Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Fijn om te lezen dat er nu ff goed nieuws is.

Voel me echt zwanger, ben moe en mopper nogal veel om mijn vriend. Ach hoort erbij, zo kan hij lekker meegenieten met mijn zwangerschap :)

Hoop dat ik de kerstdagen goed doorkom en niet met mijn gezicht in mijn eten in slaap val, mijn ogen vallen al rond 8 uur dicht (we hebben 2x een kerstdiner rond die tijd) :)

2. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    hoi meiden...
    Even snel terug gelezen en ben blij dat alle echo`s mooi en goed waren.
    Jekkia ik ben bang voor hetzelfde probleem
    ik moet eerst 3 uurtjes werken sochtend dus ben bang dat ik het ook nie vol gaat houden.

Nog meer meiden die grieperig zijn?
    ik vind het echt niet leuk meer, eindelijk minder misselijk nu alleen nog ochtend 3 uurtjes....
    ben ik grieperig! denk dat de blaas ontsteking de eerste symp. was dus.

Ik heb mijn kleine meid aangestoken zo zielig! :(
    Halve nacht met haar opgelopen, ik was kapot.
    Ze moet zo zingen in de kerk hihi
    vind ik altijd zo schattig,vorig jaar had ik al een brok in mijn keel.
    Ik hoop dat ik dit keer het droog houd met mijn hormoontjes oef hihi :rolleyes:

3. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Niva, geweldig dat het bij jou ook goed was! SUPER! Genieten nu maar.

peeetje, ik ben net koortsvrij, maar nog wel veel hoesten, proesten, snotteren en nog een kop vol snot dus koppijn. Sterkte met je griep!

Adine, lekker dat iedereen het nu weet.

Ik heb gisteren een vakantie geboekt...
    27 maart gaan we 8 dagen naar Tunesië, all inclusive. Even lekker luieren in de zon (voor mij dus onder een parasol), boekje en drankje erbij. In het zwembad ronddobberen alsof ik een aangespoelde walvis ben... heerlijk.

Ik heb een annuleringsverzekering erbij genomen omdat ik natuurlijk niet weet hoe ik me met week 24 voel. Gewoon lekker samen.

Vriendje was helemaal enthousiast en die besloot maar dat het geen gewone vakantie moest zijn. Laten we er maar een huwelijksreis van maken riep ie. Dus grote kans dat wij in maart stiekem in het stadhuis zitten en het niet aan familie en vrienden vertellen!

Heb vannacht toch een debiele droom gehad... gisteren werd ik er op stal op gewezen dat ik echt dikker werd. Blijkt ook wel want een hoop paardrijbroeken krijg ik niet lekker meer dicht. Dus vannacht droomde ik dat ik hoogzwanger was en ik een steiger onder mijn buik had staan om mijn buik te stutten omdat ik anders voorover zou vallen! :rolleyes: :confused: :)

4. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    morge meiden

Haha evelieveling: zie het al helemaal voor me met die steiger!

Meiden met weer mooie echo's, heerlijk hè....... Kan echt niet wachten op die van ons aanstaande woensdag. Hoop zo dat alles goed is en ie lekker beweegt!

Moet dadelijk nog ff poetsen en dan ga ik werken en nog paar boodschapjes doen. Gelukkig hoef ik met de kerstdagen niet te koken, want we gaan eten bij ouders en schoonouders!

Ben vandaag wel weer moe......pppfffffff..

twinny

5. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Goedemorgen allemaal!

Ik had verwacht nu wel wat rustiger te kunnen slapen, maar nee hoor... Droomde dat de baby rare ogen had (net als een visje!) en toen ik wakker werd zat ik aan de echo te denken en of het kindje geen waterhoofdje had... En dat hij niet bewoog. Maar het hartje klopte, dat is toch ook belangrijk? Kim's baby bewoog ook niet, toch?

Vandaag maar weer eens boodschappen doen, heb er echt geen zin in met die drukte in de winkels. Maar ja, de gasten moeten 1e kerstdag toch iets eten!

@Jekkia: ik had dat ook, rond de 10 weken, dat ik niets kon hebben en heel veel mopperde op mijn vriend. Is nu iets beter gelukkig. Hij komt er wel doorheen hoor!

@Evelieveling: wat leuk dat anderen zien aan je dat je zwanger bent! Hier nog niet, maar ik kreeg gisteren op de borrel wel veel opmerkingen dat ik er zo ontzettend goed uit zag. Ik straalde natuurlijk ook :)

@Zanoni: succes met bloedprikken. Als je geluk hebt is het niet zo veel (bij mij maar 1 buisje). Sterkte hoor!

6. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Oh, Evelieveling: dat zou wel gaaf zijn, een huwelijksreisje! Ik denk er ook aan dan nog even naar de zon te gaan, we gaan tenslotte het komende jaar ook nergens heen. En dit jaar ook al niet. En met een baby op reis...

7. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    @Niva: gefeliciteerd! Heerlijk is het he? Fijn hoor. Rustig idee zo voor de kerstdagen he?

8. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    kar plaats je je echo fotot niet in je album? Ben zo nieuwsgierig

twinny

9. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    kar mijn baby bewoog ook niet. die vrouw zei dat hij/zij lekker lag te slapen. ze kreeg hem/haar ook niet wakker. maar meid maak je geen zorgen alles is goed! dat weet ik zeker :)

evelieveling wat heb je toch een leuke vent! ik wil ook trouwen en op vakantie * kim is stiekum jaloers ;) *

meiden ik heb net mijn salaris gehad en mijn tegoed wat ze waren vergeten en ik ben nu ff lekker rijk! meteen ff 400 euries naar de spaarrekening voor de kleine. staat nu echt al veel op. hoef ik me daar gelukkig niet druk om te maken. ik ga zo lekker boodschappies doen en dan ben ik terug.

10. hey allemaal,

Ben net nieuw hier en heb me al voorgesteld...
    maar wil me hier ook graag toevoegen , ik ben ook een juli mama ;)

Ook wil ik alle andere juli mama's van harte feliciteren!

gr marloes

11. Amle

Amle Niet meer actief

Marloes: welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap.

Ik heb net de kerstborrel gehad (is nooit zo bijzonder), het kerstgeschenk in ontvangst genomen en maak nu de laatste dingetjes op mijn werk af. Daarna heerlijk 2 weken vakantie, waarvan een ruime week samen met mijn vriend... heerlijk! We zullen er heerlijk van gaan genieten, goed praten over hoe het in de toekomst verder moet en mijn 13e maand uitgeven (aan babyspullen?).
    Mijn vriend moet, als hij de KMS gaat doen, voor 5 of 6 jaar bijtekenen. Dit is op zich schitterend, baangarantie. Aan de andere kant betekent dit dat ik nog langer alleen zit, op een plek waar ik nu (nog) niet gelukkig ben. We zullen er goed over na moeten denken, want als ik niet gelukkiger wordt, wil ik weer terug. Dit zou betekenen het huis weer verkopen en waarschijnlijk lijden we hier dan verlies op. Dus financieel moeten we het ook nog maar eens goed narekenen. Maar ja, de keus uit ongelukkig in een groot huis of gelukkig in een kleiner huis met iets hogere hypotheek? Leuk tijdsbedrijf dus voor in de vakantie ;)

Helaas hebben we in het nieuwe huis nog geen internet, dus de komende 2 weken moet ik jullie gaan missen. Jammer dat ik niet de verhalen bij kan houden....

Ik wil iedereen hele goede kerstdagen en een goed uiteinde toewensen.
    Succes als je nog een echo te gaan hebt, en probeer allemaal te genieten van je zwangerschap!

Liefs Elma

12. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Marloes 22 van harte met je zwangerschap en welkom!
    Evelieveling, lekker nog even op vakantie! Ik heb zelf ook hele mooie herinneringen aan die ene vakantie toen ik zwanger was met mijn man. Het liefst zou ik deze zwangerschap weer gaan, maar ik weet niet of het erin zit. Moet je voor Tunesie geen inentingen? En... als het een huwelijksreisje wordt, laat je het dan wel aan ons weten of dat ook niet?
    Peetje, beterschap. Ik hoop dat het voor de feestadegn over is.
    Niva, van harte met je echo! Lekker gevoel naar de feestdagen!
    Wietske, wat ben ik jaloers op jouw werk bj de Mac... Ik denk er de hele dag aan, hihi... Maar manlief vindt 1 keer in de week al heel vaak!
    Zanoni, hoe is het bloed prikken gegaan?
    Kim, lekker zeg, even een extraatje, ook al is je ontslag natuurlijk geen pretje.

Ik ben vanmorgen bij de VK geweest voor een korte afspraak om het hartje te horen. Ik werd best zenuwachtig, maar het bleek ongegrond: we hoorden, zoals mijn dochter het zegt, 'boemeboem'! Dus dit in combinatie met die 12 wekengrens die ik morgen bereik, maakt dat ik me wel geruster ga voelen. Joepie!

13. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    @ Elma, dat is zeker wat denkwerk voor de komende vakantie! Ik hoop dat jullie een goede keuze maken en dat jullie je lekker op de komst van de kleine kunnen gaan richten!
    Ook voor jou fijne dagen!

14. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    Alle nieuwkomers WELKOM! Alle meiden die dezer dagen een echo krijgen SUCCES!

Fijne Feestdagen allemaal

Liefs Mona

15. Niet meer actief

Ik heb de echo-lijst er weer even bijgehaald. Als er veranderingen zijn, verander ze gerust ;) .

Echolijst

vr 22:
    Ana (09:48 )

wo 27:
    Twinny (12:00)

donderdag 28:
    Mona

vr 29:
    peeetje
    Tantan (8:45)

**januari**

di 02:
    Marloes (18.15) 2e echo

woensdag 3
    tomenjerry echo, (11.10)

ma 08:
    jekkia (18:45)
    Evelieveling (9:50)

di 09:
    kieteltje (10:30)

vr 12:
    Zanoni (8:50)

Liefs Tanya (Tantan)

16. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    @Elma: tot over 2 weken dan maar, geniet van je vriend en van de vakantie! Denk maar lekker na over alles.

@Ana: hoe ging het bij jou vandaag?

Ik doe m'n foto nog in m'n album maar moet hem eerst bij mijn vader laten scannen vanavond. Dus duurt nog even vrees ik.

@Kim: ik vond het gisteren zielig om te proberen de baby wakker te maken. Beetje raar misschien. Ik denk ook dat het okee is hoor. Gewoon aan het tukken! Geniet van je geld! Het is vast zo op, met al die spullen die gekocht moeten worden...

Ik ga nu ook maar eens boodschappen doen. Bah.

17. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    @Marloes 22: welkom en alsnog gefeliciteerd met je zwangerschap! Heb je al een echo etc. gehad?

@pienie: wat heerlijk dat je het hartje gehoord hebt! Moet ik nog even op wachten, maar tijd gaat snel nu met kerst enzo.

18. ja ik heb de termijn echo gehad....
    toen bleek dat ik 9 weken en 2 dagen was...
    is dus alweer effe geleden.
    met ons kleintje was alles goed....
    en het hartje klonk prima :D

3 januari moet ik weer naar het ziekehuis voor de nekplooimeting.
    dus dan zien we ons kleintje weer...

gr marloes

19. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Oh dat is ook al lekker snel! Fijn hoor, dat alles goed is. Eerste kindje?

20. ja het is ons 1ste kindje....
    ja het was heel bijzonder om dan je kindje voor het eerst te zien....
    we hadden er geen woorden voor.

gr marloes

Deel Deze Pagina