Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Nou Kirby, ze zeggen als je juist erge krampen ga krijgen, dan is het niet goed. Op zich als je niet echt iets voel, is dat nog geen probleem.

En even over die assistente, het is wel haar beroep en een beetje enthousiasme opbrengen voor een blije moeder kan geen kwaad. Tenslotte moet je altijd wel klantvriendelijk blijven. Niet waar?

2. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ow sorry, ik bedoelde Kar. :oops:

3. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ik dacht al... want ik heb geen erge krampen hoor, het is gewoon een beetje bandenpijn :)

4. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ach ja, ik wacht het wel af op 4 december. Ik vond het ook zo raar dat ik niet eens weet bij WIE ik een afspraak heb, alleen dat ik in 'Praktijk A' moet zijn. Hmpf.

Wat is nou bandenpijn, en wanneer is het echt je baarmoeder zelf? Dat spierpijn-achtige gevoel, zijn dat je banden?

5. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hallo meiden!
    hoe is het met jullie vandaag?

nou mijn tieten doen echt zeer! en ze passen bijna niet meer in de BH, komen er zelfs wat boven uit hahaha. vin dleon helemaaaal niet erg hihi.

ik herken jullie verhaal van het slechte slapen. dat is echt een ramp! maar ja mijn collega zegt dat het na 12 weken allemaal over is.

tantan gefeliciteerd en welkom!

ow ja ik heb alweer nieuwe kadoos. mijn 2 broertjes hebben ook al wat voor me gekocht LIEF he. ze zijn 20 en 15. ik ga ze vanmiddag ophalen :)

6. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Leuk he, als je zwanger bent dat je zoveel cadeautjes krijgt. Het is dan 8 maanden lang Sinterklaas! Haha.
    Ik heb van mijn zus ook al een heel klein cadeautje gehad (een rammelaartje). Het ligt wat complexer door de afgelopen maanden, maar toch alvast een cadeautje van haar!

Pfff, slapen... Ik slaap zo onrustig en slecht. En mijn dochter houdt nog steeds de zomertijd aan (6 uur wil ze eruit).
    Ik kan me overigens niet herinneren dat dat na 12 weken overging. Dan duurt het niet meer zo lang voor je een buik hebt en niet meer gewoon kan liggen hoe je het wilt. Nou ja, we hebben het er wel voor over toch?!

Mijn borsten zijn geloof ik nog niet gegroeid. Maar na de zwangerschap van mijn dochter en de afgelopen keer hoeft dat voor mij ook echt niet. Leuk, als ze groter worden, maar ze gaan ook hangen!

7. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Kar: ik denk dat het die pijn is die je in je liezen voelt. Net of je te lang op zo'n fitnessapparaat heb gezeten om je beenspieren te trainen.

Wat leuk Kimmie, dat je al kadootjes krijgt. Wel leuk dat je broertjes zo enthousiast zijn. Ik heb 2 oudere broers, waarvan eentje in New Zealand woont. Die afstand is te groot om echt mee te kunnen leven. Die andere broer woont gelukkig dichtbij en is pas vader geworden van nr 3. We gaan denk ik volgende week maar eens vragen of het wiegje (waar nu de baby in slaap) in Juli vrij is. ;)

8. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hey adine, ik heb ook family in nieuw zeeland wonen!
    wat grappig hihihi

nou leon en ik hebben nu al de drang om naar kamertjes te kijken. erg is dat he. ik kan alleen maar denken: KOPEN KOPEN KOPEN!

(heb ik een gat in me hand?)

9. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Nee hoor... :) Ik ben ook links en rechts al aan het kijken. ;)

10. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ik heb al een heel erg leuk kamertje gezien. Ben er al helemaal verliefd op. Maar goed, we wachten nog met kopen. We gaan wel binnenkort het kamertje behangen.
    Ja... zo snel al. Puur omdat we nu toch nog in de verhuistroep zitten, dus we kunnen dat kamertje net zo goed gelijk meepakken. We willen gewoon simpel wit behang. Op de vloer komt blauw laminaat.

Hebben jullie al nagedacht over al die aanvullende testen, of jullie dat willen? Ik krijg er van de verloskundige praktijk via de post aanvullende informatie over zodat ik me er alvast in kan verdiepen. Dan kunnen we het er tijdens het bezoek over hebben.
    Ik vind het allemaal wel spannend en eng.

11. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Daar hoef ik niet zo lang over na te denken. Het komt zoals het komt. Of er moet echt iets heel bijzonders aan de hand zijn. Maar als het allemaal goed gaat, dan geen testen.

12. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Goede morgen,

Ik voel me opperbest, ik voel helemaal nix. Behalve de vermoeidheid. Ik begin er toch wel aan te twijfelen, of het allemaal goed is.

Ik ga die aanvullende testen toch maar laten doen, het kan enigzins wat rust brengen. Of niet maar dat zien we dan wel weer, daar ga ik niet vanuit.

13. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Misschien een beetje laat. Maar alle Juli mama's gefeliciteerd en hoopelijk hebben jullie allemaal een hele mooie zwangerschap. Geniet er allemaal lekker van want voordat je het weet zit je bij de 30 weken (Je zult het veel horen maar is echt zo)

Liefs Fleur

14. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    pfew dan ben ik niet de enige hahaha

ik merk trouwens aan mezelf dat ik hier zelfs brabants typ hahaha

15. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik heb nog van niemand iets gekregen.... Zelfs niet van mijn ouders! Heb wel mijn vriend het boekje 'Help! ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt!' van Kluun gegeven.
    (Ik heb die vent trouwens een maand geleden geïnterviewd! Voor de studievereniging hier. Echt leuk.)

Wij moeten eerst de halve zolder verbouwen voor de babykamer. Tenminste, de logeerkamer moet dus babykamer worden, en de zolder logeerkamer. Maar die is nog helemaal onafgewerkt, er moet nog een raam in, verven, vloerbedekking, etc. En dan de babykamer nog. Gelukkig hebben we nog 8 manden!

16. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Bah, ik kan me hier nu dus weer afmelden......

Was zo blij. Ik ga net naar het toilet, wilde er nog een testje aan wagen. Helaas......

17. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    ff een gedachtenkronkel. Is het niet mooi als we even een lijstje maken voor in de eerste post? En dan vragen of een moderator dat daar wil plaatsen?

Dan houden we precies bij wie wanneer is uitgerekend en wanneer iemand naar de vlos moet.
    Want er komen natuurlijk nog veel meer juli mama's bij en het is wel leuk als we een beetje een overzicht houden zodat we met elkaar mee kunnen leven...

18. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ah neee, Catootje....
    Wat erg...
    Bloedingen of echt wat te zien?
    Sterkte meid!

Heb er even geen woorden voor, wat ontzettend kut...

19. Koeky

Koeky Fanatiek lid

he Catootje, wat k*t.

@evelieveling: goed idee trouwens.

20. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Katootje, dat is K*%#e meid. Heel veel sterkte!

Evelieveling, dat is een handig idee!

Ik moet vanmiddag voor het eerst naar de huisarts en die zal me wel vertellen hoe nu verder. Zal daarna wel een afspraak moeten maken met de VK. Ik ben benieuwd.... Het is wel super spannend allemaal.

Deel Deze Pagina