He, gatverdamme MMM, dat had ik nou niet verwacht. Heel veel sterkte! Hier was alles goed bij de echo. De uitslag van de combitest was ook prima en de bloeduitstorting was wat kleiner geworden. Met de verloskundige over de pijnstiller gehad, ze hebben die ik wil nog niet maar ze zijn er mee bezig. Ik wacht het nog een paar maandjes af of hij er is voor mijn bevalling en anders ga ik naar het Lucas. Dat heb ik ook al gezegd. En dat begreep ze. Moet nu over 4 weken terug komen.
Getverdekkie MMM, wat een rottig bericht... Heel veel sterkte voor jou en je man/partner. En alvast een dikke kerstknuffel, want dat zal je met deze feestdagen nodig hebben...
MMM, wat ontzettend naar voor jullie. Had zo gehoopt dat er niemand dit meer mee zou hoeven maken. Wat een ontzettend naar gevoel moet dat geweest zijn dat er op het scherm, geen kleintje te voorschijn kwam. Wil jullie heel veel sterkte wensen in de komende tijd. Monique
Ik wilde het niet in hetzelfde bericht zetten, maar mijn foto's van de echo staan in album. Groetjes Monique
Hebah wat vreselijk voor jullie MMM! Ik leef met jullie mee. Dikke knuffel Selma En tja, ben blij dat lle andere echo's goed zijn! Ik heb vandaag veel last van buikkrampen, 's avonds is mijn buik ook veel dikker. Ik heb de misselijkheid iets meer onder controle nu.Zal het dan nu al beter gaan? Liefs Selma
@MMM: wat ontzettend ##@#$$%% :x . Heel veel sterkte! Gisteren heb ik mijn 2e echo gehad, dit keer was er geen inwendige nodig (gelukkig!). Hij kon het goed zien. Het ziet er goed uit, goed gegroeid en het hartje klopt... ik heb het zelf gehoord. Ben hier erg blij mee. Jammer dat mijn vriend hier niet bij kon zijn . Volgende week voor de 1e keer naar de verloskundige, dan kan hij wel mee... Gelukkig helpen de zetpilllen van de huisarts goed tegen de misselijkheid, gisteren voor het eerst weer aan het werk (na 2 weken ziek thuis) en ook de eerste dag zonder overgeven! Hopen dat dit zo blijft, zeker tijdens de kerst e.d. Nog 4 dagen werken en dan lekker weer 2 weken vrij. Alle meiden die nog een echo te gaan hebben: heel veel succes en plezier! Liefs Elma
Het was in verband met de termijnbepaling, dus dan moet je het zeker weten en echt goed kunnen zien. Ze had eerst een uitwendige echo geprobeerd maar vond dat je daarbij (nog) niet genoeg kon zien (en misschien lag het er ook wel aan dat ik van mezelf nog een laagje vet tussen de sensor en de kleine heb zitten ) dus vandaar dat ze daarna inwendig verder ging. Ik vond het best, vind het niet ongemakkelijk zo'n inwendige, en door die stagiaire kon ik lekker lang genieten! Ook bij mij was mijn vriend er niet bij maar die gaat wel 5 januari mee naar de vk, en ook 3 januari mee voor de nekplooimeting, waar ze volgens mij weer een echo maken. Dus de volgende stap nemen we samen! Lexi (die helemaal blij is want haar mannetje komt vanavond weer thuis!)
Pfff, door die vreselijke verhalen van de afgelopen week word ik wel heel zenuwachtig voor onze eerste echo morgen.... Ben ook benieuwd of het uit- of inwendig wordt. Zo te lezen zal het er net om hangen, of wordt het zelfs wel allebei. Gelukkig kregen een heleboel gisteren ook goed nieuws. Gefeliciteerd dames! Lexi, veel plezier als je vanavond lekker weer samen bent! Kan me voorstellen dat je heel erg naar zijn terugkomst uitkijkt Lolifantje, spannend! Voor de Kerst nog een kloppend hartje zien, zou toch wel heel mooi zijn...
Lolifantje, dat heb ik ook vandaag! Net toen ik hier door het gebouw (ben op m'n werk) liep, dacht ik echt eventjes: dit is het, het gaat fout... Ik werd helemaal bleek en schrok me kapot. Mijn vriend (collega, dus bij me op dat moment) schrok er ook van en vraagt nu elke paar minuten hoe het gaat. Maar het is toch heel normaal om af en toe krampen te hebben, je baarmoeder spant zich de hele dag door af en toe aan, en vaak zijn het zelfs gewoon je darmen (bij mij is dat zeker het geval). Zo lang je geen bloed verliest, zal het heus wel goed zitten. Als je het niet vertrouwt kan je altijd de VK of de gyn bellen natuurlijk. Sterkte meid!
Het is helaas al twee keer eerder mis gegaan en beide keren begon het bij mij met kramp. Dat maakt gewoon ontzettend angstig. Maar misselijk ben ik nog wel, dus weet even niet wat ik ervan moet denkne
Kan je dan niet beter voor de zekerheid even bellen...? Ik kan me goed voorstellen dat je nu heel erg in de zenuwen zit en wie weet kunnen zij je geruststellen (door een echo waarop je ziet dat het goed zit bijvoorbeeld...). Die spanning nu lijkt me ook niet goed. Hopelijk trekt de kramp snel weg! Dikke knuffel, ik denk aan je.
Goedemorgen dames, Lastig hoor die krampen. Zijn het nu je darmen of niet. Bij mij zijn het op dit moment m'n darmen. mijn stoelgang is niet echt optimaal meer, dus die darmen doen op dit moment gewoon waar ze zin in hebben. Voel me deze ochtend niet zo erg lekker. Gister ging het beter. Zelfs vannacht heb ik boven m'n emmertje gehangen. De ellende is, dat je maag dan erg leeg is en er komt dan niks uit. Heb echt een hele zere middenrif. Heb weer naar een paar echofoto's gekeken. Leuk hoor om al die foto's te zien. Ben zo benieuwd wat ik donderdag te zien krijg.
Ik snap dat je dat moeilijk vindt, maar het gaat om jou en je kind, om jullie welzijn, dus je moet dan eigenlijk gewoon sterk zijn en doorzetten. Moet je wel kunnen, en ik weet hoe 'ze' kunnen zijn... Heb je al wel gebeld?
Ik heb inmiddels gebeld. Om twee uur heeft ze nog wel een plekje, dus ik mag in elk geval langskomen. Maar stomme is dat ik me dan nu nog meer zorgen ga maken... Laat ze me komen omdat het ernstig is of...? Ik weet het ik ben een muts