Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    nou ik ben blij dat ik bijna kerstvakantie heb, zo niet weten hoe ik dat anders zou moeten doen... denk niet dat ze op school blij zijn als ik 2 keer weg moet op bloed te laten prikken...

2. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland

ja werken op een school heeft ook nadelen he?
    werk je in het middelbaar onderwijs? wat voor vak geef je?
    ben verder niet nieuwsgierig, wil het alleen maar graag weten ;)

nou ik ga even simmen, bedankt aan degenen die me de tip heeft gegeven!

3. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    ik werk op een vmbo met lwoo. klein schooltje. Geef de vakken Duits, Nederlands en module Oriëntatie Dienstverlening en Zorg. Maar van oorsprong juf Duits. Oh ja en verder stafdocent...
    en jij?

4. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    vwo-havo-vmbo docent Engels. Haha dat is al genoeg werk dus ik doe maar één vak hoor!

5. selma

selma Bekend lid

Nov 21, 2006
    601
    0
    0
    Babyfluisteraar en spiritueel coach
    Joehoe! Alle echo's goed! Geweldig goed nieuws! Ben blij voor jullie, hopelijk kunnen we dan nu de zorgen een beetje laten varen...

Ik heb de eerste intake bij de verloskundige gehad, pfff lange zit van 75 minuten! Ze wilde echt alles weten. Ik mag nog een keer voor een echo met 12 weken, da's toch weer super nieuws! En plots klaps ben ik ineens weer super misselijk vandaag...Het blijven vreemde dingen die hormonen.

Vriend lief wil boerenkool eten, pfff geen zin in, mijn voorkeur gaat uit naar fruit, drop of friet!

Liefs Selma = mama in wording;)

6. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Wij ook met onze friet-neigingen!

Ik eet vanavond alleen maar sla met een heerlijke vinaigrette dressing, en een stukje kip-cordon-bleu. Mens moet helaas ook vlees eten hoewel ik daar dus ECHT geen trek in heb!

7. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    kimmie is zo blij dat alles goed is gegaan met de rest!

kieteltje en kar wat een geluk he zo'n echo!

en wat hebben wij toch met die rare friettik?

8. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    @Marloes: word jij dan nu al geprikt? Ik heb ook overgewicht maar hoef pas bij 6 maanden een keer bloed laten prikken....

Ik ga nu ook friet eten! Al heb ik na die borrel (rooklucht) niet echt honger meer.... Tot morgen (nogmaals)!

9. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    Kar en Adine, wat een goed nieuws! Fijn om die bevestiging te krijgen.

Ik had gisteravond ineens het gevoel dat ik wat voelde in mijn onderbuik. Heel gek, want ik ben me bewust van al die plopjes die je in je darmen kan voelen waarmee je het kan verwarren, maar het leek er echt even op. Nou ja, verstandelijk weet ik dat het nog niet kan, maar gek vond ik het wel.

Morgen heb ik een korte afspraak bij de VK om hartje te luisteren. Eerlijk gezegd ben ik weer behoorlijk zenuwachtig. Steeds denk ik: ,, straks zul je zien dat het toch ineens mis is gegaan, ik ben toch nog maar 11,5 weken...".
    Pfff, ik zal blij zijn als het morgenmiddag is.

10. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    ja was nieuw beleid ofzo... Ik vroeg ook meteen; kan dat nu al dan? want in feb zeiden ze ook...bij 6 maanden ofzo. Ach ja, we zien wel, vind het opzich wel handig dat ik het nu in de kerstvakantie kan laten doen, anders is het zo'n gedoe.

11. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    pienie je kunt het al wel voelen hoor, zeker omdat het je 2e is. de kleine rommelt hier ook al, net spier samen trekkingen maar het is er te vaak voor. hier is alles goed, mooie echo's hoor dames, gelukkig geen slecht nieuws vandaag toppie. mmm heerlijk frietjes gegeten, zoals ik bijna iedere dag tussendoor frietjes snoep aangezien ik bij de mac werk hahaha, friet genoeg. zo nog even lekker douchen en dan slapen, nog 1 middagje werken en dan tot woensdag vrij heerlijk, zou vandaag ook vrij zijn maar helaas, not.
    later. groetjes wietske

12. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Ik ben zo blij voor jullie! Hoe reageerde papa?
    Heerlijk meid! Lang op moeten wachten, maar super dat het zo goed gaat.
    Je bent dus 6 dagen verder dan dat ik ben!

13. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    friet? Nee, daar maak je me niet blijer mee. Jerry wilde juist vanavond friet eten en ik dus niet.
    Ik heb echt een ijstik op het moment!

Ow en Adine... lief dat je vroeg hoe het bij de paarden was.
    Ze kenden me zeker nog en ik vond het heerlijk bij ze. Tranen toen ik met mijn veulen bezig was. Dat was mijn kind. Ik dacht dat ik nooit moeder zou worden dus daarom heb ik toen ervoor gekozen dat mijn paard maar zwanger moest worden. Ik zal binnenkort eens een foto van die 2 in mijn album zetten.

14. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Zucht... ben ik een keer niet misselijk, gaat mijn kat overgeven in de keuken :(
    Net als ik lekker op de bank wil gaan liggen, grrr!

15. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Gelukkig komt mijn vriend zo thuis, want ik ben nu al 3x kokhalzend uit de keuken gekomen... De lieve jongen gaat het straks opruimen.
    Zouden mannen het in deze tijd nou extra prettig vinden om voor ons de held uit te hangen? Ik denk zelf namelijk van wel...

16. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    hier niet hoor, er gaat een hoop gemopper bij gepaart, maar goed is zijn eigen schuld en dan een hele dikke bult hahaha

17. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik zou ook wel iedere dag frietjes kunnen eten. Merk dat de meeste dat nu hebben. ;)

18. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Ennnnn ook wij hebben onze eerste echo gehad vandaag..

het hartje klopte en er waren twee armpjes en twee beentjes aanwezig..dus : goed nieuws! ook vanaf hier.

Beebie was nog erg klein, 3 cm maar..en ik blijk dus een aantal daagjes korter zwanger te zijn dan verwacht. Onze nieuwe datum waarop we zijn uitgerekend is nu : 20-07-2007

Geweldige datum toch?

was wel even jammer dat het een weekje korter bleek dan we dachten, maar de VK heeft me gerust gesteld door te zeggen dat de kans heeeeeeeeel minimaal is dat t nu nog misgaat omdat alles er erg goed uitzag..Dat helpt me eventjes rustiger de laatste twee weken voor de cruciale drie-maand door te komen.

Beebje bewoog eerst niet, tot de VK vroeg om eens te kuchen..Daarna was het dansen geblazen..geweldig zeg, de armpjes en beentjes en alles zwaaide in het rond en danste :)

paps is ook erg trots en blij en was helemaal lyrisch ..Nu is het toch wel heel echt allemaal :)

Meiden die morgen mogen, heel veel plezier en succes..
    Mama's die vandaag zijn geweest en met goed nieuws terug kwamen: gelukkig en gefeliciteerd!

P.s. geen tweeling ook hier haha

19. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ben net terug van de jaarlijkse kerstfeest van de bieb. Onze cheffin gaat weg, dus het was gelijk haar afscheidsavond. Lekker een buffet gehad. Daarna kwam er een cabaretgroepje die ons vermaakte en gelijk allemaal sketjes deden die op onze cheffin sloegen. Iedereen weet nu dat in zwanger ben, dus dat is ook gelijk bekend. Krijg allemaal wel hele leuke reactie's.

Zo, ik heb het voor vandaag wel gehad. Ga lekker mijn mandje opzoeken. Welterusten.

20. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Goedemorgen allemaal!

Wat goed om te lezen dat alle echo goed zijn verlopen! Heerlijk nieuws is dat!

Ik ga straks bloed laten prikken voor de standaard dingen... ben nu al zo zenuwachtig. Dat is echt een trauma van mij.... (Mijn aders liggen diep en rollen weg, ben bijna onmogelijk te prikken)
    Ik probeer me zo rustig mogelijk te houden voor de kleine maar is nu even niet makkelijk....

Iedereen alvast een hele fijne dag vandaag!

Groetjes

Share This Page