nee ha ha de vierde heb sinds 6 jaar een nieuwe relatie en hij is tien jaar jonger en heeft geen kinderen. dus het zat eraan te komen dat hij een kinder wens zou krijgen. heb uit mijn eerste relatie 3 kinderen 1 van 18 ,1 van 15,en 1 van 12 het is dus al een tijdje geleden dat ik zwanger was. het voelt net of is het de eerste is
o christie wat leuk weer zo'n kleintje erbij......hihi, hoe vonden de oudere kinderen het? Heb je al kwaaltjes? Twinny
ahhh dat kl*te werk, wat kunnen mensen toch frustrerend zijn. Stomme ambtenarij en eilandjes politiek. *zucht* Iedereen loopt hier nou ga jij weer eens gewoon roken. Ik nl. nog niet zolang gestopt.
die vinden het geweldig we hebben het eerst ook even in de groep gegooit om even te horen wat ze er van vonden dat er een kleintje bij komt.
Zo, verklaar me maar voor gek! Ben net de stad in geweest omdat ik openhaard blokken wilde hebben... en ik kon het niet laten. Ik heb een shirtje en een broekje gekocht, maatje 50. Zoooo schattig... En het maakt het opeens zo echt!
Ik heb gisteren ook al bij prenetal lopen snuffelen. Is niet gek hoor. Wji hebben gisteren ook al iets gekocht. We willen graag een klein fonteintje op de babykamer. Die waren nu dus in de aanbieding bij de Gamma. Tja...toch maar gekocht, want als je het nodig hebt, dan is het er niet meer.
Christie, gefeliciteerd! En welkom! Ik ben een beetje huiverig om nu al dingen te kopen en/of in huis te halen. Daar begin ik in het nieuwe jaar aan. Als ik me kan inhouden! Ik ben gelukkig nog niet misselijk! Hoor dan ook wel weer regelmatig dat dit vaak pas na de 6de week komt. Dan zou ik dus nog een week rust hebben? hehe! Waar ik het wel erg duidelijk aan merk zijn mijn darmen! Man! Van een moeilijke stoelgang ga ik nu naar 2 keer per dag! Sjeeee! Net als een aantal de hele dag koud! En zeker 2 keer per dag een mega dip! Die niet is op te lossen met een cup a soup! Pfff Heb net gebeld met de verloskundige; ik kan 28 november naar ze toe en dan maken we afspraken over het vervolg. Dus de 28ste krijg ik niets te zien, alleen de intake. Jullie?
Zozo, even bijlezen (half uurtje verder!) @Kim, fijn dat iedereen zo blij was. Irritant van je schoonzus, maar laat d'r maar. Mijn schoonzus zei bij de tweede zwangerschap: ,,jammer, ik had nu weleens als eerste willen zijn", en vervolgens na de miskraam: ,,ja, binnen 12 weken kan je het toch een beetje verwachten". Dus deze keer vertel ik het haar echt pas als ik de 12 weken goed en wel gepasseerd ben... Ik heb wel al spullejtes gekocht, ook al is het de goden verzoeken. Ik kan me nog niet echt helemaal happy voelen door de miskraam. Door iets te kopen wordt het toch wat echter, dus ik heb het toch maar gedaan. Ja, anders is het weggegooid geld, maar meer niet. @Christie, van harte met je zwangerschap! Erg leuk, een tweede 'leg' Ik heb ook weleens gedacht dat als mijn dochter 15 is, ben ik 38. Kan ik ook nog voor een volgende ronde Al die kwaaltjes: ik heb helemaal niks. Beetje last van mijn borsten, buik en onderrug, maar echt minimaal. Ik zou juist wel even willen merken dat het allemaal goed gaat! Maar goed, dat komt vast vanzelf. Bij mijn vorige zwangerschappen was ik nu al misselijk, maar nu zelden.
Ook ik kom me melden bij de juli-mama's. Ik heb al het een en ander verteld in het onderdeel voorstellen. Het was voor ons officeel ronde 3. Zodra we groen licht kregen van de internist hebben we de rubbertjes veilig opgeborgen, maar later bleek dat ik net een paar dagen daarvoor mij ei al gehad had. Bij ronde 1 en 2 voelde in van alles een week voor NOD. Ik waande me echt zwanger (mijn moeder stopte met de pil en werd pas 9 maanden later weer ongesteld ), maar helaas was het niet zo. Deze maand voelde ik helemaal niets, nadda noppes! Geen darmverstoppingen (juist het tegenovergestelde), af en toe kramp in mijn buik waarvan ik dacht dat het mijn darmen waren, niet misselijk. Ik was wel moe, maar we zitten middenin een grotere verbouwing dus dat wijtte ik daaraan. En afgelopen dinsdag, 1 dag voor NOD, kreeg ik de behoefte om te testen. En jawel hoor, een megavette streep! De volgende ochtend heb ik weer een test gedaan met ochtendurine, en weer die streep. Ikke nog niet geloven , een clearblue test gehaald (die ander 2 waren van de webwinkel van deze site), 's avonds getest en meteen een vette plus!. Ik heb er foto's van gemaakt en die staan in mijn album. Ik heb nog nergens last van. Niet misselijk, ik lust alles nog, sterkere reuk had ik al een maand of twee, overactieve darmen. wel merkte ik gisteren toen ik van de laatste tree van de trap afsprong dat mijn boobs toch wel zeer deden. En als ik 's avonds mijn BH uitdoe dan heb ik het gevoel dat ze op de grond vallen. Ik ben de afgelopen dagen steeds naar de WC geweest, kijken of ik toch niet ongesteld werd. Morgen laat ik een bloedtest doen bij de huisarts (dat zou dan test nr 4 worden, ik wil/kan het gewoon nog niet geloven), en 17 november moet ik naar de gyneacologe toe. Er was mij van te voren al verteld dat ik onder medische indicatie in het ziekenhuis moet bevallen.Ik gebruik namelijk bloedverdunners ivm eerdere trombose en longembolieën en die mag ik uiterlijk 24 uur voor de daadwerkelijke bevalling niet meer spuiten. Dus moet het opgewekt worden. Ik ben waarschijnlijk uitgerekend op 11 juli, als ik de calculators moet geloven. Nou, ik ga nog wel meer vertellen want ik heb ook vragen. Alle meiden die zwanger zijn: Gefeliciteerd! Liefs, Tantan
Hee Tantan, van harte en welkom! Grappig dat iedereen meerdere tests doet! Voel ik me niet zo gek tenminste.... Ik heb nog niets gekocht, wacht er toch even mee. Durf het gewoon niet zo goed. Maar ik merk wel dat ik met de dag zekerder word en dat ik er meer van geniet. Ook dat we een geheimpje hebben dat maar weinigen weten....
@ beebie, ik ben ook nog niet misselijk. Hoop ook dat het aan mij voorbij gaat... Ik heb geen idee of ik op 4 december iets te zien krijg, daar was de assistente niet vriendelijk genoeg voor... Ik hoop het wel, ben dan ruim 9 weken.
Jammer he... niet vriendelijke assistentes.... Die van mij klonk overigens heel aardig hoor. Las het ergens op deze site dat ze niet gefeliciteerd werd door de assistente, dat viel mij ook op. Raar eigenlijk, maar ja zij maken het zo vaak mee!
Hey meiden, Alles goed met jullie? Niet teveel last van kwaaltjes? Een dikke proficiat aan de nieuwelingen hier! Pfff, ik ben zelden ziek hé, ben nu net zwanger en wel ziek zeker! Grmbl! Dus vanaf morgen thuis om te rusten! Gedaan met werken, mijn bloeddruk was trouwens ook veel te laag en mijn hartslag te hoog! Tsja... Hoop dat ik snel beter ben en dit geen invloed op beebje heeft. Ik heb nog niets gekocht, maar heb wel al een doos met babyspulletjes van de vorige keer uit de kast gehaald! Er zijn wel al redelijk wat mensen die weten dat ik zwanger ben... dat komt omdat heel veel mensen wisten dat we bezig waren met IUI en nu kon ik toch niet liegen tegen de mensen die ons zo goed steunen hé. Dusjah... Kim, fijn dat iedereen goed reageerde, behalve je schoonzus dan, maar trek je er maar niets van aan! Christie, wat fijn, nu nog een kleintje erbij! Liefs Kirby
Goeiemorgen allemaal Ben al wakker van 6u30 en ik moet niet werken! Ik slaap echt ontzettend slecht! 's Avonds raak ik maar niet in slaap, 's morgens ben ik supervroeg wakker met als resultaat dat ik overdag de hele tijd moe ben De afspraak voor m'n eerste echo is een dagje vervroegd, moet nu volgende donderdag ipv vrijdag, spannend! Liefs Kirby
Goedemorgen, dat slaapprobleem ken ik een beetje. Ik val 's avonds gelukkig wel snel in slaap, maar ben halverwege de nacht klaar wakker. Ik hoop dat dat wel een beetje overgaat, want halverwge de dag stort ik al in. Tantan: Gefeliciteerd en welkom bij de julimama's. Op zich ga ik me wel steeds beter voelen. Wel moe, maar voor de rest weinig klachten. Maar ja, ze zeggen dat dat nog kan komen he.
Hallo allemaal! Vreemd genoeg slaap ik als een blok! Word wel veel wakker, maar slaap over het algemeen dan wel weer verder. Ik lig er wel veel vroeger in, gisteren om 21:30 en dat is erg vroeg voor mij. Bijna klokje rond geslapen! Merk dat ik dat nodig heb om overdag niet om te vallen. Arme Kirby, zo ziekig... Maar rust maar lekker uit, dat is vast goed voor je kindje. En al snel die echo zeg! Spannend hoor. Over die assistente, het is natuurlijk ook mijn eigen schuld dat ik me heel snel laat afpoeieren. Maar vaak is dat omdat ik zo overdonderd ben dat ik niets meer durf te vragen. Wil ook niet 'lastig' zijn dan. En inderdaad, zij horen dagelijks vrouwen die zwanger zijn, terwijl het voor mij zo spannend en bijzonder is! Hopelijk wordt vandaag iets beter op mijn werk. Ik vind het sinds ik zwanger ben aanmerkelijk minder interessant! Gelukkig kan het me ook minder schelen nu of het goed of slecht gaat. Hihihi.
Dat heb ik ook! En dan ben ik dus meteen bang dat het mis zal gaan, omdat je dat altijd hoort, dat de klachten verdwijnen... Wat een stresskip ben ik ook! Het kan nog komen ja. Morgen ga ik de 6e week alweer in!
Ik heb ook niet echt veel klachten, de misselijkheid wordt beetje bij beetje erger maar ik heb tot nu toe alles kunnen binnenhouden. Mijn tepels worden ook wel gevoeliger en ik heb soms een beetje pijn in de onderbuik. Verder niks. Ik ben dus ook verschrikkelijk bang dat het mis zal gaan!