Lexi, even googlen op babywinkel zeeland...en je krijgt dan verschillende winkels te zien. Kim, welke kleur hebben je meubeltjes? Waar heb je ze gekocht? Wij moeten hier nog beginnen. Eerst een wastafeltje erin maken. Eigenlijk is dat het grootste werk. De rest is gewoon inrichten. Ik wil nog een keer naar de babydump, die schijnt ook veel soorten meubeltjes en wagens enzo te hebben. Volgens jaar in februari heb je trouwens de 9 maanden beurs. Gaat iemand daar nog heen?
Ja, wij willen naar de 9 maanden beurs. We weten alleen nog niet op welke dag. Ik zou het liefst door de week gaan omdat ik het idee heb dat het in het weekend (te) druk is. Met mijn misselijkheid valt het tot nu toe mee vandaag. Maar wat niet is kan nog komen. Vannacht merkte ik voor het eerst dat ik niet lang op mijn buik liggen , en daar lig ik zo graag op. Vandaag de laatste dag van het jaar, de laatste Oud&Nieuw met ons tweetjes. Soms wilde ik dat ik even kon spieken in de toekomst, hoe zou ons leventje eruit gaan zien als ukkie er is. Ben wel heel benieuwd! Liefs, Tanya
Adine, een wastafeltje is wel luxe zeg en makkelijk. Kim, leuk dat je de meubeltjes al hebt gekocht. Wij hoeven eigelijk niks meer want het is de 2de wel jammer hoor. Maar de baby gaat op Pepijn zijn kamertje, die gaan we opnieuw schilderen en Pepijn krijgt een nieuwe kamer op zolder, die zijn we helemaal aan het verbouwen. Voor Pepijn wil ik graag een vissenkamer maken, bij Ikea hebben zulke leuke dingen. En voor de baby wil ik paars met wit of gebroken wit en zilver. Ik ga samen met een vriendin naar de 9 maanden beurs, mijn man werkt bij de Rai dus wij hebben gratis kaarten. Ik ben 3 jaar terug ook geweest toen vond ik er niet zoveel aan maar je kan ook even de huishoudbeurs oplopen en lekker gaan snoepen. Voor de rest gaat het goed, alleen lijkt het wel of ik nu niet meer dikker word. Ik zou blij zijn als ik weer op controle mag want als ik die verhalen hier soms lees dat het kindje dood is dan word ik toch weer bang.
**januari** di 02: Marloes (18.15) 2e echo Tinker (10.50) 2e echo woensdag 3 lexi73 (10.30 nekplooimeting) tomenjerry echo, (11.10) Selma 3e echo, (9.30 uur) ma 08: jekkia (18:45) Evelieveling (9:50) di 09: kieteltje (10:30) ma 11: peetje(09.40)nekplooi vr 12: Zanoni (8:50) di 16: MelanieM echo Hallo allemaal, Heb even mezelf er tussen gezet. Zanoni gefeliciteerd met je huwelijks aanzoek. Leuk hoor en ook erg spannend Kimkivits mooi man dat je al een babykamer hebt gekocht. Weet je al ongeveer wanneer die komt en moet je nog veel aan het kamertje doen waar het komt te staan? Tantan ik ken dat dat je niet meer op je buik kunt liggen Ik vindt dat ook altijd zo fijn maar ik kan het ook al niet meer........ errrrrgggg jammer. Alles gaat hiet goed en ben heel benieuwd 2 januarie naar de echo en alles. Als ik jullie niet meer spreek heel veel plezier allemaal vanavond en een zeer prettige jaar jaawisseling Groetjes en een dikke knuffel Tinker
Op zich luk het me nog om op mijn buik te slapen, alleen mijn (.)(.) doen dan wel erg zeer. Sterrekind, wij hebben helemaal geen water boven, dus echt luxe is het niet. Volgens mij mag je dan niet eens thuis bevallen als er geen water boven is. Maar het lijk me gewoon lekker handig. Kan je je kindje gewoon boven in bad doen ipv helemaal naar beneden sjouwen. Onze douche ligt helemaal achterin het huis. Een uitbouw aan een uitbouw zeg maar. Het kan daar best koud zijn in de winter. Zanoni, ik vergat je helemaal te feliciteren met jullie voorgenomen huwelijk. Leuk hoor.
Adine, dan is het helemaal geen luxe misschien handig om een grote wastafel te nemen dan kan je die in het begin als badje gebruiken. Heb ik ook weleens gedaan maar ons kraan kan niet opzij gedraai worden dus werd het gauw minder. Ik heb wel gewoon de badkamer boven hoor maar in de wastafel is lekker makkelijk en snel. Ja, Zanoni, nog gefeliciteerd!
Zanoni van harte met jullie voorgenomen huwelijk! Leuk hoor, zwanger trouwen... Ik hoef ook geen babykamertje meer, dus heb voorlopig nog maar weinig te zoeken in die warenhuizen. De baby gaat wel op een andere kamer dan mijn dochter, dus wat dat betreft is het wel weer helemaal nieuw (ander behangetje, andere indeling). En MOE! Tja, daar heb ik ook last van. Voel me echt zo'n slechte moeder (ben net pas mijn bed uit en mijn dochter gaat zo alweer). Ik zie haar natuurlijk wel op zo'n ochtend, maar niet zo actief als ik graag zou willen. Maar goed, wel even fijn om te luieren Iedereen een fijn uiteinde (ik hoop dat degene die net zo moe zijn niet voor die tijd in slaap vallen ) en natuurlijk een hartstikke fijn begin van het jaar waarin onze kindjes geboren gaan worden!
Dit was de goden verzoeken.... Heb ook steeds een vieze smaak in mijn mond. Kan wel tanden blijven poetsen! Liefs, Tanya
Haha, Tanya, zoiets moet je ook nooit denken, laat staan opschrijven! Ik moet juist vaak (bijna) overgeven van tanden poetsen. Wanneer ik de achterste kiezen wil poetsen moet ik al bijna sprinten naar de wc... Ik vrees voor de tandarts na deze zwangerschap (na mijn dochter had ik ook flink wat gaatjes).
Zooo dames hier nog een juli mamma! Eindelijk de 13 wk gepasseerd, voelt wel beter dan al die onzekerheid in het begin. Buik groeit trouwens nog totaal niet naar mijn idee..! Zanoni gefeliciteerd met het aanzoek! We zijn trouwens allebei op 5/7/7 uitgerekend zag ik Allemaal een goed uiteinde toegewenst en een heel bijzonder 2007!
goede morgen meiden hier gaat het ff allemaal wat minder. denk dat ik een virusje te pakken hebt. Gister kon ik echt niets binnen houden, zelfs geen water en had ontzettend koppijn en misselijk en verhoging. Vandaag gelukkig wel al beschuit gegeten en beetje gedronken. Mijn urine is echt super donker, dat ik niet goed, maar doe echt me best hoor... Hopelijk gaat het morgen weer wat beter en ben ik er vlug van af. Kim leuk dat je een kamertje gekocht hebt. Wij ook afgelopen week. We hebben het gekocht bij de Babydump in Eindhoven, daar stond echt wel veel om in te neuzen hoor. Hij wordt geleverd in de laatste week van april. We gaan ook naar de 9mnd beurs, het lijkt me best gezellig, maar natuurlijk alleen maar omdat ik nu ook zwanger ben. Twinny
Kaartje: gefeliciteerd met je zwangerschap en leuk dat je mee komt kletsen! Twinny en Kim: gaaf dat jullie al een kamertje gekocht hebben. Wij hebben al wel rond gekeken, maar kan nog niet helemaal kiezen. Wat dat betreft ben ik echt een kreng; ik vind vaak echt alleen die dingen mooi die ik zelf mee uitgezocht heb...vraag als het zover is maar cadeaubonnen ofzo... oh ja, kun je in een winkel als baby dump nog onderhandelen over de prijs? of is de prijs die je ziet staan, de prijs die je betaalt?
Je kan schijnbaar overal onderhandelen over de prijs. Nadat ik werkelijk ALLES bij Prenatal had gekocht (kamer incl wieg, matrassen, maxi cosi, beddengoed, bug a boo, badje, werkelijk alles) zag ik op tv een item daarover. Dat er in Nl meer onderhandeld kan worden dan men denkt. En rara waar ze het voordeden met een verborgen camera... Prenatal. Die man kreeg van alleen een kinderwagen en wat accesoires wat af terwijl ik veeeeel meer had gekocht . Maar goed, voor iedereen die nog gaat: onderhandelen! Kaartje, van harte gefeliciteerd!
hey dames, het kamertje is off white en is niet helemaal strak maar ook beetje kitschachtig. ook oud gemaakt zeg maar. ben helemaal verliefd! huhihihi twinny ziek jij eens goed uit meid! lekker kopje soep erbij en hele dag in bed dvd-tjes kijken nog 3 uurtjes en dan 2007! alvast HAPPY NEWYEAR!
Het schiet nu idd op. Wij gaan nu even naar de buren. Die hebben oliebollen. Ik heb ze dit jaar niet gebakken. Leek me niet echt handig om 's ochtends in die lucht te hangen. Kaartje, welkom en gefeliciteerd. Twinny, blijf vanavond maar lekker binnen. Goed uitzieken hoor. Kimmie, ik vind die white wash meubeltjes erg leuk. Denk dat het zoiets wel zal worden en dan denk ik dat het wit wordt. Voor de eerste maanden heb ik een schattig wiegje, dus een ledikantje is niet gelijk nodig. Nou dames, probeer een beetje wakker te blijven (ben vanmiddag expres even naar bed geweest) en kijk uit met vuurwerk. Een goede jaarwisseling.
GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL En dat we allemaal maar mooie baby's krijgen en dat de bevallingen zullen mee vallen...hahahahaha \/ Groetjes van tinker -XXX-