Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Yeps... stom typfoutje van mij. Maar toch ook goed om te weten dat er geen cocaine in zit ;)

2. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    hahahaha, ik dacht al, waarom word ik er zo vrolijk van..... :)

3. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Het is trouwens niet zo dat ik er niet mee wil stoppen, ik schrik alleen van alle dingen die nu heel erg slecht voor je blijken te zijn enzo. Tuurlijk wist ik al dat TEveel nooit goed is en dronk ik hiervoor ook geen sloten koffie, maar het is nu extra belangrijk ofzo. En als je dan ergens het woord 'miskraam' ziet staan....

Zien/voelen jullie al iets aan jullie buik?

4. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Wat ik me even afvraag... hoe hoog zit het vruchtje nou? Toch heel erg laag? Je baarmoeder zit toch vrij laag normaal? En straks als alles gaat rekken komt het toch pas boven je schaambot uit?

Vriendje vond wel dat mijn borsten er voller uitzagen. Ik heb hem voor gek verklaard. Volgens mij kan dat echt nog niet maar wil hij dat gewoon ;)

5. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Ja, volgens mij zit alles nog achter je schaambeen. Mijn buik was niet zo erg strak/dun, maar volgens mij trekt het wat strakker en is hij harder. Mijn vriendje dacht het ook... Hij legt elke keer zo lief zijn hand op mijn buik.

Mijn beha's zitten minder lekker, dus volgens mij groeien mijn borsten ook een beetje. Sprak gisteren mijn moeder en die vond het zo vreemd dat ik helemaal niet misselijk was! Zal nog wel komen dan....

6. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Zo leuk dat we even ver zijn qua zwangerschap en ook op dezelfde dag naar de vlos moeten!

Ach, die misselijkheid... ik voel hem wel degelijk!

7. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik heb gisteren ook even mijn buikje onderzocht, maar kan nog niks bijzonders zien. Gek he, dat er nu iets in je groeit.

Ik werk gelukkig niet full-time meer. Ben nu ook lekker 3 dagen thuis. Heerlijk hoor, want ik merk het dus wel. Ben veel sneller moe als normaal. Moet je eens een keer de trap op en af rennen. Ik ben gelijk buiten adem. Dat zo'n klein speldeknopje al zoveel invloed heb op je lichaam, blijft me verbazen.

Zit af en toe ook al marktplaats te kijken of ik leuke babykamertjes zie. Zal nog niet kopen hoor, maar alleen lekker kijken.

8. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Leuk is het he? Wij zijn afgelopen weekend ook al naar Prenatal geweest om eens te kijken hoe duur alles nou eigenlijk is. DUUR dus.

Mijn ouders hebben de wieg waarin ik heb gelegen nog! Die mag ik opknappen en daar kan de baby dan de eerste weken in.... Zo leuk vind ik dat!

9. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Goeie morgen,

Ik zit ook steeds op internet al te kijken voor kamertjes e.d. hihi Ik ben zo verschrikkelijk moe.

Ik ben zo benieuwd hoe het met kimmetje is afgelopen.

10. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Kinderkamers... ik was nooit van plan om een complete babykamer te kopen, erg duur.
    Maar heb nu een superaanbod gehad.
    Een vriendin werkt bij de groothandel van babykamers. En ik mag een babykamertje uitzoeken tegen inkoopprijs + btw. Dit heeft ze met haar baas besproken.

Dus een duur kamertje van ruim 1000 euro wordt de helft voor mij! Dan is het boeiend... want dan kan je het compleet hebben en in betere kwaliteit dan van de Leen Bakker...

11. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Wat lief van je vriendin dat ze dat geregeld heeft voor je. Tis idd allemaal erg duur.

Hmmm het hagelt hier?

12. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hallo meiden

Inderdaad dat gepraat over wat wel en niet goed is. Doe het gewoon met mate en waar je jezelf zeker bij voelt.........

Las dat iemand venkelthee dronk........dat is 1 van de kruidenthee's die niet zo goed is...........

Verder heb ik ook nog niet echt last van misselijkheid hoor, soms een klein vlaagje maar niet noemens waardig. WEl zijn mijn borsten gevoeliger en ook wat voller......
    Mijn schoonzusje (nu 17wkn) had in het begin helemaal nergens last van, die werd pas misselijk met 6 wkn ofzo.......
    Heb wel krampjes en steekjes, maar niet verontrustend tot nu toe........al veeg ik altijd heel voorzichtig af als ik naar het toilet ga, omdat ik bang ben wat te zien om het papiertje........ppffff

Volgens mij ligt de kleine inderdaad heel laag en komt ie pas met een wk of 12 voor bij het bekken ofzo.......
    En mijn buik is ook gevoeliger het 's avonds dan 's morgens, maar dat zal wel komen omdat je al de hele dag bezig bent geweest......

Kimmie: hoe is het bij jullie?

Twinny

13. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Echt een kompleet nieuw babykamertje zal ik nooit kopen. Op MP staan er zat te koop en dan kan je voor 250 euries al klaar zijn.

Twinny: ik drink venkelthee, waarom is dat niet goed? Er zit toch geen theine in ofzo?

14. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    http://www.gravitamon.nl/oppassen_geblazen.html
    zie het rechterstukje.
    Maar vraag het gewoon aan je verloskundige. bel haar hier desnoods voor op. Vinden ze vast niet raar. het is toch allemaal nieuw en je bent immers onzeker. Je wil alles goed doen maar jezelf ook niet te kort doen!

IK ZIE NU... dat dit onder borstvoeding valt.. dus misschien valt het erg mee!

15. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
  16. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Overigens... ik wil absoluut niet betweterig overkomen hier hoor. Lijkt nu even of ik alles beter weet, maar ben net zo onzeker als dat jullie zijn. Zoek alleen vreselijk veel op. Ben een informatiemonster.
    Sorry....

17. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hallo meiden

Heb net ff in het ziekenhuis in Belgie doorgegeven dat ik zwanger ben. Nou blijkt dat ze daar de eerste echo willen maken en me dan pas doorverwijzen naar mijn gynaecologe in Nederland.

We krijgen de 16 november al onze eerste echo............ o spannend dat is al 2 weken eerder dan de andere.......

Twinny

18. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Jeetje Twinny, dat is snel. Kunnen ze dan al wat zien? Wel spannend hoor.

Evelieveling: Geeft niet hoor, dat je al die dingen op zoekt. Ik vroeg er tenslotte naar. Maar wat me opviel is dat ze het steeds over borstvoeding hebben (ook in dat stukje van Twinny) en dan venkelthee drinken is niet goed. Maar ze hebben het niet over als je zwanger bent.

Hebben jullie het ook zo koud?

19. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Het is ijskoud! Moet zo naar buiten, mijn veulen op het land zetten... heb er gewoon geen zin in! En dat terwijl ik al die tijd niet bij mijn veulen weg te slaan was. Zeer vage ontwikkeling dit.

Adine, gewoon bellen met je vlos. Dan weet je het zeker. dan hoef je je er geen zorgen meer over te maken!

20. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    ja adine is inderdaad snel. Ben dan in de 7e week. Ze zouden dan eigenlijk met een inwendige echo de vrucht moeten zien zitten......het hartje klopt dan nog niet hoor, lijkt me zo.........

Ach we zien wel, eentje meer of minder is ja ook geen probleem.......weet ik wel meteen of het er meer zijn, hihi.......maar had maar 1 eitje dus denk het niet!

En jja, ik heb het ook voortdurend koud, voornamelijk me voeten!

Twinny

Share This Page