Echolijst di 19: MelanieM wo 20: kieteltje (13:45) do 21: Adine (10:20) Kar76 (13:15) kimkivits (18:30) Niva vr 22: Ana (09:48 ) wo 27: Twinny (12:00) vr 29: peeetje Tantan (8:45) **januari** di 02: Marloes (18.15) 2e echo ma 08: jekkia (18:45) Evelieveling (9:50) di 09: kieteltje (10:30) vr 12: Zanoni (8:50) onbekend: tomenjerry
Ik heb op zich nog niet GEKEKEN naar kaartjes, maar er wel stiekem een beetje over nagedacht. Komt allemaal wel. Ik heb voor mezelf sowieso besloten dat ik pas over dingen kopen ga nadenken wanneer ik de magische grens van de drie maanden voorbij ben (na mijn kerstvakantie dus), dus pas dan mag ik een kijkje nemen bij de prenatal en denken over wagens, bedjes, kaartjes en al dat soort dingen. Gewoon omdat ik soms een beetje bijgelovig ben. Of in elk geval nu!
Overigens: ik las ergens van iemand dingen over darmen en daarbij behorende problemen. Tjonge nou dat heb ik ook hoor! Elke keer dat ik een grote boodschap moet is dat op zichzelf al een hele bevalling... Gelukkig hoef ik ook niet meer elke dag, dat scheelt al, maar 't is allemaal zo hard en pijnlijk dat er altijd wel wat bloedvaatjes scheuren ofzo. Niet fijn dus! Sorry voor dit minder lekkere verhaal Ben vast niet de enige!
CVW, gelukkig dat alles weer in orde is. Was wel heel benieuwd hoe het met je ging. Lolifantje, wat super dat je je banner mag aanpassen in de positieve vorm. Ik schrok wel eerst hoor, toen ik die eerste regel las. WIL JE ZOIETS NIET MEER DOEN! Zo mijn hart is weer rustig... Ik heb nog niet gekeken naar kaartjes, maar wij hebben wel al 2 namen klaar liggen.
hoi hoi vanacht was schrikken ik kon niet slapen van de pijn. vanmorgen gelijk gebeld maar er was gelukkig niks met de bibi aan de hand(echo in album) wel een blaasonsteking en mijn darmen behoorlijk van slag! Mijn maag doet ook nog zo zeer en nog steeds overgeven en misselijk helaas. Maar ja de bibi is belangrijker. Ik was zo bang vanacht, gelukkig konden ze het wel begrijpen. op de ehbo schrokken ze ook van mijn mk-verleden. even over de nekplooimeting die moet uitvoerd worden tussen de 11de en 14de week. ik heb hem met 13 wkn. groetjes peetje
Adine: bedankt voor je belangstelling! Ik zal je niet meer laten schrikken, hoor! Ben wel blij dat het zo mee viel.
CWV gelukkig dat alles goed is gegaan. en nu lekker rustig aan doen en herstellen! ik heb NIEUWS! kimmie gaat morgenvroeg om half 10 al naar de baby kijken! ik had zo'n buikpijn dat ik toch om kwart voor 9 (ja ik spoor niet) heb gebeld om de afspraak te verzetten naar morgenvroeg. ik kon niet langer wachten. ik wil gewoon die zekerheid hebben dat alles goed zit bij die kleine. vooral doordat ik zo ziek ben geweest en nu medicijnen slik. jullie horen het meteen morgenmiddag. kimmie gaat nu een lange nacht tegemoet want ik ben SUPERzenuwachtigggggggggggg
zo wat kunnen jullie schrijven zeg... zo veel pagina's op 1 dag.... Kimmie: fijn dat je een echo krijgt, toch weer een stukje bevestiging he... dan ben je bijna de 12 weken grens voorbij he... nou dames, heb alles gelezen, reageer weer wel een ander keertje, wilde nog even bijlezen en dan lekker gaan slapen. ben zo moe, maar op de bank lukt het me niet om even weg te dromen... vanochtend overgegeven...erg lastig hoor, als er niks in je maag zit.bleeeh... zo dames, slaap lekker allemaal...
grmbl grmbl... de griep wordt steeds heftiger... Dus ik dacht... ik neem trachitol tegen de keelpijn. Maar TJING... ik bedenk me dat ik zwanger ben. Dus lees de bijsluiter en het is dus beter van niet. Dat was vanmiddag... Vanavond komt de hoofdpijn heftiger opzetten. Dus ik denk aan stomen zodat die snot uit mijn kop komt. Dus ik zoek het netjes op internet op... Cinuforce stoomdruppels: Niet gebruiken tijdens zwangerschap of borstvoeding. De neusspray mag wel. Zucht... had ik nu maar die neusdruppels in huis of strepsils ofzo... Edit: Ik lees net dat strepsils ook al niet mag... ARGH!
Hallo dames, Ik moet flink wat bijlezen, het is hier weer druk met alle kerstvoorbereidingen enzo... Daarom in het kort: Kim, wat kl*te dat je contract niet verlengd wordt. Ik zou toch maar al een beetje rond gaan kijken voor andere banen. Bij ons op het werk hebben ze iemand aangenomen die zwanger was, terwijl er meer kandidaten waren, dus het zijn niet allemaal hufters! Sterkte hoor! Annie, Neia, MMM Nee hé? Wat vreselijk meiden... Ik wens jullie heel veel sterkte hiermee. Sjonge wat maakt het mij onzeker... CVW, wat een gedoe zeg, maar gelukkig is je blinde darm netjes verwijderd en is de beeb helemaal oké! Met mij alles goed, geen kwalen. Ik ben vandaag voor de 2e keer bij de HA op controle geweest, ze heeft bloeddruk gemeten en me gewogen (bah!). Bloeddruk was prima. Volgende week gaan we voor de echo, ben zeer benieuwd, ook een papier voor bloedprikken meegekregen dat doen we dan ook maar volgende week, dan ben ik toch al in het ziekenhuis. Ik ben wel erg zenuwachtig voor deecho, niet alleen voor de uitslag, maar gewoon ook voor de echo op zich! Het zal bij mij (veel te zwaar) ook wel inwendig moeten, dat lijkt me erg griezelig! Nou ja, eerst maar genieten van de kerst, dan gaan we het de fam vertellen. Ik hoop nu weer een beetje te kunnen blijven bijlezen, maar ik heb het me weer lekker druk gemaakt voor de kerst... Ik heb de eerste boodschappen ook maar al in huis gehaald, aangezien ik nog een hele week moet werken.
Goedemorgen! Zo, vandaag ga ik officieel week 11 in. Dus nog even en ik ben de kritieke fase voorbij, hopelijk ook de ergste kwaaltjes. Vannacht beroerd geslapen door de verkoudheid. Zo maar eens een extra vitamine C shot nemen, wie weet dat het me er wat meer bovenop helpt. Vissie, is er al een dag bekend dat je voor de echo gaat (edit... zie het nu in je sig staan). Spannend... net na kerst! Wel jammer dat het net na kerst is, was leuk geweest als je tijdens het vertellen vast de eerste foto had kunnen laten zien!
hellup kimmie is strontmisselijk van de zenuwen. what is wrong with me? jullie herkennen het vast ook wel maar ben zo bang dat het niet goed zit. of dat de baby achterloopt op de groei. bibberrrr. heb geen oog dicht gedaan en vanochtend ook weer lekker gespuugd ondanks de medicijnen. die werken niet tegen de zenuwen evelieveling, klote is dat meid als je je zo beroerd voelt en je niks mag nemen! ik heb ook een verkoudheid gehad in het begin en die neusdruppels voor zwangeren helpen NIET. kun je niet aan je vk of ha vragen wat je het beste kunt doen om toch wat op te knappen? vissie, zo'n inwendige echo stelt niks voor. (zegt bangerik kim) ik had er ook angst voor maar achteraf was het helemaal niet erg. je voelt er niks van maar is natuurlijk wel raar dat je met je blote bips op die tafel moet maar ja met bevallen zal dat ook moeten.
Eve, even langs de drogist gaan en bijsluiters lezen, der zal vast wel iets zijn wat je mag. ik had het 2 week terug met hoesten uiteindelijk hoestdrank gevonden die wel mag. hier alles goed, vanmiddag naar de vk spannend. duimen dat ik toch echo krijg. maar denk het niet. . kim geniet van je echo meid, komt wel goed. nou groetjes wietske
Tomenjerry, jij ook succes bij de vk vandaag. Hoop dat het voor jou ook allemaal positief is. Ga zo inderdaad de verloskundige maar bellen om even te vragen of hun zo weten wat ik wel en niet mag. Anders kan ik wel alle bijsluiters lezen en ik heb helemaal geen zin om met zo'n kop vol snot en met koorts in de winkel te gaan staan.
Kim, ik weet wat je bedoelt... Ik heb vanmiddag m'n eerste echo en ben ook erg zenuwachtig. Ook een tijd wakker gelegen, en in de tijd dat ik wel sliep heel onrustig gedroomd, over een echo (ik krijg een tweeling! ) en over bevallen.... Hoezo, ik ben er continu mee bezig..?
Kieteltje, jij ook succes vandaag. Ik kreeg hem de eerste keer niet mee, puur omdat het zo vroeg in de zwangerschap was. Ze wilden hem graag bewaren voor de echo 11 dagen later om te kunnen zien of het vruchtje wel groter was geworden (dat was na mijn bloeding). En toen het toen goed zat kreeg ik automatisch 5! foto's van die echosessie + de echofoto van de eerste keer mee. Ik neem aan dat als alles oke is dat je de foto gewoon mee krijgt en dat je er niet om hoeft te vragen!
Ik heb de echo gewoon meegekregen. Ze heeft er eentje in het dossier gestopt en vervolgens gewoon nog wat gemaakt voor onze verzameling. De meiden die vandaag voor een echo moeten: heel veel succes en hopelijk goed nieuws!