Goed man Kim! Ben blij dat alles goed met jullie gaat. Neem je tijd maar... Ik ben een beetje gespannen. Heb nu ook al geen gespannen borsten meer. Beetje vreemd, nu is dat meestal in de ochtend een stuk minder, maar ben ook niet misselijk nu...Ik snap er niets van. Als alles nog maar goed gaat daar binnen, ben zolangzamerhand een beetje aan het twijfelen. Help! Liefs Selma
ja ik bedoel eigenlijk gewoon uitgerekend... hihihi zal het straks wel allemaal veranderen. wilde ook wat andere dingetjes doen, zoals een muziekje maar snap nog niet echt hoe dat moet etc...
@kim: blij dat alles goed is na die moeilijke start! Wij hebben gisteren ook voor het eerst met babysound zelf het hartje gehoord. het klonk een beetje als "whoemwhoemwhoemwhoem". Heel leuk!
oke, opgezocht... Maar weten jullie dat je een kindje van voor 3 maanden erg belast met het luisteren naar het hartje? Er is nog niet echt bekend of het schadelijk is of niet... Ik wacht wel lekker tot de vlos het me laat horen...
Hee Kim, allereerst ben ik hartsikke blij voor je dat alles goed is gegaan! De angelsound (babysound) heb ik gekocht via marktplaats, bleek later een dochter van de overbuuf te zijn. Je kan hem ook bestellen via http://www.babysound.nl en ik heb hem zelfs ook al gezien bij de Kijkshop. Liefs Tanya (tantan)
@Kim: http://www.hcscardio.nl/babysound/index ... VgodeyssQQ Het kost wat maar dan heb je ook wat! @Evelieveling: tja de doptone doet exact hetzelfde, en dat doet de VK zelfs voor je. Ik ga er van uit dat het geen kwaad kan als je tenminste niet iedere dag 3 uur met dat ding gaat luisteren! (alhoewel ik dat wel heeeel leuk zou vinden )
Ja ik was ook verbaasd dat ik het kon horen, ik moest wel effe goed zoeken en veel olie gebruiken, maar toch was het gelukt. Ik hoorde eerst mijn eigen hartslag, toen die plopjes en toen ineens ukkies hartslag. Liefs Tanya (tantan)
Inderdaad, bij mij moest ik ook goed zoeken en de eerste paar keer lukte het me helemaal niet. Ik zeg het maar even voordat iemand zich straks rot schrikt omdat ze niks hoort! Dat zegt dus helemaal niets!
Nou moet ik wel zeggen dat mijn buikvet niet helemaal egaal verdeeld zit . Ik heb het minste vet op de bikinilijn zeg maar. En ik heb met de angelsound ook op de bikinilijn geluisterd. Eerst hoorde ik ook alleen rare geluiden en mijn eigen hartslag. En toen was het net of ukkie er naar toe kwam zwemmen, zijn/haar hartslag was er ineens! We hebben het meteen opgenomen op de PC (dat kan ook met de angelsound/babysound). Liefs, Tanya (Tantan)
@Kim: wat fijn dat alles goed is! Ik was al bang dat je weer in het ziekenhuis moest blijven... En wat een prachtige baby! Zo schattig dat hij lag te slapen. Nog maar anderhalf uur....! @Adine, hoe is het met jou?! Alles goed gegaan? Laat je het even weten? Als ik straks niet meteen iets laat weten komt dat doordat we wat dingen gaan regelen - bij goed nieuws natuurlijk - en ik moet om 5 uur in Groningen zijn op de kerstborrel van mijn werk. Kan dus later worden maar ik laat vandaag nog iets horen hoor!
Kar... dat trek ik niet! Je moet gewoon wat laten weten nee hoor, we weten nu in ieder geval dat het even duurt. Kaap op je werk maar even een pc om even snel wat te laten weten Geniet ervan en we lezen het vanavond wel! KUS
Om eerlijk te zijn, dat was de 2e keer dat ik het probeerde , de 1e keer hoorde ik ook niets. Ik had me er daarom op ingesteld nu weer niets te horen, dan kon ik ook niet zo super teleurgesteld worden. Maar daarom was het des te leuker om het wel te horen! In de bijsluiter staat bij mij dat je het mogelijk is vanaf de 12e week ongeveer om het hartje te beluisteren. Misschien loop ik al weer verder voor dan ik dacht. Bij de vorige echo (3 weken geleden) liep ik 3 dagen voor dan dat ik zelf berekend had. Volgende week vrijdag zullen we het weten. Liefs Tanya (Tantan)
Hallo lady's, daar ben ik weer. Had een heel verhaal geschreven, zegt alles...doe het zelf maar...grrr. De gyn was heel aardig. Ze heeft uitgebreidt gekeken en het hartje geluisterd. Dat klopte mooi. Pfffieiwww...heerlijk om te horen. De beelden waren schitterend. Ik kan er uren naar kijken. Het idee dat dat in je buik rond zwemt. Nou ja, sparteld. De beeb lag dus niet echt stil. (lijkt dus op moeders) lag lekker met armpjes en beentjes te zwaaien en de gyn moest moeite doen om een meeting te doen. Het is dan toch gelukt en het is ong. 4.3 cm groot. dat moet dus nog wel even doorgroeien. Kim, fijn wat van je te horen en gelukkig is alles goed. Kar, succes vanmiddag. Niva, jij moest toch ook vandaag. Hoe laat?
Adine... SUPER! Gefeliciteerd. Lekker gevoel he. Hmmm.... het is er dus maar 1 bij jou? KAR.... DAAR GA JE! Jij krijgt dan DE TWEELING! Blij dat je jezelf zo snel meldt Adine!
Hoi Adine, gefeliciteerd, wat super dat alles goed is gegaan! Ik ben blij voor je, geniet ervan. Liefs Selma
Adine, wat heerlijk voor je! Fijn dat je het hartje ook gehoord hebt! En hoe ver ben je nu? Goed op schema? Nou, dan moet het met mij ook wel goedkomen toch?! Hihihi... Even iets eten en dan wachten op m'n vriendje. Ik wil altijd ook (te) vroeg aanwezig zijn. Bibber...