Hey meiden, Allemaal een geweldig, gezond en gelukkig 2007 toegewenst! Ik hoop dat iedereen straks lekker van de zwangerschap kan gaan genieten en vanaf juli van de baby!!!! Liefs Elma
Gelukkig nieuwjaar allemaal, samen met je man en/of kleintje en dat jullie allemaal heeeeeeeel veel mogen genieten en lachen en allemaal een gezond kleintje krijgen.. Liefs Niva
Hoi allemaal, en...hebben jullie de nieuwjaarswisseling allemaal zonder kleerscheuren overleefd? Nu allemaal brak, misselijk en moe! Ik inieder geval wel. Veel geluk, liefde en gezondheid voor 2007. dat al jullie wensen maar uit mogen komen. Liefs Selma
Hallo meiden, Even een leuk verhaaltje tussendoor. Weten jullie nog dat ik twee weken geleden moest melden dat ik van het forum zou vertrekken omdat de echo er niet goed uitzag? Er was nl maar iets van 5 weken te zien, terwijl we dachten dat het al langer was. En omdat ik dan met 3 weken al een positieve test zou hebben gehad (wat schijnbaar erg vroeg is), dacht de verloskundige dat het waarschijnlijk toch niet goed zou zitten. De afgelopen twee weken was er echter helemaal niks gebeurd: geen bloeding, geen krampen en alle zwangerschapsverschijnselen werden steeds erger. Nu gingen we vandaag terug naar de verloskundige, want die vond het ook een vreemd verhaal en wilde ons graag terug zien. EN ER ZIT GEWOON EEN GEZOND KINDJE VAN RUIM 7 WEKEN OUD IN M'N BUIK! We hebben het hartje zien kloppen en alles ziet er perfect uit. De verloskundige is helemaal positief, geen enkele reden om ons zorgen te maken. We waren gewoon veel te vroeg bij de verloskundige met de eerste echo, doordat m'n eisprong veeeeeeeeel later is geweest dan we dachten. Ons nieuwe jaar kan dus niet meer stuk! Ik heb me inmiddels aangemeld bij de augustusmama's, maar kon het niet laten om het goede nieuws hier ook even te vertellen. Af en toe zal ik ook nog wel even met jullie meespieken EEN GELUKKIG 2007 ALLEMAAL!
Wat een gaaf nieuws. \/ Wat zal jij enorm blij zijn. Van harte gefeliciteerd nogmaals en geniet er nu maar lekker van. En heel veel plezier bij de augustus mama's. Wanneer ben je nu uitgerekend eigenlijk? Groetjes tinker en een heel fijn nieuwjaar.
Ik vindt echt gaaf voor je. Ik zit hier met een dikke smile op m'n gezicht ........ De wonderen zijn de wereld gelukkig nog niet uit. Groetjes Tinker
Gefeliciteerd MMM! Wat een geweldig nieuws om 2007 mee te beginnen Iedereen een fantastisch gelukkig en gezond jaar toegewenst, met een heerlijk gezond kindje om van te genieten!
WAUW MMM! Inderdaad een klein wondertje! Jij hebt waar iedereen van droomt als die een nog niet doorgezette miskraam heeft. Bijna niemand heeft dit. Jij en de aanstaande papa mogen echt in jullie handjes knijpen! 2007 is jullie jaar!
Gefeliciteerd MMM, wat een mooi bericht! Ik wil iedereen ook nog een heel gelukkig en gezond 2007 wensen! Gr Jacquelien
Kijk, dat goede nieuws van MMM belooft wat voor de rest van het jaar! Een goed begin is het halve werk he?! Ik wens ook iedereen een GEWELDIG 2007, ik weet zeker dat dat het ook gaat worden voor ons! Ik heb het geprobeerd gister, om wakker te blijven maar om half twaalf heb ik het opgegeven en ben naar bed gegaan. Om middernacht, ik lag er al in maar sliep nog net niet, kwam mijn vriend me nog even heel lief gelukkig nieuwjaar wensen, de schat. Heerlijk geslapen (met een uurtje wakker rond vieren, ben het inmiddels wel gewend) tot half tien vanmorgen. Zonet terug van de tour langs alle familieleden. Aan mijn vriends opa (bijna 90) verteld dat er een generatie bij kwam en later ook aan al zijn ooms en tantes, die waren vooral erg blij voor ons. Ben nu alleen wel he-le-maal OP maar goed, in elk geval is het nieuws nu bekend! Ik ga even bankhangen, lieve mensen! Greetzzz, Lexi.
Oh super MMM... dat had ik dus ook. Ik schrok er ook wel van...opeens 2 weken minder ver dan we dachten... Ik hoor dus eigenlijk ook bij augustus thuis, maar ben hier blijven hangen en lees daar en af en toe mee. Lexi: leuk dat je het iedereen verteld hebt! Is het voor het eerst dat je opa overgrootopa wordt? Ik ga het mijn oma na de echo van morgen vertellen, woensdag denk ik.
Meiden een heel gelukkig en gezond 2007 gewenst! Het jaar van onze beebs! Laat alsjeblieft de nare verhalen nu uitblijven! [-o< Eindelijk de 3 maanden voorbij! Wat een heerlijk gevoel! Nu vertel ik het ook aan ouders op mijn werk (kinderopvang) en buren etc. Erg leuk! Ik heb ook zo een heerlijke eerste 3 maanden gehad. Oké wat vermoeider de eerste weken en zeer gevoelige (.)(.) maar daar hoor je mij niet over klagen! Ik ben eigenlijk niet misselijk geweest en heb alles kunnen eten. Ik ben in totaal nu 1,5 kilo gegroeid. Het scheelt dat ik met kerst een vleugje buikgriep heb meegepikt en totaal geen eetlust had! Ik heb vooral heel veel trek in tomaten en sla! En nog steeds ijs! Ik las dat er meerdere meiden in de verbouwingsplannen zitten. Hier ook. Wij maken van de huidige badkamer en logeerkamer een grote badkamer en de studeerkamer maken we groter en dat wordt de babykamer. Maar eerst moet de dakkapel geplaatst worden. Tja... ik kan niet echt zeggen dat ik er zin in heb en er niet tegenop zie. Maar als het af is! Oooooh dan hebben we droomkamers! Ik las dat Zanoni ten huwelijk is gevraagd: gefeliciteerd! Trouwen is ook zo gaaf! Wij zijn afgelopen 14 juli getrouwd (juli is onze maand 8) ) en ik kijk met zoveel plezier terug! Ik wens jullie een net zo mooie dag! Nieuwe meiden; welkom en gefeliciteerd! De meiden die afscheid hebben moeten nemen; veel sterkte! Wie van jullie draagt al positiekleding? Ik nog helemaal niet. Maar ik had bedacht deze week te gaan shoppen, lekker in de uitverkoop! Fijne week allemaal en iedereen die de echo heeft: succes en veel plezier!
MMM, superrrrrr, wat zullen jullie blij geweest zijn met dit bericht. Vanmiddag een rondje wezen maken. Eerst langs mijn pa, daar was mijn broer ook met kids en vrouw. Heerlijk even met de kleine gekroeld en fles gegeven. Ik heb allemaal babykleertjes van mijn schoonzus gehad. Jonah is nu 4 maanden en is inmiddels uit maatje 56 gegroeid en al die kleertjes heb ik nu gekregen. De kast komt zo al lekker gevuld. Daarna nog naar mijn schoonouders. We waren erg laat thuis. Lekker gedouched en nu lig ik uitgeteld op bed. Merk vandaag wel dat ik een korte nacht heb gehad. Ik draag al wel positiebroeken Heb er zelf 2 gekocht en heb van mijn schoonzus nog een paar broeken gehad.
Beebie, ik draag al positiemode hoor... Niet omdat ik nou enorm zwanger lijk ofzo, maar toch knelt het best al een beetje. Normaliter zou ik dat niet zo erg vinden, maar nu weet ik dan dat er een kleine baby in de knel zit. Die gedachte maakt dat ik toch maar wat meer ruimte creeer! Ik ga het na de vakantie (heb gelukkig nog een weekje) ook aan de gezinnen op werk vertellen (collega's weten het al, maar de gezinnen waar ik werk nog niet). Gek hoor, die eerste weken leken zo traag te gaan, maar nu is het toch 'ineens' zover dat je het begint te zien en je het kunt gaan vertellen.
Super, MMM nu blijkt wel de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik draag wel soms al een positiebroek want mijn andere broeken zitten iets minder. En ik heb nu ook graag jurkjes aan. Morgen even naar H&M om nog wat lange basic shirtjes en misschien nog wat anders. Ik heb me deze zwangerschap voor genomen om meer kleren te kopen, we hebben voor de rest toch bijna alles al.
hallo dames! ik lees dat iedereen een fijn oud en nieuw heeft gehad . mooi zo kunnen we allemaal aan een geweldig jaar beginnen! MMM wat een geweldig nieuws! geniet er maar lekker van meid voor de rest gaat het met moi nog steeds niet beter. ben weer wat gewicht kwijt terwijl ik dacht dat het er goed uit zag hahaha. maar dat is dan ook alleen mijn buik die wat opzwelt. blijf ook nog steeds ziek. vooral s ochtends en s avonds als ik naar bed ga. ben bang dat het nog even gaat duren... morgenochtend weer naar de vk toe. ben benieuwd! gaan we vast het hartje horen en ze zal die bobbel van me eens gaan voelen jullie horen het als ik terug ben. alvast welterusten dames en tot morgen!
ow ja, draag nog geen positiekleding. heb wel al zat in de kast hangen maar het past helaas nog niet. mijn eigen 'oude' kleren passen nog. maar wie weet komt daar snel verandering in!