Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kieteltje

kieteltje Niet meer actief

Ach meid toch... Gelukkig neemt ze je serieus, en hopelijk kan ze je gewoon geruststellen als je daar bent. Sterkte vanmiddag!

2. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi dames,
    kom net uit het ziekenhuis. Het hartje klopt. Ben vreselijk opgelucht, heb immers al 2 miskramen gehad. Ze moest wel een inwendig echo doen omdat mijn baarmoeder ver naar achteren zit. Ik ben vandaag precies 8 weken. 3 januari met ik bloed laten prikken en 16 januari krijg ik een nekplooimeeting.

Ik verheug me er al zo op om het straks aan iedereen te vertellen. Iedereen hier weet immers dat Mario net gesteriliseerd is....haha en nu komt de 4e!

Groetjes, Melanie

3. selma

selma Bekend lid

21 nov 2006
    601
    0
    0
    Babyfluisteraar en spiritueel coach
    Hoi meiden,

even een vraagje. Ik merk dat ik de afgelopen dagen minder misselijk ben. Eten gaat beter. Ik ben zo bang dat dit het begin is van een miskraam. Je hoort en leest hier zoveel over op het forum. Wel zijn mijn borsten nog gevoelig en doen mijn darmen raar.

Zou de misselijkheid nu al minder worden? Iemand ook deze ervaring?

Liefs Selma

4. selma

selma Bekend lid

21 nov 2006
    601
    0
    0
    Melanie gefeliciteerd! Wat zul je blij zijn dat alles goed is. En nu genieten maar.

Liefs Selma

5. mesaana

mesaana Actief lid

15 aug 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    @selma:
    Ik ben nu al twee weken niet meer misselijk, en de echo was helemaal goed! Ik was hier zelf ook een beetje bang voor, maar geen probleem, dus!

6. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    lolifantje, je moet jezelf niet zo druk maken hoor. De vk laat je nu komen, omdat jij dat erg graag wilt en om je gerust te stellen.

Melanie, wat fijn dat alles goed was. Hoe oud zijn je andere kinderen en weten die het al?

Evelieveling, hoe gaat het met jouw? Heb je het weekend nog overleefd?

7. selma

selma Bekend lid

21 nov 2006
    601
    0
    0
    dat is fijn om te horen, moet toch proberen die zorgen aan de kant te zetten en proberen te gaan genieten...Lastig hoor.

Zal blij zijn als die 12 weken voorbij zijn!

Liefs Selma

8. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi Adine,
    Maura wordt in februari 9, Myron is 6 1/2 en Meallán is net 2 geworden in oktober. Meallán was vanochtend wel mee, maar hij beseft natuurlijk nog niet wat hij te zien heeft gekregen. En de twee oudste weten nog van niks. Ze krijgen het pas te horen als echt alles goed blijkt te zijn. En als ik mijn grote mond kan houden, dan krijgen ze het zelfs pas op Maura's verjaardag (16-02) te horen.

Groetjes, Melanie

9. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Het is voor kinderen ook erg lang als ze het al vroeg weten. De nichtjes en neefje van de ene kant weten het ook nog niet. Die krijgen het ook pas volgend jaar te horen. Anders duurt het voor hen een eeuwigheid eer dat de baby komt van tante Adine. Wil ik ze toch maar niet aandoen.

Die van mijn broer wilde het eerst niet geloven. Ze hebben zelf net in september een broertje gekregen, dus mijn schoonzus en ik hadden het er gewoon over. Ineens komt hij overeind en roep...ben jij zwanger...ja, zeg ik....nou, dat geloof ik niet. Hopelijk krijgen we een foto mee donderdag en dan heeft hij bewijs. :D

10. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Wat ouwedingesen jullie veel zeg ;)
    Ik ga eens zoeken waar ik was en eens bijlezen!

11. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    wouw wat hebben er veel meiden weer een echo gehad!
    wel lekker om ook eens goed nieuws te horen en dat het bij jullie allemaal goed zat.

monique ik vind het hele mooie en vooral duidelijke echofoto's!

kimmie is gisteren uit eten geweest! joepie heb voor het eerst sinds de zwangerschap heeeeeeeeeeeerlijk gegeten. mijn hele buikje vol. die pillen werken als een trein! krijg alleen wel een beetje last van mijn darmen door steeds die zetpillen te zetten maar dat neem ik voor lief.

nog 2 daagjes en dan hebben wij ook weer een echo. ben zo benieuwd en stiekum ook wel zenuwachtig...

12. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Even benieuwd wat de reden was...
    Op staande voet? Of was je contract nu toch al afgelopen?
    Klote dus... ondanks dat je het wist en dat je er zelf ook weinig zin in had...

13. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Misschien toch eens naar een rechtswinkel of je rechtsbijstandverzekering vragen of dit een geldige reden is. Ik twijfel namelijk heel erg...

14. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ligt een beetje aan je bouw. Ik heb een 'slanke' bouw. Dus dan hoef je geen volle blaas te hebben, dan is het met een lege blaas ook makkelijk te zien. Bij mij was het met 5 weken al goed te zien aan de buitenkant, bij anderen kan het bij 12 weken vanaf de buitenkant nog moeilijk zijn...

15. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Fijn dat je echo goed was. Heerlijk he?
    Klote van je arm. Hoe is het er nu mee?

16. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hey evelieveling,

hoe is het? al wat minder misselijk?
    ja ik heb al een advocaat gesproken (naja mijn vriendin die afgestudeerd is in recht) en die zegt ook dat het niet mag. maar weet niet of ik er wel zo'n zin in heb om er iets van te maken.

want wat win ik daar mee? ik wil toch niet meer terug.

17. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    :(
    :cry:
    Vreselijk meid! Neem de tijd om dit samen met je vriend/man/partner te verwerken.
    De nachtmerrie van velen hier!
    Sterkte!

18. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Wat een mooie vingers! GEWELDIG!

19. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Mijn 4e echo is pas in januari maar heb hem er toch al bijgezet :D (stiekem overgenomen van Jekkia)
    Ben dan 12 weken!

Lijstje van aankomende echo's (maandag wordt het druk!):

wo 20-12:
    kieteltje (13:45)

do 21-12:
    Adine (10:20)
    Kar76 (13:15)
    kimkivits

vr 29-12:
    peeetje

ma 8-01
    Jekkia (18:45)
    Evelieveling (09:50)

tomenjerry: onbekend

Ehm, heb niet het laatste lijstje gepakt, dus wie weet zijn er nu mensen tussenuit gevallen. STOM VAN ME!

20. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ook jij heel erg veel sterkte!
    Hele dikke kus. Neem de tijd om het te verwerken. Ik hoop dat het op een natuurlijke manier eruit komt!
    KUS

Deel Deze Pagina