Minka....wat erg voor jullie. Veel sterkte Telkens als ik dit soort berichten lees komen mijn herinneringen van mijn mk's weer naar boven. Ik leef zo met jullie mee. Hopelijk krijgen we met de 3e echo goed nieuws dat alles nogsteeds werkt. Controleer nogsteeds elke keer als ik naar toilet ben geweest. Ben nogsteeds erg bang dat het alsnog op een miskraam uit loopt. Kan nu eindelijk weer normaal eten en weinig nog misselijk (gelukkig). Slaap wel erg slecht. Ben vaak na 4 uurtjes slapen weer hardstikke wakker.
Goedemorgen dames. ik ben weer in het koude kikkerlandje. Lekker heel de week zon gehad en goed kunnen skieën. Alleen 's middags dan, want 's ochtends doe ik nog niet veel. Maar het was heerlijk om er even tussen uit te zijn geweest. Zo, ik heb er een uur over gedaan om het forum te lezen. Ben nu dus helemaal bij. Voor alle meiden waar het mis is gegaan, heel veel sterkte en een dikke knuf. Gelukkig zijn er ook weer leuke berichten en allemaal echo's bij gekomen. Fijn hoor. Monique, gaat het weer een beetje. Lijk me de engste nachtmerrie die je maar beleven kunt. Je hebt nu toch zeker wel een landmijn achter de deur gelegd? Voor de rest ga ik de koffer maar een beetje uitpakken. Voel me nog niet echt optimaal. Wanneer gaat dat nu eens weg?
Echolijst wo 27: Koeky (11:00) Twinny (12:00) donderdag 28: Mona vr 29: peeetje (8.30) Tantan (8:45) **januari** di 02: Marloes (18.15) 2e echo woensdag 3 lexi73 (10.30 nekplooimeting) tomenjerry echo, (11.10) ma 08: jekkia (18:45) Evelieveling (9:50) di 09: kieteltje (10:30) vr 12: Zanoni (8:50) di 16: MelanieM echo d0 18: peetje(10.30 nekplooi)
Hoi dames, Ik merk dat ik de afgelopen week veel beter en vooral makkelijker kan eten (ik had de misselijkheid vooral rond het avondeten en dat is nu eigenlijk wel weg). Het verhaal van jekkia komt me ook bekend voor: ik werd de afgelpen twee maanden vrijwel elke nacht na een paar uurtjes wakker en kon dan niet meer inslapen. Ook dat lijkt nu voorbij te zijn; de afgelopen nachten heb ik heel aardig doorgeslapen! Melanie, wat zul jij gebloosd hebben... Ik kan het me goed voorstellen, ik kon al vaak dingen niet vinden (pinpas e.d.) toen ik nog niet zwanger was. CVW, cool dat jij ook goed nieuws had! Die metingen zijn inderdaad nogal gevoelig voor fouten, en die 2 dagen zijn natuurlijk bijna niets op 4 weken. Wij gaan voor Oud & Nieuw lekker weg naar een hotel. Het is onze eerste (en laatste!) jaarwisseling helemaal alleen met ons tweetjes.... Na de drukke Kerstdagen zijn we daar wel aan toe!
ja omdat ze zooo graag een broertje of een zusje wou hebben wij het haar min of meer uitgelegd. ze reageerde met`` mama, weet je waarom ik wel ben blijven zitten? ik vond jou zo lief en mooi van binnen dat ik me met 2 handjes heel goed vast heb gehouden! Dat koppie van haar en hoe ze het uitdrukte met haar armpjes omhoog. zooo lief ik kreeg er tranen in mijn ogen door en zal het nooit meer vergeten. Dit/zij heeft me zovel kracht gegeven om door te gaan, zoals het er nu uitgaat zien wint de aanhouder en nu zegt ze tegen iedereen mama en ik hebben een geheim,maar dat mag ik pas vertellen als mama haar buik groter is hihi en dat haaar wens is uitgekomen met de vallende ster,ze heeft het ook gevraagt aan de sint en de kerstman! tegen de sint zei ze ook dank u wel dat u naar mijn wens heeft geluisterd mama en papa zijn er ook zo blij mee die sint keek me aan van jaa uhh alsjeblieft hahaha die man wist natuurlijk van nix. @vicky thnx meid
even veranderd mijn echo is vervroegd ivm dat ik anders te ver ben voor een nekplooi **januari** di 02: Marloes (18.15) 2e echo woensdag 3 lexi73 (10.30 nekplooimeting) tomenjerry echo, (11.10) ma 08: jekkia (18:45) Evelieveling (9:50) di 09: kieteltje (10:30) ma 11: peetje(09.40)nekplooi vr 12: Zanoni (8:50) di 16: MelanieM echo
goede morgen meiden ADine fijn dat je weer heel in het land bent terug gekomen en dat jullie ff lekker hebben kunnen genieten........... Peeetje: jou dochtertje lijkt me echt een lieverdje hoor......... Fijn te horen dat bij sommige meiden de misselijkheidsklachten al duidelijk af aan het nemen zijn...... Hier sinds gister koppijn. Vanacht buikpijn en overgeven, voel me nu nog altijd niet echt lekker.......pppffff......... weet niet of het aan de zwangerschap, de zuurkool of een ander virusje ligt. Hopelijk gaat het vlug over, want voel me alles behalve lekker momenteel........ We gaan dadelijk ff boodschapjes doen en daarna ga ik denk ik nog maar ff een dutje doen, hihi...... Twinny
Hoi Meiden, Minka, heel veel sterkte toegewenst in de komende tijd! Wat super om te lezen dat het met de meeste allemaal zo lekker gaat! Zoveel mooie echo foto's! en mooie foto's van buikjes! Het was wel weer veel om bij te lezen maar zeker de moeite waard! Mijn mannetje heeft mij op kerst avond ten huwelijk gevraagd, het perfecte einde van een perfect jaar. (We kennen elkaar pas sinds 03-01-2006) En volgende jaar wordt een nog mooier jaar Wat duurt het wchten op de volgende echo toch lang, 12 januari pas.. Ik wil die kleine muts nu toch echt weer een keertje zien! En het hartje ook horen kloppen! Helaas is mij dat thuis nog niet gelukt met de angelsound. Maar nog even en dan hoop ik dat de VK het toch wel voor elkaar krijgt. Bij mij zakt de misselijkheid nog niet echt. Hij is wel verplaatst van de ochtend naar de avond... Ben dan ook zo benieuwd of ik ben aangekomen. We hebben hier geen weegschaal dus het is afwachten tot bij de VK. Ik wens iedereen alvast een hele goede jaarwisseling en zie jullie graag terug in het nieuwe jaar... Een jaar vol verrassingen! Zanoni
Ik werd vanmorgen wakker en voelde me voor de verandering GOED!. Ik had ook zo ineens het gevoel van ik ben er klaar voor, laat maar komen. Maar dat duurt hopelijk nog wel even. Nog een paar maanden genieten van het zwanger zijn en alle leuke dingen die er mee te maken hebben en dan in JULI bevallen en op en top genieten van onze kleine!
heey zanoni wat een leuk nieuws! wanneer gaan jullie trouwen of is er nog geen datum geprikt? ik ben blij om te lezen dat het met iedereen goed is gegaan bij de echo's en ben trots dat ik eindelijk die grens van 13 weken ben gepasseerd. aangezien het kindje nu helemaal klaar is jippie! ik ga zo weer die rotboodschappen doen bah, en dan kom ik weer ff terug.
hartelijk gefeliciteerd zanoni wat leuk voor jullie....... o wat zal 2007 een top jaar voor jullie worden... twinny
Zanoni Gefeliciteerd! en Kim..erg he die boodschappen..heb er ook zo'n hekel aan. Mijn mannetje doet ze meestal, gelukkig... zo zusje en ik hebben er voor gezorgd dat we voor altijd de lievelingstantes van ons neefje zijn..hihi.. hij wordt 1 jan 4 en wilde heel graag een vis.. dus krijgt hij een vis... wel 4 (hij wordt toch 4) hihi en een mooi aquarium met kasteel... Mama is van het plan op de hoogte, papa niet..die houdt niet van huisdieren..... Ze staan nu bij mij in de keuken... en jullie allemaal al rond de 13 weken, gaat wel lekker snel he... ik moet nog even geduld hebben..wel fijn dinsdag weer een echo.. morgen gaan we naar mijn ouders oud en nieuw vieren.. groetjes en als ik jullie niet meer 'spreek' MAAK ER EEN SUPER 2007 VAN....
Gefeliciteerd Zanoni! Cool zeg... Ik weet hoe het is als een korte relatie zo goed voelt dat je al snel zeker weet dat het voor altijd is (in ons geval wist ik dat eigenlijk al voordat we bij elkaar waren) en dus ook hoe het is om dan zwanger te zijn Lijkt me inderdaad een perfecte afsluiting! De hele ochtend aan de telefoon gehangen, dus ik ga zo maar eens wat strijken, en ook hier moeten boodschappen gedaan worden....
**januari** di 02: Marloes (18.15) 2e echo woensdag 3 lexi73 (10.30 nekplooimeting) tomenjerry echo, (11.10) Selma 3e echo, (9.30 uur) ma 08: jekkia (18:45) Evelieveling (9:50) di 09: kieteltje (10:30) ma 11: peetje(09.40)nekplooi vr 12: Zanoni (8:50) di 16: MelanieM echo Hoi allemaal, heb mezelf er ook even tussen gezet! Adine wat fijn dat je een goede vakantie hebt gehad en dat je ook lekker hebt kunnen skien! Heerlijk lijkt me dat, even eruit. En een huwelijksaanzoek voor zanoni....Gefeliciteerd meid. Weer goed nieuws van het echofront voor velen van jullie. Jippie, maakt me blij. Ik moet woensdag, brr! Blijf het eng vinden. We hebben net de sleutel van ons nieuwe huis en zijn druk aan het klussen, pff soms is het me even te veel. Maar we houden moed nog even...6 januari gaan we over en zo heel veel hoeft er niet meer gedaan te worden. Al lijkt dat anders als je bezig bent Groetjes Selma en een super goede jaarwisseling gewenst! _________________
zanoni gefeliciteerd meid, mijn vriend en ik zijn in juni 3 jaar bij mekaar en onze dochter is 16 april 1,5 dus was ook binnen 8 maand zwanger. geniet er maar lekker van, enne sommige mensen zeuren toch. hier woensdag eindelijk de 1e echo. spannend, ook al voel ik de kleine gelukkig al wel rommelen toch erg benieuwd naar de activiteiten. wdag lekker vrij, genieten. ik ben s avonds nog wel misselijk, niet iedere avond en gelukkig 9 van de 10 keer niet naast de pot. kan het gelukkig binnen houden. iedereen goed uiteinde en gelukkig 2007 gewenst. groeten Wietske
ow ja meiden, was nog iets vergeten! wij hebben de babykamer gekocht! heb helaas geen foto's maar wel op mijn telefoon. zal vd week kijken of ik die ook op de computer kan zetten. ben zo blij dat er weer iets van die lijst af kan ow ja, zijn jullie ook nog steeds zo moe? en als ik dan ga slapen wordt ik elke zoveel uur wakker. wordt er gek van!
Moe? Breek me de bek niet open! Ik ben nog laat wakker vanavond, normaal lig ik er eerder in. Dan slaap ik als een blok met diverse pauzes ertussen waarin ik wakker lig. Leuk dat je de babykamer hebt gekocht! Mijn vriend en ik zijn even 'samen' (elk op onze eigen laptop met draadloos en dan de msn aan om elkaar de links te geven) op internet aan het orienteren op wagens en andere zooi. Hmmm, ik zou liever naar een mega grote winkel gaan waar ze veel merken en keuze hebben zodat je eens kan kijken en uitproberen. Weet iemand zo'n winkel te zitten in Zeeland, Zuid Holland of (West) Brabant? Als ik jullie niet meer spreek, dan alvast gelukkig nieuwjaar van... Lexi.
Babyplanet Oud Gastel (west-brabant, bij roosendaal in de buurt)http://www.babyplanet.nl Babypark Gouda http://www.babypark.nl Van Asten babysuperstore Tilburg http://www.babysuperstore.nl/Postcode/Asten.html Burgerhout babysuperstore (Rotterdam en Sliedrecht)http://www.burgerhoutonline.nl/ Heb je weer even wat te kijken Lies Tanya