Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Geen 3d-4d echo voor mij, vind het best duur (heb een uitkering) dus de 20 weken echo is voor mij de uitkomst om mijn kleine nog een keertje zien voordat zij haar gezichtje in het echt laat zien.

Tip: omdat wij geen videoband bij ons hadden hebben we extra foto's gekregen.

Op mijn gsm (ericsson k800) zit videofunctie en hiermee hebben we een stukje van de echo opgenomen. Kwaliteit is echt heel goed. Misschien een idee voor jou om dit de volgende keer te doen.

Ik heb deze echo op mijn hyvespagina geplaatst, hier op deze site pakt het bestand jammer genoeg niet :( http://yashica02.hyves.nl/album/11699564/De_eerste_kiekjes_echo_s/Uy6m/

2. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Hmm kan wel ja, moet ik even wachten tot er weer eens wat op de tv is... Had in de kerstvakantie de film The Hours opgenomen, maar daar zaten wat verhaallijnen in over mensen die niet meer wilden leven en over een vrouw die haar kinderen in de steek had gelaten omdat ze zichzelf anders van haar leven zou beroven. Dat gaat dan dus even niet goed... Heb wel heerlijk zitten janken, maar toch he?

3. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Wij gaan met zijn tweetjes op zaterdag naar de 9mnd beurs en zal zekers van te voren de kaartjes bij Prenatal gaan kopen.
    Grappig is dat we aansluitend een weekendje naar Rotterdam gaan, haha......

Vanmiddag de zolder al stuk opgeruimd. We kwamen ook nog 2 muisjes tegen die gezellig tussen het glasservies aan het huizen waren. Vriendinnetje moest wel ff gillen hoor, toen ie haar tegemoet kwam, hahaha....

Strakkies lekker op de bank en morgen gaan we een kijkje op het kinderdagverblijf nemen....

Twinny

4. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    He Adine,

Slapen gaat al weer stuk beter, gelukkig maar!
    Maar ik las hier dat er dan hier meerdere zouden moeten zijn die zoiets mee hebben gemaakt :)
    Er zijn er wel meer met slaapdrama's, dus ik gooi het nou ook maar gewoon op de zwangerschap!
    Ik word wakker omdat ik moet plassen, dat had ik anders echt nooit, soms wel 2 of 3 keer per nacht.

Wij gaan eerst ook nog naar de 9 maanden beurs en daarna beetje alles uitzoeken en kopen

Groetjes Monique

5. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Monique, hier nog een slechte slaper inderdaad. Vaak plassen en dan niet meer in kunnen slapen. Vannacht ook weer vanaf 4 uur wakker, en dan vlak voor de wekker af gaat weer in slaap gevallen... Ach, voorbereiding op de gebroken nachten als de baby er eenmaal is?! ;)

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ja hier ook 's nachts plassen... irritant! Dat had ik nooit... maar wat Karlijn zegt is wel mooi... als vast voorbereiden op de gebroken nachten straks

7. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Zucht ik heb me daar een vreselijke dip!

Voel me vreselijk onzeker en lelijk en onhandig, weet niet hoe ik het op school moet gaan zeggen en ben bang dat mijn vriend me niet meer mooi vinden zal straks en ik ben doodop, heb de hele middag en avond zitten janken... :(

Iemand nog tips...?

8. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Op school moet je het lekker op z'n beloop laten. Ze zien het vanzelf wel. Misschien alleen je leidinggevende even waarschuwen.

waarom zou je vriend je niet meer mooi vinden? Hij weet toch ook wel dat, als je een baby krijgt, je niet meer volslank kan zijn. Praat met hem erover, misschien valt het allemaal wel mee en zit je voor niks jezelf zorgen te maken.

Probeer afleiding te zoeken. Een goed boek of een film waar je helemaal verslaafd aan bent. Dat help bij mij wel goed. Even in een ander wereld vertoeven.

9. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Nachtbraken heb ik ook last van. Gelukkig hoef ik er 's ochtends niet vroeg uit en kan ik lekker weer in slaap vallen.

Is er iemand al bij Burgerhout wezen kijken? Ik zag dat ze daar nu opruiming hadden en ook een paar kinderwagens. Die zijn dan maar 200 euries.

Gelukkig Monique, dat je weer een beetje kan slapen. Heb je al een waakhond aangeschaft?

10. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hoi dames,

wanneer is die 9 maanden beurs? hoe kan ik dit niet geweten hebben! hahahaha ik wil er ook heen. wanneer is het, waar kan ik kaarten kopen etc etc.

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    in februari... gewoon even zoeken op negenmaandenbeurs en je bent er...
    als je online of bij prenatal kaartjes koopt, zijn ze 12 euro ipv 16

12. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

in amsterdam de rai...14 febr tot 18. volgens mij ik heb het opgezocht bij www.negen maanden beurs.nl

13. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    aaaaaahhhh dank jullie dames.
    pfew was even bang dat ik het deze x weer zou missen. misschien komen we elkaar nog wel tegen? hihihi

14. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Wel een bordje omdoen met julimama erop. ;)

15. Sanny

Sanny Niet meer actief

Haha allemaal een bordje om met juli mama, zie je t al voor je :D
    Maar er gaan er veel naar toe zeg. En met je kaartje mag je ook op de huishoudbeurs dus daar wil ik ook ff neuzen.

16. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Ik wil ook naar die 9mnd beurs... Helaas krijg ik mijn mannetje gewoon niet zo ver om naar de RAI in Amsterdam te gaan... Te ver rijden en in Amsterdam... :(

Het slapen gaat hier ook nog minder.. Ook wij moeten er 's nachts uit om te plassen en de slaap dan opnieuw vatten is heel moeilijk. En ja de wekker loopt toch weer af om ongeveer 5 uur...
    Ik ben gisteravond dan ook om half 8 in slaap gevallen... Het is niet echt gezellig voor mijn mannetje.

De misselijkheid zakt hier gelukkig weer af. Ben nog wel vaak misselijk maar hoef dan niet meer de pot te omhelzen.

Nog 2 daagjes en dan weer naar de VK. Ik tel de dagen echt af, wil de kleine zo graag weer zien. We willen dan ook waarschijnlijk een 3D echo later maken.

Iedereen een fijne dag vandaag !

Zanoni

17. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    hoi hoi meiden...

ik heb het al vroeg moeten vertellen dat ik zw ben.
    Vanwege mijn verleden(wil niet tillen) en ik werk in een zh.
    Je heb wel eens besmette kamers waar ik niet in mag.
    Mijn baas en collega`s leven zo mee omdat ze van alles af weten.

Ik had trouwens een angelsound gekocht bij kijkshop en al die tijd niks kunnen horen.
    Maar gister gevonden hij/zij lag gewoon al veel hoger dan ik dacht.
    Echt mooi om te horen het gaat zo snel en af en toe hoor je hem ook helemaal bewegen...prachtig!

Adine ik ga donderdag naar burgerhout... in het krantje vond ik de espritwagen voor 199 er heel leuk uit zien.
    Ik heb er wel van geleerd met mijn dochter ik ga het echt niet meer duur maken.Ze zijn er zo uit.
    Ik heb wel al een maxitaxi met cosi en bak zie album, voor als we met zijn alle weg gaan met de auto. lekker klein.

S`nacht hier ook veel plassen maar ik drink ook veeeel meer.
    misselijkheid lijkt om de dag. de ene dag heeel erg en de andere dag 4 of 5 x.

ik ga mijn dochter aan kleden..verslaafde site hihi

18. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    owja ik moet morgenochtend naar de gyni, voor de nekplooi. Ik ben weer eens echt zenuwachtig pfff...
    me mams gaat mee. daarna winkelen hihi
    Mijn schoonzus zag trouwens op de echo van 12 wkn en 2 dgn dat het een meid werd.

Nog niemand kunnen spieken naar het geslacht..
    ik ga het wel vragen morgen.

19. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    hoi hoi, hier alles goed, ik slaap eindelijk weer wat beter, had steeds nachtmerries, pff wordt je niet goed van, terwijl ik anders nooit weet dat ik droom maar nu. bah. loop nu ook al 3 dagen met koppijn en stjve nek. grr. ik ga de 17 febr naar de 9 maanden beurs, lekker dagje weg met de trein. enne kerel laat ik lekker thuis ga met mijnma, zus en vriendin met haar moeder. we lopen 3 week achter mekaar aan. dus samen neusen. peeetje succes bij de gyn voor nekplooi. spannend. fijne dag iedereen.

Deel Deze Pagina