Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kieteltje

kieteltje Niet meer actief

Nou..... Nee, we moeten streng zijn! ;) Ken je niet heel toevallig iemand uit Groningen die ook in juli uitgerekend is, zodat je die kunt ronselen voor het forum? ;)

2. kieteltje

Lijkt me een goed idee, want zo blijf je onrustig en gestresst! Als je weet dat je je proefschrift niet voor juni af dient te hebben (wat niemand van je kan eisen natuurlijk) word je misschien een stuk rustiger... Sterkte!

3. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    HAHAHAHAHA :) :) :)

4. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    goede morgen meiden

Leuke kinderwagen Tanya, ziet er stoer uit.....

Wij hebben de kinderkamer ook pas voor eind april besteld, omdat we veel eerder waarschijnlijk ook geen plaats hebben, want moet nog verbouwd worden.......

Vandaag weer ff op me werk nu, er is niet veel te doen dius lekker van gister bijgelezen eerst. Gister hadden we nieuwjaarsborrel van de jiujitsu en 4 km gewandeld, heb daarna meteen een dik half uur voor het eten liggen pitten, want was toch best moe. Frisse lucht was overigens wel lekker hoor.....

Tanya: succes met de psychiater....

Peetje en Kim succes met de misselijkheid......

Kieteltje: ze zeggen je vlug genoeg of je nog op tijd bent, wacht dus maar af, veel succes......

Hier verder alles oke en ga me nu zelf ook maar bij het lijstje zetten, zodat limburg in iedergeval vertegenwoordigd is!

Sterrekind =31 jaar--2de kindje, 02-07-07, Noord-Holland
    Twinny = 32 jaar -- 1e kindje, 04-07-07, Limburg
    Zanoni =26 jaar--1e kindje, 05-07-07, Gelderland (Nijmegen)
    Kaartje =29 jaar--1e kindje, 05-07-07, Zuid-Holland (Voorburg)
    Karlijn =30 jaar--1e kindje, 05-07-07, Drenthe, (Assen)
    Pienie =27 jaar--2e kindje, 07-07-07, zuid holland
    KimKivits =22 jaar--1e kindje, 07-07-07, brabant
    Tantan(Tanya) =30 jaar -- 1e kindje. 11-07-07, Brabant (Roosendaal)
    Lexi =33 jaar--1e kindje, 12-07-07, Zeeland
    Adine =37 jaar--1e kindje, 12-07-2007, Zuid Holland (Ridderkerk)
    Kieteltje =26 jaar--1e kindje, 13-07-07, Utrecht
    Jody =27 jaar--1e kindje, 15-07-07, Gelderland (Apeldoorn)
    Wietske =bijna 26 jaar--2e kindje, 15-07-07, Drenthe (Emmen)
    Miep =24 jaar--1e kindje, 19-07-07, Friesland
    Elma = 23 jaar -- 1e kindje, 19-07-07, Friesland
    Jekkia =31 jaar--1e kindje, 21-07-07, Brabant
    Monique =32 jaar--1e kindje, 22-07-07, Brabant (Gemert)
    peetje =28 jaar--2e kindje, 24-07-07, Zuid-Holland
    Melanie =33 jaar--4e kindje, 31-07-07, Noord-Holland

5. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    Ik heb al een paar ochtenden dat ik wakker word met hoofdpijn, zo'n drukkend gevoel. Heel erg vervelend, nu had ik gister op de overloop een raam op een kiertje gezet en de slaapkamer deur open gelaten en dan is het wel minder de volgende dag.
    Ik denk dat het komt omdat ik warmer ben dan normaal en mijn hoofd s'nachts te warm word.
    Dit klinkt wel heel gek.

Slikken jullie nog foliumzuur?
    Ik zelf slik puur mama van vsm en daar zit foliumzuur in, de pot is bijna leeg en ik twijfel nog of ik weer een nieuw koop.

Ook ik ben erg huilgevoelig.
    Gister mijn schoonouders op visite gehad met mijn schoonzus die over is uit Spanje omdat ze daar op straat leefde.
    Maar het gaat niet zo lekker tussen schoonzus en schoonmoeder dus die lopen zich allebei bij mij te beklagen als de ander er even niet is.
    Ik was blij dat ze weg waren want dat put mijn aardig uit.
    s'Avonds de situatie van die 2 vertelt aan mijn man en die was gelijk niet meer aanspreekbaar (boos op hun dat ze er niet samen overpraten) en ik zat mijn tranen te bedwingen.
    Ik hoop dat er gauw wat verbeterd tussen hun want zo beinvloeden zij wel mijn zwangerschap en daar heb ik geen zin in.

6. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    Owja, ik kan de zwangerkadoos ophalen bij de Etos, dat ga ik morgen lekker even doen.

7. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    @Sterrekind: ik heb ook hoofdpijn de laatste tijd, slaapgebrek en/of stress bij mij denk ik. Maar je bent inderdaad warmer nu, ik merk het 's nachts ook. Lig ik onder de deken, is dat weer te warm, erbuiten te koud, gek word ik er van.

Ik stop denk ik ook met slikken als deze pot (ik neem Gravitamon) leeg is, ik heb het idee dat ik er altijd een beetje misselijk van word, van die pillen. Ik overleg nog even met de VK voor de zekerheid, maar volgens mij hoef je geen foliumzuur meer te slikken nu.

Die kadoos kan ik ook binnenkort ophalen denk ik, iemand had mij opgegeven geloof ik! Krijg je bericht van toch? Op het juni-forum las ik dat hij nogal tegenvalt helaas. Die andere dozen moet ik nog aanvragen, ga ik nu meteen maar eens doen!

8. kieteltje

Ik heb juist net een nieuwe doos zwangerschaps-pillen gekocht, niet vanwege het foliumzuur, want dat is inderdaad niet meer nodig, maar vanwege de vitamines en mineralen, en de omega-3 visolie...

9. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ik d8 dat foliumzuur tot week 10 was. maar ik slik davitamon kauwtabletten omdat ik gewone pillen meteen weer uitspuug. die zijn echt lekker en daar zit ook foliumzuur in.

10. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi

ik ben ook nog aan de puur mamma. Weet nog niet wat ik na deze doos ga doen, moet ik me nog in verdiepen.......

WOrd de laatste nachten echt badend in het zweet wakker, zo warm heb ik het. En hoofdpijn heb ik nu al anderhalve week constant! Heel vervelend, ga woensdag eens naar de fysio om me te laten masseren, misschien helpt dat wel.......

twinny

11. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Goedemorgen dames,

Je raadt het nooit, ik heb vrijdagavond een kinderwagen van m'n mams en paps gehad. Een Teutonia Spirit S3. Ik heb een fototje in m'n album geplaatst. Niet van degene die ik nu heb hoor maar van de website. Mijne is appeltjes groen. Helemaal te gek. Ik ga weer verder bijlezen, maar ik kon het niet laten om even snel te vertellen. Ow het verhaal van de dokter van afgelopen vrijdag vertel ik zo wel.

12. kieteltje

Koeky, hij is mooi!

Over appeltjesgroen gesproken... Ik heb gisteren voor het eerst in 15 jaar een appel gegeten! Ik ben (zeer) allergisch voor appels, maar er is nu een anti-allergene appel in de handel. Gekocht bij een EKO-supermarkt hier om de hoek. Heel erg vreemd en tegen mijn gevoel/intuitie in, om zomaar een hap uit een appel te nemen... Dat waar ik altijd zo beducht voor was, vanwege een dichtgroeiende keel en blaasjes op mijn tong. En nu... helemaal geen klachten! Yeah :) nu kan ik weer eens wat vers fruit eten (want ook andere vruchten als kiwi's ben ik allergisch voor).

13. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Sterrekind =31 jaar--2de kindje, 02-07-07, Noord-Holland
    Twinny = 32 jaar -- 1e kindje, 04-07-07, Limburg
    Zanoni =26 jaar--1e kindje, 05-07-07, Gelderland (Nijmegen)
    Kaartje =29 jaar--1e kindje, 05-07-07, Zuid-Holland (Voorburg)
    Karlijn =30 jaar--1e kindje, 05-07-07, Drenthe, (Assen)
    Pienie =27 jaar--2e kindje, 07-07-07, zuid holland
    KimKivits =22 jaar--1e kindje, 07-07-07, brabant
    Koeky = 25 jaar--1e kindje, 08-07-07, Zuid-Holland (Delft)
    Tantan(Tanya) =30 jaar -- 1e kindje. 11-07-07, Brabant (Roosendaal)
    Lexi =33 jaar--1e kindje, 12-07-07, Zeeland
    Adine =37 jaar--1e kindje, 12-07-2007, Zuid Holland (Ridderkerk)
    Kieteltje =26 jaar--1e kindje, 13-07-07, Utrecht
    Jody =27 jaar--1e kindje, 15-07-07, Gelderland (Apeldoorn)
    Wietske =bijna 26 jaar--2e kindje, 15-07-07, Drenthe (Emmen)
    Miep =24 jaar--1e kindje, 19-07-07, Friesland
    Elma = 23 jaar -- 1e kindje, 19-07-07, Friesland
    Jekkia =31 jaar--1e kindje, 21-07-07, Brabant
    Monique =32 jaar--1e kindje, 22-07-07, Brabant (Gemert)
    peetje =28 jaar--2e kindje, 24-07-07, Zuid-Holland
    Melanie =33 jaar--4e kindje, 31-07-07, Noord-Holland

14. Amle

Amle Niet meer actief

@Kar76: ik hoop inderdaad voor de bevalling nog wat te kunnen vinden, zou mooi zijn, zeker voor de gemoedsrust! Maar er komen altijd maar weinig woningen te koop of ze zijn boven budget...
    De intake bij de VK is goed gegaan, niets bijzonders, behalve dat ik bloedarmoede heb (standaard :( ). 31 januari hebben we weer een afspraak, dan hopen we het hartje te horen (ik heb deze al gehoord, maar mijn vriend nog niet!).

Liefs Elma

15. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Hoi dames, Wat zijn jullie al vroeg aan de babbel.

Elma, Gewoon weer lekker terug verhuizen naar je oude stekkie. Voel je je al wat beter nu de knoop is doorgehakt? Doet de verwarming het al?

Kar, probeer een oplossing te vinden, want voor je het weet zit je weer helemaal onder de stress. Kan je de ziektewet niet een poosje in, totdat je je weer een beetje beter voelt?

Twinny, die vermoeidheid zou met 16 weken zo'n beetje over moeten gaan. Zit me nu al op te verheugen, want voel me soms net een oud wijf van 80.

Op mijn werk zijn ze heel aardig. Moet verplicht gaan zitten en iedereen leeft heel leuk mee.

Vanmorgen bij de vk geweest. Alles was goed. Ie (we hebben de beeb maar even Ie genoemd) doet het nog steeds. Heb weer een prachtige hartslag gehoord.
    Mijn bloeddruk was ook weer goed. 100/70 Jeeeh, want daar zat ik wel een beetje over in. Over 4 weken mag ik weer terug komen. Mijn hubbie is trouwens lekker meegeweest. Die begint toch altijd laat met werken, dus dat ene kwartier kon er ook nog wel bij.

Straks weer werken. Mijn pa brengt me naar mijn werk. Ik kan daar heel moeilijk de auto kwijt en als ik op de fiets moet, ben ik al versleten voordat ik begint met werken. Toch wel lekker zo'n pa in de buurt.

16. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Een mooie wagen hoor Koeky! En helemaal in de appeltjesgroene kleur! Super!

Kieteltje: Ik ben ook allergisch voor appels, zeer irritant is dat he, ik was (en ben eigenlijk nog steeds) gek op appels maar kan ze niet eten. Er is nu een soort, Santana geloof ik, die je wel kunt eten, alleen zijn er maar een paar winkels in Nederland die ze verkopen. En dat is niet in de buurt van mijn huisje.... Dus balen....
    Ook ben ik allergisch voor kersen, peren, perziken, nectarines. Niet voor kiwi's zoals jij....
    Heb jij ook hooikoorts? Ikke wel, sinds ik hooikoorts heb (zo'n 3-4 jaar) ben ik ook allergisch geworden voor deze vruchten. Ik baal er echt van. En straks in het voorjaar zit ik weer met die klachten, heb afgelopen jaar neusspray (met hormonen) gehad en dat hielp wel, maar dat zal dit jaar niet gaan met die kleine in mijn buik. Zie wel hoe ik dat moet overleven.... Iemand ook hooikoorts en nog goede tips?

Ik heb net gebeld voor een afspraak voor de 20-weken echo! Joepie, duurt nog 2 maanden maar heb er nu al zin in. 7 Maart moet ik heen. JIEEHAAA!

Groetjes Miep

17. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    hoi hoi

ben ikke weer, ff een vraagje hoe is nu met jullie buikjes?
    Ik vind de mijn echt te hard gaan, het doet ook soms zeer.
    Bij mijn dochter had ik ook al zo snel een buik
    maar dit keer oef ik vraag me af hoe ik er over een paar weken uit ziet :(
    Ik heb het toen ook al tegen de gyni gezegt, die kon er alleen om lachen.
    Die zei veel doen een moord om een snelle zw. buikje en jij....
    Ik vind het ook echt niet erg maar hallo ben bijna 3 mnd pas!
    Van de bibi kan het niet zijn, eten ook niet, spuug alles eruit.
    Mijn baarmoeder lag de laatste keer wel al hoog maar dat was normaal aangezien het mijn de hoeveelste zw is zei hij.
    IK pas niks meer niet leuk af en toe!
    Normaal heb ik echt geen buik, zo plat als een kwartje.
    pff klaag klaag hahaha maar ja
    oordeel zelf maar foto weer geplaats en dat in de ochtend met 1 boterham op.
    Ik schrik zelf als ik mijn buik in de avond ziet!

18. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Bij de dokter was alles goed, ik heb last van een beetje bloedarmoede. Maar dat was normaal. En dat knobbeltje dat is een geirriteerde klier. Voor dat afvallen moet ik naar de gyn. Maar dat zal ook wel loslopen.

19. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Zo peeetje, das inderdaad al een mooi zwanger buikje. Bij mij groeit ie ook wel maar niet zo snel.

20. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

zo peetje mooi hoor die buik van je..ik had het zelf ook al heel snel..maar eigelijk is het ook wel leuk.hihihi

Deel Deze Pagina