neeeeeee katootje! hoe kan dat nou? is het niet gewoon een bloeding? ik zou toch even de VK bellen voor de zekerheid...
Zo... een lijstje gemaakt. Een hoop mensen waarvan ik de datum dat ze uitgerekend zijn niet weet. Denk dat ik die mensen maar een priveberichtje stuur met de vraag of ze het willen opgeven. Wel een pijnlijk dillema... Moet ik Katootje er nu wel of niet bij zetten. Ik hoop heel erg van wel, maar vind het moeilijk. Is het niet confronterend om haar erbij te zetten? Of is het juist confronterend om haar er niet bij te zetten?
Gebruikersnaam - uitgerekende datum - eerste afspraak met de verloskundige Jeanney3 - ? - ? Adine - ? - ? Kirby - ? - 9 november Simmog - kan juni zijn - 17 november Twinny - ? - 16 november vlos BE - 30 november vlos NL Zanoni - 5 juli 2007 - ? Beebie - 6 juli 2007 - ? Kimkivits - 7 juli 2007 - ? Pienie - 7 juli 2007 - ? Sanny - 7 juli 2007 - 9 november Kar76 - 7 juli 2007 - 4 december Evelieveling - 7 juli 2007 - 4 december Koeky - 8 juli 2007 - 29 november Christie - tussen 11 en 14 juli Tantan - 11 juli - 17 november Katootje - ? - ? Katootje... we duimen voor je dat het alsnog goed zit! Hang in there!
Jeanney3 - ? - ? Adine - ? - ? Kirby - ? - 9 november Simmog - kan juni zijn - 17 november Twinny - ? - 16 november vlos BE - 30 november vlos NL Zanoni - 5 juli 2007 - ? Beebie - 6 juli 2007 - ? Kimkivits - 7 juli 2007 - 28 november Pienie - 7 juli 2007 - ? Sanny - 7 juli 2007 - 9 november Kar76 - 7 juli 2007 - 4 december Evelieveling - 7 juli 2007 - 4 december Koeky - 8 juli 2007 - 29 november Christie - tussen 11 en 14 juli Tantan - 11 juli - 17 november
Ja, dat denk je nu, maar die zijn zo om hoor. Wij hebben een klein wasbakje met kastje gekocht en dat komt op de babykamer. Maar de leidingen moeten er nog in enzo. Zal ook wel even duren. Wij gaan daar dan ook wel heel gauw aan beginnen, want ik heb gen zin aan stress op het laatst.
O nee he, Wat K** met P is dat Katootje. Soms kan dat toch gewoon gebeuren in het begin van je zwangerschap? Er zijn vrouwen die nog ongesteld worden. Hoop voor je dat het allemaal goed mag gaan. Als het allemaal goed mag gaan ben ik zo rond 14 juli uitgerekend. Volgende week maak ik een afspraak met de vlos. Vind het nu nog erg vroeg. Eerst nog maar even het weekend door.
eanney3 - ? - ? Adine - ? - ? Kirby - 8 juli 2007 - 9 november Simmog - kan juni zijn - 17 november Twinny - 8 juli 2007 - 16 november vlos BE - 30 november vlos NL Zanoni - 5 juli 2007 - ? Beebie - 6 juli 2007 - ? Kimkivits - 7 juli 2007 - ? Pienie - 7 juli 2007 - ? Sanny - 7 juli 2007 - 9 november Kar76 - 7 juli 2007 - 4 december Evelieveling - 7 juli 2007 - 4 december Koeky - 8 juli 2007 - 29 november Christie - tussen 11 en 14 juli Tantan - 11 juli - 17 november
Voila, heb ff de datum van Twinny en mijzelf ingevuld Katootje, je meent het echt niet... bloeding of zo? Meid ik hoop zo voor je dat het allemaal goedkomt! Dikke knuffel! Liefs Kirby
eanney3 - ? - ? Adine - 14 juli 2007 - ? Kirby - 8 juli 2007 - 9 november Simmog - kan juni zijn - 17 november Twinny - 8 juli 2007 - 16 november vlos BE - 30 november vlos NL Zanoni - 5 juli 2007 - ? Beebie - 6 juli 2007 - ? Kimkivits - 7 juli 2007 - ? Pienie - 7 juli 2007 - ? Sanny - 7 juli 2007 - 9 november Kar76 - 7 juli 2007 - 4 december Evelieveling - 7 juli 2007 - 4 december Koeky - 8 juli 2007 - 29 november Christie - tussen 11 en 14 juli Tantan - 11 juli - 17 november Ja, ik kan het natuurlijk ook zelf doen.
Dank jullie! Zo houden we een goede bijgewerkte lijst en kunnen we hem straks in de openingspost laten plaatsen. Is wel zo leuk denk ik. Houden we een mooi overzicht. Ben best wel stil en kapot van het bericht van Katootje. Men, wat moet zij zich ontzettend klote voelen. En helaas... het is zo realistisch. Het kan ons allemaal overkomen. En het is ook onoverkomelijk, met zoveel prille zwangeren bij elkaar. Er zullen ongetwijfeld wel meer nare verhalen bij gaan komen in de komende 8/9 maanden. Maar laten we elkaar er doorheen slepen. We zitten allemaal met onzekerheid, zijn allemaal ongerust en zitten in hetzelfde schuitje. Allemaal last van hormonen...
zo is het evelieveling! ik moet zeggen dat ik wel erg benieuwd ben naar katootje, of het alsnog goed is afgelopen...
ik ook.. het laat me gewoon niet los. Want als het alleen bloed is, dan kan het ook een innestelingsbloeding zijn.
Nope. Geen innesteling. Was het maar zo. Ik heb er toch nog een testje tegenaan gegooid....blanco. Gisteren nog een positeve kruidvat test gehad. Alhoewel ook niet zo vet positief als maar kan. Dat heeft ook niet iedereen. Er zijn er genoeg die pas later positief testen. Meiden...neem geen voorbeeld aan mij begrepen! Ik wil jullie het eerste jaar niet meer zien bij de temperatuurkaatjes of op het NOD forum. Bah, ik moet nog gaan boodschappen doen. Rode ogen werk je met make-up niet weg. Een bril op....lijkt dan wel of ik een pak slaag gehad heb.
Een innestelingsbloeding kan niet. Er zijn vrouwen die nog ongesteld worden de eerste keer bij hun zwangerschap, misschien is dit bij Katootje ook wel zo. Oo, laten we het hopen voor haar.[-o<
Adine, het schijnt dat je makkelijker bloed als je zwanger bent, omdat alles beter doorbloed is nu, daar beneden. Maar goed, ben geen vlos of gyn. Dus weet er het fijne niet van. Katootje... verschrikkelijk veel sterkte. Ik hoop ook dat niemand je zal volgen. Hang in there. Dikke kus!