Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hoi allemaal, heb nog niet alles gelezen maar wilde jullie even een goed nieuwjaar wensen! En vooral Zanoni en MMM: heel goed nieuws allebei, helemaal geweldig voor jullie!

Hier alles okee, word gek van het slapen, ik las al dat meerderen er last van hebben: ik word ook om de paar uur wakker en ben echt blij als ik het licht zie worden 's ochtends. Vanaf een uur of 4 lig ik wakker. Bah. Terwijl ik nog wel redelijk moe ben. Blijf elke keer zo lang mogelijk op in de hoop door te kunnen slapen, maar nee... Wordt leuk als ik weer moet werken over een week.
    Sorry voor het geklaag .. :)
    Tot snel maar weer! Liefs, Karlijn

2. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi Dames.
    ook ik wil jullie allemaal een gelukkig nieuw jaar wensen.
    Nu kunnen we eindelijk zeggen dat onze kindjes DIT jaar geboren worden.
    Hoop dat het met iedereen goed gaat,

Groetjes, Melanie

3. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Goedemorgen meiden,

Bedankt voor al jullie lieve woorden!

MMM, Wat een super gaaf nieuws om te horen!

Als ik de mogelijkheid had dan droeg ik ook al positiebroeken, alleen zijn deze helaas niet in mijn maat te krijgen :cry: Mijn eigen kleding begint al aardig strak te zitten, maar ja moet toch eerst een oplossing voor dit probleem zien te vinden. heb al wel een maat groter gekocht alleen is het nadeel dat dan alles veel te ruim is!

Het nieuwe jaar is voor mij supergoed begonnen, ik heb al een paar weken de angelsound in huis, maar hoorde de baby helaas niet. (en omdat ik bij de 9 weken mijn eerste en op dit moment enigste echo heb gehad, maakte ik me toch een klein beeje zorgen, je hoort ook zoveel nare dingen) Maar gister hebben mijn vriend en ik het hartje van de beeb toch gevonden en het was een heerlijk geluid!

Zo nu eerst maar eens wat gaan doen, want ja ga vanaf vandaag toch weer proberen om fulltime te werken... Ik hoop echt dat het goed gaat.

Maak er een leuke dag van en tot gauw...

Zanoni

4. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Helaas heb ik zelf geen grootouders meer dus het gaat hier om de opa van mijn vriend, maar inderdaad is het voor hem het eerste achterkleinkind. Sowieso voor alle partijen is het de eerste want mijn vriend is enig kind en ik ben de oudste van drie en de eerste van ons.
    Dus overal de primeur!

5. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ik draag trouwens nog geen positiekleding maar omdat ik de laatste tijd wat afgevallen ben en een paar broeken een tijd terug een maatje groter had gekocht (paste er toen even niet in) lukt dat allemaal nog wel.
    Ook hoera voor de huidige mode met broeken met een lagere taille: je klemt dan de boel niet zo af en je buik kan er gewoon een beetje overheen puilen.

Voel me nu alleen wel dik worden, en omdat er met mijn boobs nog niet veel gebeurt aan formaatverandering (hoe is dat bij jullie?) ben ik bang dat mensen straks alleen maar gaan denken dat ik me vol heb zitten vreten over de kerstdagen.
    Nou ja, dan moet ik het maar vertellen he?

6. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Goedemorgen Lady's,

Slapen is idd een probleem. Gek is dat he...snap ook niet dat dat zo ineens drastisch is veranderd.

Hier nergens een primeur. Opa's en oma's hebben we allebei niet meer en voor beide kanten is dit nummer 6 en nummer 7. Maar de vreugde is er niet minder om.

Ik merk wel dat door die rare dagen mijn darmen meer van slag zijn. Vanavond maar weer eens gezond koken. Moet eerst wel even boodschappen doen, want er is dus echt niks meer in huis.

Het lijk wel of de misselijkheid een beetje gaat afnemen. Ben in ieder geval niet meer zo erg misselijk en dat kokken is ook bijna over.

7. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Hallo meiden.
    Hier weer eens een berichtje van mij. Ik reageer niet zo heel vaak, maar ik lees wel alles. Dus ik ben van alles en iedereen op de hoogte.
    Ik wil iedereen een supergoed en gezond 2007 wensen! En dit is natuurlijk ONS jaar he!

Ook bij mij wil het slapen niet zo goed. Ben om de paar uur wakker en inslapen duurt dan zo anderhalf tot 2 uren.... Maar goed, dat hebben meerdere van ons dus dat hoort erbij. Nu ben ik ook nog enorm verkouden en heb dus 's nachts vaak last van de kriebelhoest of een verstopte neus. Hopelijk gaat dat snel weer over.
    Ik draag nog steeds mijn eigen broeken, wel met de bovenste knoop los trouwens, want anders knelt het al wel. Mijn buikje is wel ietsje gegroeid, vooral 's avonds. Ach het is winter, dus doe ik gewoon dikke warme truien aan en niemand die wat ziet.
    Straks weer aan het werk na 7 luie/vrije dagen. Niet zoveel zin, maar moet wel he. Helaas heb ik vandaag een late dienst (tot 22:00 uur) en moet ik morgenochtend om 7:00 uur weer beginnen. Dat is minder, dat wordt een korte nacht. Maar ook dat overleven we wel weer. Vroeger kon ik daar wel tegen, nu wordt dat minder, maar ik kan dat nu niet laten merken natuurlijk want dan hebben collega's het meteen door.

Ik heb best wel zin in 16 Januari, dan gaan we naar het hartje luisteren (heb het al wel zien kloppen op de echo). Moet alleen nog 2 weken geduld hebben.

Groetjes Miep

8. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    goede morgen meide

Twinny is nog altijd ziek :( ! Als sinds zaterdag steeds rond de 38.5. Zweet breekt me van alle kanten uit en voel me duizelig. Volgens de huisarts vanmorgen heb ik een buikgriep en kan ik het beste uitzieken met paracetamolletjes! Tja dan doen we dat maar.

Ik draag nog geen positiemode, maar wel 's avonds een lekkere joggingbroek. En ik had nog een tuinbroek liggen die nu ook heel zit!

Ons kamertje is houtkleurig met gebroken wit. KAn bijna niet wachten tot het eind april komt, hihi.........

Ga dadelijk maar weer eens ergens liggen denk is!

Iedereen die vandaag naar de vk is , geloof marloes, kim......... heel veel succes en plezier......

grjts
    Twinny

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hi dames,

klopt Twinny ik mag vandaag weer voor de echo. Maar pas vanavond weer, dus moet nog even geduld hebben.

Veel beterschap trouwens!

Marloes

10. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Hallo meiden,

Allereerst de ALLERBESTE wensen voor 2007 natuurlijk!

Hier gaat t goed. Minder misselijk en ik slaap (nog?) goed. Heb ook echt wel mijn rust nodig. Normaal slaap ik ik al gemakkelijk 10 uur per nacht. Ik heb nog een weekje vakantie, heerlijk. Ga zondag aan mijn team vertellen dat ik zwanger ben en vragen of ze het goed vinden dat ik na mijn bevalling alleen de thuiswedstrijden speel (mijn vriend doet namelijk dezelfde sport en we zijn dus altijs allenei weg, dan moet er te veel opgepast worden vind ik). Hoop dat ze blij zijn voor me en me dat gunnen (we zijn net gepromoveerd en willen op een hoger niveau gaan spelen).

Maandag naar de verloskundige. Hopelijk horen we het hartje dan, ben zoooo benieuwd!

Ik heb al wel wat positiekleding gekocht (is nu in de aanbieding tenslotte), maar draag het nog niet. Gewone spijkerbroeken doe ik niet meer aan, maar heb nog wat leuke stoffenbroeken en rokjes vind ik heerlijk nu. Ik heb wel wat langere shirtjes nodig, dus daar ga ik straks maar eens even voor kijken.

Verder alles goed bij jullie hoop ik!

Liefs Jody!

11. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    Alleerst de beste wensen voor 2007 ! maak er een mooi jaar van! ;)

Hier gaat alles goed, ben alleen snipverkouden. :(

De ergste kwaaltjes zoals misselijkheid en pijnlijke borsten zijn al veel minder! Wel nog last van vermoeidheid.

Ik ben nog geen gram aangekomen en een buikje heb ik ook nog niet!
    Wel makkelijk want ik pas al mn kleren nog! :)

Hoe is et bij jullie, hebben jullie al een buikje?

Mona

12. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Wat grappig om hier de verhalen ook eens te lezen!
    Eigenlijk schelen we allemaal niet zoveel weken met elkaar tenslotte.
    Ik heb nog amper een buikje en heb nog geen positiekleding aangeschaft. Draag al vanaf week 6 geen spijkerbroeken meer omdat ik daar heel misselijk van werd (zat kennelijk toch te strak).

Geniet allemaal van de echo's die gaan komen en de hartjes die jullie horen kloppen (is echt geweldig!).

13. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hallo dames,

geen goed nieuws hier. zijn net terug van de vk en de risicobepaling was niet goed. we hebben de kans van 1 op 50. nu gaan we maandag naar het diagnostisch centrum in eindhoven om over een vruchtwaterpunctie te praten. kan alleen maar huilen ben zo verdrietig.

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    dikke knuffel Kim... betekend dit nu dat je een kans van 1 op 50 hebt, dat je kindje het syndroom van down kan hebben?

15. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ja kan down zijn maar ook iets anders. ze zegt het kunnen 1000 dingen zijn zoals hartafwijkingen etc. als we een punctie laten doen weten we zeker wat het wel of niet is. dus nu ff bijkomen en dan maandag beslissen. man ik had dit echt niet verwacht. ben GVD 22!

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    en met hoeveel weken kun je een punctie laten doen?

17. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    ach lieve kimmie

kan me voorstellen dat je ontzettend geschrokken bent............

Een hele dikke knuf van ons en veel sterkte....

Succes maandag in Eindhoven en wie weet pakt het toch nog allemaal goed uit.......

twinny

18. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    ach lieve kimmie

kan me voorstellen dat je ontzettend geschrokken bent............

Een hele dikke knuf van ons en veel sterkte....

Succes maandag in Eindhoven en wie weet pakt het toch nog allemaal goed uit.......

twinny

19. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    Sterkte meid, wat een ontzettend naar bericht om te krijgen....
    Heb je een tripletest laten doen of zoiets dergelijks? En wat betekend zo'n percentage precies?

20. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    vanaf 15 weken mag je een punctie laten doen. en als ze op die manier niks vinden worden er speciale echo's gemaakt.

op dit moment voel ik me zo raar en k*t. het KAN allemaal nog meevallen etc. en ik hou van dit kindje ook al heeft het geen armen of benen (bij wijze van) maar ik had dit gewoon niet verwacht. vind het ook zo erg voor leon. die had al zoveel moeite met alles en nu ook nog dit. voor hem heb ik die risicobepaling gedan. gelukkig is hij nu grote steun voor mij nu ik als een klein kind zit te janken.

Deel Deze Pagina