Dit lijk me voor jullie idd best een groot dillema. Ik zou het vanzelf sprekend vinden dat het kindje jouw achternaam krijgt, omdat jij het kindje bij je gedragen hebt. Snapt best dat je je hierdoor van in de stress raakt.
Ik vind het heerlijk dat ik m'n buikje niet meer in hoeft te houden. Kan nu met een gerust hart lekker mijn buikje showen en zeggen dat er nu wat in zit.
Wij gaan het pas na de nekplooimeting bekend maken op het werk. Ik kan me voorstellen dat het een opluchting is als je gewoon kan rondlopen zonder je buik in te houden. Wat zal ik stralen van trots....
Haha, al die mama's die graag willen dat de borsten gaan groeien... Ik had altijd een c cup en was daarover niet tevreden. Maar besefte me pas na de geboorte van mijn dochter dat als ze groter zijn, de zwaartekracht ook ineens mee gaat spelen! En momenteel heb ik weer enorm gevoelige borsten, dus ik vrees juist dat ze verder gaan groeien... Vandaag weer bij de VK geweest: het hartje gehoord en de baby horen bewegen (was lekker druk in beweging). Bij thuiskomst even de film van moeders voor moeders gekeken. Ik had hem gekozen omdat ik de andere 2 boeken al had en ze zei dat die best leuk was. Maar dat viel me dus ook alles mee: echt boeiend om te zien! Echt een aanrader...
Mijn borsten zijn ook voller, ik draag nu 's nachts een sport BH, blijven ze mooi stevig. (tip van vriendin gehad) Heb normaal volle C nu een D aangeschaft. Voel mij (ondanks dat ik snipverkouden ben) stukken beter dan 2 weken geleden. middagdutje sla ik nu over en ik mn maag voelt ook beter..... Mona
Heej, wat interessant, dus je kunt grotere borsten krijgen? Ze krimpen niet altijd na de zwangerschap? Ik heb niet zulke grote borsten (kleine B) en een gratis borstvergroting zou ik prima vinden!
Dat zou ik inderdaad ook niet vervelend vinden! Ook ik heb een kleine B, inmiddels een grote B! Vind ik al heel wat hahaha!
Haha, ja precies. Leuk zo'n cadeautje (borstvergroting). Ook ik heb normaal gesproken een B'tje en nu een volle B cup! Staat wel mooi moet ik zeggen. En mijn vriend vind het ook prachtig, hihihi. Hopelijk worden het na de bevalling geen theezakjes.... Ik denk dat ik vanavond even ga shoppen en even bij de positiemode kijken. Zou er nog wat leuks tussen de opruimingen zitten? We zien wel even. Groetjes Miep
Haha, allemaal meiden ineens die graag grotere borsten willen... Van mij hoeven ze echt niet nog groter hoor... Heb normaal gesproken maat 75E, en die is al moeilijk te krijgen, laat staan als het na de bevalling 75F wordt. Zou ze juist liever een maatje kleiner hebben!
Op het zicht valt het gelukkig mee, cup E voor maat 75 is hetzelfde als cup D voor maat 80 en cup C voor 85, als ik me niet vergis. Maar nog groter hoeft dus niet. Ach, elke vrouw heeft haar eigen wensen, denk ik dan maar
Hoi, Hier eigenlijk niks nieuws te vertellen. Wat de borsten betreft, een ietsje pietsje gegroeid, maar niet echt noemenswaardig. Ik wist niet dat 75 E hetzelfde is als 85C, dat is nieuw voor mij. Toch heb ik niet zo'n grote borst, maar wel die 85 nodig ivm omvang... hmm vreemd. Nou ja, lekker belangrijk! haha
Joehoe allemaal! tjonge wat kletsen jullie veel zeg in een dag...En ik maar klussen, klussen, klussen. Ben het zat, gelukkig gaan we zaterdag verhuizen. Al zie ik daar ook als een berg tegenop. We krijgen veel hulp, dus het zal allemaal wel loslopen... Hier ook al een buikje! Jaja, ik vind het geweldig, hoe meer buik hoe leuker Ook mijn cub B is gegroeid naar een cub C, niet verkeerd!Vanavond gaan we even een filpie pakken en daarvoor mijn eerste positiebroek kopen, heb er zin in! Ik voel me duidelijk beter nu we de echo hebben gehad en de baby een mooie show heeft weggegeven daar. Wat was het gaaf, heerlijk om te zien! We kunnen er weer even tegen aan. De misselijkheid zakt af, ik eet me suf aan sinaasappels, hoe meer vocht hoe beter. Kim; fijn dat je je kindje hebt gezien en dat voor nu alles goed is. Succes met beslissen of je de punctie gaat doen. Volg je intuitie dan komt het wel goed. Knuffel! Alle anderen, ik ben er niet zo veel hier, maar lees alles mee. Ben nu vooral druk met klussen in ons nieuwe huisje. Zal blij zijn als de rust straks terug is. Nog even een vraagje; hebben jullie ook een verminderde conditie? Bij 1 trap loop ik al te hijgen, had ik eerder nooit! Liefs Selma
hoi dames, vandaag op bezoek geweest bij een oud collega. was wel grappig. ze vroeg (na een pot thee) wat ik wilde drinken...ik zeg: wat heb je allemaal..Zij noemt alles op en eindigt met bier en rosé. Waarop ik zeg: nee dat mag niet meer. Ze draait zich om en begint te springen... hihi... Het is ook wel een hele blije hoor. Wel leuk! morgen 4x laten prikken voor de suiker dagcurve
Oei, nu durf ik eigenlijk niet terug te rekenen. Ik heb normaal 85E, dus omgerekend is dat 80F, 75G. ... (heb het toch gedaan) Ik had gehoopt dat het minder werd de misselijkheid nu de 12 weken voorbij zijn, maar helaas... Ook ben ik nog steeds hartstikke moe. En geestelijk gaat het ook niet helemaal lekker met me. Nu had ik daar voor de zwangerschap al last van (heb nl borderline) maar nu is het helemaal pet, de combi hormonen+familie+borderline. Zo maar weer eens lekker op de bank liggen met mijn fleec dekentje. Liefs, Tanya
Voor degene die nog niet veel meegroeibh's hebben: ik heb er 1 thuis liggen en ga hem spoedig hier op de site zetten... Het is een witte, maatje 90C (deze maat heb ik zelf niet, vandaar). Verder heb ik nog buikbanden en andere kleding in allerlei maten.
Van mij hoeft de borstgroei ook niet helemaal met mijn 80E! Ik moet zeggen dat het nu nog meevalt alhoewel het wel voelt alsof ze groeien... Buik is ook niet veel te zien, behalve dan dat ie iets harder en wat 'boller' is nu. Kan het nog prima verbergen..! Maar vandaag ein-de-lijk op m'n werk verteld (dat was m'n goede voornemen - zag er zooo tegenop) dus nu hoef ik ook geen buik meer in te houden..heeerlijk! Misschien een rare vraag maar waar groeit zo'n meegroeibh precies mee? Met een aantal cups of zo of is ie gewoon eindeloos verstelbaar? Selma succes met klussen!