Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    Lolifantje, nogmaals sterkte (heb je een pb-tje gestuurd).

Minka, welkom hier! Je hebt zeker veel te lezen, haha.

Al mama's die met de kerst het grote nieuws hebben verteld? Hoe werd er gereageerd?

2. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    wij hebben het aan schoonouders op de kaart gezet, we zijn er zondag en gisteren geweest, en er werdt gewoon gezwegen. we weten dat ze het er niet mee eens zijn maar om zo te doen. grrr :cry:

3. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    En je weet zeker dat ze de kaart hebben ontvangen?
    Als dat zo is is het wel een erg vreemde manier van reageren. Jullie zelf ook niks gezegd?

4. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    ja kaart was ontvangen heb hem zien hangen en die was echt van ons, ook gelezen, hopelijk even wennen

5. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    Dat hoop ik ook voor je... Snap dat je teleurgesteld bent en ik hoop voor je dat het inderdaad alleen even wennen was. Hoe reageerden ze destijds op je andere zwangerschap?

6. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hallo meiden

Lollifantje: heel veel sterkte met alles en een dikke knuf.........

Tomenjerry: mijn schoonouders reageerden ook heel mat, feliciteerden in eerste instantie nog niet eens hun eigen dochten! Gelukkig is het wel bij gedraaid, maar soms denk ik alleen maar omdat hun andere dochter ook een kindje verwacht en dat wilden ze natuurlijk veel liever!

Jacqeuline: mijn antistoffen zijn behoorlijk positief dus moet goed onder controle blijven en bevallen in het ziekenhuis. De kans is ook groot dat het kindje niet meteen mee naar huis mag. Verder is mijn dosis van 87.5 Euthyrox al verhoogd tot 150 Euthyrox en over een week zit ik weer bij de internist......... Maar ik mocht zwanger worden, dat heeft ze me verzekerd, anders hadden we het waarschijnlijk niet gedaan!

Gister waren we bij mijn schoonouders en hebben we al een mutsje, slofjes en rompertje gekregen voor de minimuts, dat vond ik wel lief. Vind het ergens ook eng. Morgen hebben we een echo en ben zo nerveus. Heb zo weinig klachten! En op de vorige echo, vond ik het gezichtje zo raar uit zien! MAar tja wat kun je daar nu van zeggen bij 8wkn6dgn! Hoop gewoon dat morgen alles oke is en ook de nekplooimeting meteen wordt uitgevoerd. Als alles oke is gaan we eens bij H&M kijken voor een positiebroek en donderdag voor een babykamer in Eindhoven......pppffff........ maar eerst morgen ff afwachten hoor..........

Vandaag naar me ouders en dan zit er weer ff op! Hoeven we alleen nieuwjaarsdag nog ff wat wensen te gaan doen en dan weer normaal het leven in!

fijne dag nog
    Twinny

7. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    Hoi Twinny,
    Niet zo zenuwachtig joh... Je hebt toch een echo gehad. Mijn gyn zei dat als je een hartje hebt zien kloppen rond de 8 weken je nog maar 1% kans hebt dat het misgaat... En dat het gezichtje er vreemd uitzag: wat wil je, met zo weinig weken (alles is nog in de maak).

Hadden je schoonouders liever gehad dat hun eigen dochter zwanger was gweest dan hun schoondochter? Lijkt me ook wel vreemd in jullie situatie, dat je er over moet gaan praten wie ervoor gaat. Zal voor jullie wel normaler zijn, maar bij mij en mijn man is dat natuurlijk nooit iets geweest wat je bespreekt (behalve als je weer eens met enorme obstipatie op de wc naar je met striae bedekte buik zit te kijken haha... dan mocht ie het weleens van me overnemen!)

8. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    mijn schoonouders vonden bij de 1e ook niks ze voelden zich te jong om opa en oma te worden. en hun dochter is helemaal te jong naar hun idee, ze wil dan voor hun gelukkig zelf ook nog niet. maar ze zijn nooit positief, erg jammer, wil ze graag ook laten genieten van de echo's maar heb er zo geen zin in. ze zijn nu trouwens wel gek met onze dochter, maar krijg vaak verwijt ze komt hier toch nooit logeren we mogen haar ook nooit zien, terwijl we toch proberen 1 a 2 keer per maand weekend te komen, en we hebben gezegd als ik vrijdag vrij ben breng ik haar weekend en dan zij zondags terug brengen, nou dan moet ze na hun idee meteen week blijven en dat ik dat te lang vind is alleen maar stom. sorry hoor ik bepaal hoe lang ze blijft. weekend best maar week nu nog niet., ze is nog maar 14 maand. wordt er soms zo verdrietig van dat ze zo doen, zeker voor mijn vriend.

9. Niet meer actief

Echolijst

wo 27:
    Koeky (11:00)
    Twinny (12:00)

donderdag 28:
    Mona

vr 29:
    peeetje
    Tantan (8:45)

**januari**

di 02:
    Marloes (18.15) 2e echo

woensdag 3
    tomenjerry echo, (11.10)

ma 08:
    jekkia (18:45)
    Evelieveling (9:50)

di 09:
    kieteltje (10:30)

vr 12:
    Zanoni (8:50)

Zo, weer even naar voren gehaald. Als er veranderingen zijn, verander ze gerust!

Ik heb het idee dat ik alleen maar misselijker wordt (nu niet meer alleen 's ochtends maar ook 's middags en 's avonds) en dat mijn boobies meer pijn gaan doen, vooral als ze 's ochtends de zwaartekracht terug ondervinden... Gelukkig mag ik vrijdag ukkie weer bekijken.

Liefs Tanya

10. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    Echolijst

wo 27:

donderdag 28:
    Mona

vr 29:
    peeetje (8.30)

**januari**

di 02:
    Marloes (18.15) 2e echo

woensdag 3
    tomenjerry echo, (11.10)

ma 08:

di 09: kieteltje (10:30)

vr 12:

d0 18:
    peetje(10.30 nekplooi)

even aangepast

11. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    Voor mij is het totaal geen leuke kerst geweest,
    Mijn vader is met spoed opgenomen,
    Zondag een infact gekregen en maandag een spoedoperatie.
    Het gaat nog niet zo lekker dus nee totaal geen leuke kerst!
    Ik was al ziek maar door alles ben ik alleen maar zieker geworden.
    Ik was zo bang dat hij het niet zou redde.. :(
    Hopelijk is ie snel weer thuis :(

12. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Lolifantje, wat erg veel veel sterkte toegewenst en een dikke knuffel

Peeetje, jij ook veel sterkte met je vader. Hoop dat jullie je allebei snel wat beter zullen voelen.

Wij hebben gisteren de laatste opa op de hoogte gebracht (beide ouders zijn gescheiden dus we moesten heel wat adresjes af om het niets te vertellen). We hadden hem een koffiemok gegeven met de tekst " allerliefste opa van de wereld". "Das zeker voor in de toekomst" zei hij. Duurde even voor het kwartje viel. Och, ja, jullie? Met een big smile op zijn gezicht. Mijn oma hebben we het op kerstavond verteld, zij is zo blij met haar 3e! achterkleinkind. De rest van de toekomstige opa's en oma's hebben het al iets eerder gehoord en waren ook door het dolle heen. Hoewel ze wel gelijk riepen" goh, ik wordt nu toch echt al oud!"

13. selma

selma Bekend lid

Nov 21, 2006
    601
    0
    0
    Babyfluisteraar en spiritueel coach
    Hallo allemaal,

lolifantje veel sterkte! Vreselijk nieuws. Ook Peetje veel sterkte!

Ik ben de kerstdagen goed doorgekomen, iedereen het heugelijke nieuws verteld en wat waren ze allemaal blij! Nu hoor ik net dat mijn collega een miskraam heeft gekregen met 11 weken, bah wat naar toch! Ze had een goede echo gehad met 8 weken. Het is zo'n rot nieuws en komt hard aan. Het maakt me onzeker.

Ik mag volgende week woensdag voor een echo, dus heb ff het lijstje aangpast.

Groetjes Selma

Echolijst

wo 27:

donderdag 28:
    Mona

vr 29:
    peeetje (8.30)

**januari**

di 02:
    Marloes (18.15) 2e echo

woensdag 03:
    tomenjerry echo, (11.10)
    Selma 3e echo, (9.30)

ma 08:

vr 12:

d0 18:
    peetje(10.30 nekplooi)

14. Tinker

Tinker Actief lid

Oct 30, 2006
    305
    0
    0
    Zwolle
    Echolijst

wo 27:

donderdag 28:
    Mona

vr 29:
    peeetje (8.30)

**januari**

di 02:
    Marloes (18.15) 2e echo
    Tinker (10.50) 2e echo

woensdag 3
    tomenjerry echo, (11.10)
    Selma 3e echo, (9.30)

ma 08:

vr 12:

d0 18:
    peetje(10.30 nekplooi)

Heb me er ook nog even bij gezet.

15. selma

selma Bekend lid

Nov 21, 2006
    601
    0
    0
    Babyfluisteraar en spiritueel coach
    Echolijst

wo 27:

donderdag 28:
    Mona

vr 29:
    peeetje (8.30)

**januari**

di 02:
    Marloes (18.15) 2e echo
    Tinker (10.50) 2e echo

woensdag 3
    tomenjerry echo, (11.10)
    Selma 3e echo, (9.30)

ma 08:

vr 12:

do 18:
    peetje(10.30 nekplooi)

Dan is ie zo weer compleet!

16. roma

roma Lid

Nov 20, 2006
    5
    0
    0
    Roosendaal
    Hier even een berichtje van het zusje van monique27.

Er is niks aan de hand met haar wonder in haar buik, maar helaas zijn er 1ste kerstnacht mensen bij hun in huis geweest die er zeg maar niet wonen.
    Ze lagen te slapen en dachten dat ze niet thuis waren en kwamen naar boven toe, heel erg eng natuurlijk want wat moet je doen in dat geval.
    Monique stond met deodorant klaar om in het gezicht te spuiten, maar wilnard was haar voor en heeft de man met een schoen gegooid, hierop maakte ze zich uit hun voeten, ze waren met zijn tweeen namelijk.
    Ze hebben omdat ze thuis waren niet zoveel buit gemaakt en de laptop op de vlucht naar buiten in de tuin laten vallen, maar hij doet het niet meer.
    Dus we weten niet precies hoe lang het duurt voordat het allemaal weer werkt en ze wilden wel dat jullie wisten wat de reden was voor haar afwezigheid.
    Dus bij deze een niet zo'n leuke kerst, want ze hebben dan wel niet zoveel meegenomen, maar in je hoofd heb je toch wel heel wat te verwerken.
    Mochten er mensen zijn die toch iets van zich laten willen horen naar haar toe, kan altijd op dit forum, ik hou haar wel op de hoogte en je kan altijd even mailen naar mij, zorg ik ook wel dat ze dat krijgt en zodra ze weer online kan, zal ze zelf wel weer hier haar verhaal doen, denk ik.

Sorry voor het slechte nieuws, maar helaas zijn er ook mensen die kerst anders zien

Extra update erbij van rond 11 uur vanmorgen.
    Monique heeft weer niet geslapen en weer flink overgegeven, aangezien dit niet goed is, komt vanmiddag de verloskundige langs om ieder geval het hatje te laten zien/horen, zodat ze daar gerust over zijn !
    Verder is de dokter ook gebeld en wordt er gedacht over slaappillen, dus het gaat niet zo heel goed met monique, echt niet leuk om te horen, want ze zit ook nog eens een stukje van mij vandaan en je wilt wel helpen, maar je kan zo weinig

Marjolein (kleine zusje van Monique)

17. Tinker

Tinker Actief lid

Oct 30, 2006
    305
    0
    0
    Zwolle
    Zo das even schrikken zeg. Hopenlijk gaat alles goed met haar en kan ze snel wer een beetje normaal slapen. Zal de eerste tijd wel niet zo makkelijk gaan.

Heel veel success ermee. Ze heeft mij niet zo vaak op het forum gezien maar dat maakt niet uit . Sinds kort ben ik er ook weer. En sterkte.......

Groetjes tinker
    Dikke knuf

18. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Hallo iedereen,

Het is weer al een week geleden dat ik me hier heb laten zien, (jammer genoeg). En ik moet ook dringend gaan bijlezen. Maar nog een paar dagen werken en dan heb ik lekker vakantie! Dus dan zit dat bijlezen er vanzelf wel in....

Maar goed, ik sta dus ook niet op jullie echolijst, maar ik heb wel een echo gehad vanmorgen om 10 uur. en....HET HARTJE KLOPT en alles is goed, beentjes armpjes allemaal te zien, zelf een handje! Het is eerst uitwendig geprobeerd, maar daar kon hij te weinig op zien. Vervolgens inwendig en daar zag je het heel duidelijk. (ik heb me echt nergens druk over lopen maken...over die inwendige echo) 38 mm lang en de uitgerekende datum is zelfs 2 dagen eerder, 17-7-2007. Dat vind ik wel een beetje vreemd, want de HA dacht dat het een paar dagen later zou zijn, de 22e ofzo. Maar wat maakt het ook allemaal uit! Ik ben superblij dat het allemaal goed is! Ik voel me nog steeds geweldig, niks overgeven of moe! Super! (ik hoop dat ik anderen niet voor het hoofd stoot hmet dit leuke nieuws van mij)

Ik zal daarom ook zsm proberen bij te lezen. Iedereen veel sterkte succes of wat ieder dan ook nodig heeft....

Groetjes

19. Tinker

Tinker Actief lid

Oct 30, 2006
    305
    0
    0
    Zwolle
    Het is heel begrijpelijk dat je het heel leuk allemaal vindt. Geniet er maar lekker van. :D

Groetjes tinker :D :D :D

20. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    vissie: kei gaaf dat je echo mooi was...!

Marjolein: wens Monique heel veel sterkte... Gelukkig zijn ze snel weg gegaan (na het gooien van de schoen). maar pfff wat zullen ze geschrokken zijn. hopelijk krijgt ze nadat ze het hartje weer heeft mogen horen weer een klein beetje rust.

Twinny en Koeky..... hoe was het.. Weer genoten van de echo

Lolifantje: heel veel sterkte en een dikke knuffel voor jullie...

Hier verder niet echt veel nieuws... alles gaat goed, niet meer overgegeven, alleen onwijs zere (.)(.) ach ja...

Groetjessss

Share This Page