VAKANTIE!!!!!!!!!!!! Hoi hoi dames, Marloes 22: leuk dat je mee komt kletsen! Evelieveling: ;ekker zo'n weekje niks doen aan het strand... mmmm en dan ook nog stiekem trouwen misschien. hihi..wij denken er ook aan. Vriendje heeft niet of nauwelijks contact met zijn ouders en ik ben niet zo'n feestbeest, dus wij dachten ook: zijn we van al het geregel af... Niva: Goed dat je echo goed was! super he om dat kleine wondertje te mogen zien. ooh, werkt er iemand bij de mac? frietjes frietjes frietjes...... maar nu dus lekker vakantie..lekker niks doen... uitrusten ja Groetjes Marloes
Heerlijk Marloes(80)! Ik heb ook vakantie! Niets doen inderdaad, uitrusten, over de baby denken. Dingen regelen, dat wel. Geniet ervan!
hoihoi! Ben net terug uit de stad. Ga straks even bijlezen, nu even een update: Echo = Goed! De kleine is flink gegroeid de afgelopen week en we hebben zelfs vingertjes gespot! Het was alleen een hels karwei om de kleine goed in beeld te krijgen want hij/zij was met geen mogelijkheid stil te zien, wát een danspop is het zeg! Het leek zelfs soms of ie de hik had maar toen ik dat opperde, reageerde de gyn niet, ik weet dus niet of dat kan al zo vroeg. Goed, dat wordt dus nog wel wat als ie zo door blijft gaan met bewegen! (de gyn zei: als die net zo beweegelijk is na de geboorte deze zomer, kan je je lol op, haha! -- Denk aan met ruim 40ºC borstvoeding proberen te geven met 2 bezwete lichamen waarvan er eentje de sirtaki aan het dansen is...) De "1e trimester screening" (kan het zijn dat het in NL "CombinatieTest" heet?) was GELUKKIG OK! Allebei (downsyndroom en "trisomías 18 en 13) negatief, dwz dat er een verminderde kans is (1op303 voor Down en 1op2.941 voor andere misvormingen), ook de nekplooimeting was keurig (=1.4mm, vanaf 3mm is er een verhoogde kans) dus we zijn helemaal HAPPY we hoeven ook niet meer andere onderzoeken te doen (als vruchtwaterpunctie of vlokkentest bv), hoera! Het is natuurlijk geen garantie dat er niets mis kan zijn, of gaan, maar het is toch fijn om te weten dat tot nu toe alles volgens het boekje loopt. De kleine is ook op schema wat grootte betreft (49,9mm) en ik ben dus nu ook "officieel" 11 weken en 4 dagen, mijn uitgerekende datum is dus bevestigd op 09/07/07 (met de wetenschap dat ie natuurlijk 2 weken eerder of later kan komen). We kregen alleen deze keer geen foto mee! Ze hadden enorme vertraging en alles moest vlug-vlug en dit was de standaard 1e trimester echo (de andere echo's heb ik van een speciale afdeling gehad die hoog-risico-zwangerschappen begeleiden, daar ben ik nu dus weg), en van alle emoties zijn we het vergeten te vragen. Goed, 26 Februari hebben we de 20 weken echo, tot die tijd geduld en beter eten, ik ben 2 kilo afgevallen en ook nog eens deze week strontverkouden! AAaarghhh... Goed, ga eten koken want m'n vent komt zo thuis voor de middagmaal. Ik zal vanmiddag of vanavond nog ff bijlezen wat er allemaal in de tussentijd gebeurd is met jullie. Dikke zoenen van een superverliefde mamaíta!
Goedemiddag dames, Marloes, Kar....lekker he, vakantie! Marloes, welkom bij de julimama's. Niva en Ana, fijn dat alles in orde was. Heerlijk frietjes. Mijn mannetje gaat nu nog even boodschappen doen. Ik vroeg of hij gelijk wat magnetronfrietjes mee wilt nemen. Is zo klaar en best wel lekker. Stom he...dat je daar nu zo'n trek in hebt. De tas is nu gepakt. Ik ben de laatste dingetjes nog bij elkaar aan het schrapen. Maar eerst even rustpauze. Valt niet mee om de hele dag in touw te zijn. Vannacht om 2 uur rijden we weg.
Zo HEHE ik ben ook weer bijgelezen! En ik heb VAKANTIEEEE! Poeh, vanmorgen nog lesgegeven (oftewel dvd met vragen erbij aangezet) en daarna kerstborrel Heb het 'per ongeluk' aan een collega verteld, want er was zalm en ik zei 'dat mag ik niet' dus zij vragen of ik allergisch was, maar toen ik zei dat ik een andere reden had zei ze eerst 'oh' en toen 'oh ja?' dus nu weet ze het. Niet erg, vond het eigenlijk ook wel erg leuk om te vertellen. Misschien dan over 2 weken als ik terug op school kom van de vakantie ook weer makkelijker om te zeggen. Heb de rector nog even extra bedankt voor de vrije donderdagen en hem gezegd dat ik die na de vakantie niet meer hoop nodig te hebben. Ik hoop echt dat ik dan weer een stuk fitter ben zeg! Welkom aan de nieuwe Marloes, moeten er dus nu echt nummertjes bij doen he Nou ja er zijn ergere dingen nietwaar? Op 3 januari gaan wij ook voor de nekplooimeting, moeten we verdorie helemaal voor naar Brabant omdat degene die dat in Zeeland doet net die week vrij heeft. Maar ja, hadden we maar beter moeten plannen Niet dus, ik ben allang blij dat het gelukt is. Dus dan zien we de kleine weer (en mijn vriend gaat dan ook mee ) en de 5e mogelijk ook weer omdat we dan de eerste afspraak hebben met de VK. Maar weet je wat mijn goede voornemen is voor het nieuwe jaar? DAT ALLES GOED GAAT! Jullie nog van die voornemens?
AAAHHH Marloes80! Ik heb net 2 minuten geleden zitten beldelen bij manlief of we vanavond bij de Mac gaan eten, maar hij had al andere plannen. Nu heb jij dat plaatje neergezet!.. Fijn dat de echo's weer goed waren bij iedereen.
Joehoe! Wat kletsen jullie een hoop zeg in een dag! Geweldig dat alle echo's goed zijn. Mooi nieuws zo voor de kerst. Hmm en als ik even niet aan frietjes denk en ik lees dit forum, zie ik frietjes op het forum! Oh, ik kan ze niet weerstaan. Ook zwart op wit is zeer verslavend.... Nu heerlijk 4 dagen vrij. Ik probeerde mijn echo van 8 weken en 5 dagen in m'n album te zetten, maar helaas zijn te groot. Weet niet hoe het moet. Gister besloten om geen prenatale screening te doen, maar wel een 20 weken echo. Ook met 12 weken krijgen we nog een echo! Jippie! Meiden die de griep hebben of herstellende zijn; denk goed aan jezelf! Veel fruit eten! Ik heb vandaag buikkrampen (toch schrikken steeds)en last van diarree, had ik gister nog mega obstipatie, nu andersom. Vreemd lijf. Ik ga even slapen, zin in. Liefs Selma
hahaha... toch lekker he die frietjes... ik vind dat wij die vanavond gewoon lekker gaan eten..of chinees..maar zal het eerste dan wel worden... Vriendlief moet morgen al extra werken en had beloofd..nee vandaag kom ik om drie uur naar huis...ja hoor belt om 3 uur... uh ik blijf nog even doorwerken... grrrrrrrrr
Zo meiden, jullie schieten lekker op hier. Pagina 183 al. Goed hoor! Ik heb helaas niet de tijd om alles terug te lezen (ben er even uitgeweest). Gefeliciteerd aan alle nieuwe juli-moeders en voor iedereen alvast goede feestdagen gewenst! Dat 2007 maar ONS jaar mag worden! Hier gaat het goed. Minder misselijk, begin al wat te groeien en ben nog niet aangekomen zelfs in totaal 2 kilo afgevallen! Mijn kleren passen nog wel, maar voor hoelang? Agelopen dinsdag 2e echo gehad en alles zag er prachtig uit! Onze kleine was volgens mij net zo blij als wij want hij/zij leek wel aan het dansen te zijn. Heel leuk om te zien! Ben zo blij dat alles goed is, nu kan ik eindelijk lekker genieten! Iedereen mag het van ons ook weten nu en dat geeft ook een heerlijk gevoel. Nou meiden, ik hoop dat het bij jullie ook voorspoedig gaat. Liefs Jody
hoi meiden Fijn dat alle echo's weer goed zijn gegaan. Ik wil onze dansende minimuts ook zien! Maar die zou wel aan het slapen zijn als we voor de echo gaan, hihi....... wij hebben vandaag heel gezond, stukje vlees, aardappelen en groente gegeten, maar frietjes zouden er nu nog wel bij passen hoor..... Ik ben wel aangekomen, maar denk dat dat ook ligt aan mijn schildklier die weer te traag werkt! Ach, maak me geen zorgen, heb nu toch een broek gekocht Ga nu lekker bank hangen en tv kijken...... tot morgen twinny
Jak, aardappelen, vlees! Ik heb me tegoed gedaan aan een opkikkertje met geroosterd bruin brood, had weer helemaal nergens zin in. Volgens mij heb ik er 's avonds meer last van dan 's morgens, van dat misselijke gevoel... Daarna hab ik een bakje yoghurtijs met bosvruchten gegeten, en misschien dat ik daar straks zomaar nog een beetje van neem als mijn vriend thuis is
Wij hebben vanavond een lekker prakkie hutspot gegeten. De tassen liggen in de auto. Nog even douche en dan een poosje naar bed. Om 1 uur gaat de wekker en om 2 uur willen we wegrijden. Dames, tot over een week. Gedraag jullie allemaal en fijne feestdagen. Doei
goeienavond, dames, kan nu het woord friet niet meer horen hoor, bah was gigantisch druk vandaag hier bij de mac, en dat moet je allemaal bedienen, laat de mensen toch koken hahaha, ik heb lekker pizza gegeten mmmmm. en nee niet van mo. zowiezo iedereen alvast fijne kerstdagen. eten jullie je niet misselijk?
Ik krijg niks weg, dus me misselijk eten gaat niet gebeuren hoor. Eerder het omgekeerde. Iedereen ook alvast fijne kerstdagen vanuit Zeeland!
Ben flink aan het vervellen en het jeukt vreselijk! Maar het had slechter af kunnen lopen. Lief dat je vraagt!