Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Veel plezier zo bij de VK!

2. mesaana

mesaana Actief lid

15 aug 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    Ja! neem je vent mee, mijn schat zat helemaal te stralen toen hij het hoorde, zo leuk! Hij heeft toen meteen onze babysound besteld!

3. mesaana

mesaana Actief lid

15 aug 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    @Lexi: veel plezier bij de VK!

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    oh ja..maandag weer beginnen en ik herken het helemaal. Uitgerust? HELEMAAL NIET!

5. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    loltsje, gewoon lekker je ventje meenemen. Ik moet maandag morgen naar vk. Mijn hubbie gaat rond die tijd altijd pas naar werk, maar nu denk ik ietsjes later. ;)

6. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

ik zit nu op me werk, maar het is niet zo druk. Ik werk als vrijwilliger bij de Dierenambulance. Helaas kan ik nu ff niet op de ambulance rijden en doe ik alleen centrale werk, maar ach.....

Leuk hoor al die koop verhalen. We hebben nu al wat kleine spulletjes en dan de babykamer natuurlijk. De wagen komt pas begin februari, omdat ik ff op de nieuwe kleuren van mutsy wil wachten, want het wordt in iedergeval een 4-wiel Mutsy! Mijn schoonouders betalen de wagen, dus dat scheelt weer. De box krijgen we van me broer, die heeft er nog eentje staan van zijn 2 meiden. De rest wil me vriendinnetje allemaal nieuwe spulletjes, maar ach zijn haar centjes......

zo ga weer werken...

Twinny

7. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hey meiden!
    vandaag eerste dag dat ik NOG niet gekost heb! ben zo blij!

wat een leuke verhalen over boobs en kleding en dikke buiken hahaha. door alle ellende heb ik in week 13 geen foto van mijn buik gemaakt maar ach je ziet er toch nog niet veel van. maar mijn eigen broeken beginnen wat strakker rond mijn buik te zitten. verder flubbert hij nog goed rond mijn benen.

heb vd week al wel een zwangerschapsbeha bij de hema gekocht. zit heeeerlijk!

8. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Zo daar ben ik weer :D:D terug van weggeweest!

VK was erg leuk. Geen foto maar wél het hartje horen kloppen, echt geweldig! Eerst kon ze m niet vinden maar toen moest ik even met mijn knieën omhoog gaan liggen zodat mijn bekken en baarmoeder kantelden en hop: daar was ie ineens. Vond mijn vriend ook érg leuk om te horen (en hij is nog ziek ook...).
    Verder bloeddruk gemeten, netjes niet te hoog of te laag dus niks aan de hand :D Ook ijzergehalte gemeten en ook al eet ik al 2,5 maand nauwelijks rood vlees (maar wel groente hoor) zat mijn ijzergehalte zelfs hoger dan van de gemiddelde vrouw!
    En (joepie): ik ben wéér wat kilo'tjes kwijt :D Maar dat mag best bij mij, zit nu onder de 80 kilo :D:D want het was 80 kilo met mijn kleren aan!

Oftewel: LEXI IS HEPPIE :D

9. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    pas wel op want haar verven is heeel slecht tijdens zwangerschap, wordt afgeraden wegens amoniak die erin zit. ik doe het nooit tijdens zwangerschap

10. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Dat geldt alleen voor blonderen. Tegenwoordig kan je met een gerust hart je haar verfen.

11. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Fijn Lexi, dat alles in orde was. Ik moet maandag. Ben dan ook heel benieuwd naar het hartje.

12. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    lexi wat fijn dat alles goed was bij de vk!

13. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    ze hebben het mij afgeraden, en heb nog nooit geblondeerd, dus vandaar dat ik het zeg. maar zou best kunnen zijn.

14. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Hartje is echt geinig om te horen! Hoop dat het bij jou ook zo mooi klinkt!

15. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Ik had het hier op de site gevraagd en die VK zei dat het kon. Ik vroeg het echter gister aan mijn VK en die raadde het toch af. Er is gewoon niet voldoende onderzoek naar gedaan en bovendien is het wel duidelijk dat die troep in je bloedbaan (en dus bij je kindje) komt. Mijn kapster zei dat het wel kon, maar vertelde wel dat als je als kapster zwanger bent je geen haren mag verven. Teveel schijnt dan dus weer niet goed te zijn.
    Persoonlijk neem ik dus maar geen risico (maar dat doe ik op andere gebieden ook niet: geen alcohol, geen vlees wat ook maar enigzins rood is, geen koffie, niet meer dan 2 koppen thee met theine etc etc).

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    nou, morgen gaat er bruine verf in... weg grijze haren...

17. selma

selma Bekend lid

21 nov 2006
    601
    0
    0
    Babyfluisteraar en spiritueel coach
    Hallo koop grage dames!

Fijn dat alles goed was bij de verloskundige!

Ik ben even niet online, ga morgen echt over en dan heb ik ff geen internet. Ik meld me weer als ik online ben. Geniet maar van al het leuks!

Pas goed op jullie zelf en tot snel,

liefs Selma

18. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik ga samen met mijn vriend, zeker de eerste keer (bij mij de 15e). Daarna zal hij wel niet mee gaan denk ik. Maar voor het eerst het hartje echt horen lijkt me heel speciaal, daar moet hij bij zijn. Vond hij zelf gelukkig ook. Nog maar een weekje! Heb zelf ook maar 1 echo gehad nog. Alweer 2 weken geleden.

19. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Wij hebben vandaag onze kinderwagen besteld! Een echte Quinny Buzz model 2007, rood en rood/oranje. Super hip en mooi. En SUPER duur. We kunnen hem gelukkig ophalen en betalen wanneer we willen, dus in mei gaan we eens kijken of we geld bij elkaar hebben... ;) Het is onze enige grote uitgave, de rest krijgen we of kopen we tweedehands (hele slaapkamer is gratis bijvoorbeeld). Dus we mochten dit van onszelf. Je doet er tenslotte toch minstens 3 jaar mee en daarna kan de 2e erin. We wilden eerst voor de afgeprijsde model 2006 gaan, maar deze was zoooo mooi, vooral de kinderwagen, die heeft dit jaar een nieuw 'zitje'. Verliefd dus...

Foto's in mijn album!

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113

Hij is GAAAAAAAAAAAF, helaas vind ik dat hij niet hoog genoeg kan voor mij... :cry:

Deel Deze Pagina