, we hebben besloten het niet te laten testen. Maar ik begrijp het goed als anderen het wel doen. Doe gewoon waar je je het prettigst bij voelt. Gister enorme last van mijn bekken gekregen. Had misschien ook wel veel gedaan (3 wasjes, 2 keer shoppen met mijn dochter, nieuwe peuterbedje in elkaar gezet etc etc). Het valt me zwaarder dan ik dacht. Vooral omdat mijn dochter niet de lichtste meer is (2,5 jr) en ik haar vaak even op moet tillen...