Lees net dat vis heel gezond is. Ga straks lekker 2 haringen halen voor op brood. Hmmm, moet het eerst droog worden buiten. Nou Twinny ben heel benieuwd hoor. Ik ga volgende week pas de vlos bellen. Ik heb officieel vandaag pas mijn Nod, maar heb al wel twee pos. tests gedaan. Persoonlijk denk ik wel dat het goed zit, maar of mijn lichaam er ook zo over denk....
he lieve meiden! nou jullie kaarsjes en gedachten hebben me wel geholpen.we hebben het eerst zijn ouders verteld. We hadden de test ingepakt als een kadootje en het zo aan ze gegeven. Zijn vader en moeder waren superblij! Zijn broer ook maar mijn schoonzusje heeft me niet eens aangekeken laat staan gevraagd hoe het met me ging. En dan nog met als klap op de vuurpijl vragen of het wel gepland was! Heb mijn hele lip van binnen kapot gebeten, moest me zo inhouden! Gelukkig heeft leon haar even heel duidelijk antwoord gegeven hahaha. Daarna hebben we leons broer en zus die in curaçao zitten gebeld en die waren ook blij. Heb zelfs meteen een lieve mail gekregen met de vraag hoe het met me ging en dat ze zo blij waren voor ons. Nou dat vond ik zo lief! Daarna naar mijn ouders. Mijn papa moest huilen, mijn moeder wist het stiekum al. En mijn broertjes waren heel erg blij. De oudste zei: nou dan ga ik vast sparen (aangezien hij peetoom wordt) en ik ga morgen meteen een groot kadoo kopen. Mijn moeder belde s avonds om 11 uur nog op wat we graag wilden hebben hahaha Daarna heb ik al een kadoo gekregen zal ik zo in het album zetten  Daarna naar mijn opa en oma en mijn opa heeft onlangs een pacemaker gekregen. Dus leon vroeg eerst of het wel goed zat met zijn hart en pas daarna mocht hij het kadoo open maken. Mijn opa begon ook te huilen. Zo lief! Zelfs leon kreeg tranen in zijn ogen. Mijn oma wist het al. Is nml helderziend maar was toch heel erg blij en zei dat zo boven ene potje ging huilen als wij weg waren hahaha. Al met al is het dus heel erg goed gegaan! Behalve mijn schoonzus heeft iedereen zich goed gedragen. Ik moet zeggen dat ik wel echt teleurgesteld ben in haar. Maar goed ze is niet belangrijk want wij zijn straks lekker met zn 3tjes! Mijn boobies deden vanochtend Zeer! En moet vd week echt nieuwe bhs gaan kopen. Maat dubbel d ben ik bang  Verder is de misselijkheid er nog steeds maar op dit moment heb ik er alles voor over! Één van mijn collegas weet het ook. Ze wist al lang dat ik gestopt was met de pil dus zag het ook meteen aan me. We hebben het er samen over gehad over het vertellen tegen de baas. Ze was zelf vorig jaar mei aangenomen en 2 maanden later zwanger. Ze zat ook in een soortgelijke situatie dus kon ze me goed helpen. Ze zegt dat ik het wel snel moet gaan vertellen en het liefst nog voor de beoordelingen. Dus ik ga eens goed brainstormen over wanneer wat en hoe etc. Nou dames ik ga weer ff verder lezen wat jullie allemaal gebept hebben, want zag dat het best veel was! Dikke x en dank jullie allemaal dat jullie zo lief zijn !
Volgens mij klopt het hartje dan al wel hoor, dat lees ik tenminste regelmatig! Dat zou fijn zijn, dan ben je meteen wat zekerder. Lijkt me heerlijk om te zien. Ik heb van die heerlijke, dikke sloffen gekocht voor mijn koude voeten! En elke avond een warme douche. Ik eet nog steeds elke dag een haring... een zure weliswaar, maar is ook gepekeld natuurlijk. Ik ben gek op zout, moet ik wel mee oppassen. Mijn moeder zei ook dat ik moet melden dat er weleens zwangerschapssuiker in onze familie kan zitten. Ik was een erg grote baby, zij zelf ook. En ik merk dat mijn bloedsuikerspiegel nu al erg schommelt.
Jee Kim wat fijn! Zie je nou wel! En is je schoonzusje dan erg jaloers ofzo? Of kan ze zelf geen kinderen krijgen? Of is het gewoon een naar mens ... ? Wat leuk, kadootjes! Heb ik nog niet gehad helaas... Ik ben zo blij voor je!
Kim, gelukkig zeg dat ze zo blij waren. Gelukkig maar. Ach je schoonzusje, 't had leuker geweest als ze blij was geweest. Maar lekker laten gaan. Hihi mijn broertje noemt zichzelf nu al suikeroom.
hoi kimmie Pppff meid, ben ik blij voor je dat het achter de rug is.... Fijn dat iedereen toch positief reageerde, behalve dan dat schoonzusgeval......... er is geen excuus voor hoor, voor mensen die zich zo belachelijk gedragen...... Gaan jij en Leon nu maar lekker genieten....... Hoe is het trouwens met de buikpijn en ben je nu dan wel wat minder misselijk? Veel succes met brainstormen over je werkgever Twinny
jullie zijn zo lief! moet tegenwoordig overal om huilen hahaha nou buikpijn heb ik niet meergehad maar de dag is nog niet om hahaha misselijkheid is er nog steeds maar heb al 1 mandarijntje gegeten en binnengehouden! hoe is het met jullie?
Met mij is het opzich wel goed. Alleen verschrikkelijk moe. En heel vreemd ik sterf nu al van de honger.
Hier ook alles goed, heb alleen een baaldag op mijn werk. Vind niets leuk en niets wil zoals ik het wil! Beetje last van m'n darmen.
hoi af en toe beetje duizelig, niet echt misselijk, maar wel sneller moe..... en koeky, honger heb ik ook al, hihi........ Twiny
hahaha we hebben bijna allemaal hetzelfde! ik ben nu nog niet moe maar komt in de middag wel doorzetten denk ik. lalalala ben zo opgelucht dat het goe dging gisteren, zit nu weer even op die roze wolk. krijg net een mail van me moeder dat mijn schoonmoeder haar belde. HEBBEN ELKAAR 2 JAAR NIET GESPROKEN! wat een kind toch los kan maken he! ze zei dat anneke (schoonzus) sip was en zo stom deed omdat ze geen geld hadden voor kinderen. ONZIN! dan moet ze niet elke week 3 dagen op stap gaan! sorry hoor maar kan het niet uitstaan dat als wij zo'n leuk nieuws hebben ze een beetje zielig gaat zitten doen. of ben ik nu onredelijk (hormoontjes he)
kan me hier ook aanmelden,als het goed is ben ik uitgerekend tussen 11 en 14 juli mijn colega had het nog eerder door dan ik,ze vond mij een beetje opgezet kan het nog steeds niet geloven
Ben blij voor je Kimmie, dat het gelukkig allemaal mee viel. Die schoonzus moet je maar laten waaien. Misschien krijg je ooit nog eens een paar leuke schoonzussen erbij. Twinny: De visboer staat er alleen maar op donderdag, dus dan kan het volgens mij wel. Ik heb nu wel honger en echt misselijk ben ik vandaag nog niet geweest. Ben wel erg moe, heb ook nergens zin in.
Christie gefeliciteerd. Nou kim vind ik ook hoor. Lekker laten gaan, moet ze idd maar nadenken wat ze doet hoor.
Welkom Christie! Ja, het blijft moeilijk te geloven he?! Echt spannend allemaal. Is het je eerste kindje? Leuk dat er zoveel juli mama's komen!