Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik ook! Ik hou me nog in wat betreft ijs omdat ik niet weet waar het naar leidt als ik me daar nu al aan overgeef! Maar man ik heb er vandaag op mijn werk meerdere keren aan gedacht. En vlees... als ik aan eten koken denk weet ik al niet meer wat ik wil.

Wel een grappig verhaal van het kotsen in de kerk trouwens! Is natuurlijk echt niet om te lachen en ik zou het niet willen meemaken maar ik ben visueel ingesteld dus ik zie je rennen met alle gevolgen vandien! :D

2. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik ben ook in Hoorn geweest bij het echocentrum. Ik had natuurlijk een DVD mee en kreeg een supermooie foto mee! (oké ik ben bevooroordeeld omdat het 'onze' beeb is maar toch. 8) )

3. Ana

Ana Actief lid

May 28, 2006
    229
    0
    0
    Z-Spanje
    Zo eindlijk bijgelezen...

@Marloes80: ik woon in Z-Spanje, lekker om dan in juli te bevallen ;)

@Twinny: ik vind je zo grappig met je blije broek, haha! Heerlijk, hoe je soms zo tevreden kan zijn met een aanwinst, he? Genieten! Trouwens mbt je schildklier; zijn jodiumtabletten mss iets? Hier krijgt iedereen dat standaard voorgeschreven, ik ben er (tegen de zin vd doktoren) voorlopig mee gestopt, maar het schijnt goed te zijn voor hipotiroidisme (van jou en vd beeb) en voor de intelligentie vh kindje.

@Adine en andere vakantiegangers: veel plezier, geniet van de laatste RUSTIGE feestdagen ;) en iedereen in januari gezond en blakend weer terug.

Fijn dat het goed met iedereen gaat en dat de echo's voor iedereen positief zijn, dat het zo mag blijven...

Ik ga morgenochtend naar het dorp van m'n schoonouders voor de kerstdagen dus ik ben waarschijnlijk pas na 3-koningen terug (8 januari), dat is zo iets als sinterklaas hier maar dan op 6 januari en de 3 wijze koningen uit het oosten die langs komen om kadootjes aan de kids te geven. Gek dat onze kleine straks andere gebruiken mee krijgt dan ik vroeger, ik zal er wel uitvoerig over vertellen maar het hele sinterklaas gebeuren moet je toch meemaken om echt te voelen wat het is. Goed, dat zijn de gevolgen van het mengen van 2 culturen natuurlijk, het verrijkt maar je kan niet alles op het zelfde niveau doorgeven, je kan maar op 1 plek tegelijk leven.

PRETTIGE FEESTDAGEN EN EEN GEWELDIGE JAARWISSELING VOOR IEDEREEN!!

4. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

Aug 15, 2006
    738
    0
    0
    Hey Meiden,

Hier gaat lichamelijk wel alles goed maar ik ben erg down.
    We weten sinds 2 dagen dat het niet zo goed gaat met mijn schoonzusje in Spanje en we hebben haar beloofd om niks tegen haar ouders te zeggen.
    En dat valt me erg zwaar.
    Maar ze komt haar beloftes naar ons toe niet na dus nu gaan we het morgen toch maar vertellen, ik vind het zo erg voor mijn schoonouders.

Ze leeft sinds een week op staat en heeft helemaal niks behalve schulden.
    De rest wil ik nog even niet vertellen.

Ik loop de hele dag aan haar te denken, ik heb zoveel vragen, waarom, waarom?

5. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Zo! Ik las hier dus 'vriend' en ik vond het dan ook 'knap' dat je 10 weken zwanger kon zijn als hij al 4 maanden ergens anders was!

*note to myself: beter lezen suffe muts!*

6. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

Aug 15, 2006
    738
    0
    0
    Wel wil ik iedereen hier fijne feestdagen wensen!
    Voor oud op nieuw doe ik nog niet want dan zijn we alweer een week verder en in die tussen tijd ben ik hier nog wel een keer. :)

7. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hey schatjes!

het doet me goed te lezen dat er weer een paar mooie echo's bij zitten :) :) :)

ik heb straks kerstborrel gehad. ja dames ben toch gegaan. kon het gewoon anders niet goed afsluiten. was erg moeilijk voor de collega's waar ik veel mee heb. waar ik ruim 3 jaar mee op een kamer heb gezeten. dus had wel ff een brok in mijn keel...

heb meteen mijn kerstkadoo gekregen.... EEN WEEKEND PARIJS! ja wij krijgen ieder jaar grote kadoos net als dit jaar. ben er erg blij mee. leon ik willen al een jaar naar het Louvre etc. in parijs en nu hebben we eindelijk de kans om nog een keer met zn 2-en gaan :)

verder ook de kerstbonus gekregen dus mijn kerst kan NIET meer stuk. ben zo blij dat ik jullie heb om alles mee te delen. solly kimmie heeft even en moment ;)

twinny ik moet altijd lachen als ik jouw berichtjes lees. je hebt zoveel humor. ook weer met die broek. echt leuk! en laat maar lekker alles hangen. doe ik ook!

sterrekind, veel sterkte met het verdriet rond je schoonzusje!

beebie je hebt een supermopoie foto van je beeb! ook leuk dat handje bij zijn/haar gezichtje :)

dikke x en misschien tot morgen * kimmie wil stiekum de stad in om het geld op te brassen gna gna gna *

8. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Heb een erg drukke week gehad op mijn werk doordat er een aantal collega's ziek waren en zich niet los konden maken van het toilet. Dus overgewerkt. Op zich alles nog wel goed gegaan. Wat denk je? Nu ben ik vrij en begin ik met diaree! :( Zit ik echt niet op te wachten! Logisch want wie zit daar wel op te wachten! ;)

Dames allemaal een heel fijne kerst! Ik ga er vanuit dat het te druk zal zijn om te lezen. Dat is iets voor na de kerst! Voor de meiden die het tijdens de kerst gaan vertellen: Heel veel plezier! Het vertellen is zo vreselijk leuk!

xChantal

9. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    goede morgen meiden

Ana: ik heb de ziekte van graves en sta onder strenge controle van de internist. Krijg dus ook medicijnen........ maar komt vast allemaal wel goed hoor!

Adine: ben wel jaloers dat jij dadelijk in de sneeuw ligt. Ik vind sneeuw geweldig, maar mijn vriendinnetje houdt helaas meer van warm!

Kim: goed van je dat je naar de kerstborrel bent geweest, is knappe manier van afsluiten......

STerrekind: hoop dat je je vlug wat minder down voelt.....

LExi: hoop voor jou dat dat misselijke vlug over gaat.....

Marloes22: welkom hier.....

Ik ga dadelijk nog ff naar de sportschool voordat ik me de komende dagen overgeef aan veelste veel eten! Heb ik tenminste het idee dat ik nog iets gezonds gedaan heb!

Boodschappen hoef ik niet meer te doen. Moet alleen nog de koekjes van me vriendin gaan zoeken in de winkel. Had gister een pak koekjes meegenomen naar me werk, gewoon voor me collega's en mij. Bleek me vriendinnetje die extra voor de kerst bewaard te hebben! Nu wil ze dus nieuwe, maar kon ze gister bij de AH niet vinden!

grtjs
    Twinny

10. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    hi dames,

om mee te beginnen: Allemaal hele fijne kerstdagen... het zijn de laatste zonder beeb... Gek idee hoor, dat al onze kindjes volgend jaar al weer een maand of 5 zijn met kerst...

Vanochtend weer fijn vriendjes geweest met de wc-pot..grrrr! zo vies.

Kim; inderdaad goed van je, net als wat Twinny zegt, je hebt het nu af kunnen sluiten. Afscheid nemen van collega's.. En gaaf joh dat reisje Parijs

Twinny...wat ben je lekker actief hihi..Moet ook wel he als je eerst een pak koekjes meeneemt.

Sterrekind; hopelijk maak je de goede beslissing en kun je je schoonzusje helpen, op wat voor manier dan ook.

vriend is vandaag werken, er is brand geweest afgelopen week en ze zijn aan het opruimen. Maar de kerstboodschappen zijn in huis. de rest doe ik van de week weer wel, heb toch vakantie.

doeg doeg dames....

11. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal,

Hier even een berichtje van mij. Ik heb de afgelopen weken wel een beetje meegelezen, maar niet gereageerd. Ik wilde wel maar heb steeds ja wat moet ik dan schrijven. Voor iedereen die een goede echo heeft gehad, Gefeliciteerd!.

Het gaat eigenlijk wel goed hier, beetje erg verstrooid. Hihi. Alle kwaaltjes zijn afgenomen. Wel een paar keer heftige krampen gehad, maar volgens mij waren dat de darmen die protesteerden. Van de week heerlijk zuurkool gegeten, maar dat heb ik geweten ook zeg, ik raad het iedereen af hoe lekker je het ook vind. Jeetje wat heb ik een pijn in m'n buik gehad. Maar het was wel lekker. LOL

Ik las dat een aantal van jullie al aan het aankomen is, ik ben maar aan het afvallen. Is ook niet heel erg want dan pas je langer in je eigen kleren. Alleen s' avonds moet toch echt het bovenste knoopje open. Dus ik ga straks maar eens m'n eerste positiebroek kopen denk ik. Staat zo vreemd als je op bezoek bent met kerst en als je na het eten op de bank hangt met je broek open.

He Twinny, mijn moeder heeft ook de ziekte van graves (of had ik dat al eens verteld), maar die is echt niet zo actief als jij. Die is er echt ziek van, misschien spelen er bij haar ook nog andere factoren mee (overgang e.d.) Maar zij is ook te zwaar. Terwijl haar schildklier veel en veel te snel werkte. Eigenlijk het tegen over gestelde van jouw. Jij bent slank en hebt een te langzame schildklier. Zij mocht kreeg op een gegeven moment ook medicijnen maar die mocht ze maar even slikken, omdat anders haar schildklier ermee zou stoppen. Maar daar knapte ze van op. Ze heeft nu alweer ruim een jaar geleden een slok gekregen om d'r SK langzamer te laten werken. Maar we zien maar weinig verschil qua hoe ze zich voelt. Maar d'r SK doet het nu wel goed.

Zo weer te veel geschreven. Voor iedereen die ik niet meer "spreek" en natuurlijk ook voor degene die ik wel "spreek" Fijne Kerst dagen en een Gelukkig Nieuw Jaar

12. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    ook van mij dames
    als ik jullie niet meer spreek...

HELE FIJNE DAGEN!

13. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    ha koeky

Bij mij begon het 6 jaar geleden ook met een super actieve schildklier en ben daar flink beroerd van geweest eer ze die met medicijnen beetje hadden getemperd. 3 jaar geleden heb ik ook zo'n slok gehad en toen zijn er net wat te veel schildkliercellen doodgemaakt, vandaag dat ie nu te langzaam werkt. De rest van me leven zit ik nu dus aan de oppeppende medicijnen, maar die zijn gelukkig niet schadelijk voor de minimuts.
    ALs ie echt te langzaam werkt, voel ik me alles behalve actief en vrolijk, maar nu tijdens me zwangerschap voel ik me sowieso veel stabieler.....
    Er is alleen een kans dat het kindje straks ook iets aan de schildklier heeft en moet dus direct na de geboorte het bloed gecontroleerd krijgen etc. etc.......

grjts
    Twinny

14. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    FIJNE FEESTDAGEN!

15. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Ook van mij voor iedereen hele fijne kerstdagen! Zal wel lukken met al die mooie echo's overal...!

Ik was vandaag bij de H&M voor een positiebroek, maar voelde me er zoooo raar! Zag ik vrouwen met echt dikke buiken en ik voelde me er gewoon niet 'horen' ofzo. Vlug maar weer weg... Ga wel terug als het echt niet anders kan ofzo. Het voelde een beetje alsof ik de boel aan het oplichten was... ;)

Tot volgende week! Geniet er van allemaal!
    XXX Karlijn

16. selma

selma Bekend lid

Nov 21, 2006
    601
    0
    0
    Babyfluisteraar en spiritueel coach
    Allemaal hele fijne feestdagen en een knallend 2007!

Hopelijk gaat het goed met alle kerstdiners en voor degene die ' het' gaan vertellen met kerst;

Heel veel plezier!

Kerstgroetjes Selma

17. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    He Meiden,

Het is al weer zover dat er al september mama's zijn! Wat gaat de tijd toch snel!
    Over een half jaartje houden de eerste al de keine in de handen!

Iedereen alvast hele fijne feestdagen!
    Tot gauw!

Groetjes
    Zanoni

18. lolifantje

lolifantje Actief lid

Nov 2, 2006
    102
    0
    0
    Ook ik kom even langs om iedereen een heel fijn Kerstfeest te wensen. Helaas moet ik vandaag nog in de winkel staan, maar daarna heb ik dus ook fijn Kerst. Woensdag nog werken en dan een weekje vrij! Zie ik nu al naar uit, want ik ben ontzettend moe momenteel! Misselijkheid neemt gelukkig af.

19. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    2,096
    28
    48
    Gemert
    Ook ik wil iedereen hele fijne kerstdagen toe wensen.
    Geniet er allemaal lekker van!

Ik vind de banners nou zo stoer!
    Toen ik begon had ik 3wk6dg en was ik jaloers op andere meiden met 6 weken.
    Nou sta ik op 10 weken :) en zie ik zelfs al meiden met de 12 weken banner!
    Ben trots op ons allemaal, zet hem op meiden.

Groetjes Monique

20. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    goede morgen meiden

Ik wil ook iedereen ff een hele fijn kerst toewensen.........

grtjs
    Twinny

Share This Page