Gerechtigheid. Maar je moet er idd wel stevig in je schoenen voor staan. Misschien kan je er nog wel een paar maanden salaris uitslaan. Wie niet waagt, die niet wint. Als je het ziet zitten, zou ik het toch proberen.
Super dat het goed was! Geniet van het gevoel. Nu voel je jezelf waarschijnlijk echt zwanger en echt bijzonder! KUS
bv, de verandering in je leven en dat samen met je partner gaan bevatten en de eerste keren samen 's nachts voeden...
Hier een juli mama die volledig voetbaldebiel is. Ben supporter van Feyenoord. Vriendje heeft een seizoenkaart en komende zaterdag ga ik met hem mee!
Ook jij gefeliciteerd. Is de kleine net na de sterlisatie verwekt (dus met de nog aanwezige zaadjes?) of vlak ervoor?
Je kan er in ieder geval een hele hoop mee terugwinnen... want dan ben je ten onrechte ontslagen, dus kan je de overige 30% wellicht aangevuld krijgen en hoef je bij een volgende baan niet te vertellen dat je zomaar ontslagen bent!
hahahha... wat associaal veel berichten van mij achter elkaar. Had ook erg veel bij te lezen. Heb alleen niet gelezen hoe het met de blindendarm is afgelopen en volgens mij miste ik het verslag van sterrekind over haar echo gisteren. Of heb ik daar overheen gelezen? Wat veel miskramen hier. Ik snap niet hoe ze op 10% komen. Iedere keer draait mijn maag om als ik het lees en voel ik zo mee met die mensen. En vooral voor mensen die nog geen echo hebben gehad vind ik het verschrikkelijk... die onzekerheid. Ik heb een vermoeiend maar leuk weekend gehad. Hele leuke bruiloft, heb heerlijk gekotst in de kerk, rennen naar de wc en onderweg kwam het er toch al uit... In principe gaat het beter met de misselijkheid. Tenminste, ik ben nog op en top misselijk maar hou het nu 9 van de 10 keer gewoon binnen. Rare eetgewoontes? Ik moet gewoon echt geen vlees meer, wil geen thee meer, ben gek op limonadesiroop en appelsap. daarnaast een megabehoefte aan ijs. Verder heb ik nu alleen vreselijke griep. Hoesten, proesten, verstopte neus, waterige oogjes, spierpijn en koorts. Maar voordat de kleine eruit valt zal dat vast wel over zijn
Hey Evelieveling, fijn om weer wat van je te horen, en dat het inmiddels iets beter gaat! En leuk dat je op iedereen persoonlijk reageert Ik ben trouwens ook supporter van Feyenoord, makkelijk is dat niet de afgelopen maanden.... Veel plezier tegen Sparta dit weekend! (Haha, de voetbalhaters zullen wel balen dat het zelfs hier over voetbal gaat Sorry meiden!) Gelukkig zijn mijn krampen wat gezakt, het waren denk ik vooral opgezette darmen die andere zaken in de verdrukking brachten. Zometeen Kerstlunch van mijn werk, tot 16 uur, dus veel geborrel na afloop. En iedereen kent mij als iemand die een biertje nooit afslaat... Dat wordt lastig. Lolifantje, laat je weten hoe het ging om 14u? Ik duim voor je!
hoi meiden Welkom terug evelieveling, kotsen in de kerk hahaha..... wat een belevenis! Alle meiden die mooie echo's hebben gehad, proficiat met het eerste tastbare bewijs, hihi....... Lolifantje: hopelijk is alles goed vanmiddag.... Hier is iets geweldigs gebeurd! Ik heb een positiebroek gevonden die ik leuk vind! Dat mag echt wel in de krant hoor........ Morgen ga ik hem ophalen, want was me kortingskaartje vergeten, hihi....... Hij is zwart en een beetje stoer en zit heerlijk! Verder was ik vanmorgen bij de internist. Mijn schildklier moet nog sneller, dus over 2 wkn moet ik weer terug. Pppffff.....hoop echt dat kindje er straks niet ziek van is, maar dat risico liepen we, dat wist ik! grjts Twinny
Bij mij staat op het echo-formulier: Indien u voor een zwangerschapsecho komt dient u een volle blaas te hebben als: 1. U korter dan 4 maanden zwanger bent 2. U bloedverlies heeft gehad 3. De gynaecoloog dit nadrukkelijk heeft gevraagd. Mocht er tijdens de echo blijken dat deze inwendig moet dan mag u eerst plassen. Om een goede volle blaas te hebben is het belangrijk dat u 2 uur voor het echografisch onderzoek voor het laatst plast. In die 2 uur moet u ongeveer een halve liter water of limonade zonder prik drinken. Liever geen thee of koffie drinken. Mijn gyn heeft niets uitdrukkelijk gezegd. Ik ben vrij stevig (zeg maar errug stevig), en ze zei dat 12 weken net de grens is van uitwendig of inwendig. Dus ik neem volgende week het zekere voor het onzekere en ga met een volle blaas, plassen kan ik dan altijd nog. Het ligt ook een beetje aan de stand van de baarmoeder, ligt hij bv erg ver naar achteren dan kan het uitwendig ook moeilijker te zien zijn. Liefs, Tanya (Tantan)
Hallo allemaal, ik ben er ook weer eens..ontwaakt uit een diepe diepe winterslaap..of zwangerslaap Ben net een paar weekjes ziek geweest..griep. Erg vervelend, op een of andere manier herstel je ook veeeel langzamer nu. Het gaat zó snel op dit forum dat ik niet alles terug gevelezen heb en misschien niet helemaal bij ben, maar ben wel nieuwsgierig hoe het met jullie gaat. Fijn gevoel he nu de weekjes wat verstrijken? Ik vind het in elk geval heeerlijk om straks die magische drie maanden te hebben over-brugt. Nog heel eventjes geduld dus.... Zien jullie al iets van je buik? Ik zie er nog weinig van, behalve dat mn onderbuik ietsjes boller en strakker in zn vel zit..maar verder erg weinig. Hoe zit dat bij jullie? Ik vind het zó spannend allemaal. Begin me ook wel wat zorgen te maken..Ik ben zo bang dat het kindje gehandicapt is en dat t dan 'mijn eigen schuld is'omdat we hebben gekozen om géén nekplooimetingen te doen enzo..zucht** en komt het financieel wel goed, lukt het me allemaal wel straks..Lastig hoor, herkennen jullie dit al? Nou meiden die nog voor de echo moeten, heel veel succes en plezier. Ik mag donderdag! liefs Niva
Volgens mij is hij nu weer compleet Echolijst di 19: MelanieM wo 20: kieteltje (13:45) do 21: Adine (10:20) Kar76 (13:15) kimkivits (18:30) Niva vr 22: Ana (09:48 ) wo 27: Twinny (12:00) vr 29: peeetje Tantan (8:45) **januari** di 02: Marloes (18.15) 2e echo ma 08: jekkia (18:45) Evelieveling (9:50) di 09: kieteltje (10:30) onbekend: tomenjerry Liefs, Tanya (tantan)
niva ik herken het helemaal! ik wilde in het begin ook ab-so-luut géén nekplooimeting doen. maar leon wil het zo graag dat we het toch doen. de kans is ook zo klein dat we een verhoogd percentage hebben maar toch... het idee, ik begrijp wel waarom mensen het niet doen. en dat denken over de financien etc etc dat hebben we volgens mij allemaal. nu verdiend leon erg goed en heb ik nu nog een goed salaris, zal dat vanaf februari toch minder worden. maar alles komt goed denk ik maar ik heb btw nu al een paar dagen buikkrampen.... ben beetje bang. zouden het toch die darmen zijn?