Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Kim: wat fijn dat de echo zo mooi was en dat ze je wat geruststelling hebben kunnen geven. Ik hoop dat je er met Leon uitkomt wat betreft de punctie. Veel succes verder.....

Selma: fijn zo mooie echo, heerlijk hoor meid......

Ik heb vandaag voor de eerste keer mijn positiebroek aan. Kan heel weinig verdragen om me buik en tegen me middenrif lijken me darmen wel opgezwollen en is ook niet plezierig. De broek geeft toch iets verlichting, dus waarom ook niet. Tis niet dat me buik al zo super is hoor, maar je begint het wel te zien vind ik.
    Viel me inderdaad op dat je hem niet meer in kon trekken, dat is voor mij al een paar weken wennen, hihi......

Ik smeer met kruidvat eigen merk voor buik en borsten van mamma's en ben wel te vreden. Het heeft niet echt een specifieke geur, die al helemaal niet lang blijft hangen. De borstencreme ruikt in eerste instantie iets minder, maar dat is snel voorbij......

Ga dadelijk nog ff de stad in, want de bieb dreigt dat ik de boeken moet kopen als ik ze nu niet meteen inlever!
    Twinny

2. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Pfoe ik moet ineens weer bijlezen zeg! Rustig aan maar he meiden ;)

Dat gedoe met die knobbeltjes, ik heb nog niks vreemds gemerkt maar ik zal er eens op letten. Volgens mij zitten er inderdaad allerlei klieren onder je oksels, ook lymfeklieren, dus misschien heeft het daarmee te maken.

Enne: zijn er onder jullie ook mensen die GEEN uitpuilende/hard groeiende boobs hebben? De mijne zijn namelijk NOG STEEDS gewoon heel saai maatje C, en ik zit maar te wachten en te wachten tot die ook eens wat gaan doen. Deden aan het begin wel zeer maar dat beperkt zich nu ook tot mijn tepels alleen. Moet ik me zorgen maken?

Buik is hopeloos, kan 'm niet meer intrekken dus niet meer zo lang voor het moet gaan opvallen, ben ik bang. Mijn vriend plaagt mij steeds en noemt me Bollie, maar dat is gelukkig liefkozend bedoeld.
    Smeer mijn buik en borsten gewoon in met een body lotion, als die op is ga ik wel eens aan iets anders. Haha (lacht zij als een boer met kiespijn) ik had tenslotte toch al een soort striae op mijn buik maar dan van het al aanwezige buikje...

3. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ow enne Kim: geweldig veel positiever nieuws meid! You GO GIRL!

(vond je moeder het leuk om de echo te zien? mijne kickt echt van alle foto's die ik scan en doorstuur!)

4. Mona

Mona Bekend lid

Jan 16, 2006
    729
    0
    0
    Ik heb de buikcreme van Zwitsal voor mamma's, bevalt mij erg goed.
    Zou je die ook mogen gebruken voor je borsten? Ik weet dat daar speciale cremes voor zijn, maar zit je steeds uit 2 tubes te smeren ;)

5. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Oja: mijn vriend en ik zijn net naar het gemeentehuis geweest, tweede poging tot erkenning van het kind WEL GELUKT :D
    Kind krijgt nu netjes zijn achternaam - wel geinig dat ik daar toestemming voor moest geven ;)

6. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Dat zal toch wel? Ik smeer dood ordinaire body lotion erop, het gaat er toch gewoon om dat je huid niet teveel uitdroogt? Of moet ik nou weer gaan twijfelen... En dat doe ik de laatste tijd toch al zo... Niet doen, Lexi!

7. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    mijn vriendin wil eigenlijk ook graag dat het kindje haar achternaam gaat dragen. Dat kan wel, aangezien ze het kindje direct gaat adopteren, maar ik weet het gewoon niet.
    Tis niet om haar hoor. "T lijkt meer alsof ik er door in een soort van identiteitscrisis schiet ofzo...... heel moeilijk om uit te leggen.
    Misschien komt het ook, omdat ik haar achternaam niet draag ofzo, weet ook niet!

Twinny

8. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Hier nog eentje hoor, merk weinig aan mijn borsten. BH's zitten iets strakker en eigenlijk niet zo lekker meer, maar als ik een grotere cup in de winkel zie denk ik nee, daar pas ik nooit in... Heb maar B dus hoopte op grotere borsten! Zeker bij mijn figuur.

Ik trek mijn buik gewoon nog zoveel mogelijk in hoor. Lukt nog aardig en niet ingetrokken is het verschrikkelijk.

Hebben jullie dat nou ook, dat je je zo ontzettend dik en lelijk voelt nu? Ik wel, ik kijk liever niet eens in de spiegel. Bah. Terwijl iedereen tegen me zegt dat ik er zo mooi uit zie, zelfs mijn vader kwam er spontaan mee van 't weekend. En anders is hij niet zo complimenteus. :( Ik snap niets van mezelf. Kan er eerlijk gezegd wel om huilen, zo naar voel ik me.

9. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ow ja:

@ Koeky:
    Hoofdpijn kan ook komen van te weinig drinken (water, sap zonder (veel) suiker, kruidenthee) of van te lang wachten met eten.
    Ik merk bijvoorbeeld aan mezelf dat als ik te lang wacht tot ik wat eet als ik honger krijg dat ik me dan heel slap en wazig ga voelen, misschien uit zich dat bij jou in hoofdpijn? En tja, een mens moet geloof ik minstens 1,5 liter per dag drinken, nou daar kom ik echt niet aan maar als je erg veel te weinig drinkt krijgen je hersenen niet genoeg power... Wat misschien helpt (voor mij in elk geval wel): de energydrink van aquarius die kan mij er soms zomaar bovenop helpen. Ik vind de grapefruit het beste en lekkerste. Wie weet helpt het!

Succes van...
    Lex

10. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Goed zo! Mijn kindje krijgt ook zijn achternaam. Hij helemaal trots.. Ik moest er bijna een traantje om laten, het is nu nog echter geworden allemaal.

11. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland

He Kar, ik ben blij dat ik niet de enige ben. Ik voel me normaal al zo als ik voor de spiegel sta - dik en lelijk (op slechte dagen dan), maar nu helemaal. Omdat het nu alleen nog maar een vetrol lijkt he...

12. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    @Koeky: je ziet er op die foto erg gezond uit, niet te dun hoor. Ben zelfs wel jaloers, 9 kilo eraf! Dat knobbeltje lijkt me geen verband te houden met je gewicht. Kan ontstoken lymfeklier zijn, maar dan zou het pijn moeten doen. Of opgezette melkklier, alles is nu druk bezig natuurlijk. Ik zou me geen zorgen maken. En eten waar je zin in hebt, niet teveel over nadenken. Gewoon vitaminepillen voor zwangere vrouwen erbij, af en toe vitaminesapjes. Genieten van wat je wel kunt eten.

13. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ow haha nee mijn vriend is niet zo emotioneel, maar ik denk dat hij stiekem toch wel blij is ermee. Dan heeft hij er straks ook weer wat meer mee te maken he?

Nou, ik ga even snel wat lunchen, moet straks naar een verjaardag en de trein wacht niet! Zit hier maar gezellig te beppen ;)

14. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Ja, ik voel me normaal ook zo, maar nu dus ook. Terwijl je nu toch een 'excuus' hebt. Vind het heel vervelend. En dan zie ik die mooie buikjes van sommige anderen.. Ach, onze buik MOET gewoon komen, het kind moet toch 50 cm lang worden. Toch? :)

15. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Ik heb vandaag voor het eerst sinds het begin van mijn zwangerschap weer brood gegeten en gewoon beneden op de bank ipv in bed! Al een hele vooruitgang vind ik.

Ben het huis aan het schoonmaken, tja dat moet ook af en toe gebeuren hihi. Maar is zeker geen hobby van me. Ach, dan is het nu tenminste weer eens goed gebeurd...

Hier ook een dikke buik en iets grotere borsten, maar nog niet opzienbarend hoor, vind ik.

Liefs Jody

16. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Hey Mona, ik heb deze ook, maar vind hem niet lekker ruiken.. Ik smeer hem trouwens gewoon ook op mijn borsten hoor. Onzin, zoveel flesjes en potjes.

17. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    hier nog geen buik... borsten zitten iets strakker in m'n bh..dus binnenkort wordt het dan toch echt cup D denk...

18. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    ik ben nu nog van de ouderwetse Nivea..in het blauwe blik

19. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    :whistle: Pekske Gefeliciteerd met je verjaardag :whistle:

20. kieteltje

kieteltje Niet meer actief

Ik had al cup E van mezelf, terwijl ik verder best slank ben. Dus nu worden ze helemaal absurd groot ;) De afgelopen dagen zijn ze weer gevoelig en lijkt het wel of ik ze per minuut voel groeien... Dat was de eerste weken ook zo, maar het was nu alweer een tijdje weg. Ik heb een meegroei-bh gekocht bij de Livera, die zit wel lekker. Ook een sport-bh heb ik vaak aan, voor de ondersteuning, maar die zit soms iets te strak (vooral 's avonds). Ik hou verder de hele dag bewust mijn buik in, helemaal als ik, zoals vandaag, strakke kleding aan heb. Voor mijn gevoel kan iedereen het aan me zien.... :rolleyes:

Share This Page