Jammer dat je er voor niks uit was gegaan! Speel je nog wel eens, nu je zwanger bent? Lijkt me toch een beetje eng om dan duels aan te gaan... Ik zag in je album dat je ook al judo't. Ik sport eigenlijk niet meer nu, hardlopen deed ik wel regelmatig, maar dat doe ik elke winter toch al minder als het kouder wordt... Ga niet lopen als het onder de 5 graden is Pffff, kan me weer eens niet concentreren. Ga voor de afwisseling maar eens windows opnieuw installeren hier, want de pc is zo traag geworden... Hoef ik niet zo bij na te denken. Ik ben (net als Kar?) promovendus aan de universiteit, dus eigenlijk moet ik bijna de hele dag geconcentreerd nadenken. Dat zit er niet meer in de afgelopen weken...
ik heb niet meer gespeeld sinds ik zwanger ben, net zo min aan jiujitsu gedaan. Dat is me inderdaad iets te riskant. Wel ben ik gaan fitnessen, daar wandel en fiets ik nu elke week een dik half uur per onderdeel. Moet toch een beetje blijven bewegen. Concentreren en ook mijn slimheid is afgenomen sinds ik zwanger ben, lijkt wel of ik aan zwangerschapdementie lijdt, hihi...... Waarin promoveer je? twinny
super dames, al die goede berichtjes over mooie echo's! echt helemaal top. Toch een bevestiging, naast het misselijk, moe en slecht gehumeurd zijn, dat er een kleine in je groeit... gisteren 3 babywinkels bezocht..vriendje wilde ontzettend graag en dan zeg ik geen nee... We hebben al 3 super mooie babykamers gezien en natuurlijk nog een paar rompertjes, shirtjes etc gekocht. Hij moest en zou een shirtje meenemen met papa's kanjer.... best lief he... Mij lijken die eerste weken best erg, of raar... Ik ben echt een nuchter typ, al maken de hormonen me soms tot een jankend, tv kijkend iemand... en zie het nog niet voor me dat ik met zo'n hoog stemetje boven het bedje kan hangen... ach maar dat zal ook wel vanzelf komen. Kim hoe voel je je? Helpen de nieuwe medicijnen? Ik hoop het voor je. Na dat stomme bericht van je ex baas, mag je je wel een beetje beter gaan voelen Meid... en ben ook benieuwd naar de blindedarm... zit 'ie er nog..of is 'ie al weg... Hoop dat het mee valt en dat je niet zwanger geopereerd hoeft te worden.... duim duim duim Heb nu een uurtje niks op school...daarna vergaderen...saai... groetjessss en tot snel weer. ~na de dag nog 4 dagen werken~
Twinny, ik promoveer in de informatica. Een van de weinige vrouwen hier dus Ik zou eigenlijk in september promoveren, maar dat gaat nu dus niet meer lukken. Gelukkig ben ik zeker niet de eerste die tijdens haar 4 jaar zwanger raakt, en een mannelijke college kreeg van de zomer een zoontje. Mijn werk is ineens ook helemaal niet meer belangrijk voor me, dus naast concentratiegebrek laat ook mijn motivatie te wensen over. Hopelijk komt dat over een paar weken terug, als ik weet dat alles goed is en ik me grandioos voel (zoals mijn schoonmoeder gisteren voorspelde dat ik me zou voelen....). Heb je trouwens aan je team verteld dat je zwanger bent en daarom niet meer speelt? Of heb je het geheim gehouden en een smoes verzonnen?
i Kieterltje: ik heb het gewoon verteld hoor. De meiden, allemaal rond de 16 / 17 waren dol enthousiast en zeiden nu allemaal tantes te worden! Het wordt hier nog een drukke tijd tijdens de kraamperiode, want we hebben veel sportvrienden die waarschijnlijk allemaal wel ergens een keertje komen kijken! Ben ik blij dat het zomer is en we een tuin hebben, hihi Leuk marloes dat je al zo'n leuke spulletjes gezien en gekocht hebt. Hier durf ik nog altijd niet! twinny
Goede berichten van Monique72 en Loltsje82, geweldig! Nu ben ik wel erg nieuwsgierig hoe het de anderen vandaag is vergaan.... *duim duim duim* voor goed nieuws. Lma, MMM, Sterrekind.... Hoe is het gegaan?!
hoi dames, super dat de echo's goed waren, Kim sterkte hopelijk kan het met medicijnen. hier alles goed, ik wil nu ook wel eens een echo wordt echt ongeduldig, maar krijg nu wel bewijs. vrijdag nieuwe positie broek gekocht en heb me toch al een buik. pffff. vrijdag avond ook letterlijk over mijn nek gegaan dus sluit me nu aan bij de misselijken. maar huip voor het goeie doel. wij hebben het ook op de kerstkaartjes neer gezet. scheelt weer telefoon kosten. was het maar woensdag dan eindelijk naar de vkl spannend. nou later groetjes Wietske
Helaas moet ook ik het forum gaan verlaten.... Zojuist bij de vk een mooie baarmoederholte en dooierzakje gezien, maar helaas geen kindje meer. Ben heel verdrietig en hoop dat de rest nu snel uit m'n lijf komt want ik vind dit vreselijk. Jullie heel veel geluk en plezier.
MMM, nee verschrikkelijk meid! heel veel sterkte! jezus wat verlaten er toch veel meiden dit topic. ben het er zo NIET mee eens!
Ow mensen dit zuigt echt bigtime al die mensen die ons verlaten! Denk dat ik zelf daarom ook wat nerveuzer aan het worden ben dat het alsnog mis kan gaan... Sterkte aan iedereen! Lex.
Dan ook weer goed nieuws: ging vandaag voor het begin van die combinatie-test waar ik ietwat stress over had. Viel allemaal reuze mee. Kreeg eerst een uitwendige echo maar later toch een inwendige. En omdat er een stagiaire bij was werd er lekker lang bij me rondgekeken dus ik heb de kleine van alle hoeken kunnen zien! Hij lag lekker te spartelen en te zwaaien en soms duwden ze dan op mijn buik, of ik moest dat zelf even doen, zodat hij dan weer anders zou gaan liggen. Erg leuk! Ook de bovenkant van het hoofdje gezien, en ze zeiden me dat de hersentjes en het schedeldak zich goed ontwikkelden, dus dat dat al een hoop afwijkingen uitsloot. Weer een opluchting Meneer/mevrouw was overigens pre-cies op schema en mooi van formaat voor het aantal weken, en ook het hartje klopte nog netjes, dus alles in orde aan deze kant eigenlijk! Daarna nog bloed prikken, viel ook weer mee, en ik stond alweer buiten. Had alleen 2 lesuren vrij gekregen en ik was zo blij met de beelden van de kleine dat ik de tijd die me restte maar even lekker een broodje ben gaan eten bij de V&D. Had ik zowaar trek in! Een wel aardig blije Lexi, die eens gaat kijken of ze trek heeft in boontjes met ovenfriet. Eten blijft een verzoeking...
MMM wat ontzettend klote zeg, heel veel sterkte en een dikke knuf.... Lexi: fijn dat je zo leuke ervaringen had bij de echo, lijkt me zo leuk om de baby te zien bewegen......... Heb nog altijd niet geslapen en ben nog altijd even moe. DEnk dat ik vandaag maar eens op tijd naar bed toe ga..... twinny
MMM: heel veel sterkte en hopelijk mag je snel je wondertje begroeten. Hier nog altijd misselijk. Had weinig te doen vandaag, want ik ben vrij van het werk. We zijn dus maar naar het tuincentrum gegaan en daar een stapel rode kerstballen, slingers en dergelijke gekocht. Thuis de boom afgetuigd en vervolgens opnieuw weer opgetuigd. Nu is ie naar mijn zin, maar ben nu wel moe en misselijk.
MMM dikke knuffel voor jou... hoop voor je dat alles snel achter de rug is, zoals jij zelf al schreef.
MMM: meid, wat een ongelovelijk k*tgevoel toch... bah, wat zijn het er veel die verdrietig de kerstdagen ingaan Ik vind zowiezo dat die 10% niet klopt van miskramen, volgens mij is dat % veel hoger. Ik ken zoveel die het overkomen is, bijna meer dan bij wie alleen maar goede zwangerschappen heeft gehad (daarvan gek genoeg m'n eigen moeder met 4 zonder problemen). Goed, het blijft een roulette wat dat betreft. Stevige omhelzing!
Lexi, wat tof dat de echo zo goed was. Waarom kreeg je ook nog een inwendige echo? Was het uitwendig nog niet zo goed te zien?