annie en neia, verschrikkelijk! heel veel sterkte van mij en leon. corine veel succes in het ziekenhuis! de rest vd meiden, alles goed? volgens mij wel. gelukkig maar. ik hoefde gelukkig niet te blijven gna gna gna. heb nu hele goede pillen gekregen dus daarmee moet ik het nog uitzingen tot morgen dan moet ik weer terug. ik ga morgen naar de stad. nog de laatste dingen kopen voor de surprise avond bij leons ouders thuis. ik ga dan denk ik meteen kerstkaarten kopen. ja i know beetje laat maar ja beter laat dan nooit! zat te denken.... de meesten weten nog niks... zal ik dan op het kaartje zetten: fijne feestdagen en een gelukkig 2007! kim, leon en ? dan weten ze het meteen. maar weet niet of dat wel gepast is... als ik ze verstuur ben ik ruim 11 en een halve week.
Ja, Kim, ik zat over hetzelfde te twijfelen... Ik denk dat ik het bij sommige mensen wel ga doen. Scheelt weer een heleboel telefoontjes plegen waar ik geen tijd voor heb Bovendien is iedereen op de hoogte van onze kinderwens voor nog een kindje sinds onze miskraam. Dus erg vreemd zal men niet opkijken... Weet jij al wat je doet?
Ik had ook op de kaartjes een ? gezet nu is gelijk iedereen op de hoogte. Ik had gister mijn verjaardag en iedereen had het kaartje gehad erg makkelijk. Er zaten gister 4 zwanger bij mij binnen en we schelen allemaal 5 weken met elkaar. Ik bedoel eerste de ene 5 weken later de ander 5 weken later weer 1 en 5 weken later weer 1. Alleen de jongst zwangere had het nog niet verteld, dat haar mannetje in eens riep dat ze geen osseworst mocht was het voor iedereen duidelijk. We hebben vreselijk gelachen.
nou dames, jullie maken het lekker makkelijk voor me! ik ga morgen de kaarten halen en lekker kim leon en ? erop zetten. heerlijk, hoef ik niemand te bellen en hoed ik ook geen scheve gezichten te zien (als die er zouden komen). wel spannend hoor. tot nu toe hadden we samen lekker dat 'geheimpje' dat alleen wij wisten. straks weet iedereen het hihihihi
Hoi dames, hier dan eindelijk weer een berichtje van mij. Ik ben enorm geschrokken van de meiden met een miskraam. Mochten jullie dit nog lezen, heel veel sterkte! En dan die ziekenhuisbezoekjes...Hopelijk hoeft je blinde darm er niet uit en kan Kim gewoon thuis blijven met haar zetpillen. Veel succes en sterkte hoor! Hier gaat het vandaag iets beter, ik werk momenteel halve dagen, dat gaat echt beter. Ben dan minder misselijk. En ja...friet, HMMMM! Gek hoor, zo misselijk, maar wel zin in friet. Hormonen zijn rare dingen. En ik ben trots op mijn 9 weken! Liefs Selma
Hihi, nog een Mac-ganger, Selma?! Kim, jij had het je hele familie en je werkgever toch al verteld? Of ben ik in de war met iemand anders. Ik dacht nl dat jij het juist al aan veel mensen had verteld, maar nu heb je het over een 'geheimpje' van jullie tweeen.
Haha, inderdaad nog een frietgangster! Hoe is het met jullie misselijkheid? Is de onzekerheid een beetje over nu de 12 weken grens bij velen van jullie in het zicht komt? Ik moet nog even geduld hebben, maar heb vertrouwen. het hartje klopt en op de echo was alles in orde, dus het komt vast goed. Liefs Selma
Hier ontzettend misselijk. Net wat gegeten, maar dat is er bijna direct ook weer uitgekomen. En ontzettend moe vooral.
hoi Marloes, volhouden hoor, ook bij jou gaat de 12 weken grens passeren! Nog een paar weken. Liefs Selma
Hallo Allemaal, Na mijn vakantie en een periode dat wij geen internet hadden wil ik me nu toch weer bij jullie aansluiten. Om alles terug te lezen is op dit moment niet te doen dus ik begin gewoon weer vanaf dit punt. Ik heb een tijdje thuis gezeten vanwege de onzettende misselijkheid, maar ik merken dat het nu toch wel minder begint te worden (er is dus nog hoop meiden) Ik ben nu weer halve dagen aan het werk en dat gaat goed. Volgend jaar begin ik gewoon weer fulltime. Ik las dat veel meiden zoute frietjes goed kunnen verdragen, nou hier nog zo een! niet normaal! Ik wens iedereen een hele fijne dag toe en tot gauw. Groetjes Zanoni
Ik ben erg blij dat ik nu bij de 12 weken ben het is nog geen garantie dat het niet fout kan gaan maar de kans word steeds kleiner. Zoute frietjes, wat dachten jullie van zoute drop, heerlijk! Hebben jullie ook iets wat jullie nu veel tot overdreven veel eten? Ik heb het met mosterd, overal eet ik mosterd bij en op. Normaal doen we maanden met een pot maar hij is nu gewoon leeg!
Goedemorgen allemaal, Net terug uit het ziekenhuis van de 1e echo en alles was perfect! Onze ukkie lag precies op schema met groei, er kwam daar ook uit 9wk1d. Het hartje klopte, was heel goed te zien. Echt super geweldig, ben zo blij Het is wel een echt wonderkind, want ik zat 1e ronde MMM en mijn waardes van progesteron toen, was verre van ideaal. Was ik dus niet aangeteld, dan had ik in behandeling gemoeten. Ben zo blij met ons vechtertje. Groetjes en veel succes voor de anderen vandaag, Monique
Weer terug na een internetloos weekend.... Gefeliciteerd Monique! Super! Wat een heerlijk bericht om de werkweek mee te beginnen Ben erg benieuwd naar de rest van de echo's van vandaag... Kim, sterkte met alle zetpillen en het steeds zo beroerd voelen. Hopelijk gaat het over een paar weken weer geweldig met je! CVW, wat een ellende... Kan me voorstellen dat je goed in de zenuwen zit, normaal al en nu helemaal! Hopelijk hoef je niet geopereerd te worden, en als het toch moet duim ik voor je dat alles goed komt. Wij hebben het gisteren toch maar aan mijn schoonouders verteld, in plaats van tot Kerst te wachten. Gelukkig waren ook zij heel erg blij En zaterdag was m'n moeder op bezoek, voor het eerst in mijn leven iets gekocht bij de Prenatal Een lekker warm vest, ik heb het 's avonds steeds zo ontzettend koud... En Sterrekind, wat jij met mosterd hebt, heb ik met gehakt. De hele dag heb ik zin in gehaktballen..... Gelukkig kan je dat niet overal bij eten of altijd maar klaarmaken, dus ik eet het niet continu
Wat een opluchting moet dat zijn! Maar waarom kreeg jij zo vroeg al een echo? Ik krijg em pas volgende week als ik in mn 12e week zit Of had jij een medische indicatie hiervoor? Mona
He Mona, Ik ben zelfs nog laat Heel veel meiden hier, zijn nog veel vroeger geweest. Maar ik liep idd bij een fertiliteitsarts, misschien dat het daar mee te maken heeft. Zou me geen zorgen maken als ik jou was (zeg ze dapper, terwijl ik weet hoe moeilijk het is om te wachten) Heel veel succes voor jou ook volgende week. Groetjes Monique